Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.04.2024 în toate secţiunile

  1. Pregatit de vara. Presuri noi OE. Roti OE 19 ,import DE .
    4 points
  2. Nu-ti face de treaba singur. Scoate masina periodic la drum extern.
    3 points
  3. Poate pentru unii zapada si iarna e istorie... altii o cauta cu desavarsire
    2 points
  4. OMV100 sau MOL100.
    1 point
  5. ce inseamna benzina 100 ? aia de la omw 100 sau mol de 102 ? sau benzina de 98/99 cu aditivi in ea ? intreb pentru ca cei de la Dop au facut teste comparative cu toate tipurile de benzina 98/99/100 si nu au iesit diferente foarte mari
    1 point
  6. Care-i scopul in a lua Kodiaq FWD?
    1 point
  7. Am crezut ca astazi o sa am o zi relaxanta in fata calculatorului, cu castile pe cap, jucandu-ma linistit, insa n-a fost sa fie 😌:
    1 point
  8. Salutare, nu sunt posesor de Golf, sau alt autoturism VW, dar tin sa va multumesc pentru acest topic deschis, care m-a ajutat sa imi rezolv singur problema "cu elicopterul" din bord, aparuta ieri noapte. Ma intorceam de la sat si hop, martorul in bord ramane, dupa ce am scos masina din garaj. Kilometraj aprox. 175.000. Ajung acasa, pun VCDS-ul, eroare intermitenta G450, plus informatie EGR status "failed/incomplete". Dimineata, cum ma trezesc, hop sub capota; scot G450-ul, masor vs. un senzor nou luat ca rezerva de pe Ali in sep-2017...senzorul malaezian pus in 31-aug-2017, la 92124 km...bun. Intorc izolatia din fibra de sticla, deteriorata acolo unde cablajul se indoaie. Ma uit mai bine la cele 3 fire din interior si aveam asa: fir maro intact, fir negru cu izolatie deteriorata si cuprul expus, fir mov izolatie deteriorata si cuprul rupt. Am taiat firele cu bube, cu ajutorul tatei, care e electrician (nu auto, dar are finete mare in maini si la 68 de ani, plus materiale de calitate), le-am deblancat, curatat, cositorit, izolat individual cu termocontractil transparent, acoperit cu izolatie din fibra de sticla, apoi izolat cu banda speciala de temperaturi inalta. Montat senzorul la loc, eroarea dispare, iar status EGR "Passed". Ce mai tin sa mentionez e ca tubul gofrat ce acopera firele senzorului, precum si cele vecine era praf, copt, s-a rupt bucatele, bucatele; nu am avut tub din acela, dar am acoperit firele cu aceeasi banda izolatoare. In 2017, mecanicul "de la care am furat meserie", nu a adaptat nimic dupa ce a schimbat senzorul american cu cel malaezian. Mersi ca existati, la reprezentanta fara 100 de euro (cel putin) nu scapam, aveau ei grija sa fie suma asta (diagnoza, ora de lucru, manopera, "materiale mici...) O seara placuta si saptamana spornica sa aveti! Dan
    1 point
  9. TPMS retrofit cu modul 5Q0907273F si senzori 5Q0907275F: Salut tuturor, am facut acest retrofit si las aici acest post pentru ai ajuta pe alti entuziansti in retrofit in viitor. Partea faina la aceasta combinatie de TPMS este ca modulul 5Q0907273F isi recunoaste automat pozitia senzorilor/rotilor (5Q0907275F) de pe masina fara sa mai trebuiasca sa-i codezi care senzor este la care roata, putand astfel sa schimbi pozitia rotilor dupa uzura sau iarna/vara. Ma jos detalii refritoare la procurarea chitului. 1) Modulul TPMS l-am cumparat second de pe un site de dezmembrari din Lituania (rrr.lt), m-a ajuns 93 Euro cu tot cu transport. 2) Cablul TPMS l-am luat de pe Aliexpres, vedeti poze. Aici atentie, la cablul meu nu s-au potrivit pinii in conectorul extended CAN de la masina (ca sa fac CAN loop cu connectori), asa ca a trebuit sa-i tai si sa cositoresc firele pe firele de extended CAN de la masina. POate de la alt vanzator se potriveste. 3) Senzorii achizitionati de pe Aliexpres, vedeti poze (par OEM in ciuda pretului mic, oricum functioneaza foarte bine, in 200-300 metri sunt recunoscuti/cititi toti). 4) Bracketul, suportul pt ECU TPMS l-am luat de la autokarma, pret foarte bun, 43Lei, nou. 5) Codarea celorlalte sisteme in masina am facut-o cu VCDS. Am atasat o poza cu setarile facute. Pentru codare gasiti multe info online cum au facut si altii retrofit TPMS. 6) Setarile de presiune pe care le doriti, le puteti customiza folosind un generator de dataset xml, pe care il gasiti mai jos (link pe github, free). Va puteti defini mai multe seturi de roti. La mine, desi modulul provine de pe alt Tiguan 2020, am avut eroare de dataset/basic settings si eroare pe display de TPMS, care a disparut doar dupa ce am incarcat acest xml. Aveti nevoie de un alt tool, ODIS-E (care merge cu alta interfata decat cea VCDS - eu am un VAS 6154), ca sa scrieti acest dataset in modulul TPMS pe masina (cand modulul este montat in masina): http://htmlpreview.github.io/?https://raw.githubusercontent.com/joltcoke/rdks-tool/master/generator.html Din pacate nu am facut poze in timpul montajului pentru ca a fost mult de munca si am fost singur (am montat 2 sisteme, Camera RVC si modulul TPMS, mi-a luat 2 zile (un weekend intreg) sa trag firele si sa montez amandoua sistemele in masina). Va las insa cateva cuvinte legat de montaj TPMS: Pozitia de montaj este foarte importanta ca modulul sa recunoasca corect senzorii si pozitia lor, deci cumparati acel bracket de plastic OEM, mai ales ca e rezonabil de ieftin, 43lei. Am avut access sa montez bracketul la locul lui (in spate la bara spate) pe sub masina fara sa fie nevoie sa demontez nimic. Cablul l-am infasurat tot in banda Tesa textila pe intreaga lungime pt protectie. Cablul, am venit cu el pe langa bara spate si am intrat cu el in masina in partea stanga spate (sunt 2 dopuri de plastic sub masina - am intrat cu cablul pe la dopul cel spre mijlocul masinii - am pus o poza mai jos). Aici a fost cel mai dificil la tras cabluri, sa ajung in interior cu cablul: am folosit o sarma de cupru de curent de 2.5mm si am "pescuit-o" intr-un final din portbajaj, peretele stanga, prin gaura de la un capac de plastic, patrat, pana jos sub masina unde era dopul de plastic (aici e nevoie de 2 oameni, m-a ajutat sotia - unul impinge cablul sus in portbagaj prin gaura patrata si altul (eu) se uita cu lanterna in gaura sub masina sa-l vada cand apare si sa-l pescuiasca). Apoi tot folosind sarma si principiul "pescuitului" am ajuns din portbagaj pe sub plasticele stanga spate pana la scaunul stanga spate (sub trimul lateral de plastic), apoi pe sub plasticele de pe podea stanga pana in fata la sofer unde se afla conectorul de CAN bus extended (sub plasticul unde este manerul de deschidere capota - acesta este singurul plastic demontat, dat jos, restul doar le-am "cascat"/fortat un pic sa vad cablul si sa pot sa-l agat si sa trag de el). Masa (GND) am conectat-o la un surub sub masina in spate stanga unde am gasit o tabla cu gaura care tine spoilerul partea stanga si am bagat acolo un surub cu piulita (vedeti poza). Firul de +12V alimentare, l-am adus pana in cutia de sigurante unde am folosit un adaptor dublu circuit pt siguranta auto ca sa creez inca un circuit pt TPMS (am alimentat ambele TPMS si camera RVC de pe o singura siguranta unde am pus o siguranta de 2A - am facut masuratori de curent si curentul este mic, in jur la 300mA pt ambele module). Mai jos pozele, care fac cat 1000 de cuvinte : Pozele o sa le incarc in mai multe postari succesive datorita limitei de upload de 4MB. Daca aveti intrebari va raspund cu placere. Drumuri in siguranta!
    1 point
  10. Multumesc pentru feedback si aprecieri @mkvgti! Te scutesc eu de acea cautare 😅: FELICITARI, detii cel mai rapid Kodiar RS worldwide (conform Dragy)! 💪 Sa te bucuri de ea si sa te plimbe cu zambetul pe buze 😁 Voi clarifica putin pentru restul cititorilor ce inseamna cele 3 valori de putere, de fapt. Sunt 3 harti de putere (functia MRC multimap). Harta poate fi selectata inainte de pornirea motorului. - harta 1 este low boost compatibila cu orice sortiment de benzina (am folosit boost si avans similar cu Kodiaq RS stock) - harta 2 este optimizata pentru benzina 98+ - harta 3 este optimizata pentru benzina 100+ - harta 4 -> functie antifurt bonus: Start&Stop memory (apreciat de multa lume). Am mentionat pentru ca din mesajul initial se putea intelege ca a fost masurata pe benzina 95, ceea ce nu este cazul.
    1 point
  11. In fiecare weekend, atat mie, cat si sotiei, ne place sa ne relaxam si sa ne bucuram de viata. Eu as sta permanent cu castile pe cap jucandu-ma pe calculator/consola, as pregati o mancare buna, as bea un pahar de vin, as viziona un film seara si as putea sa spun ca am avut o zi perfecta. Insa nu ma pot gandi doar la mine, asa ca "trebuie" sa o multumesc si pe ea. 😌 Ea e mai "activa", ii place sa se plimbe in natura, sa viziteze locuri noi, sa faca shopping (carei femei nu ii place?), chestii "obisnuite" de femei!😒 Problema este ca si eu trebuie sa fiu "implicat" in aceasta activitate, asa ca weekendul trecut am "iesit din casa" si am reusit sa impac utilul cu placutul, o zi de shopping + o zi de plimbare, nu de alta, dar trebuia sa mai "improspatez" garderoba.😶 Cand vine vorba de shopping, eu sunt pe modul, -"Ce am nevoie?" - "chilotz", ciorapi, 3 triocuri, curea, blugi, "tenesi", o geaca si am plecat rezolvand totul intr-o ora. Nevastamea are nevoie de o zi intreaga cand vine vorba de "tzoale" asa ca am rezervat ziua de sambata pentru shopping. 😴 Desi avem al 3-lea cel mai mare MALL din UK la 5 minute distanta de mers cu masina, o sa atasez niste poze si de acolo cu alta ocazie, este o cladire impresionanta construita de cel care detine si Harrods din Londra, ceva "baiat GREU din Qatar", totusi am hotarat sa mergem la cel mai mare outlet din UK. Un fel de "Parndorf" englezesc cu peste 30 000 metri patrati de magazine, in jur de 150 de magazine/branduri, parcare exterioara imensa, dupa parerea mea, asa, de vreo 2 ori cat cea de la MALL Baneasa, incluzand si parcarea supraetajata si subterana, culmea n-am gasit niciun loc liber disponibil cand am ajuns, se statea la coada de pe breteaua autostrazii. Lume multa, cumetre! 🤬 N-aveam de gand sa stau "cu orele" la cozi de masini, ma si gandeam ca daca nu reusesc sa parchez repede, plec! Nevastamea era deja dezamagita, dar nu tinea de mine faptul ca TOATA LUMEA a iesit la shopping sambata, asa ca am "dat-o frumos" pe langa kilometri de masini care stateau la coada sa intre FIX in parcarea outletului, felicitandu-ma! As fi stat degeaba la coada! O echipa de baieti de la paza a blocat toate intrarile in parcarea outletului cu jaloane, toate locurile fiind OCUPATE, tot traficul era deviat, deci toti cei care stateau la coada, CU ORELE (dupa parerea mea) erau redirectionati. M-am uitat pe Google Maps si am vazut ca fix langa outlet este un Debenhams cu o parcare foarte mare, asa ca mi-am incercat norocul acolo! La prima vedere era FULL! 🤬 S-au gandit si "alti Bucuresteni" sa "fenteze" coloana! 😆 Ce sa vezi, fix cand am intrat in parcare, un domn care venea dinspre outlet impreuna cu sotia ma vede ca ma uit dezorientat si dezamagit dupa un loc de parcare (totul era full), imi bate usor in geam si imi face semn sa vin dupa el, tocmai pleca! Omu', cu un Audi RS6 Avant violet ultimul model, era parcat si pe primul rand, ce sa mai zic, "strainii sunt RECI!" I-am multumit frumos, el m-a salutat inapoi respectuos si satisfacut ca m-a putut ajuta, asa ca l-am "infipt" pe BALOO in locul lui, fix in "buza" outletului. Vorba cantecului, "am norocul scris in frunte"! 😄 Inca o "lectie" pe care am primito de la straini. 🤐 Cand ai fost invitat de cineva ultima data sa il urmezi ca sa iti ofere locul de parcare in Bucuresti? Eu, in 15 ani, niciodata! 🤔 Mai departe, a urmat o zi "plictisitoare" (pentru mine) cu kilometri parcursi la pas, din magazin in magazin, pentru nevastamea a fost THE BEST DAY EVER la shopping! Eu m-am bucurat de o pizza, o bere si un "clatit de ochi" la alte parti feminine! 😄 Sunt un 🐷, stiu! Lume ca la meci, toate natiile, toate categoriile sociale (in general peste medie), tineri, batrani, familii cu copii, catei, "purcei". In parcare "masini de masini", cred ca am vazut vreo 7 Urus, 2 Purosangue, Aston DBX, Cayenne Coupe, Levante si Stelvio sunt deja la fel de banale ca Touaregul si asta in 10 minute cat am mers de la masina pana la primul magazin. 😳 Nu ca as fi mirat, trec supercaruri cu sutele pe autostrada, dar parca e prea de tot! Ce muncesc astia frate? 🤨 Am intrat intr-un magazin de ceasuri (fiind pasionat si eu), un asiatic tocmai facea o achizite cu cardul, mi-a atras atentia ceasul Breitiling de pe mana lui, unul asemanator era expus si in vitrina, in jur de 18 000 GBP. Ce sa zic?! 😄 Tot felu' de "oameni"! Am incheiat ziua obosit, dar macar am gasit tot ce mi-am propus, preturi FOARTE BUNE, pentru toate buzunarele, cu reduceri de pana la 40-60% la foarte multe produse, o gama infinita de articole de orice fel, nu exista sa nu gasesti ceva sa iti placa si sa nu fie disponibil numarul tau sau marimea ta, iar daca nu exista pe stoc produsul dorit, ti se poate aduce prin comanda in magazin sau livrat acasa. Am apreciat foarte tare acest aspect! Nu se pune problema sa pleci nemultumit! Stiu sa VANDA! Am observat chestia asta si in outleturi din Austria, Franta si Italia. Ziua 2 a fost dedicata iesirii la "aer curat" si plimbarii in natura, ne place (ei ii place😄) sa vizitam cate o casa "de boieri" diferita de fiecare data, galerii de arta, domenii si gradini private deschise publicului larg, toate avand o poveste foarte interesanta in spate. Nevastamea e pasionata de familia regala, citeste foarte mult, vizioneaza filme si seriale care fac trimitere la acest subiect si stie tot ce misca in materie de printi, printese, contese, regi, regine, duci, ducese, lorzi, marchizi🙄 si imi propune de fiecare data cand avem timp sa vizitam cate o proprietate "de genu'". 😴 National Trust are cateva sute de proprietati private in administratie, intretinute din biletele de intrare + donatii si voluntariat. Primavara este cel mai frumos anotimp pentru vizitat aceste locatii. Natura explodeaza si esti inconjurat de toate pasarile si culorile pamantului! Chiar este o experienta, orice iesire! ❤️ Asa ca din nou mi-am "ignorat" camioanele🚛 din "SNOWRUNNER" si demonii👿 din "DIABLO 4" si am iesit impreuna sa ne plimbam! Ma "sacrific" cu mult drag daca trebuie sa conduc Phaetonul pe niste distante considerabile pentru a ajunge la aceste obiective. In cele 2 zile de weekend Baloo🐻 a inghitit vreo 600 de km de parca n-ar fi existat, masina asta chiar te duce oriunde in perfect confort, liniste deplina si siguranta la cel mai inalt nivel. Ma simt rasfatat de fiecare data cand ating orice comanda, totul este la superlativ. Mai mult decat atat, am resetat kilometrajul in momentul in care am alimentat, inainte sa plec cu el la "drumetie", autostrada fiind locul preferat, am atasat 2 poze in care RANGE-ul arata in jur de 1200 km cu un plin, se pot vedea kilometri parcursi de la alimentare in MFD (partea dreapta), asta daca setezi pilotul automat la 130-140 km/h. Daca il setezi la 100 km/h Phaetonul de 2.5 tone arata consumuri de sub 5 litri la 100 km si RANGE si mai mare. O fi stricata? 😄 Mi se pare incredibil! 😍 Dar fie vorba intre noi, nu poti merge cu 100 km/h, ai impresia ca "stai pe loc" la viteza asta! 😴 Masina se apropie de 100 000 km si as vrea sa ii fac revizia de ulei, desi computerul spune ca as putea sa mai fac 12 000 km linistit la acest stil de condus. Filtrele de clima le-am verificat si sunt ca noi dupa 9 luni de condus. 🤔 Weekendul asta sper sa pot sa ma joc in liniste, insa sotia imi spune ca duminica ar fi soare! Help! 😌
    1 point
  12. Incep prin a multumi lui @C Z R pentru devotament si implicare, intr-un final am reusit sa ating obiectivul de putere dorit, fara compromis pe alte planuri. Astfel va prezint mai jos valorile: benzina 95 - 278cp/387nm benzina 98 - 422cp/536nm benzina 100 -450cp/571nm Cel mai important si ce m-a surprins, pe langa puterea obtinuta, e timpul 0-100 si 100-200 pentru o masina de talie ei (cu scaun de copil montat) : Inca nu m-am adaptat la "noua" masina, o sa revin cu feed-back pe parcurs. Fara modestie, cred ca e cel mai puternic kodiaq rs din Romania, trebuie sa verific pe dragy motorsport ce timpi a scos restu' lumii.
    1 point
  13. Mergi fără nicio grijă pe kitul Akebono 6-pot de pe VZ5/RSQ3. Eventual și cu upgrade la discuri de 350mm pe spate și cu niște plăcuțe AM performante. Împreună cu furtune de frâna cu insert metalic și un lichid de frâna bun nu vei avea nicio grijă legată de frane, dar și greutatea nu va crește prea mult în comparație cu alte kituri BBK 👍.
    1 point
  14. Recomand Bari Transversale Thule Wingbar + Foot-Pack-ul aferent modelului tau de masina si suporti de bicicleta Thule ProRide 598. Nici nu o sa le simti pe masina 😉
    0 points
  15. Avem roti noi🥰 OZ Superturismo LM, 8Jx18, ET48 Ma declar super mega incantat si fericit!😁 Intre timp schimbam si prefixul
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!