Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.06.2024 în toate secţiunile

  1. Salutare, salutare! Las aici si testul cu dragy, sincer sunt mai mult decat placut surprins deoarece trage indeajuns pentru o masina condusa zilnic, dar consumul a ramas acelasi. Ar mai trebui si un dyno dar ramane de vazut ce cum unde as putea sa fac 🥳 Testul a fost facut pe un drum inchis circulatiei publice 😜
    4 points
  2. Este invers, Litens este producatorul pe care Ina il ambaleaza. Au fabrica si in Romania la Giarmata.
    2 points
  3. Pe circuitul ala inchis nu avea si sfert de mila ?
    2 points
  4. @rudiRUD într-adevăr gri-ul ăsta este o nuanță care "nu prea iese", din ce am înțeles. O să vedem la sfârșit nuanțele. Oricum este o vopsire aproape integrală, cred că portierele dreapta, hayonul și tavanul vor rămâne doar cu polish, iar restul va fi revopsit. @skodamen pragul dreapta va fi inlocuit. Singura piesa cu rugină ce pare a fi din interior este aripa stânga față. Dacă va fi nevoie, o să o înlocuiesc. @cxr2test într-adevăr există și șansa să nu se vadă diferențe între nuanțe. De exemplu la Tiguan, când am făcut revopsirea, au folosit vopsea cu lac în ea și se vedea diferența și atunci și acum. Problema gri-ului, așa cum zice și @rudiRUDeste că la revopsire după mai mulți ani, șansa să îți iasă aceeași nuanță, este mică. Dar eu am de vopsit aproape integral, ceea ce sper, sa mai atenueze eventualele diferențe. Mai ramane si cum ziceai, priceperea vopsitorului, iar cel la care voi duce mașina este ok. Între timp încep să apară piesele comandate și continui să citesc despre retrofiturile pe care le am în cap. De asemenea am rezolvat a doua cheie, la 1/4 din prețul cerut la reprezentanță. Din păcate îmi dispare timpul liber, urmează niște săptămâni mai aglomerate la serviciu și niște mici restanțe la munca de acasă, așa că voi încerca când o desfac, să fac ceea ce am făcut la Tiguan, adică mult într-un timp scurt. În plus am (re)intrat în colimatorul soției cu "iar bagi bani în altceva decât funcționarea mașinii" și trebuie să "camuflez" anumite lucruri. Știți voi, ca-n bancul cu pescarul căruia ii era frică că atunci când va muri ii va vinde soția sculele la prețul la care i-a spus el că le-a luat!
    2 points
  5. Aveau, 11.41 in prima poza 😂 Deocamdata a fost un run de test sa vad ce si cum merge dragy, simt ca se poate si mai bine 😜
    1 point
  6. @danield79: ca sa termini regenerarea, trebuie sa mergi cu masina la un drum lung de vreo 20 km, fara opriri si mers cu viteza constanta. In oras nu se reia regenerarea activa pentru ca te vei opri la semafor si nu vei putea mentine viteza si turatia constante. Mi s-a intamplat si mie sa raman cu martorul dpf aprins, nu am avut decat sa ies in afara Bucurestiului la un drum de 20 km (10 dus si 10 intors).
    1 point
  7. Salut. S-a intamplat si la mine lucrul asta ( de fapt sotiei ). Daca a reusit sa regenereze pana intr-un anumit punct ( gen aproape de finalizare ), nu o mai face la urmatoarea repornire, dar cu siguranta o va face ulterior, cand vor fi intrunite din nou conditiile. La urmatoare regenerare completa se vor reseta si parametrii din aplicatia VAGDPF.
    1 point
  8. S-o foloseasca sanatoasa! Imi place ca deja te-ai apucat de retrofit-uri la ea. Dar nu ne-ai spus cat a costat.
    1 point
  9. Personal mi-am vopsit aripile si capota pe Passat si nu se vede absolut nici o diferenta, asta daca vopsitorul stie ce face si e f.bun, am facut 3-4 mostre/teste si am tot ajustat culoarea pana a iesit exact.
    1 point
  10. acolo ai rugina de inauntru catre afara, trebuie o interventie profesionista
    1 point
  11. Sunt foarte curios de revopsirea integrala a unor elemente si cum vor iesi ca nuanta. Eu la Bolf cu o nuanta asemanatoare nu am reusit neam sa imi iasa.
    1 point
  12. Dayco ,au fost bune pana au inceput sa vina made in china
    1 point
  13. Am avut pe echiparea originală de fabrică intinzător Litens, a mers bine, dar nu e de top. La unul din schimburi am gasit cureaua Contitech destul de uzata, se vedeau ieșiți zimții pe partea opusa, deși era în limita de km. De atunci, am trecut de la kit Contitech la kit Dayco + pompa de apa Hepu. Din ce am remarcat La Dayco, toate curelele sunt cu teflon. Rolele, în general, sunt Ina, inclusiv în kitul Dayco, dacă țin bine minte.
    1 point
  14. Si... vazand cat de frumos e afara, am zis sa-i dau o fisa: Normal ca 2h mai tarziu a inceput sa ploua...
    1 point
  15. 1 point
  16. Sa nu va mai aud ca banii nu aduc fericirea😀 Eu am dat 300ron de am schimbat bieletele antiruliu si e alta masina...nici nu vreau sa ma gandesc cum e cu totul schimbat🙂 Imi place ideea asta...de a munci cot la cot cu mecanicul...misto relatia👍 Drumuri bune si...stii vorba aia...unde se termina asfaltul,incepe aventura🦎
    1 point
  17. Ambele ... in loc sa traga tot aerul din afara (prin filtru - debitmetru), o parte se reintoarce in motor ca si gaze de esapament prin EGR-ul de joasa sau inalta presiune si substituie cantitatea echivalenta de aer curat care ar fi trebuit sa vina prin debitmetru. De fapt, ECU-ul monitorizeaza debitmetru si pentru a determina valoarea reala a cantitatii de gaze recirculate.
    1 point
  18. Pentru ca cel mai probabil ai rata de recurculare 0 (EGR inchis/blocat). In general daca sunt probleme, da si eroare. Vezi si valorile de la EGR.
    1 point
  19. Marfa, spor. Timpii astia sunt ajutati si de faptul ca masina este usoara
    0 points
  20. Pai daca doar portierele dreapta, ai putea sa le revopsesti si pe alea haionul si tavanul nu ai cu ce sa le compari ca sa se vada diferentele
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!