Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.04.2024 în toate secţiunile

  1. Salutare forum. Si celor pe care ii stiam si care inca mai sunt aici. Si celor care, poate, mai citesc topicul acestei masini. Inca mai exist. La fel si Maurul meu, care acum are 69.000 km. Si ramane valabil ce am spus: sunt hotarat sa nu il vand. Anul trecut am facut o frumoasa tura cu el pana in Grecia. Din care am reusit sa ma intorc cu permisul in portofel. Desi nu meritam, dar na ... : ))) Multam fain @voinea pentru soft. A fost o alegere buna la vremea aia. Acum ar trebui sa mai fac un pas pe drumul asta La intoarcere l'am dus la un detailing, ca nu avusese niciodata parte de un tratament profesional. Pentru care ii multumesc lui Cristi @zanga_style. In toamna a primit - cluster de GTI, care are inca soft de Anglia. Sper ca in cursul acestui an sa rezolv situatia - anvelope noi GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 6 215/40R17 87Y Acum trag de mine sa imi fac timp sa ii fac un schimb de ulei si filtre si sa rezolv vesnica problema a bucselor/flanselor de la amortizoare care, datorita suspensiei, se duc la 4-5.000 de km si necesita inlocuire. De data asta am sa merg pe ceva bucse de poliuretan - POWERFLEX PFF85-430 Vad eu ce am sa patimesc si de la astea : ))). No ce sa zic ... sper sa ne reauzim cat mai curand.
    3 points
  2. Masina arata bine de la distanta dar nu de aproape. Realitatea...🫠
    2 points
  3. Am rezolvat si problema inchiderii: am schimbat placa incuietorii sofer, refacut lipituri, curatat motorasul, schimbat switchul. Masina se inchide perfect, fara erori, oglinziile functioneaza ok si interior e pus la loc.
    2 points
  4. am mai completat lista cu retrofit-uri radare 5Q0 cu functia Rear traffic assist, radarele acum pornesc de la 15km/h modul Easy open, daca tot eram in zona respectiva, am zis sa instalez si modulul Easy open, o placere in a deschide portbagajul plin cu cumparaturi 🤩 si m-am jucat putin cu ODIS pe memorii, am facut pe passat B7 DLA american Style, asa a inceput pasiunea pentru retrofi, a fost prima mea codare pe care am facut-o la prima masina ( a parintilor Jetta 2008) pe care am si invatat cat de cat VCDS mie imi place, sunt mandru de ce am reusit pana acum la masina😁
    2 points
  5. Dupa aproximativ 1 an de cand m-am gandit sa schimb masina, dupa 6 luni de studiu si test drive pe la toate firmele(unde ma incadram ca bani), dupa 4 luni si 6 zile de asteptare pentru livrare "Silver Arrow" este AICI!!!! Octavia 1.5 TSI Manual echipare Style cu 12 optionale - Faruri LED fata - Stopuri spate LED - Oglinzi pliabile electric cu iluminare - Kessy - Hill hold control - Navi Amundsen - Smartlink+ - Skoda Connect - Comenzi vocale - Senzori de parcare - Spatar scaune spate in piele - Vopsea metalizata - Pachet drumuri grele Ieri, imediat dupa ce am ridicat masina am plecat la o tura de statiuni si am facut 100km, kilometrii in care masina m-a cucerit. Totul este la locul lui si bine gandit iar farurile bat excelent desi vazusem de pe forum ca sunt probleme cu ele(probabil le-au reglat din fabrica\service). Regimul 2\4 cilindrii e o placere de condus, doar daca satai cu ochii pe maxidot observi cand se face schimbul in rest este foarte lin, iar consumul decent(mai ales ca e in rodaj). Masina a primit deja cateva cadouri: presuri de cauciuc, suport tableta in tetiera, folie pe navigatie, breloc, protectii praguri, odorizan CWS, card SD 64GB(poze mai jos) Dupa febra sarbatorilor si cand se mai elibereaza service-ul sunt progamat la montat de: alarma viper, aparatori de noroi, camera trafic, protectie ceramica, folie faruri. Urmeaza comanda pe superskoda: protectie tunel spate, protectie incarcare portbagaj in culoarea caroseriei si inca sunt in dubii pentru bandouri, megaled portbagaj, telescop capota. Momentant am 3 mici probleme sa le zic asa ca nu imi dau seama unde gresesc: 1. Skoda connect nu reusesc sa il activez. Am facut cont, am bagat VIN, apare in aplicatie masina dar doar in modul GARAJ, atat, fara alte functii. (poza mai jos). Daca aveti un sfat va rog sa ma ajutati. 2. Am bagat pe cardul SD 4-5 foldere de muzica, fiecare folder cu 20-30 melodii. In laptop le arata asa cum le-am pus eu dar in masina arata care un folder pentru fiecare artist, adica zeci de foldere(poza mai jos). Ma gandesc acum sa ii dau formatare FAT32 poate le vede cum trebuie, o sa incerc..... Si.......cateva poze
    1 point
  6. Mii de postari cu poze facute ad-hoc" fara relevanta sau lamurire "tehnica"referitoare la comportamentul/simptomul reclamat! Bun,nu am pretentii ca simplu utilizator sa cunosti managementul la euro 4 cu DPF si euro 5, despre euro 6 cu SCR nici service-urile nu au habar sa tratezeze defectiunile,dar sa mai dea explicatii (a)tehnice! Evaluarea gradului de incarcare a dpf-ului nu este facuta doar prin masurarea presiunii diferențiale din dpf,este mult mai complex,bazat de algoritmi matematici,cu informații adunate de la senzorul de debit aer(MAF) senzorii de temperatura inainte de dpf...si chiar MAP(manifold absolute pressure sensor)calcule sunt facute dinamic,deci ce evaluati voi static prin 3 poze,este egal cu zero(barat)! Nu vreau sa va stric ziua dar pe langa vcds,va mai trebuie alte sdv uri sa măsurați valorile alea enumerate mai sus,de cunostinte si experienta,nu amintesc ca oricum imi iau "hate"! Sa mai amintesc ca putem evalua cantitatea de PM(funingine/carbon) cu ajutorul sondei de oxigen?!Nu,nu mai amintesc ca deja e prea mult...
    1 point
  7. La fel ca și până acum, micul citadin își face treaba și astfel am ajuns la 70,000 km împreună, de curând ajungând la borna 205,000 km. Am schimbat și uleiul și filtrele, mergând pe Liqui Moly împreună cu filtrele de la Mahle. Pe lângă ele s-a mai schimbat și un furtunaș buclucaș. Drumuri bune și frumoase!
    1 point
  8. OE si AM sunt produse (piese) OEM este producatorul (fabrica). OE este produs doar de OEM (unul sau mai multi producatori) AM este produs atat de OEM (de obicei cu alte tolerante si cerinte de QA) sau sub licenta de un 3rd party. Fosesti produse AM cand fie cand: - te intereseaza pretul (cele mai multe cazuri) - vrei mai multa performanta/produsul OE (echipare initiala uneori) e de kko (cost reduction).
    1 point
  9. OE = original equipment (adica bujii facute de NGK sub licenta si cu verificarile VAG) OEM = original equipment manufacturer (adica bujii facute de NGK, dar care nu sunt licentiate si verificate de VAG). Teoretic pot fi la fel; practic pot sa fie la fel cu OE dar pot sa si difere. La bujii nu mi-as bate capul, dar la un EGR sau o distributie…
    1 point
  10. Cupra = SEAT + x% markup. Asta e miscarea din spate, pur marketing si nimic altceva. Cine crede/spera altceva este naiv.
    1 point
  11. 1 luna mai tarziu primesc si eu masina inapoi. Noroc cu un prieten care venea la etapa de RoDrag din Bucuresti si a venit cu ea. La AFS in Bucuresti unde a fost masina, au fost inlocuite pernele pe fata, s-a facut o revizie la airride (verificat instalatie, golit butelie de apa, etc), am inlocuit si bateria + freon. Traseul custom de la A.C este ok, nu scapa pe nicaieri, toate bune. To Do List (o scriu si aici sa am ca si reminder 😞 - Pe partea mecanica, singurul lucru ce mai urmeaza sa il fac este sa inlocuiesc pompa secundara de apa la motor, aparent nu a mers niciodata + un mic furtun de apa din spatele motorului care nu prea imi place cum este pozitionat. Desi nu cauzeaza vreo problema, vreau sa ma asigur ca totul e ok. - inlocuit prinderile ale capotei de pe trager, cele actuale sunt ok dar au niste urme foarte mici de rugina. Asa ca voi lua un set identic pe care le voi duce la zincat si problem solved. - Din pacate, din lipsa de timp, nu am reusit sa rezolv si clusterul si sa pun RPM de benzinar. Dar o rezolv si pe aia. - Revopsit plafon + bara fata - Reconditionat jante / alte jante
    1 point
  12. Nici cu 67% mai slab in prezent nu este euro fata de 2019, asa cum rezulta din evolutia pretului vopselei metalizate. Daca la Octavia cu echiparea de baza pretul e cu 8000 de euro mai mare, aprox.50%, justificat oarecum de unele briz briz-uri, voseaua e tot vopsea, eco, la fel de proasta.
    1 point
  13. Pune-i niste anvelope de calitate si vei diminua sensibil acea patinare, EcoContact sau CC2 nu fac fata la puterea masinii. Niste Michelin PS5/Conti 7/GoodYear sunt cu totul altceva. desi o masina de 200CP trage cu puntea gresita, cand tractiunea e pe fata si e normal sa nu ai aderenta sau sa ai torque steer.
    1 point
  14. 0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!