Ha,ha,ha,ha, lasa bre stai linistit,eu oricum i-am dat ignore,nu vad ce scrie, ca elucubreaza mult,si degeaba,e frustrat.
Daca ai sti cum ma privesc unii cind le spun ca au solenoidul piezoelectric defect,si ce ochi mari fac saracii,asta e viata,nu toti am terminat 7 clase,de studii superioare nici nu mai elucubrez ca deja ,,e" multe cuvinte.
Pe de alta parte,tot incerc sa ma aliniez cumva si sa folosesc termenii tehnici cit mai corect in limba romana,care am observat ca sa schimbat foarte mult in ultimii 25 de ani de cind nu am mai trecut pe la Palatul Poporului,si ma costa cei drept.
Revenim la subiect,eu personal repar orice tip de injector,indiferent ca se monteaza pe motoarele audi,vw,seat,sau dacia,renault,mercedes,peugeot,etc.
Toate grupurile de masini monteaza printre altele si aceste sisteme de injectie siemens-continental,si am observat de-a lungul timpului,ca nu toate se strica cu aceeasi frecventa ca cele din grupul VAG.
Ca un roman care se respecta,autodidact,orgolios,mindru din cale afara,am inceput sa folosesc componente din injectoarele siemens montate pe alte tipuri de masini,in reparatia celor de pe grupul VAG.
Rezultatele sint foarte bune,reusita de 98% ca sa nu elucubrez prea mult,si in timp ce majoritatea afirma ca nu se pot repara astfel de injectoare,eu fac bani.
Bobina injectorului despre care se face vorbire in acest topic,si anume siemens 03L130277B ,care in realitate este un solenoid format din placute de cuart,distantate intre ele,si unite la iesire din conector sub forma de doi pini,si care de asemenea au si o rezistenta de 200kohmi in paralel,lucru care asigura descarcarea rapida a ,,condensatorului" care de fapt nu este un condensator asa cum apare prin poze,chiar as putea spune ca este un condensator cu aer,cum erau pe vremuri condensatoarele variabile cu aer,montate in aparatele de radio,pe post de buton pentru cautarea posturilor,deci,dupa cum spuneam,aceasta bobina (ce frustrant este pentru unii) sufera in general de arderea rezistentei conectate in paralel ,si care din cite banuiesc,a fost pusa de fabricant de putere prea mica,0,25 w,iar la urmatoarele modele,cele din injectoarele 03L130277S au fost modificate cu rezistente tehnologia SMD de 0,5 w.
La inceput,taiam bobinele si le puneam rezistente SMD de 0,5w dar din pacate,se pare ca unele placute de cuart intrau in scurt circuit din cauza supraincalzirii si nu mai puteau fi remediate,asa ca am cautat o alta solutie.
Solutia finala?Costuri?