Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.04.2024 în toate secţiunile

  1. Am inlocuit barele stabilizatoare, fata/spate, cu cele mai groase existente, adica cele de pe Touareg cu suspensie sport 2MA sau Cayenne. Diferenta e de 1mm in diametru si 0.8mm in grosimea tevii fata de ce aveam. Bucse noi, bielete noi. Pe langa faptul ca s-a revigorat suspensia, nu se mai aud sunete pe drumurile mai proaste si a crescut simtitor confortul, dar masina acum sta ca pe sine iar ruliul aproape e inexistent chiar si in modul Comfort. Feelingul e amplificat si de faptul ca, odata cu upgradeul, am trecut si la rotile de vara pe 20" cu ET43. Per total, super multumit.
    1 point
  2. normal e sa nu piarda nimic. LA octavia 1 din 2003 nu s-a incarcat niciodata cu freon de cand e masina. LA golf 4, s-a umplut cu freon in 2011 cand a fost achizitionata sh.
    1 point
  3. Incep prin a multumi lui @C Z R pentru devotament si implicare, intr-un final am reusit sa ating obiectivul de putere dorit, fara compromis pe alte planuri. Astfel va prezint mai jos valorile: benzina 95 - 278cp/387nm benzina 98 - 422cp/536nm benzina 100 -450cp/571nm Cel mai important si ce m-a surprins, pe langa puterea obtinuta, e timpul 0-100 si 100-200 pentru o masina de talie ei (cu scaun de copil montat) : Inca nu m-am adaptat la "noua" masina, o sa revin cu feed-back pe parcurs. Fara modestie, cred ca e cel mai puternic kodiaq rs din Romania, trebuie sa verific pe dragy motorsport ce timpi a scos restu' lumii.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!