Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.06.2024 în toate secţiunile
-
Update 187.000 km: Masina arata cam asa. Am pus anvelope Dunlop Sport Bluresponse. Am schimbat trimurile interioare cu varianta black. Am facut un polish la faruri. Am testat si Osram H7 led , e ok cumva, nu primesc niciun flash, nu deranjez dar RAR etc.. Pana fac si cei de la noi o actualizare a legislatiei rutiere mai dureaza. In alte tari din UE sunt aprobate. Probleme intalnite intre timp: apa prag stanga spate Cauza: nit-ul de la boxa - curgea pe acolo - am pus silicon si s-a rezolvat2 points
-
2 points
-
Sa o stapaniti sanatosi si spor la treaba! Ma abonez pentru exprienta cu modificarile pe platforma asta👀2 points
-
Salutare tuturor! Povestea mea alaturi de un fier colorat cu roti continua, si pentru ca e interesant cum am facut lucrurile, greselile si invataturile, am zis sa impartasesc aici pentru ca a fost foarte misto sa fac asta cu Bolful. Dupa ce am ajuns la concluzia ca imi trebuie masina, cam stiam deja ce imi doresc: voiam tot un hatch (nu e momentul inca de ceva mai mare, sau daca va fi, va fi in paralel), un hatch care sa nu fie foarte scump pentru ca am considerat ca indiferent de buget, nu e corect sa sari de la o masina 2002 la una 2022. Un hatch nu foarte scump dar care sa fie rapid si sa aiba cutie automata (pentru ca ulterior va ramane complet masina sotiei). Si toate sagetile indicau golf 6 gtd. Fratele meu are passat b7 de ceva ani deja si s-a potrivit la fix sa ma consilieze in ceea ce inseamna noile motoare, electrica, dotari, samd. Initial am cautat inafara (oare era mai bine? nu vom sti niciodata), insa am gasit unul aici care parea ce trebuie si am zis hai sa il luam. Zis si facut, am plecat la Iasi, am aranjat inainte pentru verificarea masinii la un service (prin recomandari). Ajungem, conduc masina spre service, totul merge ok, nimic sa imi ridice suspiciuni. Masina avea niste defecte estetice insa am considerat ca alea se rezolva si ideea ca tehnic sa fie ok e cel mai important. Ajungem la service, fac baietii verificare, totul ok, negociez, semnam si plec cu masina acasa. Pe drum din nou, totul ok, a mers foarte bine totul. Golf 6 GTD 2009, cumparat de nou din Romania, eu sunt al treilea proprietar: - 177 000 km, fiind de nou din Ro, esti sigur 100% ca verificarile pe care le faci sunt ok - tornado red probabil - culoare deosebita, draguta, care a contribuit si ea la alegere - ca dotari e de mijloc as putea spune si mai bine spun ce ii lipseste: comenzi pe volan, incalzire in scaune, bluetooth.. cam astea din cele de baza asa. Mai e suspensia care e normala (nu cea adaptiva), nu are pilot parking... si cam asta e ce imi vine in minte. Are farurile fara daylight cu led si stopurile fara led. Farurile astea mi-au placut mai mult din primul moment cand a aparut masina asta si am vazut la @The_Ego, mi-a placut enorm unde e pozitinata lumina de pozitie. - a avut vreo 2-3 evenimente insa usoare, proprietarul mi-a aratat poze si filmari. Iar ca si defecte avem: - scaun sofer cu aripioara rupta (am vazut mai pe toate modelele de vanzare din afara treaba asta) - prag sofer cu rugina (probabil de la eterna problema cu apa stransa in carenaj) - putin din usa stanga spate si bara spate cu vopsea matuita de soare - plafon dezlipit Bun. Ca un om responsabil ce sunt, inainte sa programez si sa duc in saptamana urmatoare masina la service pentru revizie motor si cutie, am fost la TCM si am facut soft cutie si motor. Entuziasmul a preluat controlul din pacate... dar am mai invtat o lectie. Dupa ce am dus-o in sfarsit la service, incepe povestea: imi trimite cel care se ocupa poza asta spunand "masina este rea". Am mers sa discut cu el, imi explica ce si cum: cutia pierde ulei pe la mufa mecatronicului (lucru care nu are rezolvare) si a avut doar 4.5l de ulei in cutie inloc de 6. Ai mare noroc ca cutia inca merge cum trebuie. Pana sa ajungem la inlocuirea mecatronicului... imi recomanda sa incercam sa schimbam garnitura capacului. Prima mea reactie cand vad poza... "masina nu era asa cand am luat-o, m-am uitat cu ochii mei pe dedesubt pe elevator. Nu avea acea mizerie acolo"... moment in care am realizat ceea ce ar trebui sa fie titlul acestui topic: AM CUMPARAT MASINA FARA SA DAU SCUTUL MOTORULUI JOS. Doamne ce greseala de incepator... nici eu nici cei de la service nu am avut in asta in cap... in fine, am facut pace cu mine si am mers mai departe. E prima masina pe care o cumpar "de capul meu" si am zis asta e, invat si merg mai departe. Ok, pe langa problemele la cutie am facut constatare si pe parte de tren de rulare si am gasit si acolo niste chestii de schimbat, si pe puntea fata si pe cea spate, insa nimic asa grav/urgent precum cutia. Am programat urmatoarea data pentru schimbarea garniturii de la capacul mecatronicului + ce e nevoie pe puntea fata adica: bucse mici, suport antibalans, bucse antibalans, bielete antiruliu, bara stabilizatoare, capete de bara si bineinteles geometrie. Dupa vizita asta la service, primesc din nou o poza care deja nu mai e socanta ci devine amuzanta: Un surub liber plimbandu-se in capacul mectronicului... Impreuna cu mesajul "nu-ti face sperante prea mari, cine a umblat pe aici e maestru si pare ca se pierde mult ulei pe la mufa". Zic ok, lasam masina fara scut si monitorizez si vedem dupa ce e de facut. Intre timp am rezolvat si scaunul si plafonul si am inceput sa adun piesele necesare pentru comenzi volan si am schimbat si plasticul din jurul schimbatorului de viteze. Tot intre timp am fost sa verific si starea rotilor si bineinteles ca sunt strambe, pentru ca de ce nu. Aici am avut un conflict interior intre o parte care imi spunea ca trebuie sa raman cu 17 si cealalta parte care imi spunea ca 18 sunt ce trebuie. Si m-am trezit facand un drum la CT sa iau un set de charleston care nu erau neaparat tipla, dar cu gandul ca le voi reconditiona in negru. Apoi am decis ca o sa le pun chiar de vara asta pe masina (urmeaza) pentru ca sunt mai drepte decat seattle si au si cauciucurile putin mai noi si mai bune. Cauciucuri noi noi o sa iau incepand cu iarna viitoare. Siiii cam asta ar fi de povestit pana acum, intre timp am mai apucat sa fac vreo 100km pana sa trebuiasca sa iau o pauza fortata de vreo 40 de zile, timp in care va conduce doar sotia (adica foarte foarte putin), iar aseara am bagat telefonul sa filmeze pe dedesubt putin si bineinteles ca exista ulei curs pe cutie. Pe jos nu sunt pete dar e clar ca trebuie facuta o interventie mai majora acolo. Daca schimbam mecatronicul sau cutia cu totul... ramane de vazut. Suntem la zi, stiu cam am fost stangaci in cumpararea masinii, insa mi-am asumat si stiu ca dupa rezolvarea problemelor ($$$) voi avea o masina tipla. Ca planuri... in cazul in care nu e evident e sa rezolv cu cutia, apoi sa termin pe dedesubt si cu puntea spate, apoi reparam pragul si apoi ii facem un detailing. Comenzile pe volan, bluetooth, roti si ce alte bits and pieces vor mai fi... probabil vor fi asa usurel pe parcurs. Mergem pe red and black: roti, embleme, tipsuri, etc Va urma...1 point
-
Depinde si cand s-a inregistrat in sistem ca masina furata. Nu toate furturile de masini se raporteaza repede, poate dura luni de zile pana cand masina este introdusa ca furata in baza de date internationala administrata de Europol. E posibil ca atunci cand ai cumparat-o tu sa nu fi fost inca declarata ca furata, si abia de curand sa fi fost inregistrata ca furata. Citeam un caz cu un roman care a cumparat o masina adusa de un samsar din Italia, omul a inmatriculat-o in Romania si dupa cateva luni a vrut sa treaca cu ea in Republica Moldova. Nu a putut sa iasa din tara ptr ca i-au confiscat-o la granita, fusese furata din Olanda cu vreo 4 luni mai devreme, si abia de 2 zile fusese declarata ca masina furata. Deci trece un interval de timp pana cand masina este declarata furata si introdusa in bazele de date internationale. Chiar si asa, nu cred ca ai fi circulat mult cu ea, pana al urma tot se prindeau ei, fie la rovignieta, la ITP etc. De caz penal nu poate fi vorba, daca ai cumparat masina de buna credinta si ai documente prin care dovedesti ca ai achitat-o corect, nu se poate pune problema sa fi arestat. Culpa este a celui care a furat-o si a vandut-o mai departe, in cel mai rau caz ramai fara masina.1 point
-
Consulta un avocat. El va fi cel mai in masura sa iti dea sfaturi juridice in acest sens, si care e procedura legala... Si cand ai inmatriculat masina politia nu a zis nimic? Atunci nu aparea masina furata?1 point
-
@Doomy iti multumesc! Bineinteles ca new opportunities... imi place atat de mult cum se simte masina si cum se conduce. Chiar fiind o masina 2009, deci nu atat de noua, mi se pare ca se conduce atat de fin si experienta pentru mine e absolut minunata de fiecare data. Practic abia astept de fiecare data cand stiu ca urmeaza un drum cu ea, indiferent daca sunt sofer sau pasager Trebuie sa recunosc ca treaba asta a fost cea care a facut sa imi fie atat de usor sa trec mai departe. Si chiar nu cred ca e datorita faptului ca e un lucru nou, am apreciat acelasi sentiment si la masinile altor apropiati, chiar clase mai mari (passat b7, a4 b8). Insa de aici comparand cu a4 b9 sau g30, diferenta de aproape de 10 ani nu se simte si in experienta de condus (in cazul meu), lucru care "ma sperie" cand ma gandesc la urmatoarea masina... probabil porsche si am rezolvat . Dar momentan suntem aici si acum. @Jeffy86able Multumesc! Cu siguranta sunt rezolvabile. Masina a costat 7800 euro de la un 8400 initial. @~LauR~ multumim si sa fie! @Nenciu Victor problemele in cazul meu cu masinile de afara au fost ca in primul rand, pe site-ul de licitatii unde aveam acces printr-un prieten care are parc auto, nu prea gaseam masina asta asa cum o voiam eu. Apoi pe alte site-uri am ajuns la concluzia ca trebuie sa mergi personal pentru ca nu puteai altfel sa verifici masina, chiar daca ea vine cu carte service si toate problemele semnalate, pot fi si altele si e complicat cu necunoscutul (vezi ceea ce oricum am patit). Plus ca preturile nu erau mai avantajoase luand in calcul si transportul si actele. Da, daca luam o masina 2018+ cu sub 100k km, poate era altfel discutia. Asa... ca sa fii luat o masina mai buna trebuia eu sa fiu mai atent, nu neaparat sa nu o iau din Ro. Am lamurit doar procesul meu de gandire de la momentul respectiv... e tardiv sa mai continuam discutia pe subiectul asta.1 point
-
1 point
-
Ca tot se vorbea de praful din Constanta, se adunase si la mine destul in compartimentul motor Niste spuma de la Turtle Wax si FK 108 Top Kote au facut diferenta1 point
-
1 point
-
Nu vreau sa comentez,vad atit de multe lucruri,atit pe internet cit si in viata reala,ca orice comentariu ar duce in acelasi loc,discutii,certuri,etc.Am invatat ca in viata,vorbele fara o demonstratie reala,stiintifica,nu isi au rostul,si cum ne aflam pe un forum tehnic,imi tin comentariile pentru cind ma intilnesc cu amicii la un pahar de whiskey.1 point
-
Skoda Karoq - VW Tiguan - Seat Ateca Skoda Kodiaq - VW Tiguan Allspace - Seat Tarraco Eu cam asa vad lucrurile1 point
-
Seat Tarraco este pe aceeasi platforma cu Kodiaq. Si bineinteles Tiguan Allspace. Ateca este un Karoq cu alte haine.1 point
-
E perfecta pentru scopul ei! Tu, peste 1 sapt: - jante pe 20 - arcuri - soft - admisie - chrome delete - sport cat - high flow exhaust -> hello tiguan R1 point
-
1 point
-
Dupa mai multe telefoane la vama si cateva cereri din partea romana la interpol italia vin-ul masini nu mai e dat in urmarire. Am facut o iesire in serbia tot unde am fost intors in luna mai si e ok. Mai vedem pe viitor .1 point
-
pe scurt: ce spui tu se numeste "actor incumbit probatio" - adica cel ce acuza trebuie sa dovedeasca. sarcina probei revine celui ce acuza cu cateva exceptii expres prevazut de anumite acte normative sau de codurile de procedura unde sarcina probei este inversata. vorbind insa de o speta civila, vanzatorul garanteaza contra evictiunii si a viciilor ascunse. acesta e un caz clasic de actiune oblica, in regres, unde mergi in spate pana la primul vanzator care a actionat fraudulos. actul juridic valabil incheiat ulterior de un dobanditor de buna credinta produce efecte in continuare iar acesta nu poate fi tinut la despagubire. e mult pana departe. in schimb orice act procesual sau procedural valabil incheiat si/sau desfasurat de orice entitate a statului fara incalcarea termenelor sau procedurilor prevazute de acte normative incidente nu va fi apt a genera reusita unei actiuni in pretentii.1 point
-
Intre timp, astazi m-a sunat de la PTF sa merg sa-mi ridic masina (cine o cerea din Italia a renuntat la ea). Maine voi avea o zi grea. Masina ne plimbata 1 an si jegoasa si cu te miri ce hibe. Bucuros rau nu sunt dar bun rau si asa. Vedem. O zi buna.1 point
-
Pentru că are joc în ax. Îţi recomand să laşi mobil-ul (simplu) la o parte, decât dacă e mobil1 şi sti sigur sursa de provenienţă. Aceeaşi poveste şi la Castrol. Încearcă LiquiMoly sau Motul. Numai bine!1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00