Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.03.2024 în toate secţiunile

  1. A venit asta micu vineri dar n-am avut cand sa postez, se pare ca ups si fed-ex isi fac datoria, dhl… mai asteptam softul luni posibil Am comandat si un dragy, trebuie sa invat cum se foloseste
    2 points
  2. Practic cu aceasta concluzie se poate și închide acest topic😁
    2 points
  3. Uleiul NU se alege dupa recomandari ,pareri…. Se pune norma si vascozitatea data de producator la momentul fabricatiei. Se inlocuieste mai devreme sau mai tarziu (in functie de distantele parcurse) Asta e tot !
    2 points
  4. Nevastamea: -"De ce ai parcat masina afara?" 🤔 Eu, cu o bere🍺 in mana: "Ca sa ma uit la ea!" ☺️ Nevastamea: "-Doamnee!" 😔 Eu: "-😄!"
    1 point
  5. Am un vecin care de fiecare data cand își schimbă roțile da acolo cu niște vasilina dar înainte freacă cu o perie.
    1 point
  6. Aceste “teste” sunt doar pentru share ,like,subscribe…etc. Ele nu au absolut nici o relevanta atata timp cat nu sunt facute in conditii identice cu cele din motor ,cu materiale identice dintr-un motor….etc. In motor nu gasim un surub si o rola alese la intamplare care se freaca sub presiune ,fara toleranta pentru pelicula de ulei .
    1 point
  7. O detaliere a specificatiilor uleiurilor si un test comparativ intre "probabil" cele mai folosite branduri din lumea auto cu indicii 5W30 FULL SYNTHETIC: (Mobil1, Castrol, Liqui Moly si Motul) Eu personal am folosit doar Mobil1 si Castrol Edge in ultimii 20 de ani la toate masinile pe care le-am avut <mai multe BMW (5,6, X5), VW Tiguan/Golf GTI, Porsche Cayenne (Diesel+Turbo)> cateva masini depasind pragul de 300 000 km, cu schimburi anuale/15 000 km, dar sunt convins ca nici un alt ulei nu ar fi cauzat probleme atata timp cat ar fi indeplinit indicii corecti pentru motorul in cauza si schimbatul la timp. Inca nu stiu ce ulei o sa folosesc pentru Phaeton la schimbul de 100 000 km insa inclin tot spre Mobil 1. (brand folosit de reprezentantele Porsche/Bentley) Enjoy:
    1 point
  8. In general scaunul are de suferit atunci cand intri si iesi din masina de mai multe ori intr-o zi, adica plimbari scurte si multe. Nu toate scaunele de Touareg sunt din piele, unele au piele sintetica..cel putin pe laterale. Cat despre volan, eu pe al meu l-am distrus in doi ani de pandemie, mereu il stergeam cu dezinfectant. Nu distrus dar s-a dus vopseaua in unele locuri si arata urat asa ca am facut un retrofit si i-am pus unul nou cu padele si incalzire.
    1 point
  9. Ohoo, salutare Victor si felicitari pentru upgrade-uri 👍
    1 point
  10. Si ceva informatii despre softul 034 Motorsport? Ceva cifre? Un grafic?
    1 point
  11. si fir tras de la calc de coloana la ecu.
    1 point
  12. Nu ma pot abtine, cand vad ca toti sunt profesionisti in a cumpara masini la mana a doua. Deci, uzura scaunului la masina respectiva, nu are nici o legatura cu numarul de km. Am un 7P din 2012, are peste 190k km, la mine e de aproape nou. Aceeasi uzura o am de pe la 100k km, ba din contra, la aripioara de la spatar, am si niste zgarieturi de la gecile sotiei. Sunt un tip greut, dar nu foarte, am in jur de 100kg. Pentru a evita astfel de cute, ar trebui in mod constant curatate si hidratate scaunele de piele, ceea ce, recunosc, nu prea am facut. Pentru a depista nr real de km, altele sunt metodele. Un scaun de peste 300k km, ma astept sa aiba zgarieturi, rupturi, nu cute. Mai este un mit, d-le, nu lua masina din Romania ca e distrusa. Uite ca am exemplul meu, si inca nu e distrusa dupa 12 ani, ce-i drept, vopseaua originala nu prea mai e pe multe elemente, dar tehnic, o consider inca excelenta. Asa ca, dmpdv, acea masina pare destul de ok, am vazut ca ai si VIN-ul pe anunt. Deci @Acidone77 ,dupa ce ii verifici VIN-ul si daca e ok, mai trebuie sa mergi sa o vezi, la fata locului ai putea observa daca a fost pocnita, si sa-i faci si o diagnoza. Navigatia e o chinezarie after-market, daca masina a avut RCD550, atunci, daca acea chinezare e montata cum trebuie, ii da clasa RCD-ului. Oricum, maximul posibil din fabrica, RNS850, care nu prea mai face fata timpurilor prezente, il gasesti la dezmembrari. In rest, cum zice ANdi B., noi romanii, vrem masini la mana a doua, destul de vechi, care sa aiba si km putini, sa aiba si vopsea originala, sa nu aiba nici daune in istoric(nu ma refer la daune totale) si cel mai important, sa fie degeaba.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!