Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.06.2024 în toate secţiunile

  1. Da, problema asta la mecatronic (pierderea de ulei pe la mufa) nu are reparatie, se rezolva doar cu inlocuire. Un mecatronic nou costa peste 2k€, iar daca alegi sa cauti sh nu stii de ce dai si poti sa iei sa schimbi vreo 2-3 pana gasesti unul bun. Asa ca solutia care pare cea mai buna este alta cutie. Sunt niste baieti Arad care vand cutii si care au si cutia asta care imi trebuie mie cu 5500 lei, de pe o masina 2013 cu ~120k km, cu ambreiajele si mecatronicul verificate si garantie 6 luni. Iar la cutie... dupa ce o pui, ori merge ori nu merge. De-aia zic ca asta pare cea mai buna solutie. Multumesc @Laurentiu_LWR! Intre timp, mai adun una alta (traiasca chinezu')
    2 points
  2. Salut!Am rezolvat problema cu caseta de directie,am inlocuit caseta mea APA-BS(5N1 909 144 J,model cu capac alb),cu o caseta ZF generatia a 3 a de pe un Golf 6,cod caseta 1K0 909 144 J,e modelul care se prinde de jug cu 3 suruburi.Fizic se potriveste perfect,tot ce e nevoie e sa schimbati pozitia pinilor 1 si 3 intre ei in mufa de semnal ce intra in caseta.Sunt 2 mufe care fizic se potrivesc perfect de la APA-BS la ZF gen 3,uma e cea cu 2 fire groase ce alimenteaza motorul,iar alta e cea de care zic eu.Are 3 pini:can low(pin 1),alimentare +12V (pin 2),can high (pin 3).Trebuie inlocuit in mufa pinul 1 cu 3 si 3 cu 1.Firele au culoarea orange si negru.Asta i toata modificarea ce trebuie facuta.Dupa montaj,se intra in grupul 44 la adaptari si se seteaza ca servodirectia sa ia semnal pentru steering angle de la senzorul de pe coloana,nu de la cel din caseta.Da,caseta zf gen 3 are in ea integrat si steering angle sensor,dar daca o sa-l foloseasca o sa apara eroare pe ABS.Dupa pasul asta se face setarea de baza la g85 iar in acest moment volanul galben din bord se stinge si gata,asta-i tot!.Citisem despre aceasta inlocuire pe un site rusesc,drive2.ru,sumt multi care au facut swap ul asta,unii dintre ei doar in scop preventiv.ZF gen 3 are doua mari avantaje fata de APA-BS si anume: -este mult mai fiabila(asa zic toti,ramane de vazut si in cazul meu) -este mult mai ieftina daca pica iar,pretul ei la sh e la jumate sau chiar mai mic fata de APA-BS. Acest tip de caseta(zf gen 3) poate fi pusa pe Passat B6,B7 si CC.Se recunoaste rapid dupa cod si dupa aspect,codul incepe intodeauna cu 1K0.. Am desfacut vechea mea caseta,troznea pentru ca a intrat apa in ea si in zona curelei si a rulmentului era rugina ca la balamuc,inclusiv pe canalul ala al cremalierei.Cu asta "noua",volanul se simte perfect,parca e o idee mai greoaie,dar senzatia e mult mai misto decat la cealalta,parca e mai sportiva,mai precisa.I-am pus bielete de directie,capete de bara si burdufuri noi,Lemforder.Tot acum am inlocuit cele 2 bucse de plastic din jug impreuna cu tamponul antibalans si tamponul de la cutia de viteza,si asta era zob..Tot Lemforder si astea.Masina se simte mult mai misto acum,e mult mai "legata",nu se mai simt vibratii deloc in masina,nu se mai aud zgomote dubioase deloc in mers sau pe loc.Sper ca informatiile astea sa foloseasca celor care au probleme cu caseta de directie.Seara buna tuturor! Hai ca scrisei un roman...
    1 point
  3. La Iasi era bine daca te duceai cu masina la astia, sunt tatici in cutii de viteza https://www.facebook.com/docautogarage/
    1 point
  4. Potiuni magice ….daca nu fac nimic fac mai mult rau .
    1 point
  5. Orice se poate repara...problema e cu balanta...daca merita financiar sau nu... Eu de curand am facut revizia la cutie la cei de la Automatico. Ii gasesti pe net sau direct pe Bd Preciziei. Poti arunca o intrebare si la ei si poate ca iesi mai ieftin cu alta cutie dar tine cont ca este tot una sh de care nu stii foarte multe sau cat tine... Orice ai face...sa o stapanesti sanatos...👍
    1 point
  6. Ce "dozaj dat de producator"??? Ca producatorul masinii nu recomanda aditiv in ulei!
    1 point
  7. Trebuie luat in calcul anii si orele de functionare nu doar km . Nu putem compara uzura unei masini care face 200.000 km in 4 ani cu una care face 100.000 km in 7 ani .
    1 point
  8. @Gabriel*77: Eu nu as face pasul ca sa schimb o Octavie cu alta Octavie, chit ca cea noua vine cu cutie automata. Cutia DQ200 de pe motoarele 1.5 TSI nu este cea mai potrivita pentru traficul in oras, poate ceda la frecarea in oras si cuplul maxim la care rezista este de 250 Nm (adica exact cat are motorul tau). Daca as fi in locul tau, m-as uita la Audi A4 TFSI 150 CP cu cutie automata. Este alta cutie automata, mai buna decat DQ200, si mult mai confortabil si placut la condus decat Octavia 4. Un A4 in varianta Base cu dotari decente ajunge la 39000 euro, dar reducerile sunt mari acum . Eu am obtinut preturi de 33 000 euro la negocieri ptr aceata masina, parerea mea e ca merita. Daca vrei neaparat sa ramai la Skoda Octavia si nu te intereseaza alta marca, atunci mai bine o tii pe cea de acum, parerea mea este ca nu merita sa dai banii in plus.
    1 point
  9. Cam odata la luna se aprinde martorul in bord si completez,si am vazut ca se pierde pe esapament
    1 point
  10. Distrugi motor de generatie noua cu dpf bagand ulei de tir 10w40. Despre benzinare cu gpf, ca le strici motoarele nici nu mai zic, cu 10w40 neconform de diesel. Sa nu ascultati ce face el!
    1 point
  11. 1.8 TSI 2015 are distributia pe lant si, daca nu apar probleme, nu se inlocuieste. Probleme cu distributia au avut primele 2 generatii de 1.8 TSI, cea de-a treia (cum ai tu) se pare ca nu are probleme. Da, s-a mai discutat pe larg aceasta problema pe forum, dar nu-mi scade rangul si nici nu pierd bani daca iti raspund si nu te pun si pe tine sa cauti in forum. As fi un dobitoc frustrat daca ti-as pretinde si tie sa parcurgi tot forumul in cautarea raspunsului pentru ca, vezi Doamne, asa am facut si eu! Ba mai mult, as fi la fel de dobitoc daca as sti raspunsul, dar ti-as ignora intrebarea. Dar nu! Daca pot, te ajut. 🙂 De aceea este forum, ca sa ne ajutam. Nu doar ca sa facem "biznis" sau sa epatam cu cunostintele noastre in topic-uri ultrainteligente.
    1 point
  12. Recomand sa faci o operatiune mai complexa la difuzoarele spate, deoarece acel silicon e posibil sa fie doar o rezolvare temporara si cu timpul prin prisma vibratiilor si a fluctuatiilor de temperatura, va ceda zona remediata momentan. La mine a tinut aproximativ 8 luni treaba cu siliconul. Eu am demontat difuzoarele (a doua oara, dupa ce prima data am pus silicon, cum am amintit mai sus), am luat pasta termica (cea care se foloseste la motor/chiulosa - gasit in Dedeman, pret decent) sau daca nu, cu silicon de lipit parbrize (e ceva mai scump si trebuie lucrat mai repede cu pasta respectiva), curatata bine zona tablei de pe usa + rama difuzorului, aplicata pasta si pus la loc. Eu nu am nituit difuzoarele ci am pus la cele 4 gauri de prindere piulite in forma de U + holzsuruburi. Tocmai pt a putea strange mai bine difuzoarele si sa culce mai bine. Si la nevoie, daca se arde careva, sa le pot da jos mai usor. Sa nu tot gauresc niturile. Sunt deja 2 ani de la operatiunea de mai sus. Nicio problema de atunci. Las mai jos o poza cu setul de piulite tip U si holzsuruburi. E ceva set de la Yato de gasit pe piata, nu e scump si e foarte util.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!