Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.06.2024 în toate secţiunile
-
Din nefericire, prima cutie nu a fost ce trebuie. Are urme de ulei la mufa mecatronicului (exact problema mea), iar prezenta unui capac topran la mecatronic nu mi-a dat increderea necesara sa risc o manopera pentru a o pune pe masina. Asadar, o trimit inapoi. Azi am cautat si gasit alta, la care am cerut poze specifice cu toate zonele "sensibile", primit si ok-ul service-ului pe poze si sper ca de data asta sa fie ok. Cel putin sansele sunt mai bune de data asta sa fie bine. Ma va mai prelungi treaba asta, service-ul ia si el vacanta o saptamana, dar oricum nu o pot conduce asa ca nu e mare problema. Scopul meu principal este sa o am gata pentru Grecia la final de august 🙈.4 points
-
Să vă odihniți și să vă bucurați! Cu becurile +220%... sper să mai dormim și noi noaptea!3 points
-
@acidone77 e OK, am crescut la tara, in perioada asta lucram 20h/zi. Am doar 2700m de urcat (si de coborat). Aka 900 de etaje.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ba da, eu am DPF la ambele :), nici nu ma gandesc sa le scot, imi dadeam cu parerea cum ajungi sa faci dpf delete si cum am vrut sa ajut lumea si nu am fost lasat Nu am facut eu DPF off, eu am vrut sa patentez o solutie la regenerarile ratate si compania de automotive a zis ca nu o intereseaza.1 point
-
Eu cred ca tarie ca daca ar exista mecanici dedicati care ar repara o masina cum trebuie nu ar face nimeni DFP off, ca doar schimbi si dpf-ul asa cum schimbi si ambreiajul si gata. Dar mergi la mecanic cu DPF plin, de acolo ai numai probleme pe partea de evacuare, iti repara tot felul de tampenii, iti curata dpf-ul dar nu iti face modificarea in soft, ajungi sa nu mai stii ce are masina si vine gigel cu solutia salvatoare la doar 200e si crezi ca ai rezolvat problema. In plus, trei sfert din posesorii de diesel nu stiu sa identifice cand face masina regenerare si le tot opresc, merg in oras si clar ajungem in situatia de mai sus. Lucrez in automotive, am vrut sa pun patent sa scrie mare in bord ca masina isi face regenerare, sa iti zica cati km sa mai mergi ca sa fie complet, mare branza, cateva linii in cod ca informatia exista deja, trebuie doar implementata sa apara in bord si ghiciti ce, nu a vrut firma sa continue cu patentul meu si au zis sa merg pe cont propriu. Pe cont propriu e un chin sa pui un astfel de patent.1 point
-
Phil, patronul serviceului specializat in BENTLEY este clientul meu, intre timp am devenit prieteni si am ajuns EU clientul lui! Phaetonul necesita o atentie sporita cand vine vorba de servisare, stiam la modul teoretic acest aspect, insa Phil mi-a aratat in softul auto al laptolului sau, cu foarte multe exemple, ca aproximativ 70% din acest "Passat" supradimensionat este de fapt, BENTLEY, la propriu. Masina imparte foarte multe componente cu fratele vitreg aristocrat, de la platforma, articulatie, directie, suspensie, cutie de viteze, calculatoare, electrica, materiale folosite la interior, sistemul de aer conditionat cu guri de ventilatie situate in usi si stalpi, pana la motoare. (in unele cazuri) Inainte de a intra in posesia lui Baloo, "ursul supraponderal"🐻 a primit o servisare si o verificare tehnica completa din partea dealerului. Dupa un an/15 000 km, am considerat ca e nevoie de o noua servisare. Asa am procedat cu toate masinile pe care le-am detinut in trecut si au rezistat sute de mii de km, fara probleme majore. Stiam ca V6-ele diesel de la VAG este foarte fiabil, Cayenne-ul detinut in trecut avea acelasi motor si a mers fara probleme peste 300 000 km, utilizat multi ani si in mare proportie in traficul din Bucuresti. La reprezentanta, cat a fost masina in garantie, uleiul folosit de cei de la Porsche a fost Mobil1, schimbat anual. Am utilizat acelasi tip de ulei ulterior, cand masina a iesit din garantie. Garajul lui Phil este acreditat de Bentley (+toate modelele VAG, inclusiv Lambo chiar si Bugatti a avut la mentenanta), iar pentru a pastra garantia producatorului (in cazul clientilor care au masini noi si doresc sa isi faca servisarea la el) foloseste tot uleiurile Mobil1, dar se ocupa si de alte branduri, in special britanice, Land Rover, Aston Martin, Jaguar etc. Asadar, Baloo a beneficiat de o verificare (inspectie) tehnica noua (constatare advisory discuri+placute aproximativ 70% uzura, dar fiind maniac, am zis ca le vreau inlocuite! totusi este o masina grea si "better be safe than sorry") + diagnoza completa + servisare ce inlcude inlocuire de: *ulei *antigel *lichid de frana *filtru ulei *filtru aer *filtre polen *filtru combustibil *discuri frana *placute frana Masina a primit cadou si o baita (desi am duso la service curata), un tratament de vopsea cu o ceara solida+interiorul care ma astepta mirosind a lavanda. Am atasat si o poza cu bordul unde sunt afisati 1000 km parcursi de la ultima alimentare! Consumul fiind mediu urban+extraurban. La final, dupa ce mi-a inapoiat cheia, Phil mi-a spus ca daca ma plictisesc vreodata de Phaetonul asta si vreau sa il vand, sa il caut, desi omul conduce Bentley! 🙄 Da, ati ghicit, in garaj e un Jaguar E-Type V12! 😲1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mercedes a putut sa coboare piata cu A klass, dar VW sa urce in liga Mercedes de lux, niciodata. Miscarea corecta era sa impinga in data Audi, sa cizelele A8-ul la rang de arta, ca deja A8 era vazut ca o masina de lux ce se putea bate de la egal la egal cu Mercedes/BMW. Phaeton a fost vazut tot timpul ca un Passat mai mare si foarte scump, chiar daca el in realitate oferta alt nivel de calitate.1 point
-
Pentru a evita costul mare de inlocuire a difuzoarelor, mai ales cu elemente originale (sa ma ierte D-zeu da 500 de lei/difuzor e cam aiurea, mai ales ca difuzoarele astea de pe Golf 7 sunt niste petarde la calitate, in comparatie cu ce se punea pe Golf 6 sau 5), trebuie efectuata operatiunea prezentata si in clipul sugerat de mine. Adica demontate difuzoarele (cu mare grija, pt ca exista riscul sa se crape plasticul in jurul gaurilor de prindere, prindere care e cu nit-uri apropo). Apoi curatat acel burete/garnitura....ma rog, ce mai e ramas din el, ca oricum e copt si se macina foarte usor. Si bine-nteles, pusa solutie de etansare si montat difuzorul la loc. Legat de solutia de etansare. Nu folositi silicon sanitar ! Nu tine mai mult de 1 an. Variatile de temperatura si vibratiile vor duce la cedarea acestuia. Patit eu la prima demontare a difuzoarelor. Si cum in acel moment chiar nu am avut posibilitatea sa pun altceva, iar usile imi curgeau grav (pur si simplu in decurs de cateva zile au cedat acele garnituri minune la difuzoare), am folosit silicon sanitar. In 8 luni s-a dus "reparatia" pe copca. A doua oara am folosit pasta/silicon de etansare motor (adica ce se pune pe la chiulasa ca idee). E mai ieftin si usor de aplicat. Eu luasem un tub de genu de prin Dedeman, ceva produs polonez. Se poate folosi si mastic de parbriz, dar e mai scump un tub de genu, iar acel mastic trebuie incalzit si lucrat repede cu el. Deci e cam cu dus si intors. Cert e ca de 2 ani nu mai am probleme deloc, de cand am facut operatiunea nr. 2, cu masticul potrivit amintit mai sus. Deci remedierea problemei, pt a face treaba care sa tina, implica demontare, curatare, etansare si montare la loc. Daca numa se da cu mastic in jurul difuzorului in speranta ca nu o sa mai zamuie apa intre tabla si carcasa de plastic a difuzorului e pierdere de vreme. Cu timpul apa tot va curge. Uite, chiar recent am dezbatut aceeasi problema cu un coleg de forum, si am explicat si acolo ce am facut eu si ce am folosit la prinderea de exemplu la loc a difuzoarelor, ca sa nu ma mai chinui cu nituirea.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00