Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.06.2024 în toate secţiunile

  1. Baterie 5%... Apa din aspirator arata cam așa după clătirea scaunelor și banchetei spate. Am spălat și aspiratorul și l-am pus la uscat. După cum am spus am trecut la curățarea plasticelor (și față și verso) apoi le-am sters și le-am pregătit pentru mâine lăsându-le să se usuce bine până mâine. Apoi am curățat mocheta foarte bine și am spălat-o cu pompa cu presiune. Până mâine rămâne la uscat, deși ma îndoiesc ca nu va fi nevoie și mâine de soare. Ultima forțare a fost să curățat caroseria. Mâine ii voi da și plafonul jos, voi degresa încă o data tot si începem operațiunea lipirea! 😁
    4 points
  2. Nu cred ... nu ar avea sens sa mai porneasca regenerarea in cazul asta. Cum/cand ai confirmat asta ? @vlahdacoroman Are perfecta dreptate, orice variabila intra in partea de combustie poate fi cauza. In pricipal, in procesul de diagnosticare trebuie urmariti parametrii de functionare in timp real pentru a gasi cauza, dar ai nevoie de o oarecare experienta/intelegere aprofundata a sistemului ca sa stii dupa ce sa te uiti si mai ales ce valori ar trebui sa vezi. Cauzele pot fi foarte complexe in anumite cazuri, dar si relativ simple in altele daca de ex. unul din senzorii de tempertura de pe evacuare raporteaza valori incorecte/prea mari fata de realitate.
    2 points
  3. Ar fi interesanta si o verificare a cunostintelor, in general si chiar si a unui astfel de sistem. Asta doar asa, pentru a nu mai avea parte de discutii desre persoane, cand tema ar fi una tehnica. Doar ca, in cazul de fata, personal nu am contrazis nimic din ceea ce a fost scris(desi s-ar putea unele completari). Pur si simplu, am mai prezentat inca un motiv, atata tot. Un motiv real, verificat si ce sa vezi, cel mai simplu de eliminat dintre toate celelalte. Oricum este ultima completare pe aceasta tema, observ dorinta de detinere a adevarului absolut si nu am de gand sa atentez la ea. Scuze tuturor celorlalti, pentru off topic. L.E. Indiferent de statutul de pe aici (care nici nu ma impresioneaza, nici nu ma intimideaza), personal as prefera sa ne abtinem de la atacuri si consideratii la persoana. Daca suntem capabili, daca nu, fie ... Promit solemn ca nu o sa caut lamuriri tehnice!
    1 point
  4. Chiar si o cantitate prea mica de motorina in rezervor, are cam acelasi efect. La Golf 6 cu motor CFFB, fix asa se manifesta atunci cand ai motorina in rezervor, sub o anumita limita. (aparent intra in regenerare dar fara postinjectie) P.S. @adrian001, bine! Pentru ceilalti, da, este confirmat, in general nu spun povesti sau vise.
    1 point
  5. Orice poate contribui la neatingerea temperaturii de 650 grade in special un flow de gaze incorect,cauzat de: -injectoare -turbocompresor -egr -debit masic citit incorect -modificari software neautorizate -senzori -depuneri masive de carbon in galerie -defectiuni mecanice la nivel de ax came si supape,sau alte defecte netratate in timp O sa apara dilema: de ce nu are erori?!fiindca nu au trecut de limita programata In hartile din ECU!
    1 point
  6. Va multumesc inca odata tuturor care au scris vreodata aici, de pe masina am vandut interiorul, franele si jantele si apoi am vandut-o intreaga unui baiat care vrea sa puna din nou piesele necesare pe ea si sa o foloseasca. Voi mai stii de ea una alta. Ar fi super daca ar putea ramane topicul aici, chiar cred ca e o poveste misto. Daca cumva se ia considerare stergerea lui, rog frumos sa fiu si eu anuntat inainte cu un privat ca sa pot salva una alta de pe aici. Voi inchide cu o poza din perioada de glorie care este de altfel si poza mea preferata. Multumesc!
    1 point
  7. Mecatronicul se schimba fara a fi data cutia jos. Parere mea este sa iei un capac nou si din 2 ambreaje ( cel de pe masina ta + de pe cutia donatoare ), daca este nevoie, faci unul bun si stai linistit.
    1 point
  8. Acum vine intrebarea de 10 puncte. Te incumeti sa inspectezi ambreajele cu care a venit cutia ? Nu de alta dar daca arata bine , te costa un capac nou.... dar daca nu arata bine si trebuie sa dai iar cutia jos .. alta cheltuiala. Daca avea 20-30k km cutia nu te gandeai la asta dar la 150k este un semn de intrebare valid.
    1 point
  9. Daca mergi mult, ajunge sa se toceasca capul surubului si nu il mai simti Am avut unul in roata spate. am vrut sa il scot... iesea aer. L-am bagat la loc... nu mai iesea aer. Deci, presupun ca izola bine si surubul acolo (fara cauciucuri self seal) .
    1 point
  10. 253.000 km Schimbat discuri si placute fata spate plus bucsele trapez fata. Discuri cu continut marit de carbon de la TRW, placute tot TRW ceramice ( low dust ). Bucsele trapez vechi au fost Lemforder si au tinut cam 30.000 km. Acum am mers pe Meyle HD. Bucsele sunt aproape pline si in teorie ca si anduranta ar fi peste cele originale.
    1 point
  11. Salut, a mai fost schimbata distributia. In kitul de la Dayco am incredere pt 100.000 km. Cureaua e teflonata. Intinzatorul de la accesorii este pe arc asa ca am schimbat doar rola. pentru a schimba intinzatorul cu totul trebuie sa dai electromotorul jos. Alta distractie faina. Totodata la schimbarea distributiei la 100.000 km recomand si schimbarea curelei pompei de ulei. Eu am luat pe original si inauntru era tot Dayco.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!