Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.06.2024 în toate secţiunile
-
La cineva cu expertiza pe partea de climatizare ai fost ? In principal diagnoza are ca element central urmarirea presiunilor de lucru ale sistemului, ceea ce nu poti face tu fara un set de manometre pentru AC.1 point
-
@rudiRUDprima dată a fost la Golf-ul 5, iar a doua la Tiguan Este foarte mult de muncă la demontat și montat toate elementele și există riscul să strici ceva. Cred că asta îi dezarmează pe cei mai mulți. A doua parte în care există mult de muncă, este tăiatul și lipitul insonorizantului. Ca și costuri, nu cred că sunt mari, dar alții poate gândesc că de banii ăștia pun motorină și plec la mare/munte. După ce am făcut Golful 5, am zis că nu mai fac încă o dată asta. Apoi 9 zile am băgat la Tiguan (cam 8-10 ore zilnic) dar eram în concediu. Acum sunt condiționat și de vopsit și de serviciu și alte lucruri familiale și lucrez pe apucate. Sper că până intra la vopsit să rămână doar ușile de făcut, la interior. Mai este de demontat plafonul, care i-a timp de asemenea și de tras o grămadă de fire pentru diversele retrofituri. Deocamdată punctez doar 2 zile a câte 10-11 ore la capitolul manopera! 😁 Referitor la partea de "plăcere", așa este, chiar îmi place. Ma relaxez la cap cu muncă asta, chiar dacă după aia am diverse dureri de mușchi sau articulații! 😁 Nevastă-mea nu e de aceeași părere cu mine, ea îmi spune că puteam face retrofituri fără să desfac (iar) toată mașina!1 point
-
Ieri am reușit să termin izolarea podelei și a portbagajului. Ca de obicei muncă multă și lipici pe mâini. După degresarea finală am început măsurarea și lipirea foliei de STP Gold GB 2mm. Am găsit-o la un preț bun la bulk-ul de 5.2m2. Mai aveam niște STP și CTK și le-am folosit sub buretele negru. STP-ul a fost stratul primar, pentru reducerea cât de cât a vibrațiilor. L-am folosit și la hayon, pe unde mi s-a părut că poate vibrațiilor tabla. Mi-a luat destul de mult timp și prin ciocanire am adăugat folie pe unde mi s-a părut că pot apărea vibrații nedorite. E adevărat că pentru a absorbția aproape completa a vibrațiilor ar trebui folosit un strat primar de peste 3.5mm, dar totuși nu este nici mașină de competiție audio și nici bugetul alocat nu a fost foarte mare, așa că am ales acest compromis, bazându-mă și pe cele două experiențe anterioare. Stratul al doilea a fost insonorizant din burete negru de 10mm, destul de chinuitor la dezlipit hârtia de pe spate și lipiciul de pe degete. Am dublat și adăugat acest material peste tot unde pusesem STP, dar și în locuri unde nu pusesem. Materialul este flexibil, poate fi întins puțin iar adezivul este foarte bun, lipește foarte bine fără a fi necesară o presare foarte mare. Pe parcursul acestei etape au fost necesare ceva ajustări, așa că nu exagerați cu materialul acesta în partea din față, nu lipiți pe tunelul central unde vin tuburile de ventilație către spate, întrucât nu se mai pot fixă corespunzator pe întăritura de sub scaune. Cel mai bine, înainte de a veni cu buretul negru montațile provizoriu și vedeți exact cât și unde poate fi pus pe tunelul central. Pe podea nu mai e problema un strat, dacă l-ati dubla, se aplica aceeași situație ca la tunelul central. Apoi am asezat pâsla, mocheta, am prins in șuruburi frâna de mână și buretele negru Am fixat și pedala de accelerație și pedala moarta (footrest-ul) și am montat acoperitorile . Am mai aspirat o dată mocheta, scaunele și banchetă care au stat la soare și ieri și am mai reușit să înlocuiesc mânerul de la hayon cu cel cu cameră. Sa vedem ce mai pot face si azi după serviciu. O să detaliez toate costurile elementelor adăugate mai târziu.1 point
-
Baterie 5%... Apa din aspirator arata cam așa după clătirea scaunelor și banchetei spate. Am spălat și aspiratorul și l-am pus la uscat. După cum am spus am trecut la curățarea plasticelor (și față și verso) apoi le-am sters și le-am pregătit pentru mâine lăsându-le să se usuce bine până mâine. Apoi am curățat mocheta foarte bine și am spălat-o cu pompa cu presiune. Până mâine rămâne la uscat, deși ma îndoiesc ca nu va fi nevoie și mâine de soare. Ultima forțare a fost să curățat caroseria. Mâine ii voi da și plafonul jos, voi degresa încă o data tot si începem operațiunea lipirea! 😁1 point
-
Lupta iar începe! O să-mi spuneți că nu sunt normal la cap, dar asta o știu deja! Nu stiu ce persoană ar face de bună voie și nesilit de nimeni ceea ce fac eu, a treia oară! Am început azi cu demontatul complet a interiorului și profitând de codul portocaliu de căldură sper să se usuce toate repede. Am reușit să spăl scaunele față și banchetă spate, cu aceeași procedură ca și până acum, apă, Mafra Pulimax, agitat cu peria, clătit, tras apă cu aspiratorul, clătit și iar tras apă cu aspiratorul. Pentru că încă e lumină, o să continui cu spălatul / curățatul tuturor elementelor de plastic, stâlpii A, B și C și bineînțeles a caroseriei la interior, plus o degresare cu Mafra Supermafrasol (diluat 1/8). Mașină nu a avut o curățare profundă, cu atât mai mult nu i s-a scos mocheta și pasla, iar mizerie este slava Domnului. Am deja vu la fiecare pas pe care îl fac după două aventuri de genul ăsta. Am găsit și o foarte mică comoară! 😁 Sper să nu fiu foarte rupt de oboseală mâine, întrucât am planuri mari! To be continued!1 point
-
1 point
-
Ca la orice mașină, sa nu bata, sa nu troncane, sa nu aibă scurgeri de ulei, o diagnoza, un carvertical, și o fisa de istoric service (de la reprezentanta sau băieții autorizați de pe Facebook). La 110k km și de 4 ani eu zic că nu ai griji, decât să nu fie făcută din bucăți. Cat despre motorizare, o să te ungă pe suflet, recomand cu căldură.1 point
-
Deci, daca nu faci mai mult de 50km/zi prin oras si ai cum sa incarci masina acasa poti merge cu cu un plug-in doar electric mult si bine precum cu una full electrica. Am passatul GTE si prin Bucuresti mai trec in modul hybrid doar asa, ca sa nu "rugineasca" motorul termic? Benzina am pus doar de 2 ori anul trecut si a fost folosita in proportie de 90% pentru deplasarea in concediu. In oras merg exclusiv in electric si in caz ca fac drumuri "mai lungi" o trec in mod hybrid si merg linistit cat am nevoie cu un consum mediu de 3,8%. Pentru mine nu a fost o alegere gandita in scop de economie, pur si simplu mi-am dorit experienta condusului electric dar fara a sta cu stresul autonomiei. Si venind tot de pe un Passat (B7) a contat mult sa pastrez un confort similar. Just my 2 cents.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00