Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.04.2024 în toate secţiunile

  1. Sunt de acord, de la 3-a in sus se vad numai avantajele. Dar ca prima/singura alegere (in ideea in care vom ajunge sa folosim lucrurile mai eficient) ? De altfel, corecta argumentatia vis-a-vis de avantaje/dezavantaje. Dpmdv inca e greu sa "schimbi" complet tehnologia. Sa o ai ca alternativa : cu siguranta. Daca e smart, are peste 400 de cai, cred ca e Smart 3 , deci nu are 100 km autonomie.
    2 points
  2. Am dezbatut subiectul jantelor pe pagina anterioara: "Jantele pe 17" sunt unul din motivele pentru care am ales FIX masina asta, fiind configurata asa din fabrica pentru maximul de confort. Balonul anvelopei XL pe 55" protejeaza masina mult mai bine la denivelari (am avut exact aceleasi anvelope pe Tiguan XL 235/55/17 si pe Cayenne-ul diesel, cele de iarna XL 235/65/17) cu care urcam toate bordurile din Bucuresti fara nici un pic de efort si treceam peste toate sinele de tren/tramvai si gropile acoperite de apa pe care nu aveai cum sa le vezi, mai ales noaptea, fara pic de emotii, fara sa trebuiasca sa incetinesc, astfel ca articulatia, suspensia, directia masinii nu suferea ca si o masina echipata cu jante mari pe 20"-21", echipata cu anvelope care au talon foarte mic. La Cayenne-ul Turbo si GTI indreptam jantele dupa fiecare iarna petrecuta in Bucuresti, era inevitabil sa nu le indoi, chiar si anvelope taiate frecvent, nu mai vorbesc de problemele aparute pe la suspensie, articulatie, cutie de transfer, caseta de directie, cardan, suporti motor, pompa servo si sistemul de directie, care facea un efort suplimentar sa vireze acele jante imense, chiar si cutia de viteze a avut de suferit, pinioane cu dinti rupti, greierasi, vibratii in volan, vibratii in bord, sunete aparute de nicaieri, bord si usi care incepeau sa "scartzaie" etc. E adevarat ca la mine p-aici nu prea exista gropi si denivelari (decat prin localitati, autostrazile/centurile si drumurile nationale sunt ca "in palma") si nici nu am de ce sa sar borduri sau sa parchez pe trotuare, insa am preferat sa stiu ca masina a fost protejata la maxim. Suspensia este TOP, articulatia arata imaculat, masina nu are nici un "joc", nici o vibratie sau sunet ciudat, nu ca s-ar auzi ceva din interior la cat este de grea si de antifonata, la acest aspect contribuind si geamurile duble. Confortul este la superlativ, nu exagerez, cu jantele pe 17" masina este pur si simplu un covor magic plutitor, te simti ca in avion ✈️ si sunt sigur ca anvelopele cu talon mai inalt au contribuit la starea masinii din prezent!" 🤗 Lasand la o parte costul financiar, o anvelopa pe 21" costa in jur de 2500 de ron (cam cat un set complet pe 17" la Phaeton) + costurile de reparatie jante, articulatie/suspensie, asta daca nu trebuie sa pleci pe platforma etc abia asteptam sa vina iarna sa pun jantele mai mici (si asta e valabil la toate masinile) sa scap de dureri de cap si sa ma bucur de confort si de masina in sine pana la urma, mai ales ca faceam sute de mii de km pe vremuri (la Cayenne schimbam un set de anvelope la 50 000 km, cam atat rezistau un set de Pirelli, am schimbat 6 seturi de uzura + 4 bucati deteriorate/taiate de la gropi, am constatat ca Michelinurile duc ceva mai mult, dar nu au aceasi aderenta). Unde e placerea condusului cand trebuie sa faci slalom printre gropi si sa franezi la orice denivelare ca sa nu ciupesti cauciucu sau sa indoi janta? Tin minte, am plecat in vacanta la greci intr-o vara, noaptea si pe centura la Sofia in Bulgaria, se lucra, era asfaltul ca in palma, turnat nou, bitum negru, viteza limitata la 90 km/h (mers legal) si la un moment dat, diferenta de asflat extra, cu semi bordura de cativa centimetri, fara nici un fel de marcaj sau atentionare: BUUUUF! Am indoit toate cele 4 roti la Cayenne pe loc, eroare de senzori de presiune anvelope in bord, bine ca n-am facut explozie la cauciucuri. Mi-am stricat vacanta din prima zi, vibra toata masina, tremura volanul, LUX! 🤬 Confortul si lipsa stresului pentru mine sunt peste look! Da, in poze dau bine jantele mari, in viata de zi cu zi nu prea, asta daca mergi cu masina si te folosesti zilnic de ea + vacante pe distante mari, nu doar pana la Casa Poporului ca s-o vada baietii seara...😒
    1 point
  3. antifurtul e pentru roata cu totul , nu pentru capac capacul se ia cu o mica surubelnita, etc uita te si tu la poza, nu scrie pentru posturi cam perforate discurile acelea, sau mi se pare?
    1 point
  4. Mai bine niste jante mai agresive
    1 point
  5. Parca, usor usor, incepem sa conturam un raspuns la intrebarea topicului 😁.
    1 point
  6. Cum afara deja se simte miros de vara, in weekend am scos puțin ursul la plimbare unde ii place lui mai bine, in natura.O plăcere sa pun haldexul puțin la treabă.
    1 point
  7. La Grand Cherokee aș fi atent, comparativ cu Touareg:
    1 point
  8. 2.0 l/169 kW CHHA 5.7 l 6.6 l VW 504 00 VW 502 00 , ambele norme pot fi folosite in functie de tipul de interval ales.
    1 point
  9. @cristi511 raspunsul pe scurt este: pentru ca fiecare motor/cutie au fost realizate pentru anumite “use case-uri”. Daca ai masina de firma si/sau ai bani sa schimbi masinile dupa 3-4 ani cand ies din garantie atunci nu te intereseaza nimic! Faci service-urile cum iti cere producatorul (30k km) si pa-pa! Dar daca te intereseaza sa ramai cu masina mai multi ani si sa nu trebuiasca sa bagi inca o avere in ea, atunci casti ochii si esti atent la intretinere, esti atent cum se exploateaza masina, etc. NU exista masina care nu se strica! Pentru ca ai milioane de piese, subansambluri, electronica. Plus variabile de exploatare, etc. Ideea e sa faci mentananta ca sa reduci riscurile sa se strice la tine, dar risc 0 nu exista!
    1 point
  10. Da, pentru ca la DQ200 problema e in principal pe partea de management termic al ambreiajelor in trafic de tip bara la bara. Fiind practic ambreiaje similare cu ce are o manuala (doar ca doua) si daca nu ma insel cel pentru treptele impare e partial actionat cand masina sta pe loc in Drive. Variantele umede au ambreiaje multi-disc racite cu ulei, robuste si rezistente la abuz.
    1 point
  11. Doar DQ200 sunt mai pacatoare restul merg mult si bine indiferent de regim. In multe cazuri diferenta o face intretinerea.
    1 point
  12. Ultima explicatie (sa comuti din D in N cand cobori la vale) e o tampenie!!! Pe langa faptul ca ai consum mai mare, nu numai ca nu ajuta la nimic, dar chiar streseaza cutia mai mult decat daca o lasi in pace. @fmitache: cine v-a consiliat sa luati DQ200 pentru mers 80% in oras a favut-o extrem de prost. Oricum nu ar trebui un diesel pt asa ceva! Oricum nu ar trebui un DSG pentru mers 80% in oras pentru ca forjeaza ambreiajele inutil si se intampla exact problema descrisa de tine. Dar cu atat mai mult DQ200 cu ambreiaje uscate favorizeaza incingerea ambreiajelor inutil in oras si defectarea cutiei in timp. DQ200 mi se pare o cutie foarte ok (o am si eu), dar pentru mers preponderent extra-urban! Ca idee, am un prieten cu o Octavia VRS, 200cp diesel, deci un DSG umed: la 30k km schimbat primul mechatronic pe garantie. Acum are 3 ani si 80k km si a cazut iarasi. Asteapta de 2 luni sa vina mechatronicul comandat in fabrica. Deci cand “e sa se intample, se va intampla” 😞
    1 point
  13. @Fantozzi 1.Ambele masini sunt masinile primite de la firma unde lucrez, nu sunt masini personale. Lucrez de 18 ani la aceeasi firma si masinile sunt cu contract de leasing operational pe 3-4 ani 2. Cum as putea sa nu expolatez/folosesc corect o cutie de viteze automata? Masinile au fost/sunt conduse in Bucuresti 80% (birou-acasa-supermarket) din timp si 20% in afara in deplasari in delegatie. Pana acum am avut 2 VW Caddy, 2 Skoda Octavia (ocatvia 2 fl si octavia 3), 1 VW Jetta, 1 VW Passat GTE, si acum acest VW GOLF 8. Problemele au fost/sunt doar cu Jetta si acest Golf 8. Asa cum spuneam la acest golf 8 inca din prima zi cand am iesit de pe poarta dealer-ului masina s-a comportat in acest fel.
    1 point
  14. Duci masina seara si o lasi acolo. Dimineata mergi la constatare si fac constatarea in aceleasi conditii. Ajuta si un video. Evident ca trebuie sa replice si ei problema, nu merge doar pe “vorbe”. Plus ca fabrica raspunde de aceste situatii, asa ca nu face dealerul nimic de capul lui. Oricum NU lasa problema asa! Trebuie remediata.
    1 point
  15. Am intrebat zilele trecute un mare "mester" in reparat cutii automate care este rolul schimbului de ulei in mechatronic strict referindu-ne la o cutie DSG DQ200 si ce efect are in viitor schimbul uleiului in mechatronic atat timp cat nu se schimba si filtrul. Stiti ce mi-a raspuns ? Mi-a sters postarea ...:)
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!