Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.06.2024 în toate secţiunile

  1. Deciii... ca sa incepem cu cea mai recenta "patanie". Ma duc miercuri-joi la celalalt mecanic de casa (cu programare) sa verific suspensia... Ma intalnesc cu seful nou de atelier, om pasionat, luam masina si mergem sa facem niste teste... Omu imi zice, da, e cam greoaie pe viraje dar nimic iesit din comun pentru Octavia... ba chiar e nitel peste. Anvelopele... te penalizeaza. Si da, discurile trebuie schimbate... Zic, daca tot am venit, pune-o pe rampa si trage de ea, just in case. Zis si facut, o ridica, vine mecanicu, trage de tot... baaa e solida... Ies si cu el si... imi dau seama ca tacanitul pe care il tot auzeam la viteze mici era de la cutie... mai precis o valva. Se pare ca vizita la ORL a avut si efecte negative. Ii multumesc si plec de acolo linistit. Daca tot s-a deschis sezonul la plimbareala si... oricum sunt in intarziere cu pregatirea am zis ca e cazul sa mai ies din casa... Incepem cu o plimbare scurta La Om, plecand de la Casa Folea. Cum vremea era... cel putin minunata in varf am zis sa purcedem spre nord si sa ne bucuram de creasta si grohotis... Din pacate YouTube vrea sa il faca shorts video... Aia e Douazeci si ceva de km mai tarziu si vreo 7500kCal mai putin... Ma delecatam cu un piept de pui prin Bran... Si ceva salata de lucs ;)) Nu mai zic ca ne-a prins noaptea... cum trebuia sa debarc colegii de suferinta, am ales sa mergem pe Targoviste si... ma bucu ca @sabinx mi-a rezolvat pACC, ALA si ILA ;)) Bineinteles ca s-a lasat cu o febra musculara "a la grec" asa ca... am inoptat la conac si... cum e deja sezonul cartofilor noi, nu se putea sa nu ma bucur de cativa Saptamana urmatoare mi s-a facut pofta e o bere la Omu. Asa ca am pus in rucsac o bere la 0.33 si am purces spre Padina (Cabana Omu e inchisa). Traseul e destul de usor, vreo 22km, o placere: Ca intotdeauna in ultimii 30 de ani, Bucegii nu contenesc in a ma uimi de fiecare data cand ajung acolo... Pe drumul de intoarcere, intre Cota 1000 si Glod, am fost aproape singur pe drum (doar vreo 2 baieti cu V6 TDI) si... ce bine a fost. Duminica... mergem in vizita la Papusa. Aia din Iezer-Papusa.
    2 points
  2. @Jeffy86ablemulțumesc frumos pentru urări! A costat 3.200€. De aici încolo am sa fac câte un update de preț cu ceea ce pun pe mașină, poate îi este util și altcuiva. @skodamensă știi că i-au în calcul și această variantă. Dar finalul atât din punct de vedere al prețului cât și al pieselor de vopsit, mi-l va da vopsitorul. Când mă voi duce cu mașina curată vom putea vedea altfel problemele. Iar când se va apuca de ea, e posibil să trebuiască revopsita o piesa integral, în loc de punctare/retuș. Dacă vor fi prea multe, probabil ca voi prefera să vopsesc integral fie toată partea, fie toată mașina, fără tavan și hayon. Repet, va decide vopsitorul în prima instanță, iar eu la final. Mai fac un spoiler mic, cu ce urmează:
    2 points
  3. Buna tuturor, Tocmai ce am fost in weekend trecut pana intr-o escapada la munte in zona Bucovinei, Iezerul Sadovei.O zona superba, cu peisaje minunate.Referitor la Skodiaq, aceleasi pareri de bine.Ne indreptam spre 20 000 km.Dupa update-ul de unitate control senzori (recall din fabrica), nu am mai observat functionare defectioasa a lor in mers. Singura chestie noutate de mentionat este ca de 2 ori cand am fost pe drumuri forestiere putin mai dificile (cu mai mult bolovanis si rampe) am observat ca dupa ceva mers, imi tot apare martorul "verificare presiune roti " cu mentiunea la detalii "nu s-a putut indica care roata anume". La destinatie la o simpla verificare presiune , constat ca e in valori optime la fel peste tot, deci banuiesc ca e din cauza diferentelor de rotatii poate, cauzate de posibile derapari locale cand treci peste vreun grohotis/pietric pe astfel de drumuri.In fine, nimic grav, reset si scap de warning.
    2 points
  4. Doamne fereste, un 2.0 diesel a ajuns sa coste peste 50000eur... o Skoda... ce vremuri interesante...
    1 point
  5. Alta belea e ca uneori, ca in cazul meu, difuzoare sunt irecuperabile. Eu le-am gasit sasiul tandari:
    0 points
  6. Filtrul nu are intr-adevar cod OEM de VAG, dar nu este aftermarket. Se gaseste ca piesa originala de la producătorul HALDEX (codul pentru filtrul de generatia a 4 a este 111358). Singurul producător care are cod OEM pt filtrul haldex de generatia 4 este Volvo (care de altfel si recomanda in caietul de mentenanță inlocuirea filtrului). Codul Volvo este 31325173, iar piesa se găsește in România la un preț sub 200 lei; filtrul este identic cu cel pentru VAG, cu excepția acelei bucati mici de plastic, de culoare albă (la Volvo este mai subtire decat la VAG). Aceasta se poate refolosi fara probleme de la filtrul anterior montat pe mașină. Nu are element filtrant, este doar o bucată de plastic. Atenție doar la extragerea filtrului pentru a nu deteriora bucata de plastic de culoare albă. In prima poza cu, cu lichidul haldex este filtrul VAG, iar in cea de a doua , filtrul Volvo.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!