Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.05.2024 în toate secţiunile

  1. Salut! Va prezint si eu Passat-ul meu, motor 2.0 TDI PD BKP, pack Sportline. Momentan e full stock cu basic mods applied, dar vreau sa fac cateva modificari pe ea. Masina are 111.800 km reali, inainte a fost a lu taicu-meu care o cumparata noua in mai 2005, dar nu sa folosit foarte mult asa ca am avut noroc-ul sa o prind cu 67930 km initial. Service pe ea cu ulei Ravenol 5W40 VMO (nu are DPF) interval 10.000 km. Motorizare: 2.0 TDI PD 16V cod. BKP 140 cp 320 nm cu soft facut la VAGSPEED in Spania (estimat 180 cp? ceva de gen) 6MT Specs: Sportline: scaune sport textil black, lowering springs, etc. Jante BBS Westwood 17x7.5j ET47 (RT249) Michelin Pilot Sport 4 235/45 R17 pe cele patru roti (doar vara, aici in Spania nu prea ninge) Frane din fata: discuri EBC si placute EBC Red Stuff Frane din spate: discuri Girling si placute Bosch OEM. Filtru intake replacement K&N MFD MaxiDot Auto lights, autowipers, semi electric seats, etc. Android HeadUnit Ossuret cu CarPlay, si amplifier. Dynamic mirror signals In viitor e idea sa modific urmatoarele chestii pe ea: Turbo swap la un GT1860VKLR sau ceva similar Bilstein B12 Suspension set Jante pe 18 sau 19 inch, gen Omanyt, BBS Speedline, sau alte optiun, in functie de market Kit R line, daca stie cineva de un kit R line original relativ ieftin apreciez enorm, aici in Spania e imposibil de gasit sau e extraordinar de scump :((( Rear OEM camera Xenon conversion sau Bi-LED retrofit DRL pe signals Skyline Rear Lights Daca trec pe jante pe 18 sau 19 ma gandeam sa fac schimb la un set de Continental SportContact 7 sau Yokohama Advan V107 in loc de Pilot Sport 5, dar nu stiu care ar fi parerea voastra. Multumesc daca ati citit pana aici!
    2 points
  2. @emanoeladrian CAYC cu 300.000++ km am CP4.1 Conti... va anunt cand ajung la 500k ;))
    2 points
  3. Salutari oricui intra pe acest topic, cu inclinatie spre @ToniM😆 Vorbeai despre jurnal. Va dura ceva sa listez ce s-a intamplat cu masina pe parcursul unui an intreg, dar de dragul tau voi incerca sa sintetizez totul cat mai elegant posibil... Sper sa fie de interes nu doar pentru tine, ci si pentru alti membrii ai forumului! Primul pas facut dupa ce am deschis topicul asta cred ca a fost retrofitarea aerului conditionat. Adica, daca te uiti cu atentie la primele poze postate aici in thread, butonul inscriptionat "AC" este inexistent . Cu rabdare si cu taica-miu, @spido am inceput sa facem inventarul pieselor necesare pentru Climatronic: compresor, conducte, aeroterma, cablaj, unitate Climatronic, radiator etc. 4-5 sute de euro si o saptamana mai tarziu, Polo-ul s-a transormat intr-un frigider Fram 😂... Suspensia - un kit fix de la Bilstein, B12 Pro-Kit ca sa fiu mai precis cu drop de 25 mm pe fata si 30 mm pe spate. Un an mai tarziu, inca nu regret alegerea facuta. Poate doar partea de aspect, spatele masinii n-a coborat cat m-as fi asteptat. Pasul doi, a fost o intermediara sport, direct-flow... S-a schimbat putin sunetul. Apoi am echipat aceleasi jante de A1 cu niste anvelope Uniroyal RainSport 5 215/40 R17. In setupul asta, cu ulei Motul 5W30 X-Clean, am fost cu Polonicul la primul lui track-day la Motorpark Adancata si as putea spune ca i-a fost cam cald... Uleiul a ajuns la 135 de grade, lichidul de frana a fiert si doar speranta m-a mai oprit. In rest suspensia sunt convins ca ar fi stralucit cu adevarat cu un set mai serios de anvelope. Dar oricum, a fost distractiv si am fost cat de cat multumit de masina. Mai departe, am schimbat uleiul cu un Liqui Moly Synthoil 5W40 cu aprobari VW 502 00 si Porsche A40 tratat cu CeraTec in urma unui tratament cu Engine Flush. Motorul a tacut, vibratiile s-au redus semnificativ iar temperatura uleiului a scazut in medie cu 5 grade. Una peste alta, foarte multumit de noua "zeama". Dupa ulei, am schimbat doi etrieri de frana de pe spate care din pacate au ramas blocati si cu ocazia asta am trecut si la un lichid de frana nou, proaspat, si orientat mai spre performanta: ATE Typ.200. Schimbarile aduse franelor s-au simtit, de asemenea, instant. Iar daca tot am umblat acolo, am hotarat sa vopsesc etrierii in galben cu un kit Foliatec. Dupa aceasta faza, a continuat febra retrofiturilor: lampi la picioare, pedalier de aluminiu Audi S1, tweetere in spate, OPS fata, lampa in torpedou, si un un RNS510. Doar atat, pe restu le-a avut din fabrica 😆 De atunci, Polonicul doar a mers: la evenimente, la munte, la mare. Dar nu m-am putut abtine prea mult si am intrat iar in el... Impreuna cu un drag tovaras i-am confectionat din inox o admisie pe 76mm cu filtru RamAir deschis. Suna a 500 de cai... Ce vorbesc, minim 600 😂 adds to the driving experience cum zic englejii. Apoi masina a fost la un detailing complet cu corectie de lac la George de la G&A Car Wash pe care il pot recomanda oricui, oricand, pentru orice masina. A mai trecut timpul, a dat frigul si am realizat ca nu am jante pentru cauciucurile de iarna cu care cumparasem jantele de A1 asa ca, dupa cateva zile de cautari m-am hotarat la un set de BBS-uri de CrossPolo 9N3 pe care am dat doar 500 de lei, in stare jalnica, bineinteles. Cu putina rabdare, le-am curatat de vopseaua scorojita si oxidul ce se ascundea sub ea si le-am vopsit in Candy White, bineinteles culoare OE Volkswagen Dupa vopsea, au fost la Autosoft, unde au fost indreptate si echilibrate insa dupa operatiunea asta costisitoare, rotile tot au trepidat. Din vorba in vorba am ajuns la baietii de la anvelope.ro, unde Andrei Dragoi, care intre timp mi-a devenit bun prieten, mi-a explicat totul despre jante, anvelope si ce si cum trebuie facut ca o roata sa se invarta perfect rotund, fara vibratii. Am mers pe mana lui, am echilibrat rotile in atelierul lor, iar intr-adevar, masina a rulat pe un covor plutitor in urma interventiei. Asa ca, da, recomand fara indoiala anvelope.ro, chiar daca preturile sunt mai mari. In urma acestei interventii m-am hotarat sa acord putina atentie volanului si schimbatorului si le-am trimis la retapitat cu piele perforata,alcantara si cusaturi albastre... Dupa aceasta iarna, am hotarat sa acord mai multa atentie vopselei: capota era revopsita prost, metalizatul era prost distribuit iin vopsea, acul foarte subtire si sarit pe margini, si ca sa puna capac, avea si o zgarietura pe mijloc. Plafonul a suferit si el la viata lui si ii lipsea un petic decent de lac. Asa ca, am inceput sa ma informez despre lacuri, vopsele etc ajungand sa ma hotarasc la un lac Glasurit 923-255 si vopsea Standox pe baza de solvent. Plafonul, rama trapei panoramice, o bucata de spoiler, fundalul emblemei de pe haion, oglinzile si prelungirile spoilerului au fost vopsite insa in Mythos Schwarz Metallic de Audi, pe cand capota a ramas tot Silk Blau Metallic, ca de fabrica. Nu am apucat insa sa fac niste poze care sa faca dreptate vopselei de cand masina a fost gata... Cam atat, ce putin deocamdata. Las pozele sa spuna ce am omis eu in romanul asta 😂
    2 points
  4. Fa retur la chinezarie si cauta un mecanic priceput .
    1 point
  5. V-am tot recomandat acum cativa ani sa lasati conversiile si modificarile empirice si sa utilizati ulei 2T in motorina pastrand configuratia originala a motorului, asa cum au gandit-o inginerii de la VW-Audi. Cine m-a ascultat a avut de castigat si a ramas cu bani in buzunar si cu motor care merge si acum bine. Eu de 15 ani folosesc aceasta procedura inclusiv la motoare Euro 6; Zero probleme !
    1 point
  6. Scaunul ala de piele.. 😄 Momentan doar 1. Bancheta si scaunul ars sunt in pod. O sa mai dureze pana la un interior piele decent. Incet incet le voi face ...cred..😇
    1 point
  7. Ne cerem scuze domnule doctor docent in motoare vw. Ca un umil muritor de rând m-am gândit ca se vad niste diferente de parametri între momentul regenerării si dupa terminarea acesteia. Posed și vcds , ce ar trebui sa verific acolo pentru o imagine cat mai elocventă a fenomenului de regenerare ?
    1 point
  8. Mii de postari cu poze facute ad-hoc" fara relevanta sau lamurire "tehnica"referitoare la comportamentul/simptomul reclamat! Bun,nu am pretentii ca simplu utilizator sa cunosti managementul la euro 4 cu DPF si euro 5, despre euro 6 cu SCR nici service-urile nu au habar sa tratezeze defectiunile,dar sa mai dea explicatii (a)tehnice! Evaluarea gradului de incarcare a dpf-ului nu este facuta doar prin masurarea presiunii diferențiale din dpf,este mult mai complex,bazat de algoritmi matematici,cu informații adunate de la senzorul de debit aer(MAF) senzorii de temperatura inainte de dpf...si chiar MAP(manifold absolute pressure sensor)calcule sunt facute dinamic,deci ce evaluati voi static prin 3 poze,este egal cu zero(barat)! Nu vreau sa va stric ziua dar pe langa vcds,va mai trebuie alte sdv uri sa măsurați valorile alea enumerate mai sus,de cunostinte si experienta,nu amintesc ca oricum imi iau "hate"! Sa mai amintesc ca putem evalua cantitatea de PM(funingine/carbon) cu ajutorul sondei de oxigen?!Nu,nu mai amintesc ca deja e prea mult...
    1 point
  9. fratele meu și-a luat de curând o Skoda Fabia 3 cu motorul de 1.4 Mi se par foarte ciudate aceste valori. Face prea repede regenerarea și minse pare prea mica presiunea egr. Ce sa verifice ?
    1 point
  10. La fel ca și până acum, micul citadin își face treaba și astfel am ajuns la 70,000 km împreună, de curând ajungând la borna 205,000 km. Am schimbat și uleiul și filtrele, mergând pe Liqui Moly împreună cu filtrele de la Mahle. Pe lângă ele s-a mai schimbat și un furtunaș buclucaș. Drumuri bune și frumoase!
    1 point
  11. Doamne fereste, un 2.0 diesel a ajuns sa coste peste 50000eur... o Skoda... ce vremuri interesante...
    1 point
  12. Inca o iarna in care masina a mers putin (ca de obicei 🥲) dar nu ma plang, in continuare e folosita predominant in weekend si nici atunci pe rute foarte lungi. Saptamana trecuta am revenit la setup-ul de vara si pentru ca era si frumos afara, am scos-o un pic din barlog, sa isi dezmorteasca picioarele. Alte update-uri semnificative nu sunt, am facut si primul ITP, fara probleme si ramane de vazut ce plimbari si pe unde ii rezerva viitorul apropiat.
    1 point
  13. 1 luna mai tarziu primesc si eu masina inapoi. Noroc cu un prieten care venea la etapa de RoDrag din Bucuresti si a venit cu ea. La AFS in Bucuresti unde a fost masina, au fost inlocuite pernele pe fata, s-a facut o revizie la airride (verificat instalatie, golit butelie de apa, etc), am inlocuit si bateria + freon. Traseul custom de la A.C este ok, nu scapa pe nicaieri, toate bune. To Do List (o scriu si aici sa am ca si reminder 😞 - Pe partea mecanica, singurul lucru ce mai urmeaza sa il fac este sa inlocuiesc pompa secundara de apa la motor, aparent nu a mers niciodata + un mic furtun de apa din spatele motorului care nu prea imi place cum este pozitionat. Desi nu cauzeaza vreo problema, vreau sa ma asigur ca totul e ok. - inlocuit prinderile ale capotei de pe trager, cele actuale sunt ok dar au niste urme foarte mici de rugina. Asa ca voi lua un set identic pe care le voi duce la zincat si problem solved. - Din pacate, din lipsa de timp, nu am reusit sa rezolv si clusterul si sa pun RPM de benzinar. Dar o rezolv si pe aia. - Revopsit plafon + bara fata - Reconditionat jante / alte jante
    1 point
  14. Salutare, asa cum am descris si intr-un topic pe forum am avut ceva zgomote la cutia de viteze. La inceput am suspectat diferentialul dar dupa o analiza mai atenta am tras concluzia ca este de la cutie. Drept urmare am demontat cutia de viteze si am schimbat toti rulmentii. Parte din ei aveau joc iar la vreo 2 am gasit bile sparte sau crapate. Dupa schimbarea rulmentilor nu mai exista zgomote. Pe langa revizia la cutie, am efectuat si schimbul de ulei si filtre (~7000km de la ultima revizie) + discuri (zimmermann perforate)si placute fata (originale). La o zi dupa ce am scos masina din service am facut si un drum in Muntenegru pentru cateva zile de concediu. Masina se comporta exemplar.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!