Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.06.2024 în toate secţiunile

  1. Ieri am reușit să termin izolarea podelei și a portbagajului. Ca de obicei muncă multă și lipici pe mâini. După degresarea finală am început măsurarea și lipirea foliei de STP Gold GB 2mm. Am găsit-o la un preț bun la bulk-ul de 5.2m2. Mai aveam niște STP și CTK și le-am folosit sub buretele negru. STP-ul a fost stratul primar, pentru reducerea cât de cât a vibrațiilor. L-am folosit și la hayon, pe unde mi s-a părut că poate vibrațiilor tabla. Mi-a luat destul de mult timp și prin ciocanire am adăugat folie pe unde mi s-a părut că pot apărea vibrații nedorite. E adevărat că pentru a absorbția aproape completa a vibrațiilor ar trebui folosit un strat primar de peste 3.5mm, dar totuși nu este nici mașină de competiție audio și nici bugetul alocat nu a fost foarte mare, așa că am ales acest compromis, bazându-mă și pe cele două experiențe anterioare. Stratul al doilea a fost insonorizant din burete negru de 10mm, destul de chinuitor la dezlipit hârtia de pe spate și lipiciul de pe degete. Am dublat și adăugat acest material peste tot unde pusesem STP, dar și în locuri unde nu pusesem. Materialul este flexibil, poate fi întins puțin iar adezivul este foarte bun, lipește foarte bine fără a fi necesară o presare foarte mare. Pe parcursul acestei etape au fost necesare ceva ajustări, așa că nu exagerați cu materialul acesta în partea din față, nu lipiți pe tunelul central unde vin tuburile de ventilație către spate, întrucât nu se mai pot fixă corespunzator pe întăritura de sub scaune. Cel mai bine, înainte de a veni cu buretul negru montațile provizoriu și vedeți exact cât și unde poate fi pus pe tunelul central. Pe podea nu mai e problema un strat, dacă l-ati dubla, se aplica aceeași situație ca la tunelul central. Apoi am asezat pâsla, mocheta, am prins in șuruburi frâna de mână și buretele negru Am fixat și pedala de accelerație și pedala moarta (footrest-ul) și am montat acoperitorile . Am mai aspirat o dată mocheta, scaunele și banchetă care au stat la soare și ieri și am mai reușit să înlocuiesc mânerul de la hayon cu cel cu cameră. Sa vedem ce mai pot face si azi după serviciu. O să detaliez toate costurile elementelor adăugate mai târziu.
    2 points
  2. Comandat in 8 Martie ( pt sotie ) ... deabia acum am primit confirmarea ca a plecat din fabrica spre Curtici ( depozitul VW din Romania ) ...termen livrare 11 - 15 iulie !!! Tiguan Advance 1.5 eTSI , 150CP pret: 40.431 Euro cu TVA inclus DOTARI extra : $GV - Advanced Edition Culoare: 0R0R - Alb (oryxwhite pearleffect) Tapiterie: AO - Stofa melange gray-soul PLB - Faruri IQ.Light HD Matrix - iluminare ambientala in 10 culori - banda luminoasa grila fata si manere exterioare usi iluminate - Dynamic Light Assist - reglare dinamica a distantei de iluminare si lumina dinamica de viraj - blocuri optice spate LED 3D cu semnalizare dinamica - lumini de cornering si lumini pentru vreme nefavorabila RBA - Infotainment cu navigatie Discover: - IDA asistent vocal - 2 porturi USB-C in partea din fata, 2 prize de incarcare USB-C in consola centrala spate, capacitate de incarcare de pana la 45 W - sistem de navigatie - interfata telefonie comfort cu incarcare rapida fara fir PJD - Jante din aliaj "Napoli" 7.5J x 18, negre, anvelope AirStop 235/55 R18 cu rezistenta redusa la rulare, suruburi antifurt WW2 - Pachet iarna - volan incalzit - scaune fata incalzite - duze instalatie spalare parbriz incalzite PFB - Pachet IQ Drive - Area View inclusiv camera spate Rear View - Travel Assist, Lane Assist si Emergency Assist - Oglinzi exterioare rabatabile si incalzite electric, cu sistem antiorbire pe partea soferului si functie Memory Sistem proactiv de protectie pasager 3FU - Trapa de sticla panoramica Dotari standard Volkswagen Noul Tiguan Advanced 1,5 eTSI DSG 3 tetiere spate 8 incinte acustice `Model special Adaptive Cruise Control - ACC stop & go asistent pentru mentinerea constanta si adaptarea vitezei de rulare in functie de ceilalti participanti la trafic Air Care Climatronic cu reglare pe 3 zone, filtru de aer imbunatatit si elemente de comanda spate Airbag frontal pentru sofer si pasager cu posibilitatea dezactivarii airbag pasager Airbaguri cortina fata/spate si laterale fata/spate si airbag central Anvelope 215/65 R17 cu rezistenta redusa la rulare App-Connect wireless (pentru Apple CarPlay si Android Auto) Asistent activare automata faza lunga "Light Assist" Asistent pornire in rampa Asistent virare Bare de protectie in culoarea caroseriei si insertii crom grila radiator Car2X Centuri de siguranta in 3 puncte fata/locuri laterale spate cu reglaj pe verticala a celor din fata. Claxon bitonal Control automat al luminilor cu lumini de drum permanente LED si functie Coming Home / Leaving Home. Cotiera centrala fata Covorase textile fata / spate Detector oboseala avansat Digital Cockpit multicolor Pro, selectie diferite profiluri de informatii Fara inscriptionare cilindree Faruri LED Plus - iluminare ambientala in 10 culori - banda luminoasa grila fata si manere exterioare usi iluminate - reglare dinamica a distantei de iluminare si lumina dinamica de viraj - blocuri optice spate LED 3D - lumini de cornering si lumini pentru vreme nefavorabila Frana de stationare electronica cu functie Auto-Hold . Front Assist si Autonomus Emergency Braking cu monitorizarea pietonilor si biciclistilor Front Cross Traffic Assist - asistenta trafic transversal fata Indicator nivel lichid spalare parbriz Interfata Bluetooth pentru telefonie mobila Interfata USB-C in partea din fata (2) capacitate de incarcare de pana la 45 W Lampa ceata spate Lane Assist - asistent pentru mentinerea masinii pe banda de circulatie Limitator de viteza predictiv Masuri extinse pentru protectie pietoni Oglinda retrovizoare interioara cu sistem automat antiorbire Oglinzi exterioare rabatabile electric incalzite, cu functie memory Oglinzi exterioare si manere usi in culoarea caroseriei Oglinzi make-up iluminate integrate in parasolare Pachet Styling: - geamuri laterale din sticla laminata inclusiv Privacy glass - 82% absorbtie a luminii pentru geamurile laterale spate si luneta - bare longitudinale cromate pe plafon Pachet Technology - functie memory pentru Park Assist -"Easy Open & Close" - senzor inchidere-deschidere portbagaj - sistem Keyless Access cu buton pornire, fara Safelock - alarma antifurt, supraveghere interioara habitaclu, back-up horn si senzor antitractare Parbriz termoizolant Park Assist Plus, inclusiv Parkpilot Podea portbagaj ajustabila pe 2 pozitii Pregatire pentru alcool test Pregatire pentru We Connect Plus Prindere Isofix pentru 2 scaune copil pe locurile laterale din spate Priza 12 V in portbagaj Rear View camera video spate cu redare imagini pe display-ul central Receptor Radio Digital DAB Recunoasterea semnelor de circulatie rutiere Roata de rezerva de uz temporar si podea portbagaj variabila pe 2 trepte de inaltime. Scaune confort fata Scaune fata cu reglaj manual pe inaltime Scaune fata cu suport lombar electric 3 Security & Service Selectarea modului de conducere Permite selectarea diferitelor moduri de conducere Senzor de ploaie pentru activarea automata a stergatoarelor Servodirectie electromecanica,reglabila in functie de viteza Side Assist (sistem de schimbare a benzii de rulare), Rear Traffic Alert si avertizare la iesire Sistem de avertizare sonora si luminoasa pentru neprindere centuri de siguranta fata / spate Sistem de infotainment cu ecran de 32 cm Sistem electronic pentru control al stabilitatii masinii ESC Sistem monitorizare presiune pneuri Sistem start-stop si sistem de franare cu recuperarea energiei Spatar bancheta spate cu deblocare de la distanta Spatar bancheta spate rabatabil asimetric, cotiera centrala. Spatar scaun pasager complet rabatabil Tapiterie stofa Tetiere fata optimizate pentru siguranta Triunghi de semnalizare Volan multifunctional piele, control pentru cutia de transmisie DSG Welcome light - iluminare exterioara
    1 point
  3. Nu, la pelicula de protectie care se face pe componente. Si la buget daca faci schimb la 3000 km sau 6000km si masina vede doar autostrada, il schimbi cam degeaba des... Pentru ca nu se degradeaza atat de repede. La pornit oprit de 1000 de ori pe zi, mers in oras ... acolo da. A avansat si tehnologia si aditivi din uleiuri, nu mai e ce era acum 100 de ani... Oricum eu sunt de parare ca la 10.000 km pentru Romania si cum se circula e destul de e ok ca si kilometraj sa faci schimburile de ulei si filtre.
    1 point
  4. @vizitator nu exagerează nimeni. Triunghiul focului (combustibil, caldura si aer) ne zice ca, pentru a stinge un incendiu, trebuie sa luam una din componente. Cum nu ne putem atinge de combustibil, raman doua variante: prima, destul de riscanta, stam cu furtunul pe ea (desi apa si litiul nu fac casa buna) pana se raceste; a doua, folosim autospeciale dedicate - cu o cameră ermetică, rezistenta la foc. Altfel doar stinse flăcările, ai sanse foarte mari sa se reaprindă. Si, pe langa toate astea, ramane problema focului propriu-zis care este mult mai violent decat un incendiu la o masina clasica si care poate afecta structura clădirii (betonul). Dar vom trai si vom vedea.
    1 point
  5. @rudiRUDprima dată a fost la Golf-ul 5, iar a doua la Tiguan Este foarte mult de muncă la demontat și montat toate elementele și există riscul să strici ceva. Cred că asta îi dezarmează pe cei mai mulți. A doua parte în care există mult de muncă, este tăiatul și lipitul insonorizantului. Ca și costuri, nu cred că sunt mari, dar alții poate gândesc că de banii ăștia pun motorină și plec la mare/munte. După ce am făcut Golful 5, am zis că nu mai fac încă o dată asta. Apoi 9 zile am băgat la Tiguan (cam 8-10 ore zilnic) dar eram în concediu. Acum sunt condiționat și de vopsit și de serviciu și alte lucruri familiale și lucrez pe apucate. Sper că până intra la vopsit să rămână doar ușile de făcut, la interior. Mai este de demontat plafonul, care i-a timp de asemenea și de tras o grămadă de fire pentru diversele retrofituri. Deocamdată punctez doar 2 zile a câte 10-11 ore la capitolul manopera! 😁 Referitor la partea de "plăcere", așa este, chiar îmi place. Ma relaxez la cap cu muncă asta, chiar dacă după aia am diverse dureri de mușchi sau articulații! 😁 Nevastă-mea nu e de aceeași părere cu mine, ea îmi spune că puteam face retrofituri fără să desfac (iar) toată mașina!
    1 point
  6. Pacat de farurile alea full.led matrix pe care nu le are, desi in anunt e simplu de enumerat multe aa dea bine. Sca istoricul e curat, fara daune si intretinere corecta, merita.vazuta.
    1 point
  7. Pompa nu trage de pe fundul rezervorului ?
    1 point
  8. Nu mai lasa si tu nivelul de carburant asa de jos. Ajunge pompa sa aspire tot jegul din rezervor...
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!