Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.04.2024 în toate secţiunile

  1. 1 luna mai tarziu primesc si eu masina inapoi. Noroc cu un prieten care venea la etapa de RoDrag din Bucuresti si a venit cu ea. La AFS in Bucuresti unde a fost masina, au fost inlocuite pernele pe fata, s-a facut o revizie la airride (verificat instalatie, golit butelie de apa, etc), am inlocuit si bateria + freon. Traseul custom de la A.C este ok, nu scapa pe nicaieri, toate bune. To Do List (o scriu si aici sa am ca si reminder 😞 - Pe partea mecanica, singurul lucru ce mai urmeaza sa il fac este sa inlocuiesc pompa secundara de apa la motor, aparent nu a mers niciodata + un mic furtun de apa din spatele motorului care nu prea imi place cum este pozitionat. Desi nu cauzeaza vreo problema, vreau sa ma asigur ca totul e ok. - inlocuit prinderile ale capotei de pe trager, cele actuale sunt ok dar au niste urme foarte mici de rugina. Asa ca voi lua un set identic pe care le voi duce la zincat si problem solved. - Din pacate, din lipsa de timp, nu am reusit sa rezolv si clusterul si sa pun RPM de benzinar. Dar o rezolv si pe aia. - Revopsit plafon + bara fata - Reconditionat jante / alte jante
    5 points
  2. Mă scuzați că intervin în discuție și cu siguranță voi supăra câțiva colegi de forum, dar recunosc că nu înțeleg acest concept de revizie și schimb de fluide, "pe genunchi", pe considerentul că "e prea scump". Adică eu dau 30.000 €(cazul meu) pe o mașină nouă și mă încurc în 2000 lei, din DOI IN DOI ANI? Sincer să fiu, NU vă înțeleg. De ce le mai luați noi și nu sh din Germania? Așa poți pune ce ulei vreun și îl poți schimba oriunde. Eu unul intenționez să îi fac schimburile (ulei + toate filtrele) ANUAL (Așa am făcut la toate mașinile deținute indiferent de ce mi-a recomandat producătorul) și intenționez să le fac la reprezentanțele Skoda. De ce? Pentru că țin la mașina mea și mă gândesc și la revânzare. Dacă are toate reviziile și problemele rezolvate la reprezentanță, voi fi mereu mult mai credibil ca vânzător (persoană fizică) decât oricare altul și pot dovedi oricând că mașina este ok. Pentru cineva care caută și apreciază un sh întreținut, desigur. Că toată lumea vrea un sh întreținut și cu km puțini... Adică eu în doi ani nu sunt în stare să strâng 2000 lei pentru o revizie? Dă-o-n colo de treabă... Precizez că sunt salariat, cu un venit mediu, deci nu pot fi acuzat că mă dau banii afară din casă și-mi permit să schimb uleiul mereu, dar eu cred că 2000 lei la doi ani după achiziția mașinii pentru un schimb de ulei nu reprezintă o cheltuială așa mare încât să mă sufoce. Am timp să-i strâng până atunci. Evident că fiecare își gestionează banii și veniturile cum consideră de cuviință, însă totuși să nu exagerăm. Eu unul am avut mașina lovită și am făcut-o pe casco, la Skoda. 13.800 lei daună. Evident că îmi va crește polița, dar asta ce însemna? Să o fac cu piese sh și pe banii mei că îmi va crește prima de asigurare și nu îmi permit? NU, că de aia i-am făcut casco. Să nu stau eu cu grija reparațiilor sau a costurilor acestora. Dacă nu îmi permit întreținerea mașinii, care trebuie luată în calcul de la achiziție (RCA, CASCO, revizii, impozit și combustibil) atunci NU o mai cumpăr. Sau nu nouă. Repet! Cu riscul de a supăra unii colegi de forum, dar și moderatorii, sincer să fiu pe unii nu vă înțeleg...
    3 points
  3. Sa vezi cat de multumit ai sa fii de reprezentanta cand dai 2000 de lei pe schimb placute frana fata +spate, desi le-ai putea schimba la jumatate de pret, tot originale.😄 Mai pui un schimb de ulei si filtre cu ioni de argint si tesatura de platina si ajungi la 4000 de lei dintr-o lovitura. Am facut reviziile la reprezentanta doar pentru istoric, nu pentru ca am considerat ca ar fi serviciile sau materialele folosite de o calitate superioara. Dar un filtru de aer si unul de polen poate schimba singur oricine, iar cu 300-400 de lei economisiti poate lua masa la restaurant, sau sa cumpere ceva frumos pentru masina.
    2 points
  4. @halamadrid 3500 doar piesele, vrei sa zici ;))
    1 point
  5. normal e sa nu piarda nimic. LA octavia 1 din 2003 nu s-a incarcat niciodata cu freon de cand e masina. LA golf 4, s-a umplut cu freon in 2011 cand a fost achizitionata sh.
    1 point
  6. Ventilator mare, care are incorporat modulul de comanda al ventilatoarelor. Intai se verifica alimentarea, cablajul, etc
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!