Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.05.2024 în toate secţiunile
-
Salutare tuturor! Dupa numeroase experiente cu modele mai vechi (2 buc Bora, Passat b5.5, Passat b6) am decis sa trec la ceva mai nou, si anume masina pe care urmeaza sa o prezint aici. A fost dragoste la prima vedere, si spun asta din numeroase motive: masina este un mk6 facelift, productie final 2016, provenienta Romania, am luat-o de la un proprietar de nota 10 care a fost foarte transparent, plus configuratia care o face destul de rara printre suratele ei, si anume: - culoare Dark Bronze Metallic (a fost wow factor cand am vazut-o in realitate, pe lumina puternica) - motorizarea 2.0 TDI 150CP cuplata la un DSG 6 trepte DQ250 (destul de rara pe piata, majoritatea fiind benzinare de 1.2 sau 2.0 TDI 110cp manuale) - computer bord Plus cu ecran color - unitate media cu Android Auto si Apple Carplay originala - volanul cu 18 butoane (acesta a fost retrofit realizat de mine ulterior) - dublu climatronic, scaune incalzite, pilot automat, senzori parcare fata-spate, alarma de fabrica, camera marsarier, etc. Legat de configuratia masinii consider ca ii lipsesc doar farurile cu xenon pentru necesitatile mele (mi-ar fi placut tare mult sa le aiba, dar compenseaza prin altele). Toate cele bune!6 points
-
4 points
-
Pentru ca am avut ocazia sa merg de cateva ori cu 6cyl si mi-a placut cat de relaxat merge motorul de 3.0, asa ca am aterizat intr-un M340i mhev2 points
-
2 points
-
Tare. Eu in locul tau le-as spune celor de la ANAF ca am gasit online ca ei trebuie sa iti dea tie TVA-ul !2 points
-
Salutare tuturor, Vreau sa va arat si eu informatiile legate de filtrul de pe masina mea, vw passat b7 CFGB 2.0 170CP. De obicei, regenerările le face la aproximativ 200 km, si pana acuma nu cred ca a ratat vreo regenerare, dar la ultimul drum inafara orasului, am ajuns cu încarcarea la 102%, si tot nu se facea regenerarea. Am lasat masina cateva zile in garaj, apoi am incercat (fara succes) sa fac regenerarea prin vcds (clona), iar azi am iesit la o tura, tot inafara orasului, si regenerarea a inceput la 5 minute dupa ce am iesit din garaj. Atasez cateva printscreen-uri dinainte de regenerare si dupa ce am revenit acasa. inainte : inainte, motor oprit: Inainte, motor oprit, android: Dupa regenerare: Dupa regenerare, motor oprit: Cum vi se par datele ? Daca aveti nevoie de mai multe informatii, pot sa fac cateva printscreen-uri si din vcds.1 point
-
1 point
-
Sa nu se inchida, o sa postez eu in continuare Buna ziua la toata lumea eu sunt noul proprietar;p1 point
-
Se pare ca, asa cum imi era teama, Lagermax fac pipi pe clienti, oricum au contracte asigurate. Am rugat unguru bulan sa schimb firma de transport, ca nu s-au tinut de programare, si a luat legatura cu sora ungureasca sa grabeasca procesul. Intr-un final au incarcat masina in a 4-a zi , dar termenul de transport e de numai 8 zile lucratoare pentru cei 300 km. Au spus ca ma anunta cand ajunge la ei in depozit, la Curtici in Arad si pot sa o iau de acolo daca doresc sa nu mai astept pana o aduc ei in Timisoara. Intre timp am fost la Anaf Timsioara sa intreb cum sa procedez cu plata TVA, iar domnii de acolo mi-au dat niste tipizate in care eu declar ca nu trebuie sa platesc nimic. Au spus ca nu stiu ce se intampla in cazul in care masina este noua , sa caut online1 point
-
Salutare, Silviu este numele meu, dupa 3 luni de la achizitie si aproximativ 6.000 de km impreuna m-am decis sa va prezint masinuta. Totul a pornit de la nevoia de a achizitiona o masina de zi cu zi si care trebuia sa bifeze urmatoarele criterii: sa fie din grupul vag 😊, benzina (de preferat aspirat), un minim de 150 cp, manuala, tractiune integrala, xenon, clima automata si daca se putea ca un bonus trapa, webasto si o nuanta ceva mai deosebita. Cu toate aceste criterii salvate in diferite aplicatii si site-uri cautarile mele s-au oprit la aceasta masina ce nu bifa totusi un criteriu de baza, acela de benzina aspirata😇, in rest tot ceea ce imi doream si mici bonusuri. Parca nu-mi venea sa cred ca am gasit aceasta configuratie, unde mai pui ca anuntul tocmai ce era postat si avea si un numar considerabil de vizualizari. Asa ca am purces la a contacta vanzatorul, urmata de o discutie foarte lunga si placuta la telefon, o vizita de a o vedea in care am ramas placut surprins de starea si functionarea ei, urmata de o alta vizita pentru finalizarea achizitiei. Cum povestirile nu sunt un punct forte pentru mine, trec si la prezentare: VW Bora, Highline, 1.9 TDI 150cp (ARL), 4motion, toate acestea invelite in nuanta de oceanic green pearl effect. Iar printre cele mai importante dotari: xenon, webasto, climatronic, interior piele crem Recaro incalzit, maxidot, comenzi volan, oglinda electrocromata, alarma cu senzori volumetrici, 6 airbag-uri (stickere sunt vreo 8/10😂) In cele 3 luni au fost facute urmatoarele operatiuni: schimb de ulei si filtre motor, inlocuit bateria tot cu o Varta Silver de 85Ah, vopsit etrieri cu Foliatec stratos silver, vopsit si curatat majoritatea plasticelor interioare ce prezentau uzuri, curatarea si hidratarea tapiteriei de piele, inlocuit cass Beta si a cd player-ului cu o navigatie MCD, inlocuirea modulului Thermocall ce refuza sa functioneze, cu un releu GSM, alte mici maruntisuri ce nu-mi vin acum, precum si un proaspat si binemeritat detailing exterior multumita colegului @Cosmin ZKG Ca si planuri de viitor mi-ar placea sa bifez: - retapitarea volanului - modul bt - plafoniera W8 - senzori de parcare OE - eibach pro kit - reconditionarea jantelor1 point
-
1 point
-
DECODAREA. wvgzzz1t9pw015397.pdf VSSZZZKM9PR065287.pdf WVWZZZ3CZLE008462.pdf WVWZZZAUZJW153418.pdf WVWZZZ3CZDE119290.pdf WVGZZZ1TZJW110791.pdf WAUZZZ8K1BA109472.pdf VSSZZZ6LZ5R003985.pdf0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00