Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.06.2024 în toate secţiunile

  1. Personal mi-am vopsit aripile si capota pe Passat si nu se vede absolut nici o diferenta, asta daca vopsitorul stie ce face si e f.bun, am facut 3-4 mostre/teste si am tot ajustat culoarea pana a iesit exact.
    1 point
  2. Trist este faptul ca problema cu difuzoarele spate a ramas prezenta si pe Golf 7.5, iar VW nu a facut nimic in a schimba poate furnizorul de difuzoare sau macar sa solicite furnizorilor sa schimbe acea garnitura de spuma/burete, care cu timpul se coace si se macina. Mai ales ca aceasta problema aparuse dupa cativa ani de la lansarea Golf-ului 7, si in primii ani, cat masina era in garantie, puteai merge la VW si in baza buletinului de service emis pe aceasta problema, se inlocuiau difuzoarele de catre dealer. Si daca aceasta problema nu s-a rezolvat la facelift, tind sa cred ca nici problema cu flapsurile de presiune de sub bara spate nu a fost remediata. Pentru ca si cu aceste subansambluri au fost probleme, mai ales pe variantele hatch, se trezeau multi cu apa in portbagaj/zona oalei rotii de rezerva.
    1 point
  3. Salutare, revin cu o mica problema la al meu A3 2.0 TDI CFFB. In ultima perioada, mentine din ce in ce mai greu temperaturile ridicate (INPUT) pe timpul regenerarii astfel incat acum la ultima regenerare, efectiv nu a reusit sa o duca pana la capat, am parcurs in jur de 20 km (timp in care a scazut de la 21g la 11g calculated) si temperatura nici nu a urcat la 600 grade cum facea de obicei, chiar si 640 (statea pe la 500 grade acum). Efectiv m-a scos din sarite si trebuia sa o opresc ca ma grabeam undeva si cand am ajuns la destinatie inca era pe regenerare si am oprit motorul pe la 11g calculated. A doua zi cand sa plec la drum iar, teoretic ar fi trebuit sa reinceapa regenerarea... ce sa vezi, nu a inceput si de atunci a ramas asa cu clepsidra respectiva pe VAGDPF si nici dupa 100 km nu a mai reluat o. De cand am masina am oprit doar de 3 sau 4 ori regenerarile din motive bine intemeiate... si mereu le relua la repornire. Acum nu a mai reluat-o. Care sa fie motivul pentru care temperaturile scad atat de rapid si de brusc pe timpul regenerararii? Mai am doua persoane in familie care au 2.0 CR si la ei temperaturile se mentin cu totul altfel, mai aproape de 600-640 grade, sunt mai constante, la mine ba ajung la 600 ba scad la 300 si tot asa, nu este constanta aceea. Nu am erori sau altceva. Sa fie vreun senzor ceva care face figuri?
    1 point
  4. Ce am mai gasit pe net, daca va intereseaza, fiecare isi asuma riscurile, etc. Aici se poate vedea cate ar fi ultima versiune de soft cunoscuta (exemplu este ECU al meu) https://vag-flashinfo.de/site/update-viewer?version=1663877521 De aici se descarca gratis update-uri de soft, adica aici l-am gasit pe al meu. NU e testat(nu am echipamente, soft, cu care pot verifica), nu garantez, etc.. https://dtsmodftp.ol-net.pl/files/?dir=Skoda
    1 point
  5. Salut!Am rezolvat problema cu caseta de directie,am inlocuit caseta mea APA-BS(5N1 909 144 J,model cu capac alb),cu o caseta ZF generatia a 3 a de pe un Golf 6,cod caseta 1K0 909 144 J,e modelul care se prinde de jug cu 3 suruburi.Fizic se potriveste perfect,tot ce e nevoie e sa schimbati pozitia pinilor 1 si 3 intre ei in mufa de semnal ce intra in caseta.Sunt 2 mufe care fizic se potrivesc perfect de la APA-BS la ZF gen 3,uma e cea cu 2 fire groase ce alimenteaza motorul,iar alta e cea de care zic eu.Are 3 pini:can low(pin 1),alimentare +12V (pin 2),can high (pin 3).Trebuie inlocuit in mufa pinul 1 cu 3 si 3 cu 1.Firele au culoarea orange si negru.Asta i toata modificarea ce trebuie facuta.Dupa montaj,se intra in grupul 44 la adaptari si se seteaza ca servodirectia sa ia semnal pentru steering angle de la senzorul de pe coloana,nu de la cel din caseta.Da,caseta zf gen 3 are in ea integrat si steering angle sensor,dar daca o sa-l foloseasca o sa apara eroare pe ABS.Dupa pasul asta se face setarea de baza la g85 iar in acest moment volanul galben din bord se stinge si gata,asta-i tot!.Citisem despre aceasta inlocuire pe un site rusesc,drive2.ru,sumt multi care au facut swap ul asta,unii dintre ei doar in scop preventiv.ZF gen 3 are doua mari avantaje fata de APA-BS si anume: -este mult mai fiabila(asa zic toti,ramane de vazut si in cazul meu) -este mult mai ieftina daca pica iar,pretul ei la sh e la jumate sau chiar mai mic fata de APA-BS. Acest tip de caseta(zf gen 3) poate fi pusa pe Passat B6,B7 si CC.Se recunoaste rapid dupa cod si dupa aspect,codul incepe intodeauna cu 1K0.. Am desfacut vechea mea caseta,troznea pentru ca a intrat apa in ea si in zona curelei si a rulmentului era rugina ca la balamuc,inclusiv pe canalul ala al cremalierei.Cu asta "noua",volanul se simte perfect,parca e o idee mai greoaie,dar senzatia e mult mai misto decat la cealalta,parca e mai sportiva,mai precisa.I-am pus bielete de directie,capete de bara si burdufuri noi,Lemforder.Tot acum am inlocuit cele 2 bucse de plastic din jug impreuna cu tamponul antibalans si tamponul de la cutia de viteza,si asta era zob..Tot Lemforder si astea.Masina se simte mult mai misto acum,e mult mai "legata",nu se mai simt vibratii deloc in masina,nu se mai aud zgomote dubioase deloc in mers sau pe loc.Sper ca informatiile astea sa foloseasca celor care au probleme cu caseta de directie.Seara buna tuturor! Hai ca scrisei un roman...
    1 point
  6. @F l o r i n și @rudiRUD: mulțumesc frumos pentru urări! Am început schimbarile și cum era de așteptat startul a fost dat cu numărul de înmatriculare După cum va spuneam, mașina are numeroase (din punctul meu de vedere) defecte estetice. Unii mi-au spus deja "oricum o să o atingă fiică-ta sau altcineva" sau "de ce să bagi banii într-o mașină veche". Unele vor fi corectate prin punctare sau prin retuș, altele vor fi revopsite integral. Fiindcă nu avea decât o cheie, am comandat încă una, am copiat partea metalică și mâine o să o programăm pe mașină. Ce mai urmează? • senzori de parcare • cameră mers înapoi • unitate media nouă • insonorizare • luminițe • bling bling - uri • xenon - sper să funcționeze din prima • proiectoare ceata • presuri cauciuc • curățenie extinsă • cameră supraveghere trafic • diverse (mai vedem câte ne permitem). Deocamdată am cheltuit puțin cu RCA-ul, înmatricularea și numerele, piesele comandate. Aștept să vină certificatul și voi merge și la ITP, întrucât se apropie termenul cu pași repezi. Ne vedem pe aici, întrucât la Tiguan s-au cam terminat modificările.
    1 point
  7. Daca ai incercat procedura de calibrare de pe grup si nu a mers, sau daca atunci cand actionezi butoanele de pe scaun nu se aude vre un motoras, desfaci capacul din spate la scaun si verifici firele la motorase, eu aveam in pin rupt la o mufa... Capacul din spatele scaunului se desface intai dinspre laterale, apoi partea de sus si partea de jos are 2 picioruse din plastic ce intra intr-un locaș, din acest motiv tragi capacul in sus. Gasesti tutoriale cu scaune de A8, A6 ca sunt la fel in mare parte.
    1 point
  8. Da, problema asta la mecatronic (pierderea de ulei pe la mufa) nu are reparatie, se rezolva doar cu inlocuire. Un mecatronic nou costa peste 2k€, iar daca alegi sa cauti sh nu stii de ce dai si poti sa iei sa schimbi vreo 2-3 pana gasesti unul bun. Asa ca solutia care pare cea mai buna este alta cutie. Sunt niste baieti Arad care vand cutii si care au si cutia asta care imi trebuie mie cu 5500 lei, de pe o masina 2013 cu ~120k km, cu ambreiajele si mecatronicul verificate si garantie 6 luni. Iar la cutie... dupa ce o pui, ori merge ori nu merge. De-aia zic ca asta pare cea mai buna solutie. Multumesc @Laurentiu_LWR! Intre timp, mai adun una alta (traiasca chinezu')
    1 point
  9. 1 point
  10. Ce in forta intri cu modificarile. Felicitari! PS: daca sunt intrebari...de unde ai luat leduri la parasolare si la numarul spate? Ms
    1 point
  11. Cel mai bine pui unul nou. Nu gasesti rotita de cumparat. Poate doar un motoras SH...sa-l desfaci..
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!