Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.06.2024 în toate secţiunile
-
Am revenit cu un mic update: oficial s-au implinit aproximativ 6 luni si 20.000 km de cand am intrat in posesia ei, si pana acum in afara de retrofitul volanului masina a mai avut parte de: - 2 revizii motor - kit distributie Continental + pompa apa OE - revizie DSG In momentul de fata masina are 209.000 km si nu am intampinat probleme in afara de mentenanta. Ce stiu cu certitudine din pricina istoricului complet in reteaua Vw din Romania, este ca singura reparatie mai "costisitoare" in afara reviziilor uzuale a fost volantul inlocuit la 150.000 km cu piesa OE. De curand i-am cumparat si un set de bare transversale de aluminiu Menabo Tema impreuna cu 2 bucati suporti de bicicleta Thule Proride 591 in cazul in care mai sunt oameni pasionati de biciclete pe aici. Toate cele bune!3 points
-
Salutare tuturor! Dupa numeroase experiente cu modele mai vechi (2 buc Bora, Passat b5.5, Passat b6) am decis sa trec la ceva mai nou, si anume masina pe care urmeaza sa o prezint aici. A fost dragoste la prima vedere, si spun asta din numeroase motive: masina este un mk6 facelift, productie final 2016, provenienta Romania, am luat-o de la un proprietar de nota 10 care a fost foarte transparent, plus configuratia care o face destul de rara printre suratele ei, si anume: - culoare Dark Bronze Metallic (a fost wow factor cand am vazut-o in realitate, pe lumina puternica) - motorizarea 2.0 TDI 150CP cuplata la un DSG 6 trepte DQ250 (destul de rara pe piata, majoritatea fiind benzinare de 1.2 sau 2.0 TDI 110cp manuale) - computer bord Plus cu ecran color - unitate media cu Android Auto si Apple Carplay originala - volanul cu 18 butoane (acesta a fost retrofit realizat de mine ulterior) - dublu climatronic, scaune incalzite, pilot automat, senzori parcare fata-spate, alarma de fabrica, camera marsarier, etc. Legat de configuratia masinii consider ca ii lipsesc doar farurile cu xenon pentru necesitatile mele (mi-ar fi placut tare mult sa le aiba, dar compenseaza prin altele). Toate cele bune!1 point
-
1 point
-
Sa mai stergem praful pe aici cu cateva noutati. Masina s-a pus in vanzare pe site-urile de specialitate (nu cred ca am voie sa pun link aici). Are acum aproape 77.000 km, cu toate schimburile facute la reprezentanta (ulei, filtre, DSG, Haldex etc.). Intre timp, a primit jante de RS cu anvelope de vara Michelin Pilot Sport 5, iar jantele Pictoris (cele din pozele de mai sus), pe care le foloseam vara, au primit anvelope de iarna Michelin Pilot Alpin 5. Las mai jos si cateva poze recent facute. Pentru ca am fost foarte multumit de acest motor 2.0 TSi, voi merge din nou pe un 2.0 TSI 4x4 de 265 CP, de data aceasta pe un Skoda Superb 4.😁1 point
-
@grpmultumesc frumos, usor usor se rezolva toate. Legat de putere, da, sunt multumit pentru ca eu am facut cererea speciala pentru un "stage 1 low" cum se spune. Stiu ca softurile si cu dpfurile nu se inteleg foarte bine asa ca mi-am dorit doar un piiiic de extra putere pentru cele mai mici "costuri" ca sa spunem asa. Masina era oricum destul de sprintena. Mult mai interesat am fost de softul pentru cutie. Apropo de cutie... de maine intr-o saptamana mergem sa facem o schimbare. Foarte curios sunt cum va iesi totul. Fingers crossed.1 point
-
Cred că am găsit problema de la plafoniera șoferului... Și cum ar fi trebuit să arate (așa este la pasager) Deci problema este de la cel care a retapițat și modul in care a demontat, dar mai ales de la modul cum a ascuns clientului treaba "bine făcută"... și e așa de ușor să lucrezi când ai totul demontat, chiar dacă ai greșit. Încă o chestie de (re)făcut!1 point
-
Bun, mașina a apărut la dealeri de câteva zile. Am reușit să fac și un test drive, dar scurt din păcate, cu versiunea Diesel de 193 CP 4x4, deoarece aceasta era disponibilă. În ceea ce privește discounturile, sunt de aproximativ 5-6%, dar partea proastă este că momentan nu există nicio reducere din partea producătorului, cum este la Octavia FL și Kodiaq. Pe scurt, îmi place. Aștept și 2.0 TSi, care va fi disponibil în curând la test drive și sper să apară o reducere din partea producătorului, cum este la celelalte două. Mai este cineva interesat sau care a dat deja comandă? Mai jos o poză cu mașina și o poză găsită pe alt forum din străinătate cu motorizările și tipul cutiei DSG.1 point
-
Azi am făcut partea ușoară cu ce aveam la îndemână și cu ceea ce a venit din cele comandate. Lumini led numele de înmatriculare (fără eroare în bord) și pe înserat La interior am schimbat toate becurile cu led-uri. Plafoniera față cea spate Torpedou si luminile de picioare din față Aici am o întrebare, poate mă ajutați: luminile rămân aprinse până pun contactul, iar apoi se sting. La Tiguan rămân aprinse și cu contactul pus. Ce trebuie să modific/codez? A doua problemă întâlnită a fost la parasolare, cel de la șofer nu se iluminează. Toate luminile din interior funcționează, mai puțin cel de la parasolarul șoferului. Se aude switch-ul când trag acoperitoarea oglinzii, am făcut switch-ul între lămpi, dar tot nu se aprinde. Am scos parasolarele și le-am băgat din nou, nimic. Se pot inlocui între ele, să verific switch-ul din interior? Ar mai fi cablajul de verificat să nu fie intrerupt sau cablul parasolarului să nu fie conectat (tavanul a fost retapițat). O sa mai încerc mâine dimineață să o scot cu totul și sa verific și cablul dacă e conectat. Portbagaj (deocamdată doar cu o lampă. Mai urmează cel puțin una sau chiar două, ca la Tiguan. To be continued...1 point
-
Ai putea, prin bunavointa matale, sa faci un topic separat cu plimbarile astea "in varf de munte". S-ar putea sa mai fie p aici pe forum doritori. Doar zic.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00