Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.04.2024 în toate secţiunile

  1. Salutari oricui intra pe acest topic, cu inclinatie spre @ToniM😆 Vorbeai despre jurnal. Va dura ceva sa listez ce s-a intamplat cu masina pe parcursul unui an intreg, dar de dragul tau voi incerca sa sintetizez totul cat mai elegant posibil... Sper sa fie de interes nu doar pentru tine, ci si pentru alti membrii ai forumului! Primul pas facut dupa ce am deschis topicul asta cred ca a fost retrofitarea aerului conditionat. Adica, daca te uiti cu atentie la primele poze postate aici in thread, butonul inscriptionat "AC" este inexistent . Cu rabdare si cu taica-miu, @spido am inceput sa facem inventarul pieselor necesare pentru Climatronic: compresor, conducte, aeroterma, cablaj, unitate Climatronic, radiator etc. 4-5 sute de euro si o saptamana mai tarziu, Polo-ul s-a transormat intr-un frigider Fram 😂... Suspensia - un kit fix de la Bilstein, B12 Pro-Kit ca sa fiu mai precis cu drop de 25 mm pe fata si 30 mm pe spate. Un an mai tarziu, inca nu regret alegerea facuta. Poate doar partea de aspect, spatele masinii n-a coborat cat m-as fi asteptat. Pasul doi, a fost o intermediara sport, direct-flow... S-a schimbat putin sunetul. Apoi am echipat aceleasi jante de A1 cu niste anvelope Uniroyal RainSport 5 215/40 R17. In setupul asta, cu ulei Motul 5W30 X-Clean, am fost cu Polonicul la primul lui track-day la Motorpark Adancata si as putea spune ca i-a fost cam cald... Uleiul a ajuns la 135 de grade, lichidul de frana a fiert si doar speranta m-a mai oprit. In rest suspensia sunt convins ca ar fi stralucit cu adevarat cu un set mai serios de anvelope. Dar oricum, a fost distractiv si am fost cat de cat multumit de masina. Mai departe, am schimbat uleiul cu un Liqui Moly Synthoil 5W40 cu aprobari VW 502 00 si Porsche A40 tratat cu CeraTec in urma unui tratament cu Engine Flush. Motorul a tacut, vibratiile s-au redus semnificativ iar temperatura uleiului a scazut in medie cu 5 grade. Una peste alta, foarte multumit de noua "zeama". Dupa ulei, am schimbat doi etrieri de frana de pe spate care din pacate au ramas blocati si cu ocazia asta am trecut si la un lichid de frana nou, proaspat, si orientat mai spre performanta: ATE Typ.200. Schimbarile aduse franelor s-au simtit, de asemenea, instant. Iar daca tot am umblat acolo, am hotarat sa vopsesc etrierii in galben cu un kit Foliatec. Dupa aceasta faza, a continuat febra retrofiturilor: lampi la picioare, pedalier de aluminiu Audi S1, tweetere in spate, OPS fata, lampa in torpedou, si un un RNS510. Doar atat, pe restu le-a avut din fabrica 😆 De atunci, Polonicul doar a mers: la evenimente, la munte, la mare. Dar nu m-am putut abtine prea mult si am intrat iar in el... Impreuna cu un drag tovaras i-am confectionat din inox o admisie pe 76mm cu filtru RamAir deschis. Suna a 500 de cai... Ce vorbesc, minim 600 😂 adds to the driving experience cum zic englejii. Apoi masina a fost la un detailing complet cu corectie de lac la George de la G&A Car Wash pe care il pot recomanda oricui, oricand, pentru orice masina. A mai trecut timpul, a dat frigul si am realizat ca nu am jante pentru cauciucurile de iarna cu care cumparasem jantele de A1 asa ca, dupa cateva zile de cautari m-am hotarat la un set de BBS-uri de CrossPolo 9N3 pe care am dat doar 500 de lei, in stare jalnica, bineinteles. Cu putina rabdare, le-am curatat de vopseaua scorojita si oxidul ce se ascundea sub ea si le-am vopsit in Candy White, bineinteles culoare OE Volkswagen Dupa vopsea, au fost la Autosoft, unde au fost indreptate si echilibrate insa dupa operatiunea asta costisitoare, rotile tot au trepidat. Din vorba in vorba am ajuns la baietii de la anvelope.ro, unde Andrei Dragoi, care intre timp mi-a devenit bun prieten, mi-a explicat totul despre jante, anvelope si ce si cum trebuie facut ca o roata sa se invarta perfect rotund, fara vibratii. Am mers pe mana lui, am echilibrat rotile in atelierul lor, iar intr-adevar, masina a rulat pe un covor plutitor in urma interventiei. Asa ca, da, recomand fara indoiala anvelope.ro, chiar daca preturile sunt mai mari. In urma acestei interventii m-am hotarat sa acord putina atentie volanului si schimbatorului si le-am trimis la retapitat cu piele perforata,alcantara si cusaturi albastre... Dupa aceasta iarna, am hotarat sa acord mai multa atentie vopselei: capota era revopsita prost, metalizatul era prost distribuit iin vopsea, acul foarte subtire si sarit pe margini, si ca sa puna capac, avea si o zgarietura pe mijloc. Plafonul a suferit si el la viata lui si ii lipsea un petic decent de lac. Asa ca, am inceput sa ma informez despre lacuri, vopsele etc ajungand sa ma hotarasc la un lac Glasurit 923-255 si vopsea Standox pe baza de solvent. Plafonul, rama trapei panoramice, o bucata de spoiler, fundalul emblemei de pe haion, oglinzile si prelungirile spoilerului au fost vopsite insa in Mythos Schwarz Metallic de Audi, pe cand capota a ramas tot Silk Blau Metallic, ca de fabrica. Nu am apucat insa sa fac niste poze care sa faca dreptate vopselei de cand masina a fost gata... Cam atat, ce putin deocamdata. Las pozele sa spuna ce am omis eu in romanul asta 😂
    3 points
  2. Poate nu am fost suficient de clar: SEAT NU va mai exista ca producator de masini dincolo de o data anume, stabilita de managementul VAG. Toate modelele vor migra spre brandul Cupra, care in esenta reprezinta o modalitate ieftina sau fara costuri de a cere mai multi bani pe acelasi produs. edit: cel putin asta e narativul oficial. Sau era...Pana una alta clientii sunt fortati sa cumpere un produs neschimbat ( 2 3 badgeuri si niste culoare cuprata pe ici pe colo nu inseamna schimbare) mai scump.
    2 points
  3. Salutare, i-am facut un mic "upgrade" golfuletului....am montat un kit Eibach SPORTLINE. Rezultatul in pozele de mai jos, personal imi place foarte mult!
    2 points
  4. @emanoeladrian CAYC cu 300.000++ km am CP4.1 Conti... va anunt cand ajung la 500k ;))
    1 point
  5. Regenerarile si distanta intre regenerari nu va fi niciodata exacta! Plus ca momentul de start al regenerarii este dat de foarte multi parametri. Nu ai ce sa modifici pentru ca va fi un calcul facut de calculatorul masinii, de la incarcarea actuala a filtrului, la presiune diferentiala, etc. Dar cu ce te deranjeaza pe tine cand se regenereaza filtrul? Oricum daca mergi mult in oras, asta inseamna multe porniri/opriri la rece, deci mult fum generat, deci o incarcare mai rapida a DPF, deci o regenerare mai deasa 😉
    1 point
  6. Ieri la ora 22 a fost dezvaluit noul Cupra Leon. Pun aici cateva imagini: https://www.netcarshow.com/seat/2025-cupra_leon/800x600/wallpaper_17.htm
    1 point
  7. 1 point
  8. 1 point
  9. De maine adio consum minim , adaug probabil 25 kg - scut motor + scut cutie - foarte grele impreuna , tabla extrem de groasa Probabil mai creste cu minim 0.2 % consumul general Nu se pot monta unul fara altul asa ca am comandat si scut motor , de la acelasi furnizor https://www.emag.ro/scut-motor-vw-touareg-2010-2018-27-188/pd/D64BZ6MBM/?ref=history-shopping_360452085_7163_1 Duminica drum dus intors Rm Valcea - Sibiu , 6.0 pana la Boita , in general mers in coloana rasfirata destul de lejer , autostrada putina Rescanare azi , nu au mai aparut erori inca
    1 point
  10. La reprezentanta mi-au cerut aprox 4500 lei cu schimb de ulei si filtre, dar fara cureaua de la pompa de ulei. La un service specializat pe VAG mi-au cerut 3500 cu tot cu inlocuit si acea curea la pompa de ulei si simering.
    1 point
  11. Daca nu ma insel, am citit prin presa vestica faptul ca SEAT va face....trotinete! Adica solutii de mobilitate urbana...au luat-o la ..UE de tot...
    1 point
  12. Poate ne deranjează că unii ne dau explicații care sunt peste cunoștințele noastre, poate că noi vrem să ne reparăm numai singuri mașinile noastre, dar vlahdacoriman este mai mult ca sigur unul dintre cei mai buni de pe aici și să sperăm că nu ne abandonează dacă îl solicităm.
    1 point
  13. Scaunul ala de piele.. 😄 Momentan doar 1. Bancheta si scaunul ars sunt in pod. O sa mai dureze pana la un interior piele decent. Incet incet le voi face ...cred..😇
    1 point
  14. Scaunele alea de piele.. 😁😁
    1 point
  15. Ne cerem scuze domnule doctor docent in motoare vw. Ca un umil muritor de rând m-am gândit ca se vad niste diferente de parametri între momentul regenerării si dupa terminarea acesteia. Posed și vcds , ce ar trebui sa verific acolo pentru o imagine cat mai elocventă a fenomenului de regenerare ?
    1 point
  16. Masina arata bine de la distanta dar nu de aproape. Realitatea...🫠
    1 point
  17. Depinde de noroc si motorizare,am facut pana acum doua schimburi de ulei fara nici un gram de ulei completat pana la revizie (revizii la aproape doi ani ,30000 km respectiv 60000km).Motor 1,5 etsi,150cp.
    1 point
  18. Am rezolvat si problema inchiderii: am schimbat placa incuietorii sofer, refacut lipituri, curatat motorasul, schimbat switchul. Masina se inchide perfect, fara erori, oglinziile functioneaza ok si interior e pus la loc.
    1 point
  19. La fel ca și până acum, micul citadin își face treaba și astfel am ajuns la 70,000 km împreună, de curând ajungând la borna 205,000 km. Am schimbat și uleiul și filtrele, mergând pe Liqui Moly împreună cu filtrele de la Mahle. Pe lângă ele s-a mai schimbat și un furtunaș buclucaș. Drumuri bune și frumoase!
    1 point
  20. Raspunsul tau face toti banii. Jur! Apreciez energia depusa in a il scrie si mai ales research-ul facut la adresa-mi postala plus sageata aruncata. Stim cu totii ca gaura din gogoasa e mai rotunda pe alte meleaguri. Chiar ma bucur ca gasesti atatea formulari diferite de a spune acelasi lucru, e de apreciat. Pana una alta, ce am spus ramane perfect valabil. Adica, in cuvinte mai simple si mai mult mai putine (a nu se intelege ca lipseste vocabularul necesar) e ca pe un forum e normal sa ne laudam basculantele dar tu duci treaba asta la rang de arta. Jos palaria!
    1 point
  21. @cristi511 Salut. o sa iti raspund in ordinea afirmatiilor tale: 1: Ii raspundeam lui Tavi care zicea ca a gasit una la 11k eur, de aia am mentionat pretul, pentru ca ii poti dubla valoarea Phaetonului respectiv daca ii schimbi "doar" amortizoarele, pe care oricum eu personal nu le-as inlocui DECAT cu OEM. Am luat in considerare si ca raspunsul lui ar fi sarcastic. Mi-am asumat intretinerea acestei masini, daca mi se parea SCUMP ca trebuie sa bag 10k eur doar in amortizoare, nu o luam. Nu m-am plans niciodata de intretinerea celor 10 masini pe care le-am avut pana in prezent (7 dintre ele cu motoare in 6 cilindri, una cu motor in 8 cilindri) jumatate dintre ele cumparate noi din reprezentanta, mi-am asumat si pierderile, devalorizarea, intretinerea, combusitibilul, taxele, dar chiar nu vad ce e rau in a discuta despre intretinere, pana la urma pe TOATE topicurile din aria MASINA MEA se discuta acest aspect!🤨 Ba chiar pe una dintre masini am reconditionato cap coada, banii investiti in ea ar fi luat un model de masina mult mai nou. (vezi grupul BMW e39 Romania) Cei pe care nu ii intereseaza subiectul, nu frecventeaza un forum auto. Cred ca nu ti-ai gasit persoana potrivita careia sa ii dai exemple cu ce ai observat tu la romani, citez: "masini premium sh la preturi de nimic iar apoi discuta de intretinere". Nu ma baga in acea "oala". 😒 Ah, imi aduc aminte de ultima factura pe care am platito la Cayenne cand am reparat cutia de viteze in Elvetia la un service specializat in cutii de viteze: 14 000 franci. In Romania nu am rezolvato la nici un service specializat, nu i-au dat de cap, alti bani, alte zile pierdute, alte dureri de cap. Asta e doar unul din exemplele de cheltuieli pe care le-am avut eu personal cu o masina, de benzina arsa, de intretinere si taxele platite doar cu Turbo cred ca imi luam un Golf nou, ceea ce am si luat in urma cu ceva vreme, un GTI DSG prezentat pe acest forum in 2010. De devalorizare si de restul masinilor care au venit toate cu cheltuielile aferente nu mai are rost sa mentionez, m-am bucurat de toate, am facut sute de mii de km la volanul lor. 2. Ma bucur ca urmaresti topicul meu, o sa scriu in continuare cat de, te citez: "UBER" este Phaetonul, pana la urma nemtii in prezentarile lor, chiar si TOP GEAR au folosit termenul de UBER-SALOON cand au prezentat masina, deci, stai pe-aproape! N-am zis ca piata a fost neinspirata ca nu l-a accepetat, faci afirmatii aiurea, ba chiar am spus ca nici eu n-as fi platit pretul de nou pe masina asta tocmai din cauza emblemei, poate daca ai fi citit topicul mai cu atentie ai fi observat acest aspect, asta nu inseamna ca masina nu merita. Cu banii de Phaeton nou, eu personal mi-as lua un Bentley SH. (dar este doar alegerea mea) 3. "putine masini am vazut in stare reala buna, majoritatea niste cazane hidoase. O fi vreun motiv pe undeva, nu?" Probabil ca la Mioveni nu exista Phaetonuri in stare buna, doar in stare "hidoasa", nu te contrazic, ar trebui totusi sa arunci un ochi mai departe decat la tine pe strada si anume la grupurile de Phaetonuri de p-afara, UK, China, Rusia, Germania, USA chiar si Polonia etc, lumea nu se rezuma doar la ce vezi tu pe "cocioc", exista oameni pasionati care stiu ce reprezinta o asemenea masina si care a ramas un etalon in industria auto intretinando corespunzator, chiar si la 22 de ani de la lansare! Dau un simplu exemplu cu una din masinile de pe grupul nemtilor, mai toate masinile baietilor sunt in starea asta, exista garaje specializate care repara si intretin doar VW PHAETON (NU, nu in Romania):
    1 point
  22. Un mare multumesc pentru rabdare si indrumare. Marius a facut un tutorial de retrofit pe care il gasiti pe youtube.
    1 point
  23. 0w20 e cat de cat nou pe piata, vedem cum va tine motoarele in timp, mai ales cu revizii recomandate de reprezentante... F corect, schimba cat mai des, dar mi se pare ca se exagereaza deja cu vascozitatea doar sa iasa normele de poluare prin consum ( vascozitati mici - consum mic - dpmdv protectie/consum deficitara in timp... cel putin cu 0w30 testat de mine personal... cu 0w20 sigur nu poate fi mai bine... deja s a ajuns la 0w16 sau chiar 0w8... imediat bagam apa in motor...
    1 point
  24. @razvancc am vazut 122C pe Transalpina. Cu 196CP. Pe pista de incercare de langa “casa de la tara” 130C. Vara asta, prin octombrie, am bagat un drum e Doiciland… la 255km/h pe GPS era ok… 135C.
    1 point
  25. Salutari! Am ceva de prezentat pe forum putin mai rar. Mai exact un Polonic din 2013 Blue GT... BlueMotion meets GTI cum spun ei 1.4 TSI CPTA 140 CP cu ACT si toate artificiie aerodinamice pentru reducerea consumului bla bla, boring stuff. Ca modificari deocamdata doar niste jante de Audi A1 Speedline si presuri de textil, dar lista planurilor cu ea este lunga si costisitoare. Multumiri @totulstock (Instagram) pentru fotografii!
    1 point
  26. Imi scrii pe PM si ne vdem undeva in oras, sa ascult zgomotul.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!