Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.06.2024 în toate secţiunile

  1. Phil, patronul serviceului specializat in BENTLEY este clientul meu, intre timp am devenit prieteni si am ajuns EU clientul lui! Phaetonul necesita o atentie sporita cand vine vorba de servisare, stiam la modul teoretic acest aspect, insa Phil mi-a aratat in softul auto al laptolului sau, cu foarte multe exemple, ca aproximativ 70% din acest "Passat" supradimensionat este de fapt, BENTLEY, la propriu. Masina imparte foarte multe componente cu fratele vitreg aristocrat, de la platforma, articulatie, directie, suspensie, cutie de viteze, calculatoare, electrica, materiale folosite la interior, sistemul de aer conditionat cu guri de ventilatie situate in usi si stalpi, pana la motoare. (in unele cazuri) Inainte de a intra in posesia lui Baloo, "ursul supraponderal"🐻 a primit o servisare si o verificare tehnica completa din partea dealerului. Dupa un an/15 000 km, am considerat ca e nevoie de o noua servisare. Asa am procedat cu toate masinile pe care le-am detinut in trecut si au rezistat sute de mii de km, fara probleme majore. Stiam ca V6-ele diesel de la VAG este foarte fiabil, Cayenne-ul detinut in trecut avea acelasi motor si a mers fara probleme peste 300 000 km, utilizat multi ani si in mare proportie in traficul din Bucuresti. La reprezentanta, cat a fost masina in garantie, uleiul folosit de cei de la Porsche a fost Mobil1, schimbat anual. Am utilizat acelasi tip de ulei ulterior, cand masina a iesit din garantie. Garajul lui Phil este acreditat de Bentley (+toate modelele VAG, inclusiv Lambo chiar si Bugatti a avut la mentenanta), iar pentru a pastra garantia producatorului (in cazul clientilor care au masini noi si doresc sa isi faca servisarea la el) foloseste tot uleiurile Mobil1, dar se ocupa si de alte branduri, in special britanice, Land Rover, Aston Martin, Jaguar etc. Asadar, Baloo a beneficiat de o verificare (inspectie) tehnica noua (constatare advisory discuri+placute aproximativ 70% uzura, dar fiind maniac, am zis ca le vreau inlocuite! totusi este o masina grea si "better be safe than sorry") + diagnoza completa + servisare ce inlcude inlocuire de: *ulei *antigel *lichid de frana *filtru ulei *filtru aer *filtre polen *filtru combustibil *discuri frana *placute frana Masina a primit cadou si o baita (desi am duso la service curata), un tratament de vopsea cu o ceara solida+interiorul care ma astepta mirosind a lavanda. Am atasat si o poza cu bordul unde sunt afisati 1000 km parcursi de la ultima alimentare! Consumul fiind mediu urban+extraurban. La final, dupa ce mi-a inapoiat cheia, Phil mi-a spus ca daca ma plictisesc vreodata de Phaetonul asta si vreau sa il vand, sa il caut, desi omul conduce Bentley! 🙄 Da, ati ghicit, in garaj e un Jaguar E-Type V12! 😲
    2 points
  2. Rezerva se aprinde cand mai ai 20 de litri in rezervor. 😉 Cu acul la minim alimentez 83 litri. (rezervorul are 90 litri)
    1 point
  3. Multumesc! 🙂 Pe spate placutele erau cam "pa" iar discurile pe la 70%, mai "mergeau", puteam schimba doar placutele, ce-i drept. Dar daca tot s-a ridicat masina pe elevator, s-au dat rotile jos, s-a comandat si spray de frane, solutie de curatare, senzori uzura etc, m-am gandit sa impusc 2 iepuri deodata. Mai mult decat atat, la urmatoarea inspectie tehnica, daca ti se impune sa schimbi discurile, trebuie schimbate automat si placutele inca o data si tot acolo ajungi. Am schimbat si lichidul de frana cu ocazia asta, sa fie totul "fresh" si sa nu am dureri de cap ulterior.
    1 point
  4. Cred ca iar s-a stricat ;))
    1 point
  5. Stie cineva dacă pot înlocui actuala pompa cp4 r36 cu cp4 r40 ? Masina actuala: vw passat b6 2010 2.0 cr cbb Masina donatoare: audi q5 2.0 cr 2012 Difera puțin forma pompei spre axul distribuției și pistonul din ea am înțeles ca ar fi mai mare. Tot odată s ar defecta mai greu r40 pentru a produce span și voiam sa fac acest upgrade mai ales ca nu implica costuri f mari ptr ca masina deja are intervenție la chiulasa
    1 point
  6. Cat dai atata face, nu degeaba unul OE costa ~600 ron.
    1 point
  7. Se poate închide acest topic! În luna noiembrie aventura alături de Green Bora a ajuns la final! Continuăm cu - 44 WOB, acum cu un Audi A8 2010 3.0TDI quattro!
    1 point
  8. Au adaugat optiunea pentru motorizarea 2.0 TSI 265 CP in configurator.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!