Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.05.2024 în toate secţiunile

  1. Faine pozele Asa arata si la noi parcarea de langa bloc Ma refer la aglomeratie , in rest compelt diferit , masinile au volan pe stanga
    2 points
  2. Bună seara! VIN: WVWZZZ13ZBV029704 Am schimbat in februarie uleiul din cutia de viteze (cod LHY), ulei Febi 21829, deoarece agata in treptele 1-2-3. Au iesit aprox. 1.7 litri, mecanicul injurand la cutie minute bune pentru a-i baga inapoi (uleiul se scurgea dupa cateva sute de ml introduse, a trebuit sa invarta de roti, sa lase masina in viteza cateva minute) .Dupa schimb aceeasi poveste, agata chiar mai rau cand sunt temperaturi scazute afara, iar cutia nu scoate zgomote anormale. De asemenea, dupa schimb mi s-a parut ca masina accelereaza mai greu in treapta 1, ca si cum ar tine-o ceva in loc... Uitandu-ma pe fisa tehnica a uleiului Febi, vascozitatea la 40 de grade este 40 si indexul de vascozitate 120 si ceva, pe cand la un ulei oarecare 75W OEM VW (sursa drive2.ru) vascozitatea la 40 de grade este 35 (valori aproximative, +/- 1). Poate aceasta diferenta de 5 cst sa cauzeze un agatat mai puternic? Cer ajutor si lui @Dolfin, deoarece am vazut ca are acces la ETKA. Ce ulei este potrivit pentru cutia mea de viteze? Multumesc anticipat!
    1 point
  3. Daca aveti montate pe motoarele astea injectoare piezoelectrice,siemens-continental-vdo,luati un instrument de masura si verificati rezistenta ,,bobinei" Ideal ar trebuie sa masoare intre 170 kilohmi si 200.Uneori,pe unele motoare,functioneaza si cu mai putin,dar dau probleme cu fumul,pornirea,si tacanitul caracteristic. Masuratorile se fac de obicei cu un instrument de masura capabil sa suministreze tensiuni de pina la 500v....1000v....nu bagati nimic in priza,eu ma refer la instrumente de masura care furnizeaza astfel de tensiuni atunci cind se fac masuratori. A doua masuratoare,CAPACITATEA ,,bobinei" recomandata intre 2,5 si 5 microfarazi. Daca aceste masuratori au dat rezultate bune,cu un instrument de masura care poate furniza 125v.....1000v masurati scurgerile de tensiune la masa...la corpul injectorului. Cu un cablu al instrumentului de masura tineti pe unul din contactele bobinei injectorului,iar al doilea pe corpul injectorului. Masuratori pe senzorul de presiune de pe rampa. Acesta are trei fire,pe doua se alimenteaza cu 5v iar pe al treilea,iese tensiunea de referinta conform presiunii acumulate in rampa. Masurati intre firul de masa si cel de referinta,cu contactul pus,trebuie sa aveti minim 0,4v...0,6v ceea ce indica o presiune de 0 bar. Cind dati la cheie,ca motorul sa porneasca,aveti nevoie de aproximativ 1,2v care corespunde unei presiuni de 300 bar. Daca la masuratoare instrumentul indica sub 0,5v sau peste 4,5v inseamna ca senzorul este defect. Ca sa masurati regulatorul de pe rampa sau cel de pe pompa aveti nevoie de osciloscop. Daca vi se par corecte rezultatele,si banuiti ca injectoarele nu primesc impulsuri electrice,si nu aveti nici osciloscop,faceti rost de un led si o rezistenta de aprox 1k,pe care o veti lipi de unul din terminalele ledului,apoi introduceti terminalele led/rezistenta in conectorul fiecarui injector,si dati la cheie.Daca pilpaie,e ok,daca nu inseamna ca nu primeste impuls electric. Pentru mecanici,in comert exista truse cu dopuri false,care imita forma fiecarui regulator de pompa de injectie,si care pot fi folosite ca sa aflati daca partea mecanica a pompei este ok,si baga presiune,sau daca defect este doar regulatorul de presiune. Aceste dopuri false,se pun in locul regulatorului,menirea lui fiind ca sa lase sa treaca toata motorina spre interiorul pompei,inchizind trecerea spre retur care normal este controlata de regulator. Un regulator de presiune(debit) al unei pompe de injectie,se comporta ca un robinet,cind primeste semnal de la ECU,incepe si inchide trecerea spre retur a motorinei,facind in asa fel sa se acumuleze in interiorul pompei.Atunci cind sint defecte sau nu primesc semnal de la ECU,regulatoarele ramin deschise complet,mare parte din motorina iesind spre rezervor prin retur.
    1 point
  4. În sfârșit am reușit să fac înlocuirea caloriferului și curățarea instalației (nu eu, personal). Pentru curățare s-a folosit și mai multe ture cu apă distilata. Ce a ieșit... Caloriferul vechi ajunge la gunoi Iar cel nou la locul lui Acum am și frig și căldură. 😁 Totodată am schimbat uleiul și filtrele am făcut puțină curățenie sub ștergătoare, am suflat vele 2 filtre (am mai comandat și unele noi) Și am resetat intervalul de service pentru următorul an Am rămas in continuare cu eroarea și cu gura de aerisire din dreapta pasagerului care nu bagă nimic. O sa comand motorasul de sub torpedou, să vedem dacă se rezolvă ceva după inlocuire. Credeți că el ar fi vinovatul sau altceva? În altă ordine de idei, am scos amortizoarele de la capotă, care nu prea mai funcționau, ridicau foarte sus și în plus uneori nu se deschidea capotă. Weekend fain tuturor!
    1 point
  5. Daca ai EGR deschis, nu va porni nici pe spray, nu ar avea oxigenul necesar, din cauza asta ti-a fost recomandat sa scoti acea teava. Daca nu ai evacuare, turbina nu este actionata, deci nu are cum sa faca "vacuum" Oricum, cu spray, depinde unde dai, clapeta este inchisa aproape complet, deci slabe sanse sa o pornesti cu spray dat inainte de clapeta.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!