Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.05.2024 în toate secţiunile

  1. Salutari oricui intra pe acest topic, cu inclinatie spre @ToniM😆 Vorbeai despre jurnal. Va dura ceva sa listez ce s-a intamplat cu masina pe parcursul unui an intreg, dar de dragul tau voi incerca sa sintetizez totul cat mai elegant posibil... Sper sa fie de interes nu doar pentru tine, ci si pentru alti membrii ai forumului! Primul pas facut dupa ce am deschis topicul asta cred ca a fost retrofitarea aerului conditionat. Adica, daca te uiti cu atentie la primele poze postate aici in thread, butonul inscriptionat "AC" este inexistent . Cu rabdare si cu taica-miu, @spido am inceput sa facem inventarul pieselor necesare pentru Climatronic: compresor, conducte, aeroterma, cablaj, unitate Climatronic, radiator etc. 4-5 sute de euro si o saptamana mai tarziu, Polo-ul s-a transormat intr-un frigider Fram 😂... Suspensia - un kit fix de la Bilstein, B12 Pro-Kit ca sa fiu mai precis cu drop de 25 mm pe fata si 30 mm pe spate. Un an mai tarziu, inca nu regret alegerea facuta. Poate doar partea de aspect, spatele masinii n-a coborat cat m-as fi asteptat. Pasul doi, a fost o intermediara sport, direct-flow... S-a schimbat putin sunetul. Apoi am echipat aceleasi jante de A1 cu niste anvelope Uniroyal RainSport 5 215/40 R17. In setupul asta, cu ulei Motul 5W30 X-Clean, am fost cu Polonicul la primul lui track-day la Motorpark Adancata si as putea spune ca i-a fost cam cald... Uleiul a ajuns la 135 de grade, lichidul de frana a fiert si doar speranta m-a mai oprit. In rest suspensia sunt convins ca ar fi stralucit cu adevarat cu un set mai serios de anvelope. Dar oricum, a fost distractiv si am fost cat de cat multumit de masina. Mai departe, am schimbat uleiul cu un Liqui Moly Synthoil 5W40 cu aprobari VW 502 00 si Porsche A40 tratat cu CeraTec in urma unui tratament cu Engine Flush. Motorul a tacut, vibratiile s-au redus semnificativ iar temperatura uleiului a scazut in medie cu 5 grade. Una peste alta, foarte multumit de noua "zeama". Dupa ulei, am schimbat doi etrieri de frana de pe spate care din pacate au ramas blocati si cu ocazia asta am trecut si la un lichid de frana nou, proaspat, si orientat mai spre performanta: ATE Typ.200. Schimbarile aduse franelor s-au simtit, de asemenea, instant. Iar daca tot am umblat acolo, am hotarat sa vopsesc etrierii in galben cu un kit Foliatec. Dupa aceasta faza, a continuat febra retrofiturilor: lampi la picioare, pedalier de aluminiu Audi S1, tweetere in spate, OPS fata, lampa in torpedou, si un un RNS510. Doar atat, pe restu le-a avut din fabrica 😆 De atunci, Polonicul doar a mers: la evenimente, la munte, la mare. Dar nu m-am putut abtine prea mult si am intrat iar in el... Impreuna cu un drag tovaras i-am confectionat din inox o admisie pe 76mm cu filtru RamAir deschis. Suna a 500 de cai... Ce vorbesc, minim 600 😂 adds to the driving experience cum zic englejii. Apoi masina a fost la un detailing complet cu corectie de lac la George de la G&A Car Wash pe care il pot recomanda oricui, oricand, pentru orice masina. A mai trecut timpul, a dat frigul si am realizat ca nu am jante pentru cauciucurile de iarna cu care cumparasem jantele de A1 asa ca, dupa cateva zile de cautari m-am hotarat la un set de BBS-uri de CrossPolo 9N3 pe care am dat doar 500 de lei, in stare jalnica, bineinteles. Cu putina rabdare, le-am curatat de vopseaua scorojita si oxidul ce se ascundea sub ea si le-am vopsit in Candy White, bineinteles culoare OE Volkswagen Dupa vopsea, au fost la Autosoft, unde au fost indreptate si echilibrate insa dupa operatiunea asta costisitoare, rotile tot au trepidat. Din vorba in vorba am ajuns la baietii de la anvelope.ro, unde Andrei Dragoi, care intre timp mi-a devenit bun prieten, mi-a explicat totul despre jante, anvelope si ce si cum trebuie facut ca o roata sa se invarta perfect rotund, fara vibratii. Am mers pe mana lui, am echilibrat rotile in atelierul lor, iar intr-adevar, masina a rulat pe un covor plutitor in urma interventiei. Asa ca, da, recomand fara indoiala anvelope.ro, chiar daca preturile sunt mai mari. In urma acestei interventii m-am hotarat sa acord putina atentie volanului si schimbatorului si le-am trimis la retapitat cu piele perforata,alcantara si cusaturi albastre... Dupa aceasta iarna, am hotarat sa acord mai multa atentie vopselei: capota era revopsita prost, metalizatul era prost distribuit iin vopsea, acul foarte subtire si sarit pe margini, si ca sa puna capac, avea si o zgarietura pe mijloc. Plafonul a suferit si el la viata lui si ii lipsea un petic decent de lac. Asa ca, am inceput sa ma informez despre lacuri, vopsele etc ajungand sa ma hotarasc la un lac Glasurit 923-255 si vopsea Standox pe baza de solvent. Plafonul, rama trapei panoramice, o bucata de spoiler, fundalul emblemei de pe haion, oglinzile si prelungirile spoilerului au fost vopsite insa in Mythos Schwarz Metallic de Audi, pe cand capota a ramas tot Silk Blau Metallic, ca de fabrica. Nu am apucat insa sa fac niste poze care sa faca dreptate vopselei de cand masina a fost gata... Cam atat, ce putin deocamdata. Las pozele sa spuna ce am omis eu in romanul asta 😂
    2 points
  2. Multumesc mult! Pe 10.04 am facut revizia la 32800 si acum are 36900km. Au trecut repede km pana in sudul Germaniei pe langa Bodensee si o escapada pana in Zürich. Masina s-a comportat impecabil si la viteze de autobahn, consum de 11% cu media de 156kmh. N-am scapat de inca o intrare in service anul asta pt a inlocui ceva la “maneta selector”…numai maneta nu e insa. Oricum e cunoscuta, se rezolva le garantie si nu afecteaza cutia in vreun fel, da doar o eroare enervanta.
    1 point
  3. 3Q0412521A stanga, 3Q0412522A dreapta... = fata spate 5Q0512521F stanga, pe dreapta nu am gasit nimic... Astea sunt la mine DCC 2015 B8... Si se pare ca sunt la multe acelasi cod...inclusiv Audi , Skoda... De unde ai luat senzorul aftermarket , ala sigur ti-a gasit si varianta originala... dupa codul de original uzual se cauta si pe producator... Bafta...
    1 point
  4. Sincer...da 😁. 90 % din drumurile scurte le fac cu Golful ( cumparaturi, etc ).180 de cai pe o caroserie de genul asta sunt perfecti. Passatul in folosesc doar pentru drumuri lungi. Acolo confortul isi spune cuvantul.
    1 point
  5. Am configurat aceeași mașină la noi și în Germania, aprox. 10k diferență în favoarea noastră... Dar nu mai fac greșeala să iau prima generație dintr-o mașină iarăși, după învățăturile cu Octavia...
    1 point
  6. Pune o scanare a masinii și seria sasiu. Lampile din oglinzi pt Side Assist, se leagă în radarele spate, nu au treaba cu calc de usi.
    1 point
  7. Buna.De astazi sunt posesorul fericit al unui Karoq 2.0 TDI 4x4 in varianta Style.Am achizitionat auto de la dealer-ul din Sibiu.Oameni extraordinar de amabili,profesionisti adevarati.Primele impresii dupa 500km.Nu prea pot sa ma pronunt inca.Am avut inainte o Skoda Octavia 2.0 tdi dsg din 2017, cumparata tot de noua.Totusi Karoq-ul mi se pare mai stabil in curbe si cu vizibilitate mai buna .Masina are dotari peste medie,asa am gasit-o in stocul dealer-ului din Sibiu.Am sa revin cu pareri dupa 1500-200 km.
    1 point
  8. Pentru cei care sunt mai in tema cum se pot verifica telescoapele de la dcc, am un clampanit cand trec peste denivelari. La mecanic am fost si pe partea de bucse ar fi totul ok.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!