Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.06.2024 în toate secţiunile

  1. Coming up next:
    3 points
  2. Deciii... ca sa incepem cu cea mai recenta "patanie". Ma duc miercuri-joi la celalalt mecanic de casa (cu programare) sa verific suspensia... Ma intalnesc cu seful nou de atelier, om pasionat, luam masina si mergem sa facem niste teste... Omu imi zice, da, e cam greoaie pe viraje dar nimic iesit din comun pentru Octavia... ba chiar e nitel peste. Anvelopele... te penalizeaza. Si da, discurile trebuie schimbate... Zic, daca tot am venit, pune-o pe rampa si trage de ea, just in case. Zis si facut, o ridica, vine mecanicu, trage de tot... baaa e solida... Ies si cu el si... imi dau seama ca tacanitul pe care il tot auzeam la viteze mici era de la cutie... mai precis o valva. Se pare ca vizita la ORL a avut si efecte negative. Ii multumesc si plec de acolo linistit. Daca tot s-a deschis sezonul la plimbareala si... oricum sunt in intarziere cu pregatirea am zis ca e cazul sa mai ies din casa... Incepem cu o plimbare scurta La Om, plecand de la Casa Folea. Cum vremea era... cel putin minunata in varf am zis sa purcedem spre nord si sa ne bucuram de creasta si grohotis... Din pacate YouTube vrea sa il faca shorts video... Aia e Douazeci si ceva de km mai tarziu si vreo 7500kCal mai putin... Ma delecatam cu un piept de pui prin Bran... Si ceva salata de lucs ;)) Nu mai zic ca ne-a prins noaptea... cum trebuia sa debarc colegii de suferinta, am ales sa mergem pe Targoviste si... ma bucu ca @sabinx mi-a rezolvat pACC, ALA si ILA ;)) Bineinteles ca s-a lasat cu o febra musculara "a la grec" asa ca... am inoptat la conac si... cum e deja sezonul cartofilor noi, nu se putea sa nu ma bucur de cativa Saptamana urmatoare mi s-a facut pofta e o bere la Omu. Asa ca am pus in rucsac o bere la 0.33 si am purces spre Padina (Cabana Omu e inchisa). Traseul e destul de usor, vreo 22km, o placere: Ca intotdeauna in ultimii 30 de ani, Bucegii nu contenesc in a ma uimi de fiecare data cand ajung acolo... Pe drumul de intoarcere, intre Cota 1000 si Glod, am fost aproape singur pe drum (doar vreo 2 baieti cu V6 TDI) si... ce bine a fost. Duminica... mergem in vizita la Papusa. Aia din Iezer-Papusa.
    3 points
  3. Salutare tuturor! Povestea mea alaturi de un fier colorat cu roti continua, si pentru ca e interesant cum am facut lucrurile, greselile si invataturile, am zis sa impartasesc aici pentru ca a fost foarte misto sa fac asta cu Bolful. Dupa ce am ajuns la concluzia ca imi trebuie masina, cam stiam deja ce imi doresc: voiam tot un hatch (nu e momentul inca de ceva mai mare, sau daca va fi, va fi in paralel), un hatch care sa nu fie foarte scump pentru ca am considerat ca indiferent de buget, nu e corect sa sari de la o masina 2002 la una 2022. Un hatch nu foarte scump dar care sa fie rapid si sa aiba cutie automata (pentru ca ulterior va ramane complet masina sotiei). Si toate sagetile indicau golf 6 gtd. Fratele meu are passat b7 de ceva ani deja si s-a potrivit la fix sa ma consilieze in ceea ce inseamna noile motoare, electrica, dotari, samd. Initial am cautat inafara (oare era mai bine? nu vom sti niciodata), insa am gasit unul aici care parea ce trebuie si am zis hai sa il luam. Zis si facut, am plecat la Iasi, am aranjat inainte pentru verificarea masinii la un service (prin recomandari). Ajungem, conduc masina spre service, totul merge ok, nimic sa imi ridice suspiciuni. Masina avea niste defecte estetice insa am considerat ca alea se rezolva si ideea ca tehnic sa fie ok e cel mai important. Ajungem la service, fac baietii verificare, totul ok, negociez, semnam si plec cu masina acasa. Pe drum din nou, totul ok, a mers foarte bine totul. Golf 6 GTD 2009, cumparat de nou din Romania, eu sunt al treilea proprietar: - 177 000 km, fiind de nou din Ro, esti sigur 100% ca verificarile pe care le faci sunt ok - tornado red probabil - culoare deosebita, draguta, care a contribuit si ea la alegere - ca dotari e de mijloc as putea spune si mai bine spun ce ii lipseste: comenzi pe volan, incalzire in scaune, bluetooth.. cam astea din cele de baza asa. Mai e suspensia care e normala (nu cea adaptiva), nu are pilot parking... si cam asta e ce imi vine in minte. Are farurile fara daylight cu led si stopurile fara led. Farurile astea mi-au placut mai mult din primul moment cand a aparut masina asta si am vazut la @The_Ego, mi-a placut enorm unde e pozitinata lumina de pozitie. - a avut vreo 2-3 evenimente insa usoare, proprietarul mi-a aratat poze si filmari. Iar ca si defecte avem: - scaun sofer cu aripioara rupta (am vazut mai pe toate modelele de vanzare din afara treaba asta) - prag sofer cu rugina (probabil de la eterna problema cu apa stransa in carenaj) - putin din usa stanga spate si bara spate cu vopsea matuita de soare - plafon dezlipit Bun. Ca un om responsabil ce sunt, inainte sa programez si sa duc in saptamana urmatoare masina la service pentru revizie motor si cutie, am fost la TCM si am facut soft cutie si motor. Entuziasmul a preluat controlul din pacate... dar am mai invtat o lectie. Dupa ce am dus-o in sfarsit la service, incepe povestea: imi trimite cel care se ocupa poza asta spunand "masina este rea". Am mers sa discut cu el, imi explica ce si cum: cutia pierde ulei pe la mufa mecatronicului (lucru care nu are rezolvare) si a avut doar 4.5l de ulei in cutie inloc de 6. Ai mare noroc ca cutia inca merge cum trebuie. Pana sa ajungem la inlocuirea mecatronicului... imi recomanda sa incercam sa schimbam garnitura capacului. Prima mea reactie cand vad poza... "masina nu era asa cand am luat-o, m-am uitat cu ochii mei pe dedesubt pe elevator. Nu avea acea mizerie acolo"... moment in care am realizat ceea ce ar trebui sa fie titlul acestui topic: AM CUMPARAT MASINA FARA SA DAU SCUTUL MOTORULUI JOS. Doamne ce greseala de incepator... nici eu nici cei de la service nu am avut in asta in cap... in fine, am facut pace cu mine si am mers mai departe. E prima masina pe care o cumpar "de capul meu" si am zis asta e, invat si merg mai departe. Ok, pe langa problemele la cutie am facut constatare si pe parte de tren de rulare si am gasit si acolo niste chestii de schimbat, si pe puntea fata si pe cea spate, insa nimic asa grav/urgent precum cutia. Am programat urmatoarea data pentru schimbarea garniturii de la capacul mecatronicului + ce e nevoie pe puntea fata adica: bucse mici, suport antibalans, bucse antibalans, bielete antiruliu, bara stabilizatoare, capete de bara si bineinteles geometrie. Dupa vizita asta la service, primesc din nou o poza care deja nu mai e socanta ci devine amuzanta: Un surub liber plimbandu-se in capacul mectronicului... Impreuna cu mesajul "nu-ti face sperante prea mari, cine a umblat pe aici e maestru si pare ca se pierde mult ulei pe la mufa". Zic ok, lasam masina fara scut si monitorizez si vedem dupa ce e de facut. Intre timp am rezolvat si scaunul si plafonul si am inceput sa adun piesele necesare pentru comenzi volan si am schimbat si plasticul din jurul schimbatorului de viteze. Tot intre timp am fost sa verific si starea rotilor si bineinteles ca sunt strambe, pentru ca de ce nu. Aici am avut un conflict interior intre o parte care imi spunea ca trebuie sa raman cu 17 si cealalta parte care imi spunea ca 18 sunt ce trebuie. Si m-am trezit facand un drum la CT sa iau un set de charleston care nu erau neaparat tipla, dar cu gandul ca le voi reconditiona in negru. Apoi am decis ca o sa le pun chiar de vara asta pe masina (urmeaza) pentru ca sunt mai drepte decat seattle si au si cauciucurile putin mai noi si mai bune. Cauciucuri noi noi o sa iau incepand cu iarna viitoare. Siiii cam asta ar fi de povestit pana acum, intre timp am mai apucat sa fac vreo 100km pana sa trebuiasca sa iau o pauza fortata de vreo 40 de zile, timp in care va conduce doar sotia (adica foarte foarte putin), iar aseara am bagat telefonul sa filmeze pe dedesubt putin si bineinteles ca exista ulei curs pe cutie. Pe jos nu sunt pete dar e clar ca trebuie facuta o interventie mai majora acolo. Daca schimbam mecatronicul sau cutia cu totul... ramane de vazut. Suntem la zi, stiu cam am fost stangaci in cumpararea masinii, insa mi-am asumat si stiu ca dupa rezolvarea problemelor ($$$) voi avea o masina tipla. Ca planuri... in cazul in care nu e evident e sa rezolv cu cutia, apoi sa termin pe dedesubt si cu puntea spate, apoi reparam pragul si apoi ii facem un detailing. Comenzile pe volan, bluetooth, roti si ce alte bits and pieces vor mai fi... probabil vor fi asa usurel pe parcurs. Mergem pe red and black: roti, embleme, tipsuri, etc Va urma...
    1 point
  4. Bun, mașina a apărut la dealeri de câteva zile. Am reușit să fac și un test drive, dar scurt din păcate, cu versiunea Diesel de 193 CP 4x4, deoarece aceasta era disponibilă. În ceea ce privește discounturile, sunt de aproximativ 5-6%, dar partea proastă este că momentan nu există nicio reducere din partea producătorului, cum este la Octavia FL și Kodiaq. Pe scurt, îmi place. Aștept și 2.0 TSi, care va fi disponibil în curând la test drive și sper să apară o reducere din partea producătorului, cum este la celelalte două. Mai este cineva interesat sau care a dat deja comandă? Mai jos o poză cu mașina și o poză găsită pe alt forum din străinătate cu motorizările și tipul cutiei DSG.
    1 point
  5. Azi am făcut partea ușoară cu ce aveam la îndemână și cu ceea ce a venit din cele comandate. Lumini led numele de înmatriculare (fără eroare în bord) și pe înserat La interior am schimbat toate becurile cu led-uri. Plafoniera față cea spate Torpedou si luminile de picioare din față Aici am o întrebare, poate mă ajutați: luminile rămân aprinse până pun contactul, iar apoi se sting. La Tiguan rămân aprinse și cu contactul pus. Ce trebuie să modific/codez? A doua problemă întâlnită a fost la parasolare, cel de la șofer nu se iluminează. Toate luminile din interior funcționează, mai puțin cel de la parasolarul șoferului. Se aude switch-ul când trag acoperitoarea oglinzii, am făcut switch-ul între lămpi, dar tot nu se aprinde. Am scos parasolarele și le-am băgat din nou, nimic. Se pot inlocui între ele, să verific switch-ul din interior? Ar mai fi cablajul de verificat să nu fie intrerupt sau cablul parasolarului să nu fie conectat (tavanul a fost retapițat). O sa mai încerc mâine dimineață să o scot cu totul și sa verific și cablul dacă e conectat. Portbagaj (deocamdată doar cu o lampă. Mai urmează cel puțin una sau chiar două, ca la Tiguan. To be continued...
    1 point
  6. Buna tuturor, Tocmai ce am fost in weekend trecut pana intr-o escapada la munte in zona Bucovinei, Iezerul Sadovei.O zona superba, cu peisaje minunate.Referitor la Skodiaq, aceleasi pareri de bine.Ne indreptam spre 20 000 km.Dupa update-ul de unitate control senzori (recall din fabrica), nu am mai observat functionare defectioasa a lor in mers. Singura chestie noutate de mentionat este ca de 2 ori cand am fost pe drumuri forestiere putin mai dificile (cu mai mult bolovanis si rampe) am observat ca dupa ceva mers, imi tot apare martorul "verificare presiune roti " cu mentiunea la detalii "nu s-a putut indica care roata anume". La destinatie la o simpla verificare presiune , constat ca e in valori optime la fel peste tot, deci banuiesc ca e din cauza diferentelor de rotatii poate, cauzate de posibile derapari locale cand treci peste vreun grohotis/pietric pe astfel de drumuri.In fine, nimic grav, reset si scap de warning.
    1 point
  7. Da, problema asta la mecatronic (pierderea de ulei pe la mufa) nu are reparatie, se rezolva doar cu inlocuire. Un mecatronic nou costa peste 2k€, iar daca alegi sa cauti sh nu stii de ce dai si poti sa iei sa schimbi vreo 2-3 pana gasesti unul bun. Asa ca solutia care pare cea mai buna este alta cutie. Sunt niste baieti Arad care vand cutii si care au si cutia asta care imi trebuie mie cu 5500 lei, de pe o masina 2013 cu ~120k km, cu ambreiajele si mecatronicul verificate si garantie 6 luni. Iar la cutie... dupa ce o pui, ori merge ori nu merge. De-aia zic ca asta pare cea mai buna solutie. Multumesc @Laurentiu_LWR! Intre timp, mai adun una alta (traiasca chinezu')
    1 point
  8. 1 point
  9. Si daca tot v-am prezentat niste masini "din filme" mai sus, m-am gandit sa mai adaug un "unicorn" la toata povestea asta "automotive"! Un sentiment special te cuprinde cand o intalnesti "in persoana" pe "Nutzi"- Eleanor, Fordul Mustang GT 500 Shelby din 1967 condus de Nicholas Cage in Gone in 60 seconds, daca mai e semnata si de The Stig, cu atat mai bine! Masina din imagini a parcurs 25 000 km pana in prezent si ocupa un loc special in colectia unui domn pasionat, trecut de 50 de ani. "Eleanor" este o masina speciala pe care o am si eu in colectia personala, din pacate doar in miniatura! 😄 P.S. Ne-am si asortat, la culoare! 😁
    1 point
  10. Nu,nu afiseaza nimic. Palpaie butonul de activare si atat.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!