Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.06.2024 în toate secţiunile

  1. Salut, si eu am avut aceasta problema cu un Vw Golf VI 1.6 TDI, cod motor CAYC 105CP. Avea urmatoarele simptome : - rontaia cand pleca dupa loc la turatii mai mici de 2500 ture - fluctua turometru de la 800 - 1100 - intrerupea motorul in ralanti - facea regenerare de 3 ori pe zi, lucru care nu este normal - fum alb / albastrui mai ales la rece Toate problemele erau de la injectoare decalibrate (uzate). Problema mea a fost rezolvata la Reparatii Injectoare Buzau, Maracineni 104 (am vazut ca au peste 700 recenzii bune). Acolo iti dau injectoarele jos, le verifica pe banc profesional destinat pentru injectoarele Siemens VDO / Continental. Lucrarea la mine a durat 6 ore cu demontarea injectoarelor, verificarea injectoarelor, reparatia injectoarelor si remontarea lor pe masina inapoi. La fiecare injector mi s-a dat fisa de testare cu cod nou. Toate simptomele descrise mai sus, au disparut, masina merge brici, sunt multumit.
    2 points
  2. Dupa mine cea mai mare diferenta e trecerea la ciclul Buddack pentru EVO2 pentru toate versiunile de 1.5tsi, deci au turbina cu geometrie variabila.
    1 point
  3. @akon in '21 montau EA211 evo1. Pe Golf 8 '24 e EA211 evo2.
    1 point
  4. Ar fi interesanta si o verificare a cunostintelor, in general si chiar si a unui astfel de sistem. Asta doar asa, pentru a nu mai avea parte de discutii desre persoane, cand tema ar fi una tehnica. Doar ca, in cazul de fata, personal nu am contrazis nimic din ceea ce a fost scris(desi s-ar putea unele completari). Pur si simplu, am mai prezentat inca un motiv, atata tot. Un motiv real, verificat si ce sa vezi, cel mai simplu de eliminat dintre toate celelalte. Oricum este ultima completare pe aceasta tema, observ dorinta de detinere a adevarului absolut si nu am de gand sa atentez la ea. Scuze tuturor celorlalti, pentru off topic. L.E. Indiferent de statutul de pe aici (care nici nu ma impresioneaza, nici nu ma intimideaza), personal as prefera sa ne abtinem de la atacuri si consideratii la persoana. Daca suntem capabili, daca nu, fie ... Promit solemn ca nu o sa caut lamuriri tehnice!
    1 point
  5. @Doomy de aia unii sunt mecanici și alții schimbători de piese! Am eu o vorbă: la fel de prost o pot face și eu, dar fără bani. Nu comentez manopera de obicei, cât îmi cere "meseriașul" atât plătesc, dar în ultima perioada mulți aruncă niște preturi... Nu mă laud dar: sunt răbdător, îmi place să fac lucrul până la capăt, nu mă pricep la "toate" și îmi cunosc limitările. În ultima vreme însă, constat o mărire continuă a prețului manoperei versus timpul petrecut și calitatea lucrării, în mai multe domenii de activitate.
    1 point
  6. Eu am webasto din fabrica, l-am folosit iarna aproape zilnic, si nu am nici o problema cu bateria (inca e cea originala care are acum 7 ani). Verifica sa nu fie alta problema, care termina bateria asa repede. Eu am setat webasto pe 30 minute de functionare. Am folosit sporadic si vara webasto sa scoata aerul cald din masina.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!