Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.07.2024 în toate secţiunile
-
@Jeffy86able Din punctul meu de vedere cutia asta sta la extreme: in drive urca mult prea repede in trepte si retrogradeaza foarte tarziu (1000-1100rpm) iar in sport sta prea turata pentru plaja ei de cuplu. Softul echilibreaza putin situatia in drive, facand ca shift pointul sa fie putin mai sus decat cel de fabrica iar retrogradarea sa fie mai rapida, impiedicand situatia de a ajunge asa jos in ture. Practic masina este mai pregatita sa plece, sta mai mult timp intr-o plaja de turatie care ii place, cutia schimband treptele mai intuitiv.2 points
-
Corect, dar volumul la Tiguan il poti mari prin culisarea banchetelor catre inainte.2 points
-
2 points
-
Asa am si facut, nu avea rost sa dau dublu la dealer, de acum merg la ei doar cand ma cheama masina.1 point
-
Buuun, revin in sfarsit cu un update. Dupa ce am trimis prima cutie inapoi si am luat-o pe a doua, aceasta a ajuns sa fie si pusa pe masina. Insa... am luat semi teapa si de data asta, pentru ca in vcds cutia avea 285k km, nu 170 asa cum mi-a spus vanzatorul si avea si eroare de disengagement care cel mai probabil venea de la ambreiaje. Dupa ce vezi asta, te astepti sa nu mearga cum trebuie si asa a fost. Ambreiaje uzate, tremura, schimba greu etc. Ma suna mecanicul, stam de vorba si ajungem la solutia de a vorbi cu cel de care am luat cutia, sa ii explic situatia si ca ce mi-a vandut el nu este ceea ce mi-a zis ca imi vinde, si in baza garantiei fie i-o trimit cu totul inapoi si imi returneaza banii, fie pastrez mecatronicul si imi returneaza doar o parte din bani. Nu i-a placut situatia dar a acceptat a doua varianta si am ajuns ca mecatronicul sa coste undeva la 2500 lei. La intrebarea catre mecanic "macar stim ca mecatronicul asta este bun?" el mi-a raspuns ca nu putem stii sigur pana nu il punem pe cutia mea si sus pe masina, dar ca eroarea aia este 80% din cauza ambreiajelor. Apoi, el foarte aglomerat, a trebuit sa mai astept o saptamana si jumatate (timp in care mi-ai recuperat si permisul dar nu am avut masina ) pana sa imi vina randul. Si in sfarsit ieri mi-a venit randul si m-a sunat si mi-a spus ca masina merge perfect si ca este totul absolut bine. Efectiv nu mi-a venit sa cred ca mi-a spus Intr-o ora, cat mai avea program, am fugit de la munca acasa si apoi la el sa iau masina si apoi direct la drum pana la Ploiesti si inapoi pe DN. Numai puteam de dorul de a conduce, mi-am promit ca voi mai ramane nicidoata fara permis. 120-150 km mai tarziu, foarte fericit, totul merge cum trebuie. Astazi urmeaza sa discut cu TCM sa merg sa punem si pe mecatronicul asta softul, sa scriem nr de km corecti ca si in cluster si as mai vrea sa fac downgrade de la softul dieselgate daca nu s-a facut atunci cand am facut prima data softul. Acum mai am planuit doar sa schimb ce e de schimbat la puntea spate (ceva bate calumea acolo) si poate niste becuri noi cu xenon (pentru ca am fost obsedat intotdeauna cand vine vorba de faruri ) pentru ca am vazut la colegul @Doomysi as pune si eu niste Osram Night Breaker Laser. Pentru ca in grecia voi pleca noaptea si pentru ca becurile astea nu au fost schimbate probabil niciodata in 15 ani.1 point
-
Omul de rand, care munceste pentru traiul zilnic, ajunge sa nu isi permita o chirie (nu o casa), iar UE e interesata mai mult de poluare decat de bunastarea (de fapt e vorba de supravetuirea) cetatenilor. Cine va mai cumpara masini electrice de +50.000 de euro fabricate in UE? Industria auto va muri, anagajatii vor deveni someri. Haosul social e singurul rezultat al politicii sinucigase a UE. In USA treaba e mai simpla, bogatii trebuie impozitati cat mai putin, iar clasa de jos si cea medie, cat mai mult, daca raman ceva bani pentru cei cat de cat instariti, se rezolva cu un puseu inflationist.1 point
-
am ajuns la 6000 km cu stage 3, concediu pe Grecia la 40+^c , totul ok, masina merge perfect - mai ales cu Shell V-power. Unde s-a putut am mers pe pilot cu 150km/h, ideea e ca am stat f mult in vama iar pe bulgaria se merge f prost, viteza medie iesind in jur de 80km/h Si pentru prima data am vazut autonomie 690km1 point
-
Si uite cum a ajuns un schimb banal de ulei si filtre 500 de lei, cu piese din magazin... Atat era in 2019 la reprezentanta. Acum costa doar uleiul si filtrul, surubul+garnitura 😀 si manopera ~1.000 de lei.1 point
-
1 point
-
Cu parere de rau desi informatiile sunt gratis inca observ analfabetism tehnic nu doar pe grupurile de profil dar si in service-urile patriei in special la "pompagii" cu 4 clase care inca nu stiu ca solenoid in dex este:Bobină cilindrică cu spirele în formă de cercuri perpendiculare față de axa de simetrie a bobinei și străbătute de un curent electric pentru a crea în jurul lor un cîmp magnetic. [Pron. -no-id. / < fr. solénoïde, cf. gr. solen – tub, eidos – formă]. adica o armatura,un bobinaj care este actionat de un camp electromagnetic deci bobina nu este egal cu cristalul de quartz! (nici macar nu seamana)😅 Injectorul piezo electric este compus din element/modul de actionare piezo electric,cuplaj hidraulic supapa de control si acul injectorului!Modulul de actionare este compus din cateva sute de straturi de cristale piezoceramice conectate in serie(NICI URMA DE BOBINA),cristalele astea se contracta daca aplicam o tensiune de aprox 120-200v si realizeaza o contractare(deplasare) de 0.065mm. Cuplajul hidraulic extinde deplasarea modulului de cristale plus ca are rol de compensare a dilatarii termice! supapa de control este inchisa cand modulul nu este comandat. Modulul de cristale piezo este actionat de ECU printr un condensator cu o tensiune de 110v si 200v si aprox 13A cristalele de quartz se extind iar condensatorul de 4microfarazi se incarca,condensatorul e un buffer,la intreruperea tensiunii ecu descarca si schimba polaritatea pentru a nu lasa expandat modulul de cristale! De asta e interzis sa scoti conectorul injectorului piezo in timpul functionarii motorului,ramane injectorul actionat...si urmeaza restul Principiul de functionare a cristalelor se vede in imaginea cu cicuitul electronilor in elementele de quartz!Am pus si comanda vazuta pe osciloscop a unui injector piezo sa vedeti diferenta de comanda si cum alterneaza comanda cu plus si minus dar si cat consuma un injector ! Particularitatea unui injector piezo este ca trebuie depozitat intotdeauna dupa demontare in pozitie verticala fiindca camera hidraulica se goleste de combustibil si nu poate fi aerisit prin mijloace obsinuite de atelier/service,este inutilizabil! Refuzati sa va dati injectoarele sau masinile pe mana unora care nu cunosc minim elementele de baza tehnice...care confunda bobina(solenoidul) cu cristale piezo!1 point
-
1 point
-
Trebuie update de can sau schimbat pentru a nu descarca bateria.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00