Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.05.2024 în toate secţiunile

  1. Pana una, alta.. teach 'em young! Mi se pare amuzant cum pentru un copil de aproape 4 ani, nu contează anul, km sau ce marca e. Le place sunetul, le plac luminile, și tot timpul, cel mare alege Skoda când e de mers undeva, chit ca cealaltă masina din familie e cu 20 de ani mai tânără 😅
    3 points
  2. S-a instalat si softul fara probleme de data aceasta… se pare ca trage ceva curent masina ca sa scrie un soft pe noul ECU. De soft ce sa zic, a devenit masina foarte “neastamparata” si sper ca azi sa folosesc si noul dragy sa vedem ce zice 🤣
    2 points
  3. In alta ordine de idei, felicitari pt masina, place. Si eu acum cateva luni am renuntat la jante mai mari pt a ramane la 17 si pt iarna si pt vara. Eu unul vad numai avantaje. Ziceam ca ma abtin insa nu pot.. Am "explorat" putin mai mult si am ales si niste anvelope cu anumiti indici despre care unii spun ca ofera mai mult confort. Indice de viteza putin mai mic, etc. Dar ma opresc ca sa nu sabotez topicul.
    1 point
  4. 1 point
  5. În sfârșit am reușit să fac înlocuirea caloriferului și curățarea instalației (nu eu, personal). Pentru curățare s-a folosit și mai multe ture cu apă distilata. Ce a ieșit... Caloriferul vechi ajunge la gunoi Iar cel nou la locul lui Acum am și frig și căldură. 😁 Totodată am schimbat uleiul și filtrele am făcut puțină curățenie sub ștergătoare, am suflat vele 2 filtre (am mai comandat și unele noi) Și am resetat intervalul de service pentru următorul an Am rămas in continuare cu eroarea și cu gura de aerisire din dreapta pasagerului care nu bagă nimic. O sa comand motorasul de sub torpedou, să vedem dacă se rezolvă ceva după inlocuire. Credeți că el ar fi vinovatul sau altceva? În altă ordine de idei, am scos amortizoarele de la capotă, care nu prea mai funcționau, ridicau foarte sus și în plus uneori nu se deschidea capotă. Weekend fain tuturor!
    1 point
  6. Ai raspuns tu pentru mine! 🙂 Asa e! Roata sa se invarta! Cum ziceam, la 3 ani, alta! 🫠
    1 point
  7. E irelevant , nu le pasa
    1 point
  8. "Cine isi cumpara ICE sa i se ia toata averea si dus in lagar... "
    1 point
  9. Sau mai degraba e mai ieftin sa ai un singur motor pe care sa il setezi la diferite puteri (uneori doar din soft, alterori cu diferente minime hardware) si sa il vinzi la preturi diferite.
    1 point
  10. Naspa , mi-a stricat toate planurile , nu mai iau Bentley
    1 point
  11. Ei, departe de mine sa "ambalez" ceva, doar ti-am oferit o parere care nu ti-a plăcut. De acolo ai luat foc. Fii atent parerea mea sincera despre masina, nu a ta, nu despre tine. Sper ca daca nu iti pica bine sa nu ma certi iar enumerandu-mi istoricul tau auto sau facand trimiteri spre diverse alte subiecte, independente de zona automotive. Phaetonul este, ca multe alte realizari sau esecuri, extensia ego-ului unei persoane. Este un instrument extrem de bine executat, o masina (obiectul) premium in adevarul sens al cuvantului, asa cum bine ai mentionat nu de putine ori. A fost, la momentul lansarii, o realizare inginereasca impresionanta. Cu toate astea, a fost si este un esec. Problema ei a fost, cum bine a mentionat cineva mai sus, badgeul. Cum tot singur ai mentionat, de banii aia(pretul de nou) ai fi luat altceva. Case closed. Partea frumoasa este ca acum se pot gasi masini extrem de bine intretinute, cu rulaj minim (gasisem acum cateva luni in jermanica ceva pe la 20k cu sub 100k km rulaj) insa dezavantajul "exclusivitatii" e ca e genul de masina "cu care mori". Si, oricat de mult nu ti-ar placea formularea mea, in cazul de fata vorbesti din postura unui client de masina sh, care considera ca a facut un deal extraordinar. Eu nu vad nimic pasional in instrumentul (masina) asta. Dar inteleg de ce te fascineaza confortul in raport cu banii platiti. (Incearca si un citroen c5 cu hydractive, s-ar putea sa ai o surpriza colosala) Si ca sa iti arat ca totusi citesc cand scrii ceva cu adevarat interesant, pasionant si pasiune mi se pare faptul ca ai fost dispus sa reconditionezi bmw-ul ala. Restul e can can de pub. Cheers!
    1 point
  12. Raspunsul tau face toti banii. Jur! Apreciez energia depusa in a il scrie si mai ales research-ul facut la adresa-mi postala plus sageata aruncata. Stim cu totii ca gaura din gogoasa e mai rotunda pe alte meleaguri. Chiar ma bucur ca gasesti atatea formulari diferite de a spune acelasi lucru, e de apreciat. Pana una alta, ce am spus ramane perfect valabil. Adica, in cuvinte mai simple si mai mult mai putine (a nu se intelege ca lipseste vocabularul necesar) e ca pe un forum e normal sa ne laudam basculantele dar tu duci treaba asta la rang de arta. Jos palaria!
    1 point
  13. Doar ca idee, recomandarea asta e valabila si pt logan sau lada. Hai sa nu umflam mai mult decat e cazul. Ca sunt scumpe, mai ales OEM, e alta poveste. Raportarea trebuie făcută la pretul "de nou", nu cel platit la achizitia "sh". Si in plus, am observat ca e o chestie la romani, sa isi cumpere masini premium sh la preturi de nimic iar apoi sa discute de intretinere. Cine isi lua masina asta de noua cu siguranta nu se gandea la un schimb de amortizoare ca ar fi scump. Ma hazardez sa spun ca nici nu il interesa subiectul. Dar personal urmaresc topicul pentru ca sunt curios cat mai poti scrie despre cat de uber este phaeton si cam cat de neinspirata a fost piata ca nu l-a acceptat ( am gandit altceva dar nu e frumos de scris). Ps: putine masini am vazut in stare reala buna, majoritatea niste cazane hidoase. O fi vreun motiv pe undeva, nu?
    1 point
  14. Mercedes a putut sa coboare piata cu A klass, dar VW sa urce in liga Mercedes de lux, niciodata. Miscarea corecta era sa impinga in data Audi, sa cizelele A8-ul la rang de arta, ca deja A8 era vazut ca o masina de lux ce se putea bate de la egal la egal cu Mercedes/BMW. Phaeton a fost vazut tot timpul ca un Passat mai mare si foarte scump, chiar daca el in realitate oferta alt nivel de calitate.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!