Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.06.2024 în toate secţiunile

  1. Okay... facui si eu ochi :))) Din pacate... sau din fericire, tura nu a iesit fix cum am vrut eu: Inca e foarte multa zapada in zonele umbrite si... am reusit sa rup o gheruta si sa... o pierd pe cealalta. Dar sa incepem cu inceputul... am plecat devreme... dar cu putina intarziere. Cu cat am petrecut la OMV... s-au adunat minute bune. In sfarsit, ajung unde credeam ca e inceputul traseului pe la 0630... ma echipez... imi dau seama ca eram cu 300m mai jos. Fu@@@$$$! Pe la 7 fara ceva... eram pe traseu, rosia ramanand parcata undeva langa locul de belvedere. Nestiind cum sunt izvoarele sus... am plecat cu mai multa apa... sa-mi ajunga cel putin pana la Podul Giurgiului. Normal ca sus izvoarele erau "upandrunning" Fac un PitStop la Monumentul Alpinistilor fix pe malul Lacului Capra Dupa care pornesc mai departe. Dau de prima portiune cu zapada (ma asteptam sa fie mult mai putina), montez gherutele si.... ajung direct in vale... precum sania. Una din gherute cedeaza si cam aia a fost. Ajung relativ intreg la Fereastra Zmeilor (am cateva video-uri pe care le adaug mai tarziu) si... ma bucur de priveliste. Urmeaza celebra... "la 3 pasi de moarte"... dupa care incepe nebunia: Pitstop pentru refill la lac Eram deja in Seaua Podragu, sus in Stanga e faimosul Mircii, jos e lacul. Inca nu m-am decis ce uras mai mult, Laitel de la Caltun sau Mircii inapoi spre Fereastra... Curand, inamicii apar in catare: Jos, in vale se vedea Stana lui Brunei: Inamicii sunt si mai aproape... atat de departe (cam 2h pana in varf) Dar, in final, incepem si atacul la baioneta Primul B0$$ care relativ usor Al doilea nu vrea sa se predea Pana la urma, am infrant! Pentru ca am stat prea mult timp sa fac poze la floricele.. normal ca am consumat bugetul de timp inainte de vreme... aia e. Cobor usor, ajung (dupa vreo 30 de min in care am injurat fara sa marepet) in Seaua Podragu Si cobor pentru un PitStop rapid... Apoi... ca peste tot in Fagaras, incep sa urc sa am de unde sa cobor. Jos in dreapta e Lacul Podragel In fundal, in ordine avem Lespezi, Cornul Caltunului, Doamnele si Negoiu; in plan apropiat avem Vanatare lui Buteanu (si toata calarea de la Balea) Cu chiu, cu vai, peste destula zapada, reusesc sa ajung la Fereastra Zmeilor. Atat timpul cat si echipamentul dar, mai ales, conditia mea nu imi permiteau sa mai urc spre Lacul Capra asa ca am decis sa risc cu stanele din vale (triunghi galben) si sa ies direct in Transafarasean. Chiar daca asta insemna o plimbare de 4km pe asfalt. Cu stana a fost OK si... ajung in DN... incep sa urc si... de jos urca o masina spre Balea. Opreste si ma intreaba. Te iau? Raspund? Mai intrebi. Ma lasa la masina... ma pregatesc de drum si... aia a fost.
    2 points
  2. N-am murit ;)) Revin cu detalii ;))
    1 point
  3. @cascadoru motorul tau n are ce merge cu 0w20, ci cu 5w30 ( sau poate 0w30 ).
    1 point
  4. Atunci, dacă nu te deranjează immo off, poți merge înainte Da, poți pune și 3dmfd, ca să fie superb. Ultimul l-am montat pe un Passat B5.5
    1 point
  5. Sa va spun pe scurt problema : Ieri nu a mai vrut sa porneasca iar la cateva ore a pornit la "sfert" De dimineata la fel nu a mai vrut si la o alta incercare in 20 min a pornit . Acum la fel nu mai porneste dar nici pompa de benzina nu se aude "bazaind" ... Sa fie releul sau pompa de benzina ? Ma gandesc ca pompa cand cedeaza nu o mai ia deloc dar ... Chiar daca pun contactul de mai multe ori pompa de benzina nu scoate nici un sunet
    1 point
  6. Salut! La 2.0tsi cu 180cp (132kw) ai valvelift pe admisie - este ok - pretabil la multe jucarii.....software. Am motorul asta de la 109mii km, acum are 175mii. De la 120mii are stg2-3.cu turbina de la CHH si evacuarea cu teava de 70mm (doar teava schimbata de la 60 la 70mm si inox si toba intermediara cu una sport de la FMIC in rest, evacuarea este OEM (catalizator si finala).. Este BRICI doar cam de la cca 150 -160mii a nceput sa piste ulei si acum papa cam juma de litru la 2500km rulat - ulei 0w 20 - de la urmatorul schimb o sa trec pe 5w 40. Cred ca, cu un consum civilizat de ulei, nu trece cu mult (daca trece) de 200mii km. Cutia DQ500, de obicei la motorizarea asta vine cu mecatronic de DQ381 (facut de BOSCH in China) - daca o exploatezi normal, e ok altfel, trebuie sa i pui meka' de DQ500 (BOSCH, in Germania) +soft. Detalii despre soft: la motor DOP Motorsport, la cutii ...altii. Eu i am pus si GPL- un deliciu, alerg fara grija 😲 O problema cu care ma confrunt de cand o am - bat etrierii la gropi - eu am discuri de 340mm pe fata. Sunt la treilea rand de etrieti cu suporti fata si bat si astia - am placute Brembo Xtra cu disc ventilat. Daca mai ai alte intrebari,iti raspund cu placere.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!