Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.06.2024 în toate secţiunile

  1. Si in sfarsit, MATRIX
    4 points
  2. Still around…going strong. Am trecut de bariera psihologica de 250k km, ne poarta cu grija si demnitate in continuare…multumim Babuin😃😃😃🤟🤟🤟 Brgds
    3 points
  3. Politica VAG a fost stabilita pe o cale gresita din cate se vede ca si fapt confirmat, sa produci scump, sa pui o marja mare de adaos pe un ID3, sperand sa aiba succesul Golf-ului.
    2 points
  4. @Doc MorelliCine naiba o sa dea banii pe un ID3 in locul unei Tesla ?? Cine o sa cumpere ID7 la 60k EUR ?? Preturile sunt exagerate ! Se vor vinde cateva si gata, lumea nu mai vrea sa plateasca sume exorbitante cand exista Tesla sau mai nou - chinezii, cu preturi mult sub. Oricum, s-au gandit cum sa ii omoare pe ai lui Ming, o sa le bage taxe vamale de +25% cica. Sa vedem atunci ce vor mai vinde nemtii prin China, pentru ca e este un bumerang care ii va lovi grav si pe ei cand chinezii vor actiona intr-un mod similar sau ii vor lovi in alte moduri.
    2 points
  5. Cele 180 de miliarde erau inițial toate pentru electrificare. Din ele au luat €60bn pentru termice. Așa trebuie citită știrea! Citez mai jos: "...the Volkswagen Group has decided to redirect a good chunk of its R&D budget for 2023 through 2027 to keep internal combustion vehicles compliant and relevant. A good chunk as in a third of the 180-billion-euro budget, which is 60 billion euros or just under 64.5 billion dollars."
    2 points
  6. Babuinul in habitatul sau natural🤟🤟
    2 points
  7. Va salut baieti! (si fete) 😜 N-am mai fost activ pe forum de ceva vreme avand in vedere ca ultimele 2 masini pe care le-am avut in garaj in ultima perioada au fost un BMW 530XD automat si un 630i Cabrio manual, dar uite ca am revenit in grupul VAG cu o masina speciala🙂. Cred ca unii "ma stiti" de ceva vreme de pe acest forum si nu numai, fiind fost posesor de Tiguan 4motion, Golf GTI DSG, Porsche Cayenne diesel, Cayenne Turbo, masini pe care le-am si prezentat aici in urma cu cativa ani. De ceva vreme locuiesc in UK, unde am hotarat sa incep o viata noua impreuna cu sotia, iar dupa multe eforturi de adaptare sociala, financiara, legislativa pana si rutiera, am reusit sa intru in NORMAL (mi-a fost FOARTE GREU sa ma adaptez cu condusul pe partea opusa, mi-a luat 1 luna sa nu ma mai urc cu rotile din stanga peste "gazoanele" oamenilor 😄 si sa nu mai fiu claxonat de tiruri pe autostrazi pentru ca ma apropiam prea tare de ele). Limba o stiam de mic, desi accentul din partea de Nord a Angliei este crunt, nu are nici o legatura cu engleza pe care o stim noi de la BBC, de multe ori am impresia ca oamenii astia "latra", inca nu pot sa spun ca inteleg 100% ce spun, pentru ca nu folosesc consoanele DELOC!!! In timp am inceput sa ma descurc, fiind intrun loc nou, mi-am invins fricile si am hotarat ca vreau sa imi castig existenta intrun domeniu care nu neaparat sa imi ofere placere, dar sa ma motiveze sa ma ridic dimineata din pat fara sa imi provoace sila. Am inceput sa imi pun intrebarea "ce mi-ar placea sa fac?" Raspunsul a fost usor, cam tot ce imi trecea prin minte inclina spre cuvantul "MASINI"! Asa ca dupa ce am aplicat la mai multe joburi din industria auto pe platforme de recrutare, in diverse domenii, am fost chemat la interviu de un manager al unei companii din industria auto (TOP 5 in lume, nu ii dau nume pentru ca nu face parte din grupul VAG si sa nu se considere ca fac reclama) pentru o pozitie de distributie piese auto si accesorii. Am acceptat pe loc, asa ca pe scurt, mai toate reprezentantele, colectionarii si dealerii de masini, garajele de reparatii si restaurari auto din partea de Nord isi primesc piesele si produsele de intretinere auto de la mine. Prin prisma jobului, am avut ocazia sa cunosc oameni pasionati, sa intru in contact cu cele mai rare si exclusiviste modele de masini si sa ma bucur zilnic de cuvantul "masini" , exact ce mi-am dorit! (ai grija ce iti doresti ca poate se indeplineste) Daca vreti sa aruncati un ochi la masinile cu care intru in contact si vreti sa dezbatem discutii despre masini si nu numai in privat, va invit sa aruncati un ochi pe pagina mea de Facebook: Corado Sergiu unde mai postez din experientele mele. Da, urmeaza sa fac 38 de ani si sunt de moda veche, n-am insta! 😄 Si uite ca a venit vremea ca dupa multa munca si efort sa imi fac o bucurie pe 4 roti! Avand in vedere ca 80% din timp conduc pe autostrada, ma gandeam la o masina mare, diesel, cu tractiune integrala cat mai confortabila. Aveam un buget prestabilit asa ca trebuia sa ma limitez la ceva 2010-2015, principalul criteriu pentru mine era sa fie o masina INTRETINUTA, in detrimentul optionalelor si configuratiei! Majoritatea masinilor din clasa de lux cam au tot ce mi-am dorit din standard, asa ca nu ma prea interesau optiunile. Am condus S class, BMW seria 7, Audi A8, Porsche Panamera din perioada mai sus mentionata si mi-au placut toate, fiecare avand plusuri si minusuri. Saptamana trecuta, unul din clientii mei a primit o masina care mi-a atras privirea, nu prin designul exterior, ci prin ceea ce avea sa ofere la interior si faptul ca avea 56 000 mile adica vreo 90 000 km! Si uite ca m-a pus "necuratu" 😈 sa ma rotesc in jurul ei, sa constat ca arata aproape ca o masina noua, sa ii deschid usa si sa ma urc in ea si sa constat ca inca miroase a "nou+piele naturala". Nu stiu daca ma credeti, dar m-a trecut un fior cand am atins pielea de pe scaune si lemnul de pe bord. Am pus contactul si trimurile "s-au ascuns" in bord facand loc gurilor de ventilatie sa "sufle" aer rece, muzica a pornit incet, suav, la o calitate superioara, am inchis usa grea ce sustinea geamul dublu si nu se mai auzea nimic de afara, senzatie pe care am traito doar in seria 7 E38, acea senzatie "analogica" de masina facuta pe "vremea aia", genul de masina TANC. Ma uitam la logo-ul volanului pe care il tineam strans in mana si nu imi venea sa cred ca scrie VW. Nu mai statusem niciodata intr-un Phaeton, era o experienta noua, ma simteam ca la teatru pentru prima oara, cumva confortabil dar emotionat. Am plecat de la dealer, in timp ce am ras singur pana acasa la fel ca Firicel din Las Fierbinti si am inceput sa ma framant. Masina asta ma marcase! N-am dormit toata noaptea, am inceput sa "SAP" pe Youtube tot ce se poate despre modelul acesta de masina documentandu-ma cat s-a putut. Stiam ca are aceasi platforma, tren de rulare (articulatie, suspensie) ca si Bentley Flying Spur, dar cam atat. Asa ca mi-am facut curaj si l-am sunat pe dealer sa ma programez la un drive test cu ea. Sambata (ieri) am fost sa "ma dau" cu masina, nu vreau sa va plictisesc cu detalii despre senzatia si confortul oferit, pentru mine a fost la superlativ, peste tot ce am condus pana acum, daca nepotul lui Porsche, Ferdinand Piech, cel care a facut Bugatti Veyron, a facut si aceasta masina, inseamna ca e "ce trebuie" !😄 (of, marketingul asta). Masina a fost detinuta de noua de un director de banca, NU!! nu a fost detinuta de o "babuta" care mergea la piata, ci de un "batranel" care mergea la banca . 😄 Pe scurt, m-am intors la dealer si am depus avansul pentru ea. Urmeaza sa primeasca servisare noua si o verificare tehnica autorizata asa ca voi ridica masina abia saptamana viitoare, asadar: VOLKSWAGEN PHAETON V6 TDI 4MOTION facelift 2011 Dotari: *Air Suspension CDC - Continuous Damping Control-Auto Leveling +(Low/Normal/High) *Eucalyptus Wood Trim *Classic Style Vienna- Anthracite & 12Way Electric Front Heated Seats *Leather Heated Multifunction Steering Wheel *Adaptive Cruise Control *Headlights - Bi-Xenon+DRL+Washer System+LED-Taillights *Night Sensor-Coming-Leaving Home Function *Air Conditioning - 4 Zone Electronic Climate Control *RNS 810 DVD Touch Screen Satellite Navigation System +MP3+ Google Maps with voice Control & Display+ Computer *Audio System – 8 Channel Surround Sound Amplifier with 10 Speakers *Electric Windows Front+Rear-Defrosted *8 Airbags – Driver + Front Passenger with Deactivation Switch, Curtain Front and Rear, Front Seat Side Impact + Rear Side *Door Mirrors - Electrically Folding+Adjustable and Heated *Alarm with Interior Protection *17in Impression Alloy Wheels with AntiTheft Wheel bolts *ABS - Anti-Lock Braking System+ASR - Anti Slip Regulation *HBA - Hydraulic Brake Assist *ESP - Electronic Stability Programme *Differential Lock – Electronic *EBD-Electronic Brake Pressure Distribution *Armrest - Front Centre *Central Locking with Remote Control *Crash Sensor - Automatic Door Unlocking in the Event of an Accident *Cup Holders - Front and Rear *Full size alloy spare Wheel *Heated Windscreen Washer Jets *Parking Sensors Front+Rear *Power Assisted Steering - Speed Sensitive *Remote fuel flap & bootlid & tailgate release Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, sunt doar cateva din telefonul sotiei, voi reveni cu poze detaliate dupa ce voi ridica masina, abia astept 🤪:
    1 point
  8. Daca o pui la pretul corect se da in maxim 1 saptamana. Altfel, pentru valoarea sentimentala nu e nimeni dispus sa plateasca. In plus, trebuie sa o gandesti pragmatic: iau 1.5 lei acu sau 2 peste 1 an...
    1 point
  9. @grpmultumesc frumos, usor usor se rezolva toate. Legat de putere, da, sunt multumit pentru ca eu am facut cererea speciala pentru un "stage 1 low" cum se spune. Stiu ca softurile si cu dpfurile nu se inteleg foarte bine asa ca mi-am dorit doar un piiiic de extra putere pentru cele mai mici "costuri" ca sa spunem asa. Masina era oricum destul de sprintena. Mult mai interesat am fost de softul pentru cutie. Apropo de cutie... de maine intr-o saptamana mergem sa facem o schimbare. Foarte curios sunt cum va iesi totul. Fingers crossed.
    1 point
  10. Cred că am găsit problema de la plafoniera șoferului... Și cum ar fi trebuit să arate (așa este la pasager) Deci problema este de la cel care a retapițat și modul in care a demontat, dar mai ales de la modul cum a ascuns clientului treaba "bine făcută"... și e așa de ușor să lucrezi când ai totul demontat, chiar dacă ai greșit. Încă o chestie de (re)făcut!
    1 point
  11. In weekend am facut un city break prin Bulgaria unde am ajuns la 59000 Consum Constanta - Vama Veche - Balcik - Varna - Kaliakra si retur a iesit asa:
    1 point
  12. Pana la volan...iar am comis-o: alcantara, full electric, incalzire fata spate, masaj stanga dreapta
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!