Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.07.2024 în toate secţiunile

  1. Lipsesc multe ,nu doar statiile de incarcare. Asta se întâmplă când deciziile le iau politicienii pentru mediul de afaceri. E o piata falsa ,temporara,creata de subventiile guvernelor si lipsa taxelor.
    2 points
  2. E mult de scris... mai bine las o poza Noroc!
    1 point
  3. Am avut misfire la pornire pe caniculă pe cilindrul 1 și 3, fără check engine aprins. Le-am depistat după câteva zile când am intrat sa vad cum merge AC-ul. După ștergerea erorilor nu au mai apărut. Posibil sa fi prins și ceva benzina mai proastă. 42875km - Am schimbat în week-end toate bujiile și am inversat bobinele 1 cu 2 pentru a vedea dacă mai apar misfires și daca se muta pe cilindrul numărul 2. Bujii 05E905602 130lei Brida fixare admisie 04E145853E 55lei Motorul merge mult mai lin. Pe viitor ma gândesc sa le schimb la 30.000km și eventual sa încerc NGK 95929 având în vedere ca cele OE sunt făcute tot de NGK și sunt aproape jumătate la preț.
    1 point
  4. GoodYear Asynm6, pare a fi potrivit, are zgomot redus.
    1 point
  5. Daca ar fi dupa mine as merge pe Michelin PS5 sau GY Assymetric 6.
    1 point
  6. Am avut mai demult la un Peugeot așa ceva era un senzor de 50 lei. Și atunci erau gata ăștia să schimbe toată mașina. Am mers la altul care știa citi diagnoza sărăciei, că nu e greu să te uiți cum oscilează niște valori care nu ar trebui să oscileze, și s-a rezolvat în 5 minute.
    1 point
  7. @cristi511 nu s-a schimbat nimic de anul trecut.
    1 point
  8. Ai vazut ca iti coboara temperatura dupa vaporizator cand radiatorul e ajutat ? deci ?
    1 point
  9. Cu mare drag, dar nu i-am mai facut poze. Proaspat intors dintr-un mini concediu din Sibiu. Masina se comporta exemplar, am alergat-o scurt pe DN1A (sa simt si eu 4x4), dar valorile de trafic actuale nu permit reprize sustinute, plus ca am primit imediat atentionari de la familie 😆.
    1 point
  10. Luni mă duc să iau mașina sper sa fie totul ok. Voi reveni luni cu poze dupa ce o ridic. Zile racoroase vă doresc!
    1 point
  11. Ha,ha,ha,ha, lasa bre stai linistit,eu oricum i-am dat ignore,nu vad ce scrie, ca elucubreaza mult,si degeaba,e frustrat. Daca ai sti cum ma privesc unii cind le spun ca au solenoidul piezoelectric defect,si ce ochi mari fac saracii,asta e viata,nu toti am terminat 7 clase,de studii superioare nici nu mai elucubrez ca deja ,,e" multe cuvinte. Pe de alta parte,tot incerc sa ma aliniez cumva si sa folosesc termenii tehnici cit mai corect in limba romana,care am observat ca sa schimbat foarte mult in ultimii 25 de ani de cind nu am mai trecut pe la Palatul Poporului,si ma costa cei drept. Revenim la subiect,eu personal repar orice tip de injector,indiferent ca se monteaza pe motoarele audi,vw,seat,sau dacia,renault,mercedes,peugeot,etc. Toate grupurile de masini monteaza printre altele si aceste sisteme de injectie siemens-continental,si am observat de-a lungul timpului,ca nu toate se strica cu aceeasi frecventa ca cele din grupul VAG. Ca un roman care se respecta,autodidact,orgolios,mindru din cale afara,am inceput sa folosesc componente din injectoarele siemens montate pe alte tipuri de masini,in reparatia celor de pe grupul VAG. Rezultatele sint foarte bune,reusita de 98% ca sa nu elucubrez prea mult,si in timp ce majoritatea afirma ca nu se pot repara astfel de injectoare,eu fac bani. Bobina injectorului despre care se face vorbire in acest topic,si anume siemens 03L130277B ,care in realitate este un solenoid format din placute de cuart,distantate intre ele,si unite la iesire din conector sub forma de doi pini,si care de asemenea au si o rezistenta de 200kohmi in paralel,lucru care asigura descarcarea rapida a ,,condensatorului" care de fapt nu este un condensator asa cum apare prin poze,chiar as putea spune ca este un condensator cu aer,cum erau pe vremuri condensatoarele variabile cu aer,montate in aparatele de radio,pe post de buton pentru cautarea posturilor,deci,dupa cum spuneam,aceasta bobina (ce frustrant este pentru unii) sufera in general de arderea rezistentei conectate in paralel ,si care din cite banuiesc,a fost pusa de fabricant de putere prea mica,0,25 w,iar la urmatoarele modele,cele din injectoarele 03L130277S au fost modificate cu rezistente tehnologia SMD de 0,5 w. La inceput,taiam bobinele si le puneam rezistente SMD de 0,5w dar din pacate,se pare ca unele placute de cuart intrau in scurt circuit din cauza supraincalzirii si nu mai puteau fi remediate,asa ca am cautat o alta solutie. Solutia finala?Costuri?
    1 point
  12. Masina are dedicate de velur, montate deja, sunt prinse cu niste clipsuri rotative in suportii de pe mocheta, dar sunt foarte subtiri si nu par impermeabile, cele de cauciuc sunt groase, rezistente, duc la "tavaleala", am detaliat deja. Nu exista altele originale, am intrebat la reprezentanta.😉 Multumesc! Asa e si oricum, chiar daca se uzeaza, prefer sa schimb niste covorase de cauciuc decat sa uzez sau sa repar mocheta aia pufoasa. Nu mai imi bat capu' cand urc in masina, calc fara nici un stres pe toata suprafata. Este valabil si pentru pasagerul din dreapta. (in cazul meu, sotia) In spate nu urca nimeni, mai urc eu din cand in cand, sa ma minunez cat spatiu are masina, sa imi dau seama ce confort are un demnitar si cum ar fi sa am sofer personal, desi nu cred ca as vrea asta, prefer sa conduc. 😄 E foarte simplu cu aceste covorase de cauciuc, mai ales ca sunt impermeabile si au o parte textila pe mijloc, rolul ei e sa absoarba umezeala de pe pantofi, nu se strange apa la picioare, sunt perfecte pentru zilele ploioase din UK.
    1 point
  13. @Adi_vw vezi in SSP 511. Blocarea cu cale ar trebui sa fie suficientă. Ce zic baietii in video se aplica la rebuild. Daca ai timp - vezi ca am postat vreo 4GB de manuale...
    1 point
  14. Mergi si reactiveaza-le. Pe fata, ai airbag sofer si aibag pasager, plus airbag genunchi sofer. In caz de accident serios fara centura, airbagurile iti pot rupe coloana. Daca ai pasageri in spate fara centura, la impact vor trece peste scaunul tau si iti pot provoca fracturi la coloana. In cel mai bun caz ajungi la 2m sub pamant, in cel mai rau caz... in scaun cu rotile. Eu am rezolvat-o simplu: le-am zis ca masina nu pleaca de pe loc daca nu sunt toate centurile puse.
    1 point
  15. Doar ca idee, recomandarea asta e valabila si pt logan sau lada. Hai sa nu umflam mai mult decat e cazul. Ca sunt scumpe, mai ales OEM, e alta poveste. Raportarea trebuie făcută la pretul "de nou", nu cel platit la achizitia "sh". Si in plus, am observat ca e o chestie la romani, sa isi cumpere masini premium sh la preturi de nimic iar apoi sa discute de intretinere. Cine isi lua masina asta de noua cu siguranta nu se gandea la un schimb de amortizoare ca ar fi scump. Ma hazardez sa spun ca nici nu il interesa subiectul. Dar personal urmaresc topicul pentru ca sunt curios cat mai poti scrie despre cat de uber este phaeton si cam cat de neinspirata a fost piata ca nu l-a acceptat ( am gandit altceva dar nu e frumos de scris). Ps: putine masini am vazut in stare reala buna, majoritatea niste cazane hidoase. O fi vreun motiv pe undeva, nu?
    1 point
  16. Salutare, in familie s-a achizitionat un Tiguan 2021 si ai mei mi-au lasat mie Golf-ul 7, eu conducand pana nu de mult o Bora Masina este fabricatie 2017, motorizare de 1 litru 110 CP, culoare Alba, jante pe 15, e cam cheala la dotari dar de dus si adus e ok. Are 111000km, schimburi de ulei filtre facute la 10.000km, pus ulei Motul 5w-30 Specific, filte Mann ... Acum 3-4 zile a facut revizia si facand 7 ani, i-am schimbat si uleiul din cutia de viteze, tot Motul, ea fiind manuala in 6 trepte, am schimbat si Bujiile, care erau negre ... In total undeva la 800 de lei cu manopera. Masina nu e cine stie ce dar ce vreau sa ii fac si deschid acest topic si pentru sfaturile voastre. Momentan, am fost la un prieten ce mi-a dezactivat Start-Stopul, Bip-urile pentru centuri, mi-a activat ca la contact sa se dea acele ceasurilor peste cap, sa urce si coboare geamurile din cheie si o chestie care imi afiseaza cati l trebuie sa pun pana la plin ... In poze, ve-ti observa ca un bec este un pic mai alb fata de celalt, asta pentru ca l-am schimbat cu unul Osram cu tenta mai alba si am luat doar unul sa vad cum se vede. Am avut pe Bora si Night Breaker si Philips si ambele s-au ars dupa 6-12 luni si la Golf e chinul lui ... sa pui si sa scoti un bec h7 .... O sa mai cumpar unul si o sa le schimb si pe cele de pe faza lunga. Masina va primi folie Global IRX, momentan baiatul la care am pus folia la Bora si de care am fost multumit de montaj, folia pusa pe Bora, a fost ceva mai pe iefteneala... este in concediu momentan :), va primi folie de protectie si pe faruri si pe stalpii B, dupa un polish superficial. Dupa care sa vad daca o duc la alt prieten sa ii faca un polish total la vopsea, decontaminare ... E alba si nu stiu daca v-a avea ceva efect vizual, ea are ceva zgarieturi, am mai punctat-o eu pe ici pe colo de ciobituri, dar nu se vad decat daca te uiti foarte de aproape ... Pe viitor va primi si jante Dezent TR Black 16" pentru vara, momentan merg cu cele pe 15 pentru ca abia ce a schimbat cauciucurile si nu stiam ca mi-o lasa .... asta e... Am luat si vopsea alba pentru etrieri, de la Foliatech sper sa fie buna, mi-a recomandat cineva care e foarte multumit si am vazut si eu pe masina lui si are un luciu placut. As vrea sa ii schimb si volanul sa ii pun cu comenzi pentru navi dar sa vad daca gasesc de vanzare, camera de marsarier dar nu cred ca suporta navi pe care o am, nu are buton de nav si nici de app iar unitatea din torpedo e cu un singur slot SD. Am fost la Scorpion si ei nu inlocuiesc decat cu acelasi produs, nu fac upgrade-uri. Am gasit pe net VagRetrofit unde as putea sa ma duc sa cumpar si camera si navi si o si monteaza, calibreaza ... Doar ca cu totul ajunge in jur de 6000-7000 lei si nu am acum suma asta. Dar in timp sper sa le pot monta. Ca si motorizare, e fasnet venind de pe diesel, ALH cu stage 1 tot are zvacul unei benzinare, ca si consum am fost in weekend cu un prieten 174 km, dus intors Focsani - Soveja, dus prin Bolotesti si m-am intors pe Panciu, mers cu 60-70km si pe E85 100-110 km/h, 5.5L de benzina, am mai facut cu alte ocazii si Focsani - Afumati tot la fel dus intors consum de 5.4L/100km, in oras ia undeva la 8 cam pe aici. Ca si probleme tehnice, a avut doar cu pompa de apa pe la 60.000 km, masina fiind luata SH prin WeltAuto la 35.000km, pompa de apa a fost schimbata parca cu hepu, are pale din metal. Distributia cica cea OEM se schimba la 200 si ceva de km, fiind cea din fabrica si dupa la intervale de 60.000km ... Dar la urmatorul schimb de ulei o sa ii rog sa o verifice si poate o schimb ... Nu i-am facut multe poze, am fost racit si abia acum mi-am mai revenit si o sa revin si cu poze mai faine. Ce parere aveti?
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!