Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.07.2024 în toate secţiunile

  1. Am avut asa multă treaba toată săptămâna încât nu m-am putut atinge de mașină aproape deloc (nici de scris aici nu am gasit timp). Ideea mea de a termina totul în maxim o săptămâna nu s-a mai materializat. Singurul lucru pozitiv a fost că au continuat să vină piesele comandate. De Rusalii având liber, am scos plafonul. Cu această ocazie am vrut să împușc 2 iepuri: să repar/înlocuiesc cablajul și să antifonez tavanul. Am descoperit o bătaie de joc la cablaj, niște lipituri, improvizații, o mufă lipsă... cel care a retapițat plafonul și-a bătut joc , l-a făcut la fel de "bine" cum l-am făcut eu pe cel de Golf 5, iar în plus a stricat și instalația electrică. Am mers la un centru de dezmembrări auto și am luat un cablaj sh, de pe o mașină cu volan pe dreapta. Două lucruri am descoperit referitor la cablaj: unul ar fi că diferă modul cum VW îndoaie cablajul la capete în funcție de poziția volanului și mi-a dat ceva bătaie de cap repoziționarea acestuia și al doilea lucru o să-l spun mai târziu. După scoaterea celui vechi și poziționarea cablajului nou am lipit polimerul/buretele/spuma gros de 1 cm pe spatele plafonului. Apoi am iesit afară la scos cartonul/spuma ce vine din fabrică. Spre deosebire de Golf-ul 5, partea din spate a tavanului a flambat mai mult la dezlipit, de parca tabla e mai subțire sau poate e tăiată diferit, desi nu cred ca sunt diferențe majore între G6 și G5. Am curățat foarte bine și am degresat tabla și am trecut la aplicarea primului strat de STP GB. Foliile am preferat să le pun cât mai întregi, pentru o rigidizare mai bună, chiar dacă dimensiunile sunt mari (75×47cm) și a fost destul de greu la dezlipit hârtia de pe spate și poziționat cu doar două mâini, iar la final arăta cam așa A urmat cel de-al doilea strat, din spuma 6mm cu foita de aluminiu și cel de-al treilea cu polimerul/buretele/spuma de 1 cm. Și cu asta am încheiat ziua. Din păcate a doua zi am găsit atârnat stratul al doilea având lipit stratul al treilea încă, ceea ce m-a dus cu gândul că, cei de la www.autocomenzi.ro de unde am cumpărat izolantul negru și cel cu foita de aluminiu, au păstrat în condiții improprii sau poate era foarte vechi materialul cu aluminiu. În plus, unele semne de întrebare mi le-am pus când am văzut că foita de aluminiu se desprindea în unele locuri dar am sperat că adăugând și stratul trei va remedia și problema aceasta. 2mp de material cu aluminiu și 2mp de polimerul/buretele/spuma gros de 1 cm aruncate la gunoi, plus bani, muncă și timp pierdut... asta din cauza politicii de rahat a unor magazine, de a reduce pierderile vânzând chiar și materiale depreciate.
    2 points
  2. Oficial e „tabel de service”, eu nu l-aș numi recomandare Nu se specifică interval de schimb nici în ani, nici în km pentru benzină, cu excepția țărilor considerate de VW „with high levels of dust”. România nu se află printre ele. VAG nu (mai) face acel plan de service ca o biblie a întreținerii corecte, influența marketingului e mult mai mare ca în trecut, important e să vândă mașini - costurile scăzute de exploatare fiind un avantaj pentru clientul care cumpără mașina nouă. Desigur că la mâna a doua-treia sunt bucuroși să-ți vândă alt motor.
    1 point
  3. Daca e suficient de grea incat sa declanseze alarma... pune-i centura. In caz de ceva... se transforma in proiectil.
    1 point
  4. @vp44injectoarele Vdo-Continental montate pe 1.6 CAYC nu au bobina
    1 point
  5. Mergi si reactiveaza-le. Pe fata, ai airbag sofer si aibag pasager, plus airbag genunchi sofer. In caz de accident serios fara centura, airbagurile iti pot rupe coloana. Daca ai pasageri in spate fara centura, la impact vor trece peste scaunul tau si iti pot provoca fracturi la coloana. In cel mai bun caz ajungi la 2m sub pamant, in cel mai rau caz... in scaun cu rotile. Eu am rezolvat-o simplu: le-am zis ca masina nu pleaca de pe loc daca nu sunt toate centurile puse.
    1 point
  6. "Ei rad de mine ca sunt diferit, eu rad de ei ca sunt toti la fel." Kurt Cobain
    1 point
  7. Arata fain interiorul , mereu m-am uitat cu placere la pozele puse de tine Eu nu mai folosesc odorizante de ceva ani , nu mai pot inspira suplimentar chimicale Daca vrei sa te bucuri de cat mai mult timp stat cu fundu'n masina , vino cu ea perioada urmatoare pe Valea Oltului , scapi de 6-7 grade la Londra si vei avea o noapte tropicala de neuitat in care vei putea socializa cu sute de soferi de tir
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!