Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.05.2024 în toate secţiunile

  1. Merita, pana nu mai merita. Dupa aproape 3 ani si 60k km s-a incheiat etapa electrica pentru mine. Prioritatile s-au schimbat, am revenit la ICE si am redescoperit cat de simplu e sa faci plinul in 3-5 minute si sa ai un confort psihic si o stare de liniste vazand ca ai ~1000 km autonomie. A meritat electrica. Pt mine. Am mers 3 ani 'gratis' economisind 6k euro pe combustibil si tragand linie chiar am iesit pe plus. Daca o mai tineam, nu merita. Pentru ca degeaba incarcam cu 10 lei/100 km daca pierdeam sute de euro/luna din devalorizare. Peste 1 an probabil primeam cu cateva mii de euro mai putin, peste 2 ani probabil primeam jumatate si peste 3 ani probabil nu o mai cumpara nimeni, pentru ca... Electrica Sh. P.s. Is ft faine electricele, se conduc super misto, la inceput esti entuziasmat pentru ca totul e nou, tehnologia noua, pare chiar misto sa stai sa incarci si sa vezi ca mergi mai departe. Pana la un punct, pana cand nu mai e. As mai lua electrica. Dar fie ieftina pt oras pana in 10-12k euro, fie Tesla (pt superchargere). Altfel nu.
    8 points
  2. Deci fara subventia de la stat de 10.000 ai fi iesit pierdere 4000
    6 points
  3. Faine pozele Asa arata si la noi parcarea de langa bloc Ma refer la aglomeratie , in rest compelt diferit , masinile au volan pe stanga
    3 points
  4. Pai... hai sa nu ducem toti banii in China. Hai sa producem local in Europa. Hai sa nu mai depindem de China... ca la un moment dat Chinezu o sa zica, niet... nu va mai dau piese,...sau hop, pandemie... nada transporturi, nada X, Y, etc... Sau ... backdoor...si cand am eu chef iti opresc masinile, sau spionez sa vad cam care iti e stilul de viata, etc. Da-i putere economica Chinezului si o sa vezi ce misto o sa fie in lumea asta. La fel cum ar fi si Rusul cu ceva putere economica.
    3 points
  5. Clar ,la termica poti pierde mult mai mult ,asta stii de cand o cumperi . Cine da 35-40.000 € pe o termica nu o cumpara pt economie,o cumpara pt confort ,lipsa stres autonomie…. In general EV-urile au fost cumparate pt cei care fac naveta,bolt….,au vrut sa iasa mult mai ieftin ,dar realitatea ne arata ca nu e chiar asa.
    2 points
  6. Bun , macar e cineva cinstit si recunoaste ce s-a spus aici de multa vreme Merita pana nu mai merita e definitia perfecta ptr electrica
    2 points
  7. Din moment ce uleiul Febi teoretic respecta norma respectiva, e atat de grav? Se poate strica cutia doar din simplul fapt ca nu are aceeasi "reteta" ca cel OEM, totusi avand aceeasi vascozitate? Momentan nu pot sa dau atatia bani pe uleiul respectiv, m-am gandit sa-l schimb cand vine iarna (adica cand incepe sa agate cutia rau)... De asta intreb daca pot baga uleiul G055512 ca si compromis pana reusesc sa bag cel recomandat de dvs.
    1 point
  8. Picture...after the weekend. Cu DTS... pe masina. DAR... nu sunt multumit de comportamentul suspensiei. La 10-15 kmph peste speedbump... se simte groaznic. Bubuie pur si simplu...de zici ca se blocheaza in capatul de sus al amortizoarelor... Urmeaza sa o mai las...1-2 cm mai jos si vedem dupaia cum se comporta. Daca nu merge... caut o serie de sasiu cu suspensii sport oem si raman la Eibach Pro kit + amortizoare pt suspensii sport. Sau Stock...ceva bun de la Sachs si aia e... C'est la vie. ps: aici spatele e un pic mai sus... pe loc drept, in parcare la birou.
    1 point
  9. Pentru ca o concluzie al acestui topic ar fi: "it depends" CSF? NCSF....
    1 point
  10. In 85 de pagini de topic s-a ajuns de unde s-a plecat
    1 point
  11. @Adria_n 260CP/430Nm 1388kg
    1 point
  12. @Adria_n Nu mananca. Nu vizibil. Am vreo 3 sticle de ulei incepute prin garaj. In schimb il arde. Bine... il si cam duc la 120-130C
    1 point
  13. Se vede din poza ca sunt mai putini cai
    1 point
  14. Daca aveti montate pe motoarele astea injectoare piezoelectrice,siemens-continental-vdo,luati un instrument de masura si verificati rezistenta ,,bobinei" Ideal ar trebuie sa masoare intre 170 kilohmi si 200.Uneori,pe unele motoare,functioneaza si cu mai putin,dar dau probleme cu fumul,pornirea,si tacanitul caracteristic. Masuratorile se fac de obicei cu un instrument de masura capabil sa suministreze tensiuni de pina la 500v....1000v....nu bagati nimic in priza,eu ma refer la instrumente de masura care furnizeaza astfel de tensiuni atunci cind se fac masuratori. A doua masuratoare,CAPACITATEA ,,bobinei" recomandata intre 2,5 si 5 microfarazi. Daca aceste masuratori au dat rezultate bune,cu un instrument de masura care poate furniza 125v.....1000v masurati scurgerile de tensiune la masa...la corpul injectorului. Cu un cablu al instrumentului de masura tineti pe unul din contactele bobinei injectorului,iar al doilea pe corpul injectorului. Masuratori pe senzorul de presiune de pe rampa. Acesta are trei fire,pe doua se alimenteaza cu 5v iar pe al treilea,iese tensiunea de referinta conform presiunii acumulate in rampa. Masurati intre firul de masa si cel de referinta,cu contactul pus,trebuie sa aveti minim 0,4v...0,6v ceea ce indica o presiune de 0 bar. Cind dati la cheie,ca motorul sa porneasca,aveti nevoie de aproximativ 1,2v care corespunde unei presiuni de 300 bar. Daca la masuratoare instrumentul indica sub 0,5v sau peste 4,5v inseamna ca senzorul este defect. Ca sa masurati regulatorul de pe rampa sau cel de pe pompa aveti nevoie de osciloscop. Daca vi se par corecte rezultatele,si banuiti ca injectoarele nu primesc impulsuri electrice,si nu aveti nici osciloscop,faceti rost de un led si o rezistenta de aprox 1k,pe care o veti lipi de unul din terminalele ledului,apoi introduceti terminalele led/rezistenta in conectorul fiecarui injector,si dati la cheie.Daca pilpaie,e ok,daca nu inseamna ca nu primeste impuls electric. Pentru mecanici,in comert exista truse cu dopuri false,care imita forma fiecarui regulator de pompa de injectie,si care pot fi folosite ca sa aflati daca partea mecanica a pompei este ok,si baga presiune,sau daca defect este doar regulatorul de presiune. Aceste dopuri false,se pun in locul regulatorului,menirea lui fiind ca sa lase sa treaca toata motorina spre interiorul pompei,inchizind trecerea spre retur care normal este controlata de regulator. Un regulator de presiune(debit) al unei pompe de injectie,se comporta ca un robinet,cind primeste semnal de la ECU,incepe si inchide trecerea spre retur a motorinei,facind in asa fel sa se acumuleze in interiorul pompei.Atunci cind sint defecte sau nu primesc semnal de la ECU,regulatoarele ramin deschise complet,mare parte din motorina iesind spre rezervor prin retur.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!