Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.05.2024 în toate secţiunile

  1. @Gabriel*77: Eu nu as face pasul ca sa schimb o Octavie cu alta Octavie, chit ca cea noua vine cu cutie automata. Cutia DQ200 de pe motoarele 1.5 TSI nu este cea mai potrivita pentru traficul in oras, poate ceda la frecarea in oras si cuplul maxim la care rezista este de 250 Nm (adica exact cat are motorul tau). Daca as fi in locul tau, m-as uita la Audi A4 TFSI 150 CP cu cutie automata. Este alta cutie automata, mai buna decat DQ200, si mult mai confortabil si placut la condus decat Octavia 4. Un A4 in varianta Base cu dotari decente ajunge la 39000 euro, dar reducerile sunt mari acum . Eu am obtinut preturi de 33 000 euro la negocieri ptr aceata masina, parerea mea e ca merita. Daca vrei neaparat sa ramai la Skoda Octavia si nu te intereseaza alta marca, atunci mai bine o tii pe cea de acum, parerea mea este ca nu merita sa dai banii in plus.
    3 points
  2. Este un nonsens sa intrebi persoane necunoscute daca orice, Merita . Fiecare are calculele proprii, pentru unii 8k sunt bani de seminte, pentru altii sa schimbi NFL cu FL e o tampenie pentru ca tot o tigaie este etc. Atat ai frecat si ai invartit la configurari pentru ca voiai manuela si acum esti nemultumit...iti recomand pe viitor un test drive prelungit.
    3 points
  3. Asa e suspensia reglabila, de ce o lasi, de aia devine mai moale. Am avut un prieten cu logan, si il ridicase la inaltimea standard din reglabila, zici ca nu avea amortizoare 🤣 Daca masina sta bine pe drum, lasa-o asa!
    2 points
  4. No , eu nu mai inteleg nimic Ori exploratorul e orice altceva dar nu explorator , adica daca il lasi sa exploreze se alege praful si trebuie sa-ti mai iei un job sa il faci bine Ori , la o masina atat de des si bine intretinuta sa vezi uzura atat de multa , inseamna ca nu e ceva ok cu modelul asta de masina Merg pe prima varianta
    2 points
  5. Masinile electrice sunt ca specialistii americani Stirile cu specialistii americani le stiu de cand eram mic Specialistii americani au descoperit ca daca manaci X si Y in fiecare zi poti preveni ZZ boli si probleme Peste cativa ani tot specialistii americani descopera ca cei care mananca zilnic aceleasi X si Y sunt predispusi la multiple boli si probleme , multe fiind chiar cele ZZ care erau prevenite in studiul initial Asa si cu electricele , prima data toti au venit cu avantajele incredibile si dupa cativa ani au aparut problemele reale In viata si in absolut orice altceva , echilibrul este totul , nu poti inclina balanta fortat pe repede-ianinte , ca se intoarce ca un bumerang si nu multi pot sa il prinda
    2 points
  6. Poate fi o aberatie daca te raportezi doar la manual ,dar in viata reala ,in RO ,este asa cum au scris colegii . Exact ca tine au gandit si ei : https://vwforum.ro/topic/28134-schimbare-distributie-cand-cum-de-ce/page/117/#comment-3146538 https://vwforum.ro/topic/28134-schimbare-distributie-cand-cum-de-ce/page/112/
    1 point
  7. Orice mașină bine întreținută mai explorează și service-ul... @Doomy La cum le explici mai ca îmi vine sa fac mecanică în timpul liber! Mașină ținută la zi costă, dar și merge când o soliciți! Nu exista mentenanță prea multă, doar prea puțină. Hai cu plimbările... la cât mustăcești după mecanică îmi pare că ți-a plăcut cam mult. Chapeau!
    1 point
  8. Cam eronat ce a scris colegul de mai sus. (poate e pt masini mai vechi sau alte modele - sau service de cartier) Conform service VW, uleiul se schimba la 30.000 km sau 2 ani (daca e longlife si ai interval de service variabil) sau 15.000 km sau 1 an (pt intreval fix). Distributia la 210.000 km. Acum daca sunt unii mai catolici decat papa sau nu au ce face cu banii, pot schimba si mai des. La cati km ai la masina daca nu a fost schimbata distributia ar fi recomandat sa o faci cat mai curand. La fel si revizia uzuala (mai ales ca e o masina SH si nu ai garantie 100% la ce s-a schimbat).
    1 point
  9. @tavitara eu cred ca Tiguanul nu a fost gândit pentru utilizatori ca @Doomy! Un mare bravo pentru întreținere, te înțeleg perfect de ce faci anumite chestii. Nu știu cum o păcălești tu pe doamna să îți accepte acest hobby, eu pe mea am liniștit-o de mult... Îți urez mulți km fără incidente și intrări în service!
    1 point
  10. 1 point
  11. Multumim ptr pont , am luat legatura cu proprietarul la aia de 3.2 dar nu e cooperant , nu vrea sa lase nici 100 lire sa am bani de avion Sa fie sanatos , de abia am platit intretinerea , nu am bani de aruncat pe bilete de avion ca ne creste salariul minim de la 1 iulie
    1 point
  12. Da, la unele se poate. Întra în long coding pe modul 17 instrumente și debitează variant Dacă nu merge, se poate face din modificare eeprom
    1 point
  13. Am lasat-o mai jos si e mult mai ok... ca si confort. Inca nu sunt decis daca raman cu reglabila sau o dau la pret bun si pun niste amortizoare stock din nou pe Eibach pro kit si aia e....
    1 point
  14. Se poate schimba si fara demontare toepedou. Oricum, verifica intai sa nu fie sarita rotita din servomotor.....se intampla la MQB. Daca e sarita, se repune pe pozitie
    1 point
  15. Daca nu a mai schimbat,da..e greu.
    1 point
  16. Daca nu ma insel, e senzorul de presiune de la dpf (filtrul de particule), ca sa stie masina cind tre sa dea drumul la o regenerare sau daca e cazul de schimbat filtrul
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!