Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.04.2024 în toate secţiunile

  1. Un polish light si putina ceara. Coafura rezista.
    3 points
  2. @cxr2test Mersi fain. La momentul acesta sunt in proces de a adapta oglinzi de Skoda Superb non facelift pe Golf 4. Oglinziile sunt rabatabile electric, mari ( forma identica cu Golf 4) si lumini ambientale. Pentru adaptare sunt necesari cativa pasi : mutare suporti, mutare switch pozitie, mutare pini/recablare/ adaugare fire, codare, adaugare timer pe placa modulelor motoraselor, buton. Am avut mare noroc cu @marius1982.11. Ii multumesc mult pentru sfaturi si ajutor.
    2 points
  3. Ultimul retrofit, am pus plafoniera cu led de pe facelift si in fata si in spate iar acum am tot interiorul cu leduri oem inclusiv portbagaj, torpedou si portiere partea de jos. Partea interesanta e ca plafoniera a fost cumparata de un amic de pe ebay uk si surpriza a fost ca iluminatul butoanelor era pe rosu si nu alb cum e normal la facelift. Pe spate, butoanele sunt iluminate alb dar smd-urile alea se pot inlocui foarte usor cu unele rosii. O problema ar fi ca butoanele si geamul ala sunt gri iar plafoniera mea e bej dar nu e problema ca le pot cumpara noi la preturi relativ mici. Cu toate ca nu sunt deloc fan al luminii reci, per total e mai interesant acum, pare mai "modern". Inainte de asta, am inlocuit becurile din stopurile spate cu unele led Philips rosii si am codat sa se aprinda toate 4 pe frana, nu doar cele exterioare. Am ales solutia asta pentru ca imi plac mai mult stopurile astea decat cele originale led, mi se par mai "agresive" daca pot spune asa. Diferenta de luminozitate nu e, poate o idee mai puternice, dar culoarea cu siguranta e mult mai interesanta, rosul e mult mai intens si mai placut. La semnalizari am pus ceva Osram PY21w. Nu-mi mai da voie sa uploadez poze, poate intr-o postare viitoare unde voi povesti si despre retrofitul R-Line.
    2 points
  4. Am montata in sfarsit noile roti pe 19.
    2 points
  5. Celălalt membru mai mic din frăția inelelor avea nevoie de experiența și mâinile pricepute ale lui @EEXCALADE la o distribuție (plus altele) așa că săptămâna trecută am dat o fugă la Bacău. Un fel de "van-damme split" cu perechea de inele Audi. Peretele cu scule din garajul lui Cătălin arată impresionant iar etrierii de frână și tips-urile evacuării de la Macan S arată mai bine în realitate decât in poze. 😍 La întoarcere am venit prin Măcin și am făcut un mic popas pe malul Dunării. La câteva zile dupa asta am trecut la jantele de vară, Tiguan-ul a ajutat la transport, a urmat apoi spălat, aranjat și depozitat setul de iarnă.
    2 points
  6. Am avut si eu aceeasi problema candva, la fel, am clima pe spate. A fost o tubulatura de freon undeva pe spate, pe la carenajul rotii, nu mai tin minte exact, dreapta sau stanga. Mi-au explicat c-a frecat pe acolo. Vad ca esti din Piatra Neamt, la Cybernet au rezolvat-o. Si au rezolvat-o chiar bine, au trecut ceva ani de atunci si n-am mai umblat la AC.
    1 point
  7. La articulații e musai OEM, altfel e garbage!
    1 point
  8. Salut! Imi pare rau pentru problemele aparute, dar hei! Se rezolva toate! ☺️ Am schimbat si eu la Tiguan acel cardan, se deteriorase rau bucsa si flansa parca pe la 110 000 km, masina era manuala. Schimbasem si distributia preventiv si m-a mai dus pana la 180 000 km fara probleme. N-am avut alte probleme cu ea, nici cu planetarele, cati km are masina in prezent?
    1 point
  9. Curățare galerie admisie, egr, înlocuire 2 bujii incandescente.
    1 point
  10. @dragos suma ca fost posesor de Passat B8 BITDI ( 240cp/500nm stock ) cu Stage 1 300+cp/560nm aprox, pot sa-ti spun experienta mea de aproape 150k km ( masina aprox 200k km ) Dupa ce am testat mai multe uleiuri ( OE 0W30, Mobil 1 ESP 0W30, Aral Super Tronic K parca 5W30 ), la care sincer nu am avut nimic de reprosat, decat ca la 0W30, dupa 7-8000km si mers mai mult extraurban, mai alert, autostrazi, etc... completam ceva ulei... am ramas pentru ultimii 50-60k km cu MOTUL SPECIFIC 504/507 5W30, care mi s-a parut cel mai ok, temperaturi decente, si fara a completa la 10k. Parerea mea personala e ca orice ulei BUN, de marca, ORIGINAL ( sa nu prinzi contrafacut ), care respecta norma producatorului, isi va face treaba fara probleme in cei 10k km la cat vrei tu sa faci schimburile de ulei. Cel mai bun ulei e ala pe care ti-l permiti sa-l schimbi cat mai des. La clima din Romania, daca ar fi dupa mine, eu as fi pus Mobil 1 ESP 0W40, care mi se pare ca acopera cel mai bine gama de temperaturi. Dar nu respecta norma 504/507. ( Acest ulei l-am folosit aprox 100k km la masina anterioara Passatului fara nicio problema )
    1 point
  11. Si prima revizie la PBN la 6400km, inainte de stage 3. Mi-au dat si un 1L de ulei gratis, deci cu 1000ron filtru si ulei la reprezentanta, am scapat usor.
    1 point
  12. Bunatati. 😄 Discuri fata si placute Brembo. Placute spate Brembo pentru ambele masini. Suspensie H&R Cup Kit.
    1 point
  13. ITP luat fara probleme. Singurul comentariu : un furtun de combustibil nu etanseaza corespunzator si se vad picaturi. Dezamagirea mea : anul trecut am schimbat ambele furtunuri cu unele aftermarket noi. Acum unul e crapat si celalalt curge. 🫣 Oem noi nu se mai fabrica... O sa cumpar furtun la m si le inlocuiesc pana vin altele de silicon comandate.
    1 point
  14. Imaginea este din partslink online ,conform seriei VIN postate de tine .
    1 point
  15. Si de cat sa fie tunningul, tot de 2 lei ?
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!