Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.05.2024 în toate secţiunile

  1. Dupa 2 ani de inactivitate, o pauza lunga a masinii si multe schimbari si experiente prin care am trecut, am ajuns la decizia de a mai recupera ce se mai poate recupera din masina prin vanzarea ei intreaga sau pe bucati. Nu e o decizie usoara, insa dupa o pauza in care nu am mers cu masina, am intampinat niste probleme pe care nu mai am energie sa le rezolv: aerul conditionat iar nu mergea, fum mai mult decat de obicei la pornire si la rece (ulterior si un check coolant), masina nu trage (limp, n75, map, egr, turbina, cine stie..). Astea pe langa ce era oricum de rezolvat. Problema este ca de-a lungul timpului, foarte multe lucruri pe care le-am facut la masina asta nu au fost facute cum trebuie. Din lipsa de bani, din lipsa de cunostinte sau alte motive. Si acum m-au prins din urma si nu mai am energia si nu mai vreau sa ofer timpul pentru a rezolva probleme fara garantia ca sansele ca sa apara altele sunt mici. E batrana si alergata, nu este o baza ideala pentru un "proiect" si chiar daca m-am incapatanat de-a lungul timpului sa contrazic treaba asta, asta este adevarul. Prima data am ajuns la concluzia ca trebuie sa imi iau alta masina, dar dupa ce am si luat-o, mi-am dat seama ca este momentul sa ma despart de bolf. Si pentru ca pur si simplu sta in parcare degeaba, si pentru ca altcineva se poate bucura de el sau de piesele mai speciale adunate in timp de mine. Sunt proaspat posesor de golf 6 gtd dsg, o masina care ma bucura foarte tare (sa ii fac topic?) si care va beneficia de toata experienta adunata cu bolful, spre o cale mult mai buna sper eu. Nu stiu daca imi va parea rau, amintirile raman tot acolo si daca este la mine sau nu, si daca imi va parea prea rau, in viitor se gaseste oricand un exemplar intr-o stare buna pentru a continua povestea. Multumesc tuturor care au scris aici de-a lungul anilor si multumesc vwforum pentru unul dintre cele mai vizionate topic-uri. O sa rog daca se poate sa nu se inchida pana nu am o concluzie cu masina, cine stie cum se suceste situatia Asadar, am pus masina de vanzare, daca nu o vrea nimeni intreaga asa o sa vand de pe ea ce e mai de pret. Jantele deja au plecat si am interesati si de frane si interior. Daca exista interesati de piese, let me know!
    2 points
  2. Fenomenul se numeste maturizare 😀 Din pacate astfel de proiecte personalizate sunt mai greu de vandut intregi... Pasionatilor le place sa le faca cum vor ei si de obicei nu le place ce fac altii😀 Daca deja ai clienti pe diverse piese...apuca-te de desfacut. Spor🙂
    1 point
  3. Am lasat-o mai jos. Vedem cum se comporta. Inainte de asta, am facut o poza. Eu vs celalalt golf (fraimio). Unul e tanc, altul e tanc lesinat
    1 point
  4. Clar ,la termica poti pierde mult mai mult ,asta stii de cand o cumperi . Cine da 35-40.000 € pe o termica nu o cumpara pt economie,o cumpara pt confort ,lipsa stres autonomie…. In general EV-urile au fost cumparate pt cei care fac naveta,bolt….,au vrut sa iasa mult mai ieftin ,dar realitatea ne arata ca nu e chiar asa.
    1 point
  5. Bun , macar e cineva cinstit si recunoaste ce s-a spus aici de multa vreme Merita pana nu mai merita e definitia perfecta ptr electrica
    1 point
  6. Să vă povestesc un lucru interesant legat de treaba asta cu "broasca" cu toate ca masina este de fapt un gandac(bug). Eram la un amic saptamana de dinaintea pastelui, montam cutia de viteze de ALH si ambreiajul pe mașină. La un moment dat, vine mama acestui amic, o femeie de peste 60 ani si ne spune, ce mașină frumoasă are baiatul, parcă e o broscută. Deci, involuntar, fara sa ai vreo treabă cu domeniul auto, te duce cu gandul ca seamănă cu o broască. Acum dacă tot am deschis subiectul ambreiaj si cutie, zic sa detaliez, poate e cineva interesat. Cutia iese de pe mașină fara cadru demontat, însă trebuie desfacuta priza de planetara din partea dreaptă. Oricum am pus ulei nou, deci nu a fost un impediment si oricum trebuia sa pun flansele mele de planetare pe cutia de ALH. Am dat jos cutia mea, am demontat de pe ea flansele de la planetare, am pus flansa din stanga pe cutia de ALH, am pus ambreiajul (reteta de masa simpla LUK de 1.9 ATD a venit ca uns) la fel si cutia, de altfel identica fizic, mai putin flansele de la planetare. Dupa ce am pus totul sus, cu ulei nou, furca rulement noua, simering prinza nou, totul a functionat perfect inca din prima secunda. Ambreiajul nu are zgomote, este perfect silentios, cupleaza fin daca ridic piciorul normal de pe ambreiaj, bruscheaza doar daca si eu la randul meu bruschez miscarea pedalei. Cutia te unge pe suflet, cand ma gandesc ca inainte aveam 105km/h la 3000 ture si acum am spre 140 la aceeași turatie, nu ca as merge în fiecare zi cu viteza aia, dar acum paja si la 100 am pe la 2100 ture iar galagia din habitaclu a disparut. Treptele 1 2 sunt aproximativ la fel, a doua fin mai lunga(sub 10km/h in plus la 7000 ture) iar a 3 a daca schimb la 6500 ture are pe la 160, inainte aveam pe la 140 sau 145 nu mai știu exact, deci repriza încă am, însă acum nu mai sunt intre treapta 3 si 4 in oras, le mestecam mereu 3 4, 4 3, 3 4 etc, acum plec de pe loc, 1 2 3 si raman in 3 fara probleme chiar si pe la 60 70 ora, nu imi urla motorul in cap. La 250 cai cat am, ma descurc lejer cu noile rapoarte, daca am peste 120, merge ok chiar si a 5a, avem cuplu. A 4a dupa caluculele mele este fosta a 5a care era foarte teapana dupa 110 la ora. Super super mulțumit ca din calcule cu rapoarte gasite pe net si cautare de masini cu masa simpla diesel am gasit si un ambreiaj care sa tina 400nm, dar si o cutie faina atata pt demaraj cat si consum. Nu e vreo reteta de pe net, e ceva calculat de mine.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!