Ei, departe de mine sa "ambalez" ceva, doar ti-am oferit o parere care nu ti-a plăcut. De acolo ai luat foc.
Fii atent parerea mea sincera despre masina, nu a ta, nu despre tine. Sper ca daca nu iti pica bine sa nu ma certi iar enumerandu-mi istoricul tau auto sau facand trimiteri spre diverse alte subiecte, independente de zona automotive.
Phaetonul este, ca multe alte realizari sau esecuri, extensia ego-ului unei persoane.
Este un instrument extrem de bine executat, o masina (obiectul) premium in adevarul sens al cuvantului, asa cum bine ai mentionat nu de putine ori. A fost, la momentul lansarii, o realizare inginereasca impresionanta.
Cu toate astea, a fost si este un esec. Problema ei a fost, cum bine a mentionat cineva mai sus, badgeul.
Cum tot singur ai mentionat, de banii aia(pretul de nou) ai fi luat altceva. Case closed.
Partea frumoasa este ca acum se pot gasi masini extrem de bine intretinute, cu rulaj minim (gasisem acum cateva luni in jermanica ceva pe la 20k cu sub 100k km rulaj) insa dezavantajul "exclusivitatii" e ca e genul de masina "cu care mori".
Si, oricat de mult nu ti-ar placea formularea mea, in cazul de fata vorbesti din postura unui client de masina sh, care considera ca a facut un deal extraordinar.
Eu nu vad nimic pasional in instrumentul (masina) asta. Dar inteleg de ce te fascineaza confortul in raport cu banii platiti. (Incearca si un citroen c5 cu hydractive, s-ar putea sa ai o surpriza colosala)
Si ca sa iti arat ca totusi citesc cand scrii ceva cu adevarat interesant, pasionant si pasiune mi se pare faptul ca ai fost dispus sa reconditionezi bmw-ul ala. Restul e can can de pub.
Cheers!