Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.05.2024 în toate secţiunile
-
3 points
-
3 points
-
Pana la urma asta conteaza , sa fii multumit Daca si masina se va dovedi ok va fi si mai bine , baietii aia faini raman acolo , masina ramane la tine2 points
-
Doi ani jumatate a "tinut" freonul. Din nou, la umplere, si verificare scurgerea e prea mica sa fie detectabila. Si daca tot avem frig, reincepem drumurile serioase. Minivacanta petrecuta prin zona Drobeta - Orsova, bineinteles cu incursiune pana pe la Svinita. Drumuri si peisaje superbe. La dus am preferat drumul prin Targu Jiu, suntand insa aglometaria de la boromir iesin din DN inainte de Milcoiu si apoi pe drumuri judetene pana pe langa Horezu inapoi in DN. Drumuri foarte frumoase pe acolo si foarte bune - te rpinzi ca nu estei pe DN doar ca sunt mai inguste benzile. Intoarcerea pe la Craiova - cu o oprire de cateva ore, care din nou ne-a aratat ca cele mai jalnic centru vechi din tara se afla in Bucuresti - apoi Pitesti, pe noul dex, Targoviste - Moreni - Campina. O placere si acest drum in sambata mare cu putine spre deloc camioane Sunt maruntisuri de facut si rezolvat la ea, insa global acceasi experienta faina cu masina asta mancand km pe paine2 points
-
Salutari oricui intra pe acest topic, cu inclinatie spre @ToniM😆 Vorbeai despre jurnal. Va dura ceva sa listez ce s-a intamplat cu masina pe parcursul unui an intreg, dar de dragul tau voi incerca sa sintetizez totul cat mai elegant posibil... Sper sa fie de interes nu doar pentru tine, ci si pentru alti membrii ai forumului! Primul pas facut dupa ce am deschis topicul asta cred ca a fost retrofitarea aerului conditionat. Adica, daca te uiti cu atentie la primele poze postate aici in thread, butonul inscriptionat "AC" este inexistent . Cu rabdare si cu taica-miu, @spido am inceput sa facem inventarul pieselor necesare pentru Climatronic: compresor, conducte, aeroterma, cablaj, unitate Climatronic, radiator etc. 4-5 sute de euro si o saptamana mai tarziu, Polo-ul s-a transormat intr-un frigider Fram 😂... Suspensia - un kit fix de la Bilstein, B12 Pro-Kit ca sa fiu mai precis cu drop de 25 mm pe fata si 30 mm pe spate. Un an mai tarziu, inca nu regret alegerea facuta. Poate doar partea de aspect, spatele masinii n-a coborat cat m-as fi asteptat. Pasul doi, a fost o intermediara sport, direct-flow... S-a schimbat putin sunetul. Apoi am echipat aceleasi jante de A1 cu niste anvelope Uniroyal RainSport 5 215/40 R17. In setupul asta, cu ulei Motul 5W30 X-Clean, am fost cu Polonicul la primul lui track-day la Motorpark Adancata si as putea spune ca i-a fost cam cald... Uleiul a ajuns la 135 de grade, lichidul de frana a fiert si doar speranta m-a mai oprit. In rest suspensia sunt convins ca ar fi stralucit cu adevarat cu un set mai serios de anvelope. Dar oricum, a fost distractiv si am fost cat de cat multumit de masina. Mai departe, am schimbat uleiul cu un Liqui Moly Synthoil 5W40 cu aprobari VW 502 00 si Porsche A40 tratat cu CeraTec in urma unui tratament cu Engine Flush. Motorul a tacut, vibratiile s-au redus semnificativ iar temperatura uleiului a scazut in medie cu 5 grade. Una peste alta, foarte multumit de noua "zeama". Dupa ulei, am schimbat doi etrieri de frana de pe spate care din pacate au ramas blocati si cu ocazia asta am trecut si la un lichid de frana nou, proaspat, si orientat mai spre performanta: ATE Typ.200. Schimbarile aduse franelor s-au simtit, de asemenea, instant. Iar daca tot am umblat acolo, am hotarat sa vopsesc etrierii in galben cu un kit Foliatec. Dupa aceasta faza, a continuat febra retrofiturilor: lampi la picioare, pedalier de aluminiu Audi S1, tweetere in spate, OPS fata, lampa in torpedou, si un un RNS510. Doar atat, pe restu le-a avut din fabrica 😆 De atunci, Polonicul doar a mers: la evenimente, la munte, la mare. Dar nu m-am putut abtine prea mult si am intrat iar in el... Impreuna cu un drag tovaras i-am confectionat din inox o admisie pe 76mm cu filtru RamAir deschis. Suna a 500 de cai... Ce vorbesc, minim 600 😂 adds to the driving experience cum zic englejii. Apoi masina a fost la un detailing complet cu corectie de lac la George de la G&A Car Wash pe care il pot recomanda oricui, oricand, pentru orice masina. A mai trecut timpul, a dat frigul si am realizat ca nu am jante pentru cauciucurile de iarna cu care cumparasem jantele de A1 asa ca, dupa cateva zile de cautari m-am hotarat la un set de BBS-uri de CrossPolo 9N3 pe care am dat doar 500 de lei, in stare jalnica, bineinteles. Cu putina rabdare, le-am curatat de vopseaua scorojita si oxidul ce se ascundea sub ea si le-am vopsit in Candy White, bineinteles culoare OE Volkswagen Dupa vopsea, au fost la Autosoft, unde au fost indreptate si echilibrate insa dupa operatiunea asta costisitoare, rotile tot au trepidat. Din vorba in vorba am ajuns la baietii de la anvelope.ro, unde Andrei Dragoi, care intre timp mi-a devenit bun prieten, mi-a explicat totul despre jante, anvelope si ce si cum trebuie facut ca o roata sa se invarta perfect rotund, fara vibratii. Am mers pe mana lui, am echilibrat rotile in atelierul lor, iar intr-adevar, masina a rulat pe un covor plutitor in urma interventiei. Asa ca, da, recomand fara indoiala anvelope.ro, chiar daca preturile sunt mai mari. In urma acestei interventii m-am hotarat sa acord putina atentie volanului si schimbatorului si le-am trimis la retapitat cu piele perforata,alcantara si cusaturi albastre... Dupa aceasta iarna, am hotarat sa acord mai multa atentie vopselei: capota era revopsita prost, metalizatul era prost distribuit iin vopsea, acul foarte subtire si sarit pe margini, si ca sa puna capac, avea si o zgarietura pe mijloc. Plafonul a suferit si el la viata lui si ii lipsea un petic decent de lac. Asa ca, am inceput sa ma informez despre lacuri, vopsele etc ajungand sa ma hotarasc la un lac Glasurit 923-255 si vopsea Standox pe baza de solvent. Plafonul, rama trapei panoramice, o bucata de spoiler, fundalul emblemei de pe haion, oglinzile si prelungirile spoilerului au fost vopsite insa in Mythos Schwarz Metallic de Audi, pe cand capota a ramas tot Silk Blau Metallic, ca de fabrica. Nu am apucat insa sa fac niste poze care sa faca dreptate vopselei de cand masina a fost gata... Cam atat, ce putin deocamdata. Las pozele sa spuna ce am omis eu in romanul asta 😂2 points
-
1 point
-
@Emy Dai făcut super incinta, dar eu nu am mai avut timp, scule și răbdare să o fac eu. 😁 În plus i-a ieșit foarte bine, celui care mi-a făcut-o. Așa ceva îmi doream și exact așa a ieșit. Volumul recomandat de JBL pentru incintă închisă (sealed box) este de min 21.24 litri. Volumul cutiei mele este de aproximativ 30-35 litri (ochiometric și măsurat) Să știi că mă gândeam la o navigație after market cu ieșire RCA pentru subwoofer, dar nu știu dacă sunt și cu intrare pentru camera oem. Am rămas cu un cablu RCA lung de 5m, deci nu ar fi o problemă conectivitatea subwooferului la navigație. O să studiez problemă. Am fost foarte ocupat cu altele și am preferat varianta simplă deocamdată. Ai vreo sugestie pentru navigație AM care să aibă intrare pentru cameră OEM? În altă ordine de idei, în sfârșit am trecut la roțile de vară. De când a apărut @Doomy cu anvelopele alea înalte, am tot oscilat, dacă să trec pe 235x50 sau să rămân pe 235x55, deși este dimensiune pentru generația 2016+. Doi ani am mers pe 235x55, dar întrucât aveam o păsărica care,mi tot ciripea... am vândut roțile anterioare cu tot cu anvelopele Pirelli, DOT 2022 și-am rămas doar cu al doilea set de Mallory pe 18". 😁 Când au venit de la vopsit erau exact ce gandeam că o să fie, culoarea oscilând între gri-negru-albastrui și negru lucios, în funcție de lumină. După vopsire, neavând cauciucuri, am început să caut din nou, dar având o ofertă foarte bună am mers tot pe 235x55, Cu DOT indici foarte buni pentru carosabil umed și consum Dacă tot am schimbat rotile azi, am făcut și o curățare mai îndelungată în interior, urmata de o spălare la exterior. La final am schimbat ștergătoarele față și spate, am luat tot Bosch întrucât am fost mulțumit de ele. Urmează să fac și revizia, am cumpărat uleiul și filtrele necesare, dar n-am găsit timpul necesar. Mașinuța mea arată așa Încă puțin și nu o să mai am ce să îi mai fac, cum zicea @ShadoWzZ despre Kodiakul lui! 😁1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Au adaugat optiunea pentru motorizarea 2.0 TSI 265 CP in configurator.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu. Ai uzura și de acolo zgomotul. Dacă vrei sa scapi de el, inlocuire. Eventual, poți încerca o gresare cu un lubrifiant specializat, posibil sa nu tina mult.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00