Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.04.2024 în toate secţiunile
-
Salutare forum. Si celor pe care ii stiam si care inca mai sunt aici. Si celor care, poate, mai citesc topicul acestei masini. Inca mai exist. La fel si Maurul meu, care acum are 69.000 km. Si ramane valabil ce am spus: sunt hotarat sa nu il vand. Anul trecut am facut o frumoasa tura cu el pana in Grecia. Din care am reusit sa ma intorc cu permisul in portofel. Desi nu meritam, dar na ... : ))) Multam fain @voinea pentru soft. A fost o alegere buna la vremea aia. Acum ar trebui sa mai fac un pas pe drumul asta La intoarcere l'am dus la un detailing, ca nu avusese niciodata parte de un tratament profesional. Pentru care ii multumesc lui Cristi @zanga_style. In toamna a primit - cluster de GTI, care are inca soft de Anglia. Sper ca in cursul acestui an sa rezolv situatia - anvelope noi GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 6 215/40R17 87Y Acum trag de mine sa imi fac timp sa ii fac un schimb de ulei si filtre si sa rezolv vesnica problema a bucselor/flanselor de la amortizoare care, datorita suspensiei, se duc la 4-5.000 de km si necesita inlocuire. De data asta am sa merg pe ceva bucse de poliuretan - POWERFLEX PFF85-430 Vad eu ce am sa patimesc si de la astea : ))). No ce sa zic ... sper sa ne reauzim cat mai curand.4 points
-
Doamne fereste, un 2.0 diesel a ajuns sa coste peste 50000eur... o Skoda... ce vremuri interesante...4 points
-
Doar ca idee, recomandarea asta e valabila si pt logan sau lada. Hai sa nu umflam mai mult decat e cazul. Ca sunt scumpe, mai ales OEM, e alta poveste. Raportarea trebuie făcută la pretul "de nou", nu cel platit la achizitia "sh". Si in plus, am observat ca e o chestie la romani, sa isi cumpere masini premium sh la preturi de nimic iar apoi sa discute de intretinere. Cine isi lua masina asta de noua cu siguranta nu se gandea la un schimb de amortizoare ca ar fi scump. Ma hazardez sa spun ca nici nu il interesa subiectul. Dar personal urmaresc topicul pentru ca sunt curios cat mai poti scrie despre cat de uber este phaeton si cam cat de neinspirata a fost piata ca nu l-a acceptat ( am gandit altceva dar nu e frumos de scris). Ps: putine masini am vazut in stare reala buna, majoritatea niste cazane hidoase. O fi vreun motiv pe undeva, nu?3 points
-
O sa iau si eu una ca am gasit pe la 11k euro Doar asa sa vad daca ne pacalesti sau nu3 points
-
3 points
-
3 points
-
2 points
-
De ieri am dat comanda la un Kodiaq Style 193 cp Diesel.....imbunatatiri destule,piele....52552 euro.1 point
-
@cristi511 N-am facut nici un research, orasul tau este afisat sub poza de profil, in semnatura. Sunt convins ca nu iti lipseste vocabularul necesar, te-ai facut inteles, stai linistit! Imi pare rau daca tu consideri ca ma laud, imi place doar sa vorbesc din experienta si sa prezint FACTS in momentul in care fac afirmatii, tocmai ca sa nu existe aceste "generalizari". Am vrut sa ii arat lui @tavitara2 dintre masinile pe care le-am avut simultan, inainte de Phaeton, probabil cei nou veniti au impresia ca vorbesc "din carti" ! 🙄 Tu ai fost cel care ai "ambalat motorul" pe topicul meu, eu doar l-am readus la "relanti" cu un singur reply. Eu sunt pacifist de fel si nu arunc cu sageti in nimeni, poti citi topicurile mele de prin 2010 de pe acest forum, doar ca am observat ca iti e lene sa citesti tot. 🤫 Te salut!1 point
-
Nu eram sarcastic , evident ca nu imi permit o a doua masina cu motor de 3 si nu as face schimb SUV - berlina din motive personale Asa ca m-am uitat de curiozitate sa vad ce oferte sunt pe la noi citindu-ti topicul La 11k era asta , nu am studiat prea multe la ea , naspa nu e , arata ok : https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/volkswagen-phaeton-3-0-v6-tdi-dpf-4motion-langer-radstand-aut-5-sitzer-ID7Hgd9M.html Cea care mi-a placut la interior era asta , culoarea exterioara cum in poze nu ma atrage : https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/volkswagen-phaeton-3-0-v6-tdi-dpf-4motion-tiptronic-lang-ID7HkU2k.html1 point
-
1 point
-
Diagnoza + verificare im blocurile de masura, o sa ajute la identificarea problemei1 point
-
Cupra = SEAT + x% markup. Asta e miscarea din spate, pur marketing si nimic altceva. Cine crede/spera altceva este naiv.1 point
-
1 point
-
Mercedes a putut sa coboare piata cu A klass, dar VW sa urce in liga Mercedes de lux, niciodata. Miscarea corecta era sa impinga in data Audi, sa cizelele A8-ul la rang de arta, ca deja A8 era vazut ca o masina de lux ce se putea bate de la egal la egal cu Mercedes/BMW. Phaeton a fost vazut tot timpul ca un Passat mai mare si foarte scump, chiar daca el in realitate oferta alt nivel de calitate.1 point
-
Esti sigur ? Ma indoiesc ca au suspensie diferita pe spate. Apropo ... 1.5etsi-urile tot cu dq200 vin ?1 point
-
Singura si cea mai mare probema a acestei masini e sigla VW. Si Toyota si-a cred bandul de "lux" Lexus, sa le poata separa. Eu cred ca aici a gresit VW... Cand iti creezi o imagine ca masinii poporului, nu poti sa ceri pe o masina 100-150k pentru lumea nu o va cumpara. Asta e brandul tau, masini cat de cat ieftine si bune, nu CEA MAI BUNA MASINA DIN LUME1 point
-
Balena inghite KM de autostrada in continuare, fara efort. Sunt impresionat de confortul oferit, masina ofera o senzatie de plutire, acel confort MAXIM cu insonorizare dusa la extrem, pur si simplu nu se aude NIMIC din exterior, indiferent de viteza. Esti "mangaiat" acustic doar de sistemul audio. Am condus si S, Panamera, seria 7 si A8 din aceeasi generatie, la capitolul ANTIFONARE, Phaetonul este superior, doar S-ul ofera antifonare si confort similar! Celelalte sunt sub! Cred ca exista si alte detalii care contribuie la acest aspect inafara de geamurile duble. Materialele folosite pentru a crea aceasta masina sunt de top, ba chiar comparandu-le cu cele de pe PORSCHEle CAYENNE TURBO pe care l-am avut (din aceeasi generatie 2011) as putea spune ca sunt la acelasi nivel, daca nu, chiar o treapta peste. (am atasat o poza si cu interiorul Porsche-ului) Butoanele si plasticele Phaetonului sunt superioare Cayenneului, fiind mai moi, in schimb cel din urma avea si bordul imbracat in piele. (Phaeton are aceasta optiune disponibila doar pe modelul "Exclusive") Confortul este net superior in Phaeton, da stiu, sunt masini diferite, desi suspensia Cayenne-ului era similara. Scaunele SUV-ului erau profilate diferit, oferind sustinere laterala mai buna (e de inteles avand in vedere puterea oferita de motorul V8 si ADN-ul Porsche) aveau si ventilatie, desi nu pot spune ca am folosit aceasta optiune in exces. Cuvantul care imi trece prin minte cand ma aflu in interiorul Phaetonului este PREMIUM chiar daca are sigla VW pe volan, din punctul meu de vedere poate sa stea linistit langa orice brand PREMIUM consacrat, nivelul de detaliu la care s-a lucrat pentru producerea lui ma fascineaza iar o masina noua nu va mai putea oferi acest feeling de calitate al productiei similar cu al unui "ceas elvetian" sau daca il va oferi va fi doar la un pret EXORBITANT. M-am plimbat cu mai multe masini premium facute dupa 2020, cateva depasind 100 mii euro pret de achizitie si pot spune ca nu ofera nimic superior, nimic sa te faca sa pricepi de ce platesti banii astia. Majoritatea au renuntat la butoane, tabletele fiind prezente pe toate. De ce sa complici comenzile? De ce sa intri in meniuri si submeniuri ca sa pornesti aerul conditionat? Lasa frate rotita aia sa invarti de ea si sa schimbi setarea instant! Ma rog, poate tine de gust, poate eu am imbatranit, nu stiu! Am coborat in garaj sa ma mai joc un pic cu "ursu", sa ii verific fluidele, am constatat ca nivelul antigelului era apropiat de minim, (n-are nici un martor aprins sau vreo atentionare in bord dar imi place sa stiu ca este "perfect") asa ca am completat vreo 300 gr sa fie nivelul la MAX. M-am jucat si cu suspensia, am verificat nivelul sa functioneze optim, NORMAL/HIGH, desi nu ma bag pe drumuri acoperite cu apa/zapada in exces sau accidentate pentru a folosi acest "feature", dar e bine sa stii ca e capabila in caz de nevoie. Am verificat frecvent duritatea suspensiei in modurile SPORT-NORMAL-COMFORT-COMFORT+ se simt diferente sesizabile, in sport masina sta lipita pe sosea, mai ales in curbe, desi n-a fost conceputa sa mergi agresiv, e capabila sa fie "fashneatza" cand e nevoie. Cuplul motorului ofera reprize mai mult decat decente, mai ales daca setezi si cutia in modul SPORT, reuseste sa mentinta acul turometrului exact in zona de cuplu, astfel incat sa iti ofere acceleratii potente atunci cand ai nevoie, fara lagul turbinei. V6-le ofera o dinamica excelenta, cuplu peste medie si un consum mai mult decat decent. Nu stiu cand si daca am mai facut 1200 km cu vreo masina cu un singur plin de combustibil. Am avut acest motor disponibil si pe Cayenne-ul diesel si a fost foarte fiabil (a trecut cu brio de 300 000 km, ce-i drept, ingrijit si servisat la timp) dar n-am reusit sa trec de 800-900 km cu un plin niciodata. Mie imi place setarea suspensiei pe modul COMFORT standard. In COMFORT+ mi se pare ca e prea "BARCA" si dispare aproape de tot feedbackul cu soseaua. E adevarat ca inca nu a parcurs 100 000 km, dar totusi, dupa 13 ani, e de apreciat ca masina asta merge perfect, functioneaza fiecare butonas si dotare si arata cam asa:1 point
-
1 point
-
Inca o iarna in care masina a mers putin (ca de obicei 🥲) dar nu ma plang, in continuare e folosita predominant in weekend si nici atunci pe rute foarte lungi. Saptamana trecuta am revenit la setup-ul de vara si pentru ca era si frumos afara, am scos-o un pic din barlog, sa isi dezmorteasca picioarele. Alte update-uri semnificative nu sunt, am facut si primul ITP, fara probleme si ramane de vazut ce plimbari si pe unde ii rezerva viitorul apropiat.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00