Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.05.2024 în toate secţiunile

  1. Salutare tuturor! Dupa numeroase experiente cu modele mai vechi (2 buc Bora, Passat b5.5, Passat b6) am decis sa trec la ceva mai nou, si anume masina pe care urmeaza sa o prezint aici. A fost dragoste la prima vedere, si spun asta din numeroase motive: masina este un mk6 facelift, productie final 2016, provenienta Romania, am luat-o de la un proprietar de nota 10 care a fost foarte transparent, plus configuratia care o face destul de rara printre suratele ei, si anume: - culoare Dark Bronze Metallic (a fost wow factor cand am vazut-o in realitate, pe lumina puternica) - motorizarea 2.0 TDI 150CP cuplata la un DSG 6 trepte DQ250 (destul de rara pe piata, majoritatea fiind benzinare de 1.2 sau 2.0 TDI 110cp manuale) - computer bord Plus cu ecran color - unitate media cu Android Auto si Apple Carplay originala - volanul cu 18 butoane (acesta a fost retrofit realizat de mine ulterior) - dublu climatronic, scaune incalzite, pilot automat, senzori parcare fata-spate, alarma de fabrica, camera marsarier, etc. Legat de configuratia masinii consider ca ii lipsesc doar farurile cu xenon pentru necesitatile mele (mi-ar fi placut tare mult sa le aiba, dar compenseaza prin altele). Toate cele bune!
    1 point
  2. Pentru ca am avut ocazia sa merg de cateva ori cu 6cyl si mi-a placut cat de relaxat merge motorul de 3.0, asa ca am aterizat intr-un M340i mhev
    1 point
  3. Un soft de motor nu schimba raportul din cutie/transmisie.
    1 point
  4. Desi ma intristeaza sa vad cum se renunta usor usor la ele, indiferent de starea lor... totusi inteleg. E altceva A8-ul... Alta clasa, alt confort... alta siguranta, etc.. Sa invarti sanatos si rotile astuia...
    1 point
  5. Se poate închide acest topic! În luna noiembrie aventura alături de Green Bora a ajuns la final! Continuăm cu - 44 WOB, acum cu un Audi A8 2010 3.0TDI quattro!
    1 point
  6. Cam asa arata montate scuturile Evident ca nu putea sa fie totul ok Saibele dreptunghiulare care trebuiau sa fixeze suportul scutului de jog erau mult prea mici , lungime sub diametrul gaurilor din jug Ok , scuze zice vanzatorul , va trimit maine pe cele corecte Asta cu masina sus in service Baietii de la Nurvil Toyota foarte ok , au improvizat , platbanda , taiat , gaurit , sudat - rezolvat Am schimbat si rotile fata spate dupa 12k daca tot era masina ridicata Placutele de frana fata / spate la limita uzurii 1 / 2mm , au spus ca in 1000-2000 km sa ma astept sa cante senzorii 49k de la schimbare placute + discuri OE , nu voi mai pune OE acum , o sa studiez pe forum care AM sunt mai ok ptr masina asta Discurile arata foarte bine , ca noi Ceva bucata de pasla jupuita sub masina , probabil de cand au schimbat distributia , acum am observat , nu prea imi place sa stau sub masina , nu ma simt confortabil
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!