Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.05.2024 în toate secţiunile

  1. Ce oameni tari sunteti, jur! Efectiv ma bucura enorm sa vad ce scrieti si o va raspund separat: @Laurentiu_LWR clar se numeste maturizare. Pasiunea nu dispare, dar balanta se inclina diferit. Legat de desfacut... asa gandesc si eu din ce in ce mai tare. Mai ales cand vin oamenii cu banii in mana, e greu sa zici nu. Si nu e ca si cum intreaga as lua muuult mai multi bani pe ea. @~LauR~ slabe sanse sa se nimereasca cineva sa o ia, cu atat mai putin cineva potrivit. Oricum, pentru mine si-a servit 100% scopul (poate chiar mai mult:)). Am niste povesti extraordinare care vor ramane forever. @EmilianPop crede-ma ca am gandit-o si razgandit-o pe toate partile. Daca aveam grija de ea corect cum ai avut tu de skoda aproape sigur nu faceam asta. Dar nu motorul e singura problema. Iar cand va veni momentul potrivit, iau un r32 tipla si aia e. Am rezolvat @mad_kat apreciez ca nu m-ai certat, dar nu m-ar fi deranjat nici daca o faceai. Legat de desfacut, cum i-am zis si lui Laur, e greu cand vin oamenii cu banii in mana, uneori poate chiar mai multi decat am dat eu. @cristi511 multumesc! E dureros doar daca te cramponezi in nostalgie, dar nu e cazul. Viata e frumoasa si merge inainte. Va multumesc pentru cuvinte, m-au facut sa vreau sa deschid topic si pentru noua masina. Si voi si faptul ca... am ce povesti 🤦🏽‍♂️. Si asa putem face o comparatie intre cine am fost ca proprietarul bolfului si cine sunt ca proprietarul gtd-ului. LE: @EmilianPop la mine era singura masina. Ma mai descurcam imprumutand de ici colo cand era cazul, dar am ajuns sa nu imi mai doresc asta.
    4 points
  2. @cristi511, aici te contrazic.. partial: Depinde de situatie. Daca e singura masina, atunci da. Trebuie sa stii cand sa te opresti si sa te orientezi spre altceva care sa nu iti dea batai de cap, timp pierdut, bani etc. Dar daca e a 2-a masina, a 3-a, etc. iar masina in cauza e doar un hobby, nebunie de a ta, atunci nu iti dau dreptate. Si ma pot da pe mine ca si exemplu, avand Superbul de 9 ani. Eu vad Superbul strict ca si un proiect. Un hobby. O provocare, cum a fost swapul de vr6 cand toti ziceau ca nu se poate, ca nu incape, ca nu va merge etc. Am tot timpul chestii TO-DO la ea si sincer imi place, ma tine ocupat pe partea asta in putinul meu timp liber. Evident ca avand o gramada de chestii pe cap, masina ramane pe ultimul plan, si de aia lucruri ce se pot face in decurs de 1 luna, ma intind pe 1 an cu ele. Pasiune / nepasiune, atata timp cat lucrezi cu placere la o chestie, nu vad nici un motiv sa o schimbi. Da, masina de zi cu zi, corect, aia o mai schimbi, faci upgrade la alta mai ok, mai comfortabila, mai dotata, complet de acord. Iar legat de: Sunt 1000 de lucruri mai bune de facut cu banii pe care i-ai baga intr-un fier mort. - asta putem zice de majoritatea hobby-urilor pescuit / vanatoare / etc. etc. Tot timpul am sustinut ca atata timp cat banii investiti intr-un hobby nu ii simti sau nu faci anumite sacrificii inutile pentru acel hobby, atunci nu trebuie gasit un argument valid sau logic pentru cheltuirea lor, gen: merita? are sens? daca te face happy, go for it.
    2 points
  3. Multumim ptr pont , am luat legatura cu proprietarul la aia de 3.2 dar nu e cooperant , nu vrea sa lase nici 100 lire sa am bani de avion Sa fie sanatos , de abia am platit intretinerea , nu am bani de aruncat pe bilete de avion ca ne creste salariul minim de la 1 iulie
    1 point
  4. @acidone77 ;))) ramanea buget de flatfor.
    1 point
  5. 1 point
  6. Am lasat-o mai jos si e mult mai ok... ca si confort. Inca nu sunt decis daca raman cu reglabila sau o dau la pret bun si pun niste amortizoare stock din nou pe Eibach pro kit si aia e....
    1 point
  7. DADA non GFP? Am eu DADA cu GFP. Poti sta 5 minute sa incalzesti motorul, daca se urca la volanul masinii cineva pentru prima data, tot topaie masina. Proprietarii s-au obisnuit sa contracareze efectul din ambreiaj.
    1 point
  8. 0.9 mg/str e suficient cat sa simti. Banuiesc ca sunt intreruperi ale injectoarelor. In principiu sunt aceleasi produse poate cu ceva mai multa atentie pt cele care pleaca spre VAG, in rest nimic diferit. Raspuns al producatorului Continental: "the injectors 03L130277B and A2C59513554 are absolutely identical just with another part number on it and without any differences in quality or functionality. The independent aftermarket has to use other part numbers than the OE manufacturers. The specs, technical figures and dimensions are exactly the same, so it is very likely that the mistake rises from wrong handling of the injector. " Se aplica si pt Bosch. Doar pt 3 minute de masaj eu zic sa le lasi asa.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!