Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.07.2024 în toate secţiunile

  1. Consumul pe bord pentru cei 566 km parcurși (mixt - oraș, DN, DE, fără autostradă) a fost de 6.1l/100km, iar cel real la pompă a fost de 6.7l/100 km. Am fost 3 adulți, ceva bagaj și mers vioi. Rămâne această diferență de aproximativ jumătate de litru între real și imaginar (aproximat de computerul de bord). O să mai fac o comparație la urmatorul drum de București de săptămâna viitoare, pentru că apare o viteză de deplasare mai mare, având și 212km de autostradă, dar și un consum mai ridicat la deplasările prin capitală. Pe ultimii aproape 1000km, aproximare din bord este de 8.1 și o viteză de deplasare medie de 31km/h. O să mai fac niște teste doar în oraș să văd și un consum, cât de cât, real al mașinii.
    3 points
  2. Normal ca era mai ieftin sa iau o masina buna dar e greu sa stii sa iei o masina buna cand esti entuziasmat si n-ai mai cumparat in viata ta niciuna de capul tau Pretul raportat la piata si nr km ofereau cele mai bune sanse sa fie masina buna... celelalte variante disponibile la momentul respectiv nu pareau la fel de bune. Da, asa cum am zis si in primul post, nu a fost o alegere neaparat fericita, dar odata intamplata nu a mai fost cale de intoarcere, decat invatat lectiile, pus totul la punct si aia e. Nu consider o varianta sa o fi vandut cu problemele pe care le avea... as fi pierdut mai mult decat am bagat (vandut in pierdere + pus peste pentru una buna). Iar sa ascund problema, desi posibil fizic nu exista ca si varianta pentru mine. Asa... "mi-am luat fapta", fac eu ce trebuie ca masina sa aiba intr-adevar nr. de km din bord si mergem inainte. Oricum nu sunt genul care sa schimbe masinile des, probabil si asta va sta mult si bine asa ca banii aia sunt in cea mai mare parte cheltuiti tot pentru mine.
    2 points
  3. Dupa o așteptare de aproximativ 3 luni și jumătate mașina a fost ridicată pe data de 15.07.24 după o săptămână pot spune ca îmi pare place cum se conduce la drum lung foarte confortabilă și destul de manevrabilă în oraș. Dacă am postat greșit rog moderatorii să mute în locul care trebuie. Atașez niște poze. Niște fotografii cu prima spălare căzuseră pe mașina site cireșe și s-au uscat asta pentru ca este culoare deschisă și le văd dacă era neagră nu mai vedeam. Am mers prin oraș astăzi 11,8% consum dar am stat puțin în mașină cu motorul pornit.
    1 point
  4. Nasol cu vânzătorii de sh, mulți doar vor sa vândă în orice condiții, mințind. Și ii ajuta și legislația blândă. Am luat un set de jante pentru Golf, vânzătorul "atentionandu-ma" că una e lovită și când m-am dus sa o fac mi s-a spus că e strâmbă din ax și nu de poate face... Din păcate, pentru chestii din astea nu intra sub incidența penalulu, ca-s valorile prea mici și nu te bagă nimeni în seamă, deși un fals sau o înșelăciune ar trebui tratate la fel indiferent de valoare. Bine că ai rezolvat-o cu cutia, deși din spusele tale o să mai ai ceva de treabă. Spor în toate.
    1 point
  5. Asa am si facut, nu avea rost sa dau dublu la dealer, de acum merg la ei doar cand ma cheama masina.
    1 point
  6. @Doc Morelli Mergi si fa un schimb de ulei intermediar la 10.000-15.000km la alt service autorizat RAR si n-ar trebui sa ai probleme de garantie. Sigur iesi mult mai ieftin si e mult mai sanatos pentru motor decat sa astepti 30.000km. Vezi aici.
    1 point
  7. Buuun, revin in sfarsit cu un update. Dupa ce am trimis prima cutie inapoi si am luat-o pe a doua, aceasta a ajuns sa fie si pusa pe masina. Insa... am luat semi teapa si de data asta, pentru ca in vcds cutia avea 285k km, nu 170 asa cum mi-a spus vanzatorul si avea si eroare de disengagement care cel mai probabil venea de la ambreiaje. Dupa ce vezi asta, te astepti sa nu mearga cum trebuie si asa a fost. Ambreiaje uzate, tremura, schimba greu etc. Ma suna mecanicul, stam de vorba si ajungem la solutia de a vorbi cu cel de care am luat cutia, sa ii explic situatia si ca ce mi-a vandut el nu este ceea ce mi-a zis ca imi vinde, si in baza garantiei fie i-o trimit cu totul inapoi si imi returneaza banii, fie pastrez mecatronicul si imi returneaza doar o parte din bani. Nu i-a placut situatia dar a acceptat a doua varianta si am ajuns ca mecatronicul sa coste undeva la 2500 lei. La intrebarea catre mecanic "macar stim ca mecatronicul asta este bun?" el mi-a raspuns ca nu putem stii sigur pana nu il punem pe cutia mea si sus pe masina, dar ca eroarea aia este 80% din cauza ambreiajelor. Apoi, el foarte aglomerat, a trebuit sa mai astept o saptamana si jumatate (timp in care mi-ai recuperat si permisul dar nu am avut masina ) pana sa imi vina randul. Si in sfarsit ieri mi-a venit randul si m-a sunat si mi-a spus ca masina merge perfect si ca este totul absolut bine. Efectiv nu mi-a venit sa cred ca mi-a spus Intr-o ora, cat mai avea program, am fugit de la munca acasa si apoi la el sa iau masina si apoi direct la drum pana la Ploiesti si inapoi pe DN. Numai puteam de dorul de a conduce, mi-am promit ca voi mai ramane nicidoata fara permis. 120-150 km mai tarziu, foarte fericit, totul merge cum trebuie. Astazi urmeaza sa discut cu TCM sa merg sa punem si pe mecatronicul asta softul, sa scriem nr de km corecti ca si in cluster si as mai vrea sa fac downgrade de la softul dieselgate daca nu s-a facut atunci cand am facut prima data softul. Acum mai am planuit doar sa schimb ce e de schimbat la puntea spate (ceva bate calumea acolo) si poate niste becuri noi cu xenon (pentru ca am fost obsedat intotdeauna cand vine vorba de faruri ) pentru ca am vazut la colegul @Doomysi as pune si eu niste Osram Night Breaker Laser. Pentru ca in grecia voi pleca noaptea si pentru ca becurile astea nu au fost schimbate probabil niciodata in 15 ani.
    1 point
  8. am ajuns la 6000 km cu stage 3, concediu pe Grecia la 40+^c , totul ok, masina merge perfect - mai ales cu Shell V-power. Unde s-a putut am mers pe pilot cu 150km/h, ideea e ca am stat f mult in vama iar pe bulgaria se merge f prost, viteza medie iesind in jur de 80km/h Si pentru prima data am vazut autonomie 690km
    1 point
  9. Dacă tot aștept mașina de la vopsit, am continuat cu piesele scoase. Le-am spălat și lăsat să se usuce la soare, apoi după ce am făcut carcasa de la stâlpul B și pe partea stângă, mi-am îndreptat atenția către plasticele de la stâlpul C La stâlpii C am folosit un material ce pare vatelina (are o pe spate lipici) pe care îl luasem de ceva vreme și nu știam unde o să-l folosesc. I-am găsit intrebuintare aici, dar și la plasticul care vine la hayon Apoi m-am apucat de oglinzi, pe care nu le luasem cu puddle lights (nu aveau nici decupajul făcut, decât marcare), dar întrucât cele pe care le-am luat aveau pe lângă semnalizare dinamică și un joc de lumini la deschidere, am cumpărat puddle lights separat si fire de reparație VW și m-am apucat de decupat și lipit Le-am prelungit cablurile și le-am lipit pentru proiect La sfârșit am dat și niște silicon că s-a etanșez bine și le-am lăsat să se usuce Apoi am reparat prinderea pentru agatatorile de la polița portbagajului. Una era ruptă și la cealaltă era introdus un șurub. Am cumpărat de pe Aliexpres un chit de reparatie, am scos șurubul, am nivelat cu un cuter ce era mai sus, apoi am găurit (mini-dremel-ul iar a fost de mare folos și aici si la oglinzi) și am introdus cei doi bumbi Și e prea cald să mai continui, așa că pauză. După ce vine mașina, trebuie să lărgesc puțin găurile de la uminile de la picioare de la scaunele din fără întrucât astea pe care le-am luat au 2-3mm în plus și nu intra. De asemenea trebuie să modific două plastice din portbagaj pentru luminile suplimentare, pe care le voi monta ca la Tiguan
    1 point
  10. Exact, din pacte nu prea mai poti sa pui pret pe ce spune producatorul ... fiecare e pe cont propiu acum. Iar deja e bine cunoscut ca termenul de lifetime e sinonim cu perioada de garantie.
    1 point
  11. @acidone77 nu e a mea ;)) Cum zicea si @tetea Ulei motor 15.000/ 1 an max. 0W20. Filtrele anual/la fiecare schimb; in functie de cat de poluat e orasul, cel de polen merge ai 2x/an Ulei cutie/haldex 60-80.000km/4 ani. Max Bujii 60.000km. Lichid de frana 2-3 ani. Placutele de frana duc cam 60.000 (pe fata) si discurile cam 120.000km Motorul e cu GPF deci are nevoie de abuz. Dus in 6000rpm si lasat in frana de motor. De verificat pompa de apa (cea electrica - are obiceiul sa pice). bucsele mari fata fie sunt muci, fie urmeaza sa fie schimbate. Daca masina a mers cu schimburi la 30.000km/2ani o sa fie o problema. Sau mai multe. La 5 ani are in jur de 120.000km. Deci: uzura motorului o sa fie destul de pronuntata o sa ai de schimbat cam asa: ulei motor si filtru: 350 de lei ulei cutie si filtru (sa, se schimba si filtrul): 6l x 250 de lei (aprox) plus filtru 1700-1800 de lei. haldexul are in jur de 1l (cc @tetea) bujiile 4x150 de lei (OE) 600 de lei discuri si placute fata/spate: in functie de ce pui cam 2500 de lei. lichidul de frana e ieftin, vreo 100 de lei. la tot ce am scris mai sus, nu am pus manopera, mai pui jos macar 1500 de lei la toate operatiile. De verificat in reprezentanta daca exista vreun TSB/TPI.
    1 point
  12. Este un nonsens sa intrebi persoane necunoscute daca orice, Merita . Fiecare are calculele proprii, pentru unii 8k sunt bani de seminte, pentru altii sa schimbi NFL cu FL e o tampenie pentru ca tot o tigaie este etc. Atat ai frecat si ai invartit la configurari pentru ca voiai manuela si acum esti nemultumit...iti recomand pe viitor un test drive prelungit.
    1 point
  13. Am reusit sa instalam pachetul complet pt stage 3: -Turbina Garrett PowerMax -Admisie RacingLine R600 -Downpipe SuperSprint -Intercooler Wagner Competition -Arcuri H&R -Suport antibalans PowerFlex O sa ne indreptam spre MRC , pt soft final. Pumnii stransi
    1 point
  14. Revin cu feedback: -gel-ul ptr curatat jantele isi face treaba, dar comparativ cu sonax-ul e mai slab calitativ (a mai ramas rezid in special unde fusese lipit un scotch cu o eticheta de evidenta-spatiu depozitare. Nu am avut insa nici timp sa-l agit pe toate suprafata ca ma si grabeam, dar mai incercam. Ca plus, miroase discret, nu asa pronuntat ca sonax-ul; - anti fog-ul este o gluma, efect spre mediu-inferior as aprecia. Si..daca tot au inceput pregatirile de Craciun, o poza
    1 point
  15. Proaspat intors dintr-un concediu in Grecia. Masina a mers impecabil, cu un consum mediu de 6,7% pe apx. 1.600 km, destul de alergata pe drumuri puternic virajate (unde 4x4 isi arata dintisorii 😀). Dupa bucuria si frumusetea concediului, ajuns acasa nu am putut decat sa constat o mica "bucurie" la Polo-nic, stergatorul luneta fiind "speriat" de la locul lui. Probabil, cei max. 40 lei cat e unul Bosch nou inca fac diferenta la noi. Nu vreau sa ma gandesc ce "educatie" ii aplic faptasului daca il prind, asta bineinteles, premergator sosirii echipajului 😎.
    1 point
  16. Noutati...cam "subtiri". Am trecut la rotile de vara, cu anvelope noi Nokian wetproof suv 235/55/17 103v xl, bifand si un drum Bucuresti -Arad. Anvelopele sunt ce trebuie, se aseaza super bine la viteza pe autostrada. Destul de silentioase la viteza mare, fata de Dunlop-urile avute anterior.
    1 point
  17. Si...trecand peste incidentul de msi sus, am inceput sa adun cele necesare ptr revizie, inclusiv a pompei haldex. Urmeaza sa mai vina filtrul de haldex, kit-ul ptr reconditionat pompa (achizitionat preventiv, thx Andrei), busoanele umplere / golire, precum si oring-urile si suruburile aferente.
    1 point
  18. 1 point
  19. Azi de dimineata, inspirat de un coleg de forum, am facut un tratament cu ozon la Tiguan In perioada urmatoare va fi "planificat" si Polo. Mi-am propus sa le fac cate 1 tratament pe saptamana...cel putin pana vine vremea rece.
    1 point
  20. O noua "borna" kilometrica atinsa azi
    1 point
  21. Si...inca una "alba" in familie ☺
    1 point
  22. Deja m-am obisnuit 😃, asta e viata. Atat poate, atat face. Chiar ma gandeam azi, ca tot primeam notificari de like, ce s-a intamplat. Case solved 👍. Iti urmaresc topicurile cu interes si ma minunez cata pasiune si atentie le acorzi. La fel si in cazul lui @Doomy. Keep going.🤗
    0 points
  23. Salut Florin...cum am zis, foarte fain 'Iguanul' tău. Putem face oricând o nouă măsurătoare a portbagajelor cu o bere în mână... oricând
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!