Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.04.2024 în toate secţiunile

  1. Am montat cipurile, am tras firele necesare si montat oglinziile. Pana acum aveam urmatoarele: 1.Lucruri bune: - Lumini ambientale functionale - Reglajul oglinziilor functional( 1 oglinda nu se putea regla) - A venit si butonul de rabatare 2. Lucruri mai putin bune: - Nu merge rabatarea 😄 - Masina se inchide dar nu mai intra in safe ( nu mai face flashul de inchidere). "Veata"..
    5 points
  2. Masina in cauza Golf 4 1.9 AJM 2001, stage 1 dpf off, egr off Salut in urma cu o saptamana am luat masina de la mecanic, am duso pentru ca fierbea apa, am schimbat garnitura de chiulasa distributia ulei si filtre, inainte sa duc masina mergea exemplar cu exceptia ca fierbea apa, cand am luat-o masina merge incredibil de prost, abea am putut sa prind pe raza de 25km( drumu de la mecanic pana la mine) maxim 70 la ora cu pedala talpa, am ajuns acasa am pus testeru si mi-a dat urmatoarele erori : Initial in prima zi aveam urmatoarele erori: 3 coduri de defecte: 19464 - Senzor poziþie axa cu came (G40) P3008 - 35-00 - semnal în afara limitei de toleranþã 17552 - Debitmetru aer (G70) P1144 - 35-10 - circuit întrerupt/scurt la masã - intermitent 17965 - Regulator de presiune de supraalimentare P1557 - 35-10 - limita de reglare depãºitã - intermitent Gata de functie: 0 0 X X X 2 coduri de defecte: 00668 - Tensiune de bord terminal 30 008 - semnal neplauzibil - intermitent 00285 - Senzor turaþie ABS (G45) dreapta faþã 012 - defect circuit electric - intermitent Dupa 2 zile am schimbat debitmetru am sters erorile si am facut din nou o scanare dupa care au aparut errorile astea : 4 Faults Found: 19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239) P3105 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75) P1549 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 18039 - Accelerator Position Sensor (G79) P1631 - 35-10 - Signal too High - Intermittent 17554 - Mass Air Flow Sensor (G70) P1146 - 35-00 - Supply Voltage 00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45) 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent 00281 - Vehicle Speed Sensor (G68) 37-00 - Faulty De precizat masina are stage 1 de 2 ani de zile (tot atunci am facut egr off din soft), si inainte sa fac distributia cu o zi am facut egr off fizic cu kitul acela de se gaseste pe net blindu si teava, masina dupa ce am facut egr off fizic mergea absolut normal nici o diferenta. El zice ca din cauza stage-ului mi s-a futut calculatoru sau a injectoarelor ,treaba e ca fix de cand a facut distributia probleme acestea au aparut, anume se tureaza extrem de greu, cu pedala talpa nu urca mai mult de 3000 de turatii, dar simt ca si cum as avea 20 de cai, nu functioneaza nici la 20% cum functiona, urcasem un pod spre drum spre mine cu pedala talpa nu urca mai mult de 40 la ora. De precizat ca am verificat fisieru cu ultima testare facuta in urma cu 2000 de km si nu aveam nici una din erorile de mai sus. Toate probleme au aparut fix din momentul dupa ce a facut distributia.
    1 point
  3. @Doomy inteleg ca cele OE sunt scumpe, si era de asteptat, dar cred ca diferenta aia de pret se regaseste totusi in ceva mai calitativ... e si multa bataie de cap si nervi cand astea AM te tot lasa asa din senin
    1 point
  4. Am crezut ca astazi o sa am o zi relaxanta in fata calculatorului, cu castile pe cap, jucandu-ma linistit, insa n-a fost sa fie 😌:
    1 point
  5. TPMS retrofit cu modul 5Q0907273F si senzori 5Q0907275F: Salut tuturor, am facut acest retrofit si las aici acest post pentru ai ajuta pe alti entuziansti in retrofit in viitor. Partea faina la aceasta combinatie de TPMS este ca modulul 5Q0907273F isi recunoaste automat pozitia senzorilor/rotilor (5Q0907275F) de pe masina fara sa mai trebuiasca sa-i codezi care senzor este la care roata, putand astfel sa schimbi pozitia rotilor dupa uzura sau iarna/vara. Ma jos detalii refritoare la procurarea chitului. 1) Modulul TPMS l-am cumparat second de pe un site de dezmembrari din Lituania (rrr.lt), m-a ajuns 93 Euro cu tot cu transport. 2) Cablul TPMS l-am luat de pe Aliexpres, vedeti poze. Aici atentie, la cablul meu nu s-au potrivit pinii in conectorul extended CAN de la masina (ca sa fac CAN loop cu connectori), asa ca a trebuit sa-i tai si sa cositoresc firele pe firele de extended CAN de la masina. POate de la alt vanzator se potriveste. 3) Senzorii achizitionati de pe Aliexpres, vedeti poze (par OEM in ciuda pretului mic, oricum functioneaza foarte bine, in 200-300 metri sunt recunoscuti/cititi toti). 4) Bracketul, suportul pt ECU TPMS l-am luat de la autokarma, pret foarte bun, 43Lei, nou. 5) Codarea celorlalte sisteme in masina am facut-o cu VCDS. Am atasat o poza cu setarile facute. Pentru codare gasiti multe info online cum au facut si altii retrofit TPMS. 6) Setarile de presiune pe care le doriti, le puteti customiza folosind un generator de dataset xml, pe care il gasiti mai jos (link pe github, free). Va puteti defini mai multe seturi de roti. La mine, desi modulul provine de pe alt Tiguan 2020, am avut eroare de dataset/basic settings si eroare pe display de TPMS, care a disparut doar dupa ce am incarcat acest xml. Aveti nevoie de un alt tool, ODIS-E (care merge cu alta interfata decat cea VCDS - eu am un VAS 6154), ca sa scrieti acest dataset in modulul TPMS pe masina (cand modulul este montat in masina): http://htmlpreview.github.io/?https://raw.githubusercontent.com/joltcoke/rdks-tool/master/generator.html Din pacate nu am facut poze in timpul montajului pentru ca a fost mult de munca si am fost singur (am montat 2 sisteme, Camera RVC si modulul TPMS, mi-a luat 2 zile (un weekend intreg) sa trag firele si sa montez amandoua sistemele in masina). Va las insa cateva cuvinte legat de montaj TPMS: Pozitia de montaj este foarte importanta ca modulul sa recunoasca corect senzorii si pozitia lor, deci cumparati acel bracket de plastic OEM, mai ales ca e rezonabil de ieftin, 43lei. Am avut access sa montez bracketul la locul lui (in spate la bara spate) pe sub masina fara sa fie nevoie sa demontez nimic. Cablul l-am infasurat tot in banda Tesa textila pe intreaga lungime pt protectie. Cablul, am venit cu el pe langa bara spate si am intrat cu el in masina in partea stanga spate (sunt 2 dopuri de plastic sub masina - am intrat cu cablul pe la dopul cel spre mijlocul masinii - am pus o poza mai jos). Aici a fost cel mai dificil la tras cabluri, sa ajung in interior cu cablul: am folosit o sarma de cupru de curent de 2.5mm si am "pescuit-o" intr-un final din portbajaj, peretele stanga, prin gaura de la un capac de plastic, patrat, pana jos sub masina unde era dopul de plastic (aici e nevoie de 2 oameni, m-a ajutat sotia - unul impinge cablul sus in portbagaj prin gaura patrata si altul (eu) se uita cu lanterna in gaura sub masina sa-l vada cand apare si sa-l pescuiasca). Apoi tot folosind sarma si principiul "pescuitului" am ajuns din portbagaj pe sub plasticele stanga spate pana la scaunul stanga spate (sub trimul lateral de plastic), apoi pe sub plasticele de pe podea stanga pana in fata la sofer unde se afla conectorul de CAN bus extended (sub plasticul unde este manerul de deschidere capota - acesta este singurul plastic demontat, dat jos, restul doar le-am "cascat"/fortat un pic sa vad cablul si sa pot sa-l agat si sa trag de el). Masa (GND) am conectat-o la un surub sub masina in spate stanga unde am gasit o tabla cu gaura care tine spoilerul partea stanga si am bagat acolo un surub cu piulita (vedeti poza). Firul de +12V alimentare, l-am adus pana in cutia de sigurante unde am folosit un adaptor dublu circuit pt siguranta auto ca sa creez inca un circuit pt TPMS (am alimentat ambele TPMS si camera RVC de pe o singura siguranta unde am pus o siguranta de 2A - am facut masuratori de curent si curentul este mic, in jur la 300mA pt ambele module). Mai jos pozele, care fac cat 1000 de cuvinte : Pozele o sa le incarc in mai multe postari succesive datorita limitei de upload de 4MB. Daca aveti intrebari va raspund cu placere. Drumuri in siguranta!
    1 point
  6. Sau eventual demontat roata fata a bicicletei. Acum mai toate au sistem rapid/ "fluturasi" si poti scoate roata din furca.
    1 point
  7. Azi abia am reusit sa schimb uleiul din cutia de transfer si diferential spate. In partea din spate este foarte simplu pt ca este mult spatiu. A intrat aproape tot bidonul. Norocul meu a fost ca am facut operatiunea cu o seringa si nu am pierdut lichid ( in cazul in care foloseam un sistem pneumatic ). Mai vazusem o varianta, sa folosesti un bidon de sapun lichid cu pompita sau bidon de ketchup Heinz ( la noi nu am vazut), pe Heinz se potriveste filetul pompitei pe bidonul original de lichid. Ca idee, uleiul este destul de vascos si recomand incalzirea lui ( cu feon pus pe bidon de la distanta sau pe calorifer sau lasat vara la soare) pt ca simplifica mult transvazarea. Pe fata a intrat ceva mai putin decat pe spate, dar bataia de cap este busonul de umplere, la care m-am chinuit, ca sa nu mai dau jos o aparatoare de tabla de langa. Nu am fost inspirat sa iau niste pahare si sa fac o comparatie, insa vizual, turnat in bidoane, culoarea a fost cam asa : uleiul din cutia de transfer era mai negru decat uleiul nou. Uleiul din diferentialul spate era la fel ca si cel nou. Masina avand 76.000km
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!