Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.04.2024 în toate secţiunile

  1. Ei, departe de mine sa "ambalez" ceva, doar ti-am oferit o parere care nu ti-a plăcut. De acolo ai luat foc. Fii atent parerea mea sincera despre masina, nu a ta, nu despre tine. Sper ca daca nu iti pica bine sa nu ma certi iar enumerandu-mi istoricul tau auto sau facand trimiteri spre diverse alte subiecte, independente de zona automotive. Phaetonul este, ca multe alte realizari sau esecuri, extensia ego-ului unei persoane. Este un instrument extrem de bine executat, o masina (obiectul) premium in adevarul sens al cuvantului, asa cum bine ai mentionat nu de putine ori. A fost, la momentul lansarii, o realizare inginereasca impresionanta. Cu toate astea, a fost si este un esec. Problema ei a fost, cum bine a mentionat cineva mai sus, badgeul. Cum tot singur ai mentionat, de banii aia(pretul de nou) ai fi luat altceva. Case closed. Partea frumoasa este ca acum se pot gasi masini extrem de bine intretinute, cu rulaj minim (gasisem acum cateva luni in jermanica ceva pe la 20k cu sub 100k km rulaj) insa dezavantajul "exclusivitatii" e ca e genul de masina "cu care mori". Si, oricat de mult nu ti-ar placea formularea mea, in cazul de fata vorbesti din postura unui client de masina sh, care considera ca a facut un deal extraordinar. Eu nu vad nimic pasional in instrumentul (masina) asta. Dar inteleg de ce te fascineaza confortul in raport cu banii platiti. (Incearca si un citroen c5 cu hydractive, s-ar putea sa ai o surpriza colosala) Si ca sa iti arat ca totusi citesc cand scrii ceva cu adevarat interesant, pasionant si pasiune mi se pare faptul ca ai fost dispus sa reconditionezi bmw-ul ala. Restul e can can de pub. Cheers!
    2 points
  2. Raspunsul tau face toti banii. Jur! Apreciez energia depusa in a il scrie si mai ales research-ul facut la adresa-mi postala plus sageata aruncata. Stim cu totii ca gaura din gogoasa e mai rotunda pe alte meleaguri. Chiar ma bucur ca gasesti atatea formulari diferite de a spune acelasi lucru, e de apreciat. Pana una alta, ce am spus ramane perfect valabil. Adica, in cuvinte mai simple si mai mult mai putine (a nu se intelege ca lipseste vocabularul necesar) e ca pe un forum e normal sa ne laudam basculantele dar tu duci treaba asta la rang de arta. Jos palaria!
    2 points
  3. Daca faci mai mult de 15000km intre revizii, vei completa.
    1 point
  4. Salut, până la urmă ce plăcuțe ai pus? Eu sunt la al doilea schimb cu plăcuțe OEM, achiziționate din reprezentanta, montate tot la ei și scârțâie ca la nebuni. Cele “de fabrică” nu au scârțâit niciodată.
    1 point
  5. @Gabriel*77 OE Original Equipment OEM Original Equipment Manufacturer AM AfterMarket
    1 point
  6. @tavitaraAh, e ok atunci! Am crezut ca zici la misto. Personal EU nu as cumpara o masina SH din Romania decat daca as stii ca o iau de la un cunoscut, sa stiu masina cumparata de noua si istoricul ei, dar asta nu inseamna ca nu poti gasi o masina buna la pret ok. Sunt si altii "bolnavi" care isi intretin masinile si poti prinde o oferta buna insa eu nu m-as risca. As prefera sa platesc in plus sa ma duc eu dupa o masina pe undeva p-afara sa o verific etc, dar asa sunt eu. In acelasi timp, asta nu inseamna ca nu poti lua teapa si afara, dar riscul e mai mic, mai ales daca poti lua ceva de la un dealer unde poti vedea istoricul, plus ca stii ca a fost rulata pe drumuri de calitate, nu in hartoapele romanesti. Daca se ofera si garantie, cu atat mai bine! Am vazuto si eu pe a 2-a pe un grup de FB, este deosebita, acu' vreo luna cerea 25 000 eur pe ea. Arata binisor, mie imi place si culoarea. Legat de a tine 2 masini, mi-am dat seama pe propria piele ca sunt multi bani aruncati pe "geam", in ultimii 14 ani am avut un seria 6 cabrio (630i manual 272 cp) la care n-am putut sa renunt, am luato de noua si mi-a placut maxim masina, fiind fan BMW, am avut si un X5 3.0d luat tot de nou si mi-am permis o aroganta de a avea masina de "vara/iarna". Pe urma am renuntat la X5, dar 6-le cabrio l-am tinut in continuare, comandasem si GTI-ul, asteptam sa vina, dar am mers cu 6-le vreo 2 ani daily, mi s-a parut perfecta din toate punctele de vedere, ultimul motor pe benzina aspirat 6 cilindri in linie, cutie manuala, 3 pedale, ultimul BMW veritabil creatie Bangle, insa pe timpul iernii ma apuca mila cand o bagam prin toate baltile din Bucuresti. Am prins o ocazie la un amic din Elvetia, fiul lui cumparase un 530 XD Touring nou in 2010 (e61 facelift LCI automat 235 cp) si dupa cativa ani a plecat in America cu studiile, m-a anuntat ca vinde masina si m-am dus instant sa o iau. In Elvetia autostrada este limitata la 110 km/h, singura problema de care ar trebui sa iti faci griji cand cumperi o masina diesel este sa nu aiba DPF-ul infundat, avand in vedere ca se circula foarte incet (vorba vine...😄), spre deosebire de Germania unde sunt multe autostrazi "no limit" si masinile sunt mai "forjate"! 😄 Asa am tinut iarasi 2 masini in acelasi timp, chiar 3 (+GTI) un viciu pe care mi l-am asumat, dar nah, nebuniile tineretii! 😄 Unii au alte vicii, eu am avut masinile in sange de cand ma stiu, de pe vremea NFS 1 SE in 1996 si gumele Turbo. 🤪 Tavi, suv-ul chiar este practic in RO, deci te inteleg, mai ales ca si eu am fost/sunt fan SUV. Atasez niste poze cu fostele iubiri inainte de Baloo:
    1 point
  7. Salutare forum. Si celor pe care ii stiam si care inca mai sunt aici. Si celor care, poate, mai citesc topicul acestei masini. Inca mai exist. La fel si Maurul meu, care acum are 69.000 km. Si ramane valabil ce am spus: sunt hotarat sa nu il vand. Anul trecut am facut o frumoasa tura cu el pana in Grecia. Din care am reusit sa ma intorc cu permisul in portofel. Desi nu meritam, dar na ... : ))) Multam fain @voinea pentru soft. A fost o alegere buna la vremea aia. Acum ar trebui sa mai fac un pas pe drumul asta La intoarcere l'am dus la un detailing, ca nu avusese niciodata parte de un tratament profesional. Pentru care ii multumesc lui Cristi @zanga_style. In toamna a primit - cluster de GTI, care are inca soft de Anglia. Sper ca in cursul acestui an sa rezolv situatia - anvelope noi GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 6 215/40R17 87Y Acum trag de mine sa imi fac timp sa ii fac un schimb de ulei si filtre si sa rezolv vesnica problema a bucselor/flanselor de la amortizoare care, datorita suspensiei, se duc la 4-5.000 de km si necesita inlocuire. De data asta am sa merg pe ceva bucse de poliuretan - POWERFLEX PFF85-430 Vad eu ce am sa patimesc si de la astea : ))). No ce sa zic ... sper sa ne reauzim cat mai curand.
    1 point
  8. Cupra = SEAT + x% markup. Asta e miscarea din spate, pur marketing si nimic altceva. Cine crede/spera altceva este naiv.
    1 point
  9. Doar ca idee, recomandarea asta e valabila si pt logan sau lada. Hai sa nu umflam mai mult decat e cazul. Ca sunt scumpe, mai ales OEM, e alta poveste. Raportarea trebuie făcută la pretul "de nou", nu cel platit la achizitia "sh". Si in plus, am observat ca e o chestie la romani, sa isi cumpere masini premium sh la preturi de nimic iar apoi sa discute de intretinere. Cine isi lua masina asta de noua cu siguranta nu se gandea la un schimb de amortizoare ca ar fi scump. Ma hazardez sa spun ca nici nu il interesa subiectul. Dar personal urmaresc topicul pentru ca sunt curios cat mai poti scrie despre cat de uber este phaeton si cam cat de neinspirata a fost piata ca nu l-a acceptat ( am gandit altceva dar nu e frumos de scris). Ps: putine masini am vazut in stare reala buna, majoritatea niste cazane hidoase. O fi vreun motiv pe undeva, nu?
    1 point
  10. Balena inghite KM de autostrada in continuare, fara efort. Sunt impresionat de confortul oferit, masina ofera o senzatie de plutire, acel confort MAXIM cu insonorizare dusa la extrem, pur si simplu nu se aude NIMIC din exterior, indiferent de viteza. Esti "mangaiat" acustic doar de sistemul audio. Am condus si S, Panamera, seria 7 si A8 din aceeasi generatie, la capitolul ANTIFONARE, Phaetonul este superior, doar S-ul ofera antifonare si confort similar! Celelalte sunt sub! Cred ca exista si alte detalii care contribuie la acest aspect inafara de geamurile duble. Materialele folosite pentru a crea aceasta masina sunt de top, ba chiar comparandu-le cu cele de pe PORSCHEle CAYENNE TURBO pe care l-am avut (din aceeasi generatie 2011) as putea spune ca sunt la acelasi nivel, daca nu, chiar o treapta peste. (am atasat o poza si cu interiorul Porsche-ului) Butoanele si plasticele Phaetonului sunt superioare Cayenneului, fiind mai moi, in schimb cel din urma avea si bordul imbracat in piele. (Phaeton are aceasta optiune disponibila doar pe modelul "Exclusive") Confortul este net superior in Phaeton, da stiu, sunt masini diferite, desi suspensia Cayenne-ului era similara. Scaunele SUV-ului erau profilate diferit, oferind sustinere laterala mai buna (e de inteles avand in vedere puterea oferita de motorul V8 si ADN-ul Porsche) aveau si ventilatie, desi nu pot spune ca am folosit aceasta optiune in exces. Cuvantul care imi trece prin minte cand ma aflu in interiorul Phaetonului este PREMIUM chiar daca are sigla VW pe volan, din punctul meu de vedere poate sa stea linistit langa orice brand PREMIUM consacrat, nivelul de detaliu la care s-a lucrat pentru producerea lui ma fascineaza iar o masina noua nu va mai putea oferi acest feeling de calitate al productiei similar cu al unui "ceas elvetian" sau daca il va oferi va fi doar la un pret EXORBITANT. M-am plimbat cu mai multe masini premium facute dupa 2020, cateva depasind 100 mii euro pret de achizitie si pot spune ca nu ofera nimic superior, nimic sa te faca sa pricepi de ce platesti banii astia. Majoritatea au renuntat la butoane, tabletele fiind prezente pe toate. De ce sa complici comenzile? De ce sa intri in meniuri si submeniuri ca sa pornesti aerul conditionat? Lasa frate rotita aia sa invarti de ea si sa schimbi setarea instant! Ma rog, poate tine de gust, poate eu am imbatranit, nu stiu! Am coborat in garaj sa ma mai joc un pic cu "ursu", sa ii verific fluidele, am constatat ca nivelul antigelului era apropiat de minim, (n-are nici un martor aprins sau vreo atentionare in bord dar imi place sa stiu ca este "perfect") asa ca am completat vreo 300 gr sa fie nivelul la MAX. M-am jucat si cu suspensia, am verificat nivelul sa functioneze optim, NORMAL/HIGH, desi nu ma bag pe drumuri acoperite cu apa/zapada in exces sau accidentate pentru a folosi acest "feature", dar e bine sa stii ca e capabila in caz de nevoie. Am verificat frecvent duritatea suspensiei in modurile SPORT-NORMAL-COMFORT-COMFORT+ se simt diferente sesizabile, in sport masina sta lipita pe sosea, mai ales in curbe, desi n-a fost conceputa sa mergi agresiv, e capabila sa fie "fashneatza" cand e nevoie. Cuplul motorului ofera reprize mai mult decat decente, mai ales daca setezi si cutia in modul SPORT, reuseste sa mentinta acul turometrului exact in zona de cuplu, astfel incat sa iti ofere acceleratii potente atunci cand ai nevoie, fara lagul turbinei. V6-le ofera o dinamica excelenta, cuplu peste medie si un consum mai mult decat decent. Nu stiu cand si daca am mai facut 1200 km cu vreo masina cu un singur plin de combustibil. Am avut acest motor disponibil si pe Cayenne-ul diesel si a fost foarte fiabil (a trecut cu brio de 300 000 km, ce-i drept, ingrijit si servisat la timp) dar n-am reusit sa trec de 800-900 km cu un plin niciodata. Mie imi place setarea suspensiei pe modul COMFORT standard. In COMFORT+ mi se pare ca e prea "BARCA" si dispare aproape de tot feedbackul cu soseaua. E adevarat ca inca nu a parcurs 100 000 km, dar totusi, dupa 13 ani, e de apreciat ca masina asta merge perfect, functioneaza fiecare butonas si dotare si arata cam asa:
    1 point
  11. Producatorului ii pasa mai mult de normele de mediu (pentru care este penalizat financiar daca nu le respecta), decat de fiabilitatea masinii pe termen lung (adica dupa expirarea garantiei). De asta iti spune masina sa schimbi viteza la 1200 ture - ca sa iasa emisiile de CO2 mai mici, nu pentru ca e sanatos pentru masina. Oricum uleiul ar trebui schimbat la nr. de ore de functionare, nu la nr. de km. Nu este totuna daca faci 10k km intr-un an pe autostrada (deci cateva drumuri lungi) sau daca faci 10k km bara-la-bara in Bucuresti si ai de 10 ori mai multe ore de functionare motor!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!