Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.07.2024 în toate secţiunile

  1. 2 points
  2. Azi a plecat comanda pentru una bucată Skoda Superb 4, 2.0 TSI 265 CP 4x4, echipare L&K, bifat tot ce era disponibil în configurator fără ștergător spate și cârlig. Și fără încălzirea staționară care nu mai este disponibilă pentru această motorizare. Nu cunosc motivele. Preț de catalog 52200, preț contract 46470. Timp de livrare 12-14 săptămâni.
    2 points
  3. @R_a_z_v_a_n Manuale Skoda
    2 points
  4. Hmm... bun pretul final, pentru o masina full. Trist cu webasto.
    1 point
  5. @all astazi colegu @tetea a avut niste timp extra in erwin si a facut rost de vreo 3.7GB de manuale pentru Octavia 4, Superb 4 si Kodiaq 2. Daca nu incalc vreo regula, pot pune un link de onedrive intr-o zona accesibila doar userilor autentificati. Daca e un Admin prin zona, te rog PM.
    1 point
  6. Cu siguranță va primi și o variantă Sportline, dar încă nu au prezentat-o. Pe forumurile din străinătate se aude că va exista și o variantă cu 300 CP. Începând de azi, pe lângă reducerea acordată de dealer, se mai acordă o reducere Clever Bonus de 2500 de euro.
    1 point
  7. 1 point
  8. Oare Superb 4 va primi și o variantă Sportline?
    1 point
  9. Eu cumpar ulei ptr DSG numai de la ei. Fara probleme. Pentru schimbul urmator e ulei motor, o sa iau tot de la ei.
    1 point
  10. Ieri am reușit să termin izolarea podelei și a portbagajului. Ca de obicei muncă multă și lipici pe mâini. După degresarea finală am început măsurarea și lipirea foliei de STP Gold GB 2mm. Am găsit-o la un preț bun la bulk-ul de 5.2m2. Mai aveam niște STP și CTK și le-am folosit sub buretele negru. STP-ul a fost stratul primar, pentru reducerea cât de cât a vibrațiilor. L-am folosit și la hayon, pe unde mi s-a părut că poate vibrațiilor tabla. Mi-a luat destul de mult timp și prin ciocanire am adăugat folie pe unde mi s-a părut că pot apărea vibrații nedorite. E adevărat că pentru a absorbția aproape completa a vibrațiilor ar trebui folosit un strat primar de peste 3.5mm, dar totuși nu este nici mașină de competiție audio și nici bugetul alocat nu a fost foarte mare, așa că am ales acest compromis, bazându-mă și pe cele două experiențe anterioare. Stratul al doilea a fost insonorizant din burete negru de 10mm, destul de chinuitor la dezlipit hârtia de pe spate și lipiciul de pe degete. Am dublat și adăugat acest material peste tot unde pusesem STP, dar și în locuri unde nu pusesem. Materialul este flexibil, poate fi întins puțin iar adezivul este foarte bun, lipește foarte bine fără a fi necesară o presare foarte mare. Pe parcursul acestei etape au fost necesare ceva ajustări, așa că nu exagerați cu materialul acesta în partea din față, nu lipiți pe tunelul central unde vin tuburile de ventilație către spate, întrucât nu se mai pot fixă corespunzator pe întăritura de sub scaune. Cel mai bine, înainte de a veni cu buretul negru montațile provizoriu și vedeți exact cât și unde poate fi pus pe tunelul central. Pe podea nu mai e problema un strat, dacă l-ati dubla, se aplica aceeași situație ca la tunelul central. Apoi am asezat pâsla, mocheta, am prins in șuruburi frâna de mână și buretele negru Am fixat și pedala de accelerație și pedala moarta (footrest-ul) și am montat acoperitorile . Am mai aspirat o dată mocheta, scaunele și banchetă care au stat la soare și ieri și am mai reușit să înlocuiesc mânerul de la hayon cu cel cu cameră. Sa vedem ce mai pot face si azi după serviciu. O să detaliez toate costurile elementelor adăugate mai târziu.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!