Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.07.2024 în toate secţiunile

  1. Pe mine ma fascineaza copilul ala cu rabdarea lui . Ma incurajeaza sa fac si eu "tampenii" d-astea cu ai mei, doar ca sunt sanse mari sa regret amarnic. Astept cu popcorn continuarea. Ps: pana acum ai fix traseul pe care mi-l propusesem acum 4 ani...dar a venit gunoiu asta de criza si...acum citesc la altii cum ar fi fost.
    3 points
  2. Iar bai nene…😃😃😃😃 si curate, nu murdarel babuinul asta isi cam face de cap Brgds
    2 points
  3. Nu pune bicomponent! Risti sa ajunga pe vopsea si sa patesti ce ai zis. Alta banda lipita peste cea care exista nu tine. Din punctul meu de vedere ai doua solutii si ambele implica banda dublu adeziva ca cea de mai sus. Carpeala - tii ridicat eleronul si cumva dezlipesti pe portiunea cu problema banda de pe vopsea, apoi pui o banda noua dupa ce cureti foarte bine suprafetele. Ca la carte - iei un nailon de pescuit si dezlipesti de tot eleronul. Nu tragi de el cum ai zis mai sus pentru ca risti sa-l rupi. E mult mai sigur nailonul. Cureti foarte bine adezivul ramas de pe eleron si portbagaj, degresezi si apoi reaplici banda noua pe tot eleronul. Pentru curatare sunt discuri de cauciuc care le prinzi intr-o bormasina si teoretic nu zgarie lacul, reducandu-ti mult timpul de lucru. Grija sa nu fie nisip ramas in adezic ca atunci e cu cantec. O solutie mult mai sigura e aerul cald si multa rabdare. Spor! Foarte important, nu spala masina cu presiune urmatoarea saptamana dupa ce remediezi problema.
    2 points
  4. Ba da, o fi mai bine calibrata in Sport incat sa nu sari din lac in put, adica prea sus/turat. Oricum pot sa zic ca DSG-ul merge bine cand conduci sport/ii dai blana, in rest ... mai greu. Acum depinde si ce tip de persoana esti, pe de ex. CVT-urile sunt foarte rafinate cand mergi incet si calm, dar nu sunt deloc sportive ... Avantaje si dezavantaje
    1 point
  5. Mda, problema nu e doar cu copilul in sine, ca si fiica mea e cuminte in masina si am bagat si peste 1000km la drum lung dintr-o bucata. Si eu la asemena aventuri prefer sa merg noaptea, pe somnul ei, ca e mai ok, chiar daca ma rup eu in doua, asta e. Dar 3 zile de aprox 1000km, mi se pare destul de crunt, mai ales pe zi, cald, si totodata ca tot trebuie sa te opresti ca nu e comod nici pentru astia mici sa stea atatea ore fixati in scuanele de copii... mai dat jos, mai miscare 15-20min... dezmortit... nah, e ceva de "lucru" vorba aia
    1 point
  6. 1 point
  7. Noi anul acesta mergem pana la Makarska cu copil de 4 ani...vedem cum rezista el si nervii nostri, tot prin Ungaria pe autostrazi. Superb traseu realizat si parinti eroici. Vad ca si la acest dizel VAG, si la mers finut uleiul sta la temperaturi mari daca temperaturile in aer sunt peste normal. Asa este si la CRLB-ul meu in timp ce vad ca la altii cu motoare de 250+ CP uleiul sta la maxim 105 grade la viteze mai mari...
    1 point
  8. Dupa primirea notificarii unui post nou deja mi-am luat cafeaua si tigara si m-am pus pe citit 😁😁😁. La Nadlac mai sunt probleme cu schimbul de tura, si in general se asteapta, ungurii fiind foarte relaxati. Varianta alternativa este pe Turnu, si scapi de cozi la PCTF. Bucata de drum pana in Croatia / Slovenia e ok ca valori de trafic, imai aglomerata insa in weekend pe segnentul pana in Balatonlelle. Asteptam cu interes celelalte parti din aventura. Scuze de fracturarea relatarii cu postul meu. Drumuri bune 👍.
    1 point
  9. Revin cu rezolvarea problemei dupa un an :). Un colt al carenajului rotii fata dreapta atingea in bara de torsiune.
    1 point
  10. @halamadrid vezi ceva de la Gorilla (heavy duty) sau cateva picaturi de Loctite Gel.
    1 point
  11. Am mai făcut și azi ceva, pentru retrofitul la farurile cu xenon. Deja cumpărasem un set la un preț foarte avantajos, întrucât avea prinderile superioare rupte. Asa că am cumpărat tot ce lipsea: kit de reparație faruri, drosere, module afs far, inele de prindere D1S și becuri cu led D1S, același model și producător pe care îl folosesc la Tiguan. Am montat foarte ușor cele 2 prinderii superioare cu ajutorul șuruburilor din kit (intr-o pungă au venit 6 bucăți, iar în cealaltă diar 2 bucăți, ambele sigilate) Apoi droserele di modulele afs La final am prins inelele D1S de leduri și le-am prins în poziție. Deocamdată am pus becurile de semnalizare care au fost pe Tiguan, având același soclu, dar am comandat și unele pe led canbus. Săptămâna viitoare sper să o termine de vopsit să continui montajul diverselor lucruri.
    1 point
  12. @Crs.Vag ok, aveam impresia ca nu ai gpf.
    1 point
  13. Pai sincer daca spui ca esti audiofil inrait, nu prea ai cum sa ai asteptari ca sistemul audio standard sa fie profi si, probabil, sa te multumeasca. Iar asta cred este valabil pentru toate sistemele standard de la modelele in gama asta de pret. Unii audiofili inraiti gasesc anumite mici hibe si la sistemul Burmester de pe clasa S, sistem care costa cat jumatate dintr-o Octavia, deci este destul de subiectiva treaba. Cel mai ok ar fi sa mergi si sa testezi tu sistemul audio standard ca sa-ti faci o idee.
    1 point
  14. Ma puteti ajuta cu o explicatie a valorilor de mai sus ?
    1 point
  15. arata super! de unde le-ai comandat?
    1 point
  16. De obicei nu dau like la postari ca nu sunt obisnuit , nu am conturi pe retele de socializare si nu ma hranesc din acest tip de aprecieri Dar m-am simtit si am dat acum cateva
    1 point
  17. Lupta iar începe! O să-mi spuneți că nu sunt normal la cap, dar asta o știu deja! Nu stiu ce persoană ar face de bună voie și nesilit de nimeni ceea ce fac eu, a treia oară! Am început azi cu demontatul complet a interiorului și profitând de codul portocaliu de căldură sper să se usuce toate repede. Am reușit să spăl scaunele față și banchetă spate, cu aceeași procedură ca și până acum, apă, Mafra Pulimax, agitat cu peria, clătit, tras apă cu aspiratorul, clătit și iar tras apă cu aspiratorul. Pentru că încă e lumină, o să continui cu spălatul / curățatul tuturor elementelor de plastic, stâlpii A, B și C și bineînțeles a caroseriei la interior, plus o degresare cu Mafra Supermafrasol (diluat 1/8). Mașină nu a avut o curățare profundă, cu atât mai mult nu i s-a scos mocheta și pasla, iar mizerie este slava Domnului. Am deja vu la fiecare pas pe care îl fac după două aventuri de genul ăsta. Am găsit și o foarte mică comoară! 😁 Sper să nu fiu foarte rupt de oboseală mâine, întrucât am planuri mari! To be continued!
    1 point
  18. Si in 2023 babuinul a servit credincios, asa ca a primit acum baita de sfarsit de an, povestea merge mai departe…Devillu si babuinul va ureaza ce vreti voi. Brgds
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!