Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.05.2024 în toate secţiunile

  1. Iar nu am avut timp sa mai scriu pe aici dar am fost intr-o mica vacanta de Paşte prin tara. Juniorul meu a vrut sa stea ca un domn bine si sa foloseasca cotiera pentru a avea apa la indemana(nu stiu unde a vazut dar ii prinde bine), noroc cu dotarea masinii Am facut plimbari pe jos prin natura si drumetii de munte iar masina a fost lasata pe planul 2 in acest mini concediu, doar ne-a dus pana in locul special amenajat apoi la picior. Si un consum din fata blocului inapoi in fata blocului.
    4 points
  2. Ca tot am venit aici, o sa pun la vanzare niste chestii de pe ea. Am sa le postez la sectiunea vanzari. O sa pun poze cu ceva modificari cand le termin ;d stima !
    1 point
  3. Ei bine a revenit! Este in viata dar pentru moment cu softul stock 🤣. Pana una alta astazi am montat si pistonasul din hpfp si pare sa fie ce trebuie, sincer cu softul stock si micile modificari, trage ca aproape stage 1 de la mtm 😅😂 Revenim saptamana viitoare si cu softul pus 😜
    1 point
  4. Cele mai mici ca diamtru cu balonul anvelopei cel mai mare , ptr iarna Daca stai bine cu rinichii si pui bani de-o parte , poti pastra 19 ptr vara
    1 point
  5. Pentru ca am avut ocazia sa merg de cateva ori cu 6cyl si mi-a placut cat de relaxat merge motorul de 3.0, asa ca am aterizat intr-un M340i mhev
    1 point
  6. ...pune tot norma exacta de ulei cu care a venit masina din fabrica. Nu face experiemente - mai ales pe un motor sensibil la astfel de lucruri 😉
    1 point
  7. Salutare, as avea o intrebare pentru cunoscatori privind norma de ulei VW 511.00, oare aceasta norma inglobeaza si vechea norma 502 sau 504? De ce spun asta, la un 1.8 TFSi Gen 3 , pe ghidul de ulei FUCHS imi apare ca recomandat si GT1 FLEX 5w40 care are aprobare VW 511.00 dar in cartea masinii este trecut doar 502.00/504.00. Oare pot pune si acest ulei cu norma 511.00? Din ce am citit aceast 511.00 ar fi o norma 502 dar imbunatatita care sa fie potrivita si pentru GPF si sa fie 5w40 , norma 504 fiind doar 5w30.
    1 point
  8. Nu reinventez eu roata, dar e bine de amintit din cand in cand si faptul ca, mai ales in Romania, kilometrajul la care schimbi uleiul trebuie privit si din punctul de vedere al timpului de functionare al motorului pentru parcurgerea acestor kilometri. Media de 60 km/h pe DN-urile din Romania vs media de 130 km/h pe autostrazile din Vest inseamna un timp mai lung de functionare al motorului in Romania fata de Vest, pentru parcurgerea unei distante identice. De aia, 30.000 km pentru un schimb de ulei e ceva recomandat optimistilor. Nu mai zic de media de 15 km/h din orasele mari din Romania, la orele de varf.
    1 point
  9. Uleiul NU se alege dupa recomandari ,pareri…. Se pune norma si vascozitatea data de producator la momentul fabricatiei. Se inlocuieste mai devreme sau mai tarziu (in functie de distantele parcurse) Asta e tot !
    1 point
  10. Do It Yourself. Aici scrii cum ai reusit sa rezolvi tu personal o problema.
    0 points
  11. Ce aterizare superba Felicitari pentru achizitia superba noului proprietar.
    0 points
  12. Salutare! Revin dupa ceva timp, inca detin FSI-ul, apropiindu-se de 7 ani de cand il detin si avand 200k Km. Dupa diverse teste cu diferite uleiuri ( mentionate in posturile anterioare) fiind un impatimit al uleiurilor 5W40 am ajuns sa merg cu 0w30 si mai exact SHU 0w30 ECT C2/C3, avand si acesta 3 schimburi si un rulaj de 19.000 KM, schimbul facandu-se la 6000+ Km din motive de solicitari si trafic. Doresc sa mentionez ca imi pare rau ca nu am ascultat sfatul unora de a merge pe uleiuri 0w, personal am obtinut: - nu am mai avut nici macar 1 singura data acel sunet de diesel la pornire. - cu toate uleiurile, dupa 4000-5000 Km motorul devenea usor zgomotos in comparatie cu Shell 0w30 (nu fac reclama Shell este singurul 0w30 testat). - pornirile la rece ( inclusiv minus grade) sunt silentioase, la fel ca atunci cand pornesti cu motorul cald - am ales shell din prostie, initial...uitandu-ma in cartea masinii si vazand ca in Suedia a rulat cu Shell am zis sa incerc, astfel incepand perioada de dcoumentare - avand si un grup de FB pentru FSI sunt si alti colegi care au utilizat diverse uleiuri: Ravenol, Motul, LM, Castrol diverse sortimente si SAE mai putin cele 0w. - dupa 18.000 km am verificat clapeta de acceleratie si arata de 3 ori mai curata decat dupa 10.000 km cu LM Leichtlauf 5W40 - un mic dezavantaj ar fi consumul de ulei, cam cu 200 ml mai mult fata de un 5w40 - daca la 5w40 aveam un consum de 400-600 ml in 6-7000 km cu shell 0w30 am obtinut 600-800 ml consum in 6k+ Km, unul marit fiind vara la solicitari. - nu in ultimul rand un motor mult mai silentios in turatii - este singurul ulei cu care motorul a fost accelerat pana la limitare in tr 2 si 3, de mai multe ori. Aveam in plan sa incerc si Valvoline dar m-am oprit la shell deoarece: este un ulei ieftin fiind obtinut din GN, are o baza puternica, cu un TBN de ~ 9 prin aditivare. Datorita consumului de ulei obtinut vara, voi trece la teste si cu SHU 0w40 ce are un TBN de >11 fiind totodata si din clasa A3B4 in loc de C2C3. Oricare ar fi rezultatele cu siguranta voi ramane la 0w full sintetic, asa ca vin si eu cu recomandarea de full sintetic si 0w.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!