Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.05.2024 în toate secţiunile
-
3 points
-
3 points
-
Posibil de la aditivii din benzina sa aibe un "zvac" mai mare. Incearca Omv 100. Nu cred fie asa mare diferenta de pret. Eu unul nu alimentez de la Lukoil niciodata.2 points
-
2 points
-
Doi ani jumatate a "tinut" freonul. Din nou, la umplere, si verificare scurgerea e prea mica sa fie detectabila. Si daca tot avem frig, reincepem drumurile serioase. Minivacanta petrecuta prin zona Drobeta - Orsova, bineinteles cu incursiune pana pe la Svinita. Drumuri si peisaje superbe. La dus am preferat drumul prin Targu Jiu, suntand insa aglometaria de la boromir iesin din DN inainte de Milcoiu si apoi pe drumuri judetene pana pe langa Horezu inapoi in DN. Drumuri foarte frumoase pe acolo si foarte bune - te rpinzi ca nu estei pe DN doar ca sunt mai inguste benzile. Intoarcerea pe la Craiova - cu o oprire de cateva ore, care din nou ne-a aratat ca cele mai jalnic centru vechi din tara se afla in Bucuresti - apoi Pitesti, pe noul dex, Targoviste - Moreni - Campina. O placere si acest drum in sambata mare cu putine spre deloc camioane Sunt maruntisuri de facut si rezolvat la ea, insa global acceasi experienta faina cu masina asta mancand km pe paine2 points
-
Lista celor ”făcute și de făcut” s-a schimbat și totodată s-a mai micșorat: Interior: • înlocuit RCD310 cu RNS 510 - rezolvat • montat folie geamuri - rezolvat • înlocuit becurile cu led-uri albe la iluminatul interior - rezolvat • montat footlights spate - rezolvat • schimbat becuri footlights cu leduri albastre - rezolvat • ornamente praguri uși - rezolvat • achiziționat covorașe textil vara / covorașe cauciuc iarna - rezolvat • achiziționat tavă plastic portbagaj - rezolvat • înlocuit volan cu cel de R-line - rezolvat • înlocuit pedale cu cele de R-line - rezolvat • înlocuit interior cu cel de R-line: scaune piele față cu reglaj electric la șofer și cu reglaj manual pasager, bancheta spate, fețe de uși - rezolvat • montat lumini în portiere - rezolvat • montat mânere uși față iluminate - rezolvat • efectuat insonorizare completa interior - rezolvat • montat lumini suplimentare portbagaj - rezolvat • montat manetă cruise control / tempomat - rezolvat • montat porturi USB în tunel median - rezolvat • montat cameră supraveghere trafic - rezolvat • inlocuit sistem sunet OEM cu ceva mai performant - am renunțat deocamdată la această idee • montat subwoofer custom in portbagaj - rezolvat Exterior: • înlocuit bara spate cu cea de R-line - rezolvat • înlocuit bara față cu cea de R-line - rezolvat • înlocuite bandouri uși cu cele de R-line - rezolvat • înlocuite evazările aripi cu cele de R-line - rezolvat • adăugat eleronul R-line - rezolvat • revopsit uși față, spate, aripi față, capotă, tavan, bară față, bară spate - rezolvat • montat tips-uri Inox - rezolvat • înlocuit becurile pentru lumini de mers înapoi cu leduri albe - rezolvat • înlocuit becurile proiector cu leduri - rezolvat • înlocuit becuri semnalizare față - rezolvat • montat leduri la număr fără eroare - rezolvat • montat camera mers înapoi OEM - rezolvat • înlocuit oglinzi cu cele cu semnal dinamic - rezolvat • înlocuit capace oglinzi cu unele negre - rezolvat • înlocuit jante Portland 16” cu Boston 17” plus anvelope noi iarnă - rezolvat • inlocuit jante Dezent 18" cu Mallory 18" plus anvelope noi vară - rezolvat • retrofit faruri xenon - rezolvat • montat stopuri LED - urmează • clean look hayon - urmează • aplicată folie neagră pe plafon + ornamente inox grile - urmează Resoftare: urmează, dar va rămâne pe ultimul loc în această listă și la propriu și la figurat. ---------------------------------- După cum spuneam, am renunțat la ideea de a mai înlocui difuzoarele din portiere (am vândut deja difuzoarele Hertz), dar nu am renunțat la ideea de a avea un sunet mai rotund. Aveam wooferul de la JBL achiziționat, așa că am tot studiat cum l-as putea integra, fără sa pierd spațiul din portbagaj. La un moment dat am găsit un anunț pe olx, am luat legătura cu domnul respectiv și i-am spus ce as vrea să fac. Cu primul drum în București am fost până la el și a luat numeroase măsurători, i-am lăsat o parte din polistirenul de sub capacul portbagajului pentru a realiza curbura necesară și difuzorul de bass urmând a ne auzi la telefon când e gata. De asemenea am trecut pe la sediul be-loud.ro și am cumpărat un amplificator Crunch. L-am rugat să-mi trimită câteva poze din timpul construcției incintei și o să vi le arăt și eu: Am vorbit să realizeze această "compartimentare" întrucât voiam să montez amplificatorul și adaptorul hi-low astfel încât să pot face un management al firelor. Rezultatul final: De Paște am profitat că băiatul meu a venit și l-am rugat să-mi aducă cadoul de la iepuraș . Am făcut prima probă și am văzut că se incadregoarte bine. înainte după totul vine bine, capacul se inchide ok, sunt foarte mulțumit. Singurul minus este RNS510 și faptul că trebuie să iau semnalul prin adaptorul hi-low și nu pot da basul prea mult întrucât distorsionează. Dar pentru ce mi-am propus eu, e mai mult decât suficient! Mai trebuie să confecționez un suport din polistiren pentru al doilea triunghi reflectorizant, compresor și trusa medicală. Momentan le-am pus niște burete ca să nu vibreze. Am făcut și un mic clip pe YouTube, dar surprinzător pentru mine, telefonul nu captează foarte bine basul.2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ce mai e nou, nu neaparat si bun . Am gasit masina "trista" (aka fara echiparea JOY de pe laterale) . Nu inteleg genul asta de comportament ( nu sunt sigle M, RS, S sau mai stiu eu ce avion ). O sigla de genul ala costa 8 euro (probabil le pune pe vreo vechitura). Portbagajul electric a mai dat un rateu, de data asta e vorba despre caraitul de dupa inchidere (cauzat de placa de inchidere, aveam si eroare). Am luat de la vecinii chinezi piesa de ~40 dolari, fiind vreo 6 ori mai ieftina decat OE ( iarasi nu inteleg de ce, voi vedea in timp daca a meritat ). Am montat-o, am reglat-o astfel incat acum se deschide mai "smooth" (chiar si cea originala avea uneori un mic "soc/delay" la deschidere). In rest, odo 199.199 km si intr-un final, roti de vara.1 point
-
In legatura cu culisele - set de culise noi OEM VAG vine in cutie cu pliculet vaselina. Din pacate nu scrie de care, insa nu au pus-o ei chiar degeaba acolo. De 10+ ani folosesc fara absolut nici o problema vaselina de temparatur inalta "aurie" cu cupru Bosch. Din pacate nici nu se mai citeste eticheta - tubul il folosesc de multa vreme. In cutiile acelea e jumatate de motor ... ce vrei sa ii faci?1 point
-
Au adaugat optiunea pentru motorizarea 2.0 TSI 265 CP in configurator.1 point
-
Bună alegere cu amortizoarele Sachs. La următorul schimb de amortizoare am să iau alte arcuri, cele de la KYB mi se par cam slabe. Erau mai subțiri decât cele originale, dar par mai și mai slabe în a "ține" greutatea mașinii.1 point
-
1 point
-
Salutari oricui intra pe acest topic, cu inclinatie spre @ToniM😆 Vorbeai despre jurnal. Va dura ceva sa listez ce s-a intamplat cu masina pe parcursul unui an intreg, dar de dragul tau voi incerca sa sintetizez totul cat mai elegant posibil... Sper sa fie de interes nu doar pentru tine, ci si pentru alti membrii ai forumului! Primul pas facut dupa ce am deschis topicul asta cred ca a fost retrofitarea aerului conditionat. Adica, daca te uiti cu atentie la primele poze postate aici in thread, butonul inscriptionat "AC" este inexistent . Cu rabdare si cu taica-miu, @spido am inceput sa facem inventarul pieselor necesare pentru Climatronic: compresor, conducte, aeroterma, cablaj, unitate Climatronic, radiator etc. 4-5 sute de euro si o saptamana mai tarziu, Polo-ul s-a transormat intr-un frigider Fram 😂... Suspensia - un kit fix de la Bilstein, B12 Pro-Kit ca sa fiu mai precis cu drop de 25 mm pe fata si 30 mm pe spate. Un an mai tarziu, inca nu regret alegerea facuta. Poate doar partea de aspect, spatele masinii n-a coborat cat m-as fi asteptat. Pasul doi, a fost o intermediara sport, direct-flow... S-a schimbat putin sunetul. Apoi am echipat aceleasi jante de A1 cu niste anvelope Uniroyal RainSport 5 215/40 R17. In setupul asta, cu ulei Motul 5W30 X-Clean, am fost cu Polonicul la primul lui track-day la Motorpark Adancata si as putea spune ca i-a fost cam cald... Uleiul a ajuns la 135 de grade, lichidul de frana a fiert si doar speranta m-a mai oprit. In rest suspensia sunt convins ca ar fi stralucit cu adevarat cu un set mai serios de anvelope. Dar oricum, a fost distractiv si am fost cat de cat multumit de masina. Mai departe, am schimbat uleiul cu un Liqui Moly Synthoil 5W40 cu aprobari VW 502 00 si Porsche A40 tratat cu CeraTec in urma unui tratament cu Engine Flush. Motorul a tacut, vibratiile s-au redus semnificativ iar temperatura uleiului a scazut in medie cu 5 grade. Una peste alta, foarte multumit de noua "zeama". Dupa ulei, am schimbat doi etrieri de frana de pe spate care din pacate au ramas blocati si cu ocazia asta am trecut si la un lichid de frana nou, proaspat, si orientat mai spre performanta: ATE Typ.200. Schimbarile aduse franelor s-au simtit, de asemenea, instant. Iar daca tot am umblat acolo, am hotarat sa vopsesc etrierii in galben cu un kit Foliatec. Dupa aceasta faza, a continuat febra retrofiturilor: lampi la picioare, pedalier de aluminiu Audi S1, tweetere in spate, OPS fata, lampa in torpedou, si un un RNS510. Doar atat, pe restu le-a avut din fabrica 😆 De atunci, Polonicul doar a mers: la evenimente, la munte, la mare. Dar nu m-am putut abtine prea mult si am intrat iar in el... Impreuna cu un drag tovaras i-am confectionat din inox o admisie pe 76mm cu filtru RamAir deschis. Suna a 500 de cai... Ce vorbesc, minim 600 😂 adds to the driving experience cum zic englejii. Apoi masina a fost la un detailing complet cu corectie de lac la George de la G&A Car Wash pe care il pot recomanda oricui, oricand, pentru orice masina. A mai trecut timpul, a dat frigul si am realizat ca nu am jante pentru cauciucurile de iarna cu care cumparasem jantele de A1 asa ca, dupa cateva zile de cautari m-am hotarat la un set de BBS-uri de CrossPolo 9N3 pe care am dat doar 500 de lei, in stare jalnica, bineinteles. Cu putina rabdare, le-am curatat de vopseaua scorojita si oxidul ce se ascundea sub ea si le-am vopsit in Candy White, bineinteles culoare OE Volkswagen Dupa vopsea, au fost la Autosoft, unde au fost indreptate si echilibrate insa dupa operatiunea asta costisitoare, rotile tot au trepidat. Din vorba in vorba am ajuns la baietii de la anvelope.ro, unde Andrei Dragoi, care intre timp mi-a devenit bun prieten, mi-a explicat totul despre jante, anvelope si ce si cum trebuie facut ca o roata sa se invarta perfect rotund, fara vibratii. Am mers pe mana lui, am echilibrat rotile in atelierul lor, iar intr-adevar, masina a rulat pe un covor plutitor in urma interventiei. Asa ca, da, recomand fara indoiala anvelope.ro, chiar daca preturile sunt mai mari. In urma acestei interventii m-am hotarat sa acord putina atentie volanului si schimbatorului si le-am trimis la retapitat cu piele perforata,alcantara si cusaturi albastre... Dupa aceasta iarna, am hotarat sa acord mai multa atentie vopselei: capota era revopsita prost, metalizatul era prost distribuit iin vopsea, acul foarte subtire si sarit pe margini, si ca sa puna capac, avea si o zgarietura pe mijloc. Plafonul a suferit si el la viata lui si ii lipsea un petic decent de lac. Asa ca, am inceput sa ma informez despre lacuri, vopsele etc ajungand sa ma hotarasc la un lac Glasurit 923-255 si vopsea Standox pe baza de solvent. Plafonul, rama trapei panoramice, o bucata de spoiler, fundalul emblemei de pe haion, oglinzile si prelungirile spoilerului au fost vopsite insa in Mythos Schwarz Metallic de Audi, pe cand capota a ramas tot Silk Blau Metallic, ca de fabrica. Nu am apucat insa sa fac niste poze care sa faca dreptate vopselei de cand masina a fost gata... Cam atat, ce putin deocamdata. Las pozele sa spuna ce am omis eu in romanul asta 😂1 point
-
Multumesc mult dragi colegi! Din punct de vedere vizual, sunt multumit de mașină, însă trebuie sa rezolv cumva problemele de racire a aerului din admisie. Beetle nu are grila la nivelul capotei, astfel toata partea de sus a motorului este destul fierbinte. Ma gândeam sa fac un ghidaj de aer care sa vina din bara, din zona acelei grile rotunde pana in capul filtrului de aer. Dar tot trebuie sa fac ceva la intercooler si aici sunt destul de limitat, nu as vrea sa tai bara si sa renunt la proiectoare daca pun unul frontal. Totodata lansez catre voi o cerinta, daca are cineva un ambreiaj de 1Z (passat b4/golf 3 etc), am pus mana pe o cutie de viteze de alh. Pierd putin pe deramaj dar scap de cele foarte multe ture pe autostrada. Las mai jos si alte cadre cu buburuza1 point
-
După o absență destul de lungă în care am regandit de 5 ori evacuarea si am reușit într-un final să am sigle pe mașină, revenim în forță cu prima participare cu Beetle la un eveniment auto. Weekendul acesta masina a fost prezentă la Dropdown iar pasionații acestui model au fost mai multi decat ma așteptam.1 point
-
pt cine vrea sa puna telescop la capota. si se pare ca nici macar nu au economisit cu solutia actuala. explica de ce in film. pare ca merita, e super usor de instalat. si1 point
-
Doar cu noroc scapa parbrizul la cum au aparut fisuri Noaptea rece , ziua cald + strazile netede ca-n palma din capitala ... nimic mai rau ptr o asemenea lovitura0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00