Sal'tare!
374 000 km.
A ruginit pagina de cand nu am mai avut deloc timp sa scriu. Am fost plecat in delegatii, apoi muuuulta treaba si pe acasa si pe la birou incat masina a primit....doar motorina.
O data cu ocazia trecerii la rotile de vara, am trecut la Borbet Exor. + dist fata/spate (10, respectiv 15mm).
Si...asa arata animalul incaltat de vara:.
Intre timp m-am pus pe pregatit lucruri: am luat o chiulasa de 1.9 TDI si urmeaza sa o schimb. Caut un set de injectoare de ASZ sau ARL in stare buna la pret bun (daca stie ceva ceva, sa dea un semn)
Chiulasa a primit ghidaje supape noi + simeringuri, supape noi si o sa primeasca cuzineti noi, Ax came nou Kolbenschmidt + culbutori noi (le am deja, trebuie doar montate).
Intre timp am luat si un suport de tel Original (integrarea aia de la Nokia) pe care vreau sa adaptez un suport magnetic de tel cu USB C + Wireless charging pt ca m-am saturat de tiganii in grilele de ventilate+ ca la un anumit timp, chiar daca sunt noi, incep sa vibreze/scartaie, etc. Dar nu e prioritar... cum tragem tare sa punem chiulasa "noua".
Asadar:
Urmeaza maine schimbul de ulei si filtre ca am depasit termenul ( ) + verificat de unde curge ulei (tot pica ulei de pe undeva si nu e de la capacul culbutori.
+ Instalez in sfarsit suspensia DTS luata din...Ianuarie.
Si apoi, urmeaza sa caut injectoare + sa cumpar garnituri ranforsate pt injectoare (80 Euro doar cele 2 inele x 4). Eventual, sa caut si galeria despre care zicea @rudiRUDca are flow-ul de aer mai bun.
Ideal era sa merg pe https://07eins.com/ro/products/komplett-set-original-pde-korpushalter-4-zylinder-viton-dichtungen-pde-montagesatz dar e pricey rau kitul asta.
Suruburi chiulasa de ARL + Suruburi noi pt Injectoare si pt capacele de la Ax came.
Ne auzim data viitoare.
Drumuri bune!