Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.04.2024 în toate secţiunile

  1. A aparut si ceasul analog. Cablaj,montat,codat.
    4 points
  2. Avem roti noi🥰 OZ Superturismo LM, 8Jx18, ET48 Ma declar super mega incantat si fericit!😁 Intre timp schimbam si prefixul
    2 points
  3. In motor intra maxim 2litri. In sistemul de racire 6-7litri, dar nu reusesti sa golosesti tot sitemul. Iti ajunge bidonul ala.
    1 point
  4. "Gata concentrat"? Majoritatea sunt vandute nediluate (concentrat). Tu ai luat gata diluat, probabil. Mai cumpara 1 litru.
    1 point
  5. Am inlocuit barele stabilizatoare, fata/spate, cu cele mai groase existente, adica cele de pe Touareg cu suspensie sport 2MA sau Cayenne. Diferenta e de 1mm in diametru si 0.8mm in grosimea tevii fata de ce aveam. Bucse noi, bielete noi. Pe langa faptul ca s-a revigorat suspensia, nu se mai aud sunete pe drumurile mai proaste si a crescut simtitor confortul, dar masina acum sta ca pe sine iar ruliul aproape e inexistent chiar si in modul Comfort. Feelingul e amplificat si de faptul ca, odata cu upgradeul, am trecut si la rotile de vara pe 20" cu ET43. Per total, super multumit.
    1 point
  6. TPMS retrofit cu modul 5Q0907273F si senzori 5Q0907275F: Salut tuturor, am facut acest retrofit si las aici acest post pentru ai ajuta pe alti entuziansti in retrofit in viitor. Partea faina la aceasta combinatie de TPMS este ca modulul 5Q0907273F isi recunoaste automat pozitia senzorilor/rotilor (5Q0907275F) de pe masina fara sa mai trebuiasca sa-i codezi care senzor este la care roata, putand astfel sa schimbi pozitia rotilor dupa uzura sau iarna/vara. Ma jos detalii refritoare la procurarea chitului. 1) Modulul TPMS l-am cumparat second de pe un site de dezmembrari din Lituania (rrr.lt), m-a ajuns 93 Euro cu tot cu transport. 2) Cablul TPMS l-am luat de pe Aliexpres, vedeti poze. Aici atentie, la cablul meu nu s-au potrivit pinii in conectorul extended CAN de la masina (ca sa fac CAN loop cu connectori), asa ca a trebuit sa-i tai si sa cositoresc firele pe firele de extended CAN de la masina. POate de la alt vanzator se potriveste. 3) Senzorii achizitionati de pe Aliexpres, vedeti poze (par OEM in ciuda pretului mic, oricum functioneaza foarte bine, in 200-300 metri sunt recunoscuti/cititi toti). 4) Bracketul, suportul pt ECU TPMS l-am luat de la autokarma, pret foarte bun, 43Lei, nou. 5) Codarea celorlalte sisteme in masina am facut-o cu VCDS. Am atasat o poza cu setarile facute. Pentru codare gasiti multe info online cum au facut si altii retrofit TPMS. 6) Setarile de presiune pe care le doriti, le puteti customiza folosind un generator de dataset xml, pe care il gasiti mai jos (link pe github, free). Va puteti defini mai multe seturi de roti. La mine, desi modulul provine de pe alt Tiguan 2020, am avut eroare de dataset/basic settings si eroare pe display de TPMS, care a disparut doar dupa ce am incarcat acest xml. Aveti nevoie de un alt tool, ODIS-E (care merge cu alta interfata decat cea VCDS - eu am un VAS 6154), ca sa scrieti acest dataset in modulul TPMS pe masina (cand modulul este montat in masina): http://htmlpreview.github.io/?https://raw.githubusercontent.com/joltcoke/rdks-tool/master/generator.html Din pacate nu am facut poze in timpul montajului pentru ca a fost mult de munca si am fost singur (am montat 2 sisteme, Camera RVC si modulul TPMS, mi-a luat 2 zile (un weekend intreg) sa trag firele si sa montez amandoua sistemele in masina). Va las insa cateva cuvinte legat de montaj TPMS: Pozitia de montaj este foarte importanta ca modulul sa recunoasca corect senzorii si pozitia lor, deci cumparati acel bracket de plastic OEM, mai ales ca e rezonabil de ieftin, 43lei. Am avut access sa montez bracketul la locul lui (in spate la bara spate) pe sub masina fara sa fie nevoie sa demontez nimic. Cablul l-am infasurat tot in banda Tesa textila pe intreaga lungime pt protectie. Cablul, am venit cu el pe langa bara spate si am intrat cu el in masina in partea stanga spate (sunt 2 dopuri de plastic sub masina - am intrat cu cablul pe la dopul cel spre mijlocul masinii - am pus o poza mai jos). Aici a fost cel mai dificil la tras cabluri, sa ajung in interior cu cablul: am folosit o sarma de cupru de curent de 2.5mm si am "pescuit-o" intr-un final din portbajaj, peretele stanga, prin gaura de la un capac de plastic, patrat, pana jos sub masina unde era dopul de plastic (aici e nevoie de 2 oameni, m-a ajutat sotia - unul impinge cablul sus in portbagaj prin gaura patrata si altul (eu) se uita cu lanterna in gaura sub masina sa-l vada cand apare si sa-l pescuiasca). Apoi tot folosind sarma si principiul "pescuitului" am ajuns din portbagaj pe sub plasticele stanga spate pana la scaunul stanga spate (sub trimul lateral de plastic), apoi pe sub plasticele de pe podea stanga pana in fata la sofer unde se afla conectorul de CAN bus extended (sub plasticul unde este manerul de deschidere capota - acesta este singurul plastic demontat, dat jos, restul doar le-am "cascat"/fortat un pic sa vad cablul si sa pot sa-l agat si sa trag de el). Masa (GND) am conectat-o la un surub sub masina in spate stanga unde am gasit o tabla cu gaura care tine spoilerul partea stanga si am bagat acolo un surub cu piulita (vedeti poza). Firul de +12V alimentare, l-am adus pana in cutia de sigurante unde am folosit un adaptor dublu circuit pt siguranta auto ca sa creez inca un circuit pt TPMS (am alimentat ambele TPMS si camera RVC de pe o singura siguranta unde am pus o siguranta de 2A - am facut masuratori de curent si curentul este mic, in jur la 300mA pt ambele module). Mai jos pozele, care fac cat 1000 de cuvinte : Pozele o sa le incarc in mai multe postari succesive datorita limitei de upload de 4MB. Daca aveti intrebari va raspund cu placere. Drumuri in siguranta!
    1 point
  7. Am reusit sa instalam pachetul complet pt stage 3: -Turbina Garrett PowerMax -Admisie RacingLine R600 -Downpipe SuperSprint -Intercooler Wagner Competition -Arcuri H&R -Suport antibalans PowerFlex O sa ne indreptam spre MRC , pt soft final. Pumnii stransi
    1 point
  8. Pe latime de 8 nu trebuie 235, se pot pune si 225. Inclusiv din fabrica pe 8 vin 225. Protectia de janta o ofera anvelopa, fie ca e 235, fie 225 e la fel. Pretoria pe 18” cred ca difera fata de 19 in sensul tehnicii de turnare, cele de 19 sunt forjate.
    1 point
  9. https://www.ilcats.ru/vw/?function=getGroups&market=RDW&model=TOUA&modelcode=693&year=2011&language=en
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!