Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.03.2024 în toate secţiunile

  1. @dragos suma au fost multi altii inaintea ta care si-au pierdut foarte mult timp cautand uleiul ideal, care nu prea exista, repet, toate uleiurile bune isi fac treaba la un schimb de max 10/12k km... asta la o utilizare normala a masinii. Daca o conduci in medii extreme, sau vede circuit des, atunci da, acolo se poate sapa, dar la utilizarea normala, nu ti bate capul... Pune un 5W30 de marca, si bucura-te de masina!
    2 points
  2. O detaliere a specificatiilor uleiurilor si un test comparativ intre "probabil" cele mai folosite branduri din lumea auto cu indicii 5W30 FULL SYNTHETIC: (Mobil1, Castrol, Liqui Moly si Motul) Eu personal am folosit doar Mobil1 si Castrol Edge in ultimii 20 de ani la toate masinile pe care le-am avut <mai multe BMW (5,6, X5), VW Tiguan/Golf GTI, Porsche Cayenne (Diesel+Turbo)> cateva masini depasind pragul de 300 000 km, cu schimburi anuale/15 000 km, dar sunt convins ca nici un alt ulei nu ar fi cauzat probleme atata timp cat ar fi indeplinit indicii corecti pentru motorul in cauza si schimbatul la timp. Inca nu stiu ce ulei o sa folosesc pentru Phaeton la schimbul de 100 000 km insa inclin tot spre Mobil 1. (brand folosit de reprezentantele Porsche/Bentley) Enjoy:
    1 point
  3. Stergatoarele originale "si-au dat duhu" (din punctul meu de vedere, probabil ca pentru altu' "mai mergeau"😋) insa mie imi place sa fie totul "tzipla" asa ca am inceput sa "sap" pe net pe site-uri de specialitate dupa niste stergatoare noi, dar, din pacate, nu am gasit decat pentru o parte, ori stanga ori dreapta, branduri diferite sau set complet dar pentru masini cu volan pe partea stanga (model pentru UK n-am gasit niciunde avand prinderea diferita) iar la reprezentanta nu am intrebat, desi urma. Stergatoarele originale BOSCH au prinderea metalica, turnata in lamela stergatorului, dar la toate magazinele de piese la care am fost, n-am gasit decat aftermarket cu prinderi suplimentare/adaptoare (de plastic) disponibile pentru Audi A7/A8, Cayenne, Touareg etc aceleasi dimensiuni ca si pentru Phaeton. Am decis sa cumpar un set "Bremen Vision" foarte recomandat in UK, compatibile si cu Phaeton, insa, spre surprinderea mea, pentru montarea lor trebuia sa desfac capacele de plastic de pe bratele lamelelor (adaptoarele nu incapeau decat daca demontam acele capace de pe brate) si sincer mi-a fost frica sa nu le rup, "urechile" de prindere par fragile si probabil ca necesita ceva surubelnita speciala, ascutita, asa ca mi-am incercat in continuare norocul si la alte magazine de specialitate. Pana la urma, dupa multe cautari in orasele diferite din aria mea de Nord Vest, cu acelasi rezultat nedorit am ajuns tot la "o relatie" care face parte din industrie si a reusit sa gaseasca pe stoc intrun depozit/magazin din CREW (oraselul unde se afla si fabrica Bentley, coincidenta sau nu 🙂) 2 stergatoare Bosch Aerotwin compatibile Phaeton/Bentley, mi-a dat contactul si am plecat dupa ele. (80 km distanta) Imaginati-va un magazin (showroom) de dimensiunea unui Kaufland + depozit inca pe atat doar cu piese auto! Un consilier de vanzari a gasit pana la urma ce cautam! Stergatoarele le-am achizitionat separat, nu se ofera ca si set intr-o singura cutie, deci tot stanga/dreapta. "De ce Doamneee, de ceeee?" (cu voce de Dorel din Las Fierbinti) 😭 Din pacate nu imi place ca suportii de pe bratele stergatorului raman “descoperiti” (la stergatoarele originale erau acoperiti (lamelele erau turnate in metal) imi e frica sa nu rugineasca in timp, nu stiu daca sunt din fier sau aluminiu) Pentru inlocuire, trebuie pus contactul, stergatoarele trebuie setate in pozitia service din meniul masinii, astfel vor "iesi" de sub capota si poti sa ai "acces" la ele. Recomand sa puneti ceva hartie moale/absorbanta sau o carpa intre bratul stergatorului si parbriz, astfel il veti proteja de zgarieturi/ciobituri, in nici un caz sa nu le lasati ridicate fara lamela, arcurile pot sa plieze bratele si veti sparge parbrizul! 😉 M-am chinuit vreo ora pana am reusit sa le montez, sa conectez adaptorii speciali, initial am uitat ca au dimensiuni diferite si le-am montat invers. (cel de la sofer este mai lung, cel de la pasager mai scurt si cand le-am readus in pozitia normala, cel de la pasager atingea in caroserie 🤪) "DOREL", ce sa faci! ) Bine ca nu am stricat motorasele, DA! Phaetonul are 2 motorarse, cate un motoras pentru fiecare stergator! Cand deselectezi pozitia service, stergatoarele pleaca pe rand inapoi la locul lor, sub capota! 🥴 Dupa ce le-am inversat, le-am testat cu lichidul de parbriz si am realizat ca raman zone pe care stergatoarele nu le acopera, nu calca optim pe parbriz!!!! Am innebunit!😱 M-am gandit ca n-or fi compatibile sau ca sunt defecte din fabrica (desi au fost comandate dupa numarul de inmatriculare, un sistem online care e la fel ca si seria de sasiu, apar exact toate specificatiile masinii) Iar la ce magazin aveau baietii acolo, ma miram sa imi dea ceva gresit, insa puteam sa le returnez fara probleme! Bineinteles ca "DOREL" a montat ADAPTOARELE invers!!!! A trebuit sa scot iar lamelele cu tot cu adaptoare si sa le rasucesc (in pozitia optima) astfel sa fie montate CORECT in celalalt sens, lamela sa calce "cum trebuie" pe parbriz! BAAA pe bune!!??? 🤪 Ca si ultima solutie, daca nu gaseam la reprezentanta, nu imi ramanea decat sa incerc sa inlocuiesc DOAR lamela de cauciuc de pe alte stergatoare Bosch cu aceleasi dimenisiuni si sa incerc sa le montez pe stergatoarele originale, pentru unii se pare ca e mult mai convenabil asa, desi nu pare foarte simplu din ce am vazut pe youtube, risti sa le rupi, insa nu e imposibil. ☺️ Insfarsit masina are stergatoare noi si isi fac treaba cu brio, sterg in mare fel! Nu de alta, dar in UK eu chiar am nevoie de stergatoare bune! ☔ Cred ca am facut 10 fire de par alb si am imbatranit cu 5 ani doar cu schimbarea stergatoarelor, sa ma fereasca Mniezo de alte complicatii, nu de alta dar cica Phaetonul are 3.2 KM de cabluri si 400 de mufe...eh, noi sa fim sanatosi! 🤪
    1 point
  4. @dragos sumacred ca te complici inutil si ai scris 2 pagini degeaba... sunt la fel de acord cu colegii: cam orice ulei 5w30 e ok, nu o sa fie unul care ajunge la temperatura in 10% din timp! Nu ai ceva masina F1 ca sa ai diferente asa de notabile. Cumpara orice ulei 5w30 de marca, sa nu fie contrafacut, schimba-l la 8-10k km si o sa fie ok. Ar trebui sa ai lucruri mai importante pentru care sa iti traiesti viata, nu sa te uiti pe specificatii si sa pierzi vremea cu argumente pro/contra.
    1 point
  5. BOSCH AEROTWIN: https://www.boschwiperblades.com/xc/ro-ro/basic-page.html/-/ro-ro/76bedf685c0ea5c4aca151a0337a6b07b9452401/period_2161_2524_11_2012_12_9999/SKODA_Octavia_2012 OEM = Original Equipment Manufacturer
    1 point
  6. 1 point
  7. Bunatati. 😄 Discuri fata si placute Brembo. Placute spate Brembo pentru ambele masini. Suspensie H&R Cup Kit.
    1 point
  8. @realman_ro link din manualul de service despre oglinda exterioara - https://www.atecaforums.co.uk/attachments/mirror-pdf.2425/ Si aici vezi cum arata oglinda pe spate LE: mai simplu
    1 point
  9. Am pe Golf pachetul respectiv si merita din plin, dar nu merg mult in oras cu ea. Din punctul meu de vedere VW are suspensia standard prea moale, iar susensia sport o aduce acolo unde ar trebui. Acelasi lucru e valabil si la directie, orice imbunatatire e de dorit. Posibil ca trecerea de la 18 la 19 sa insemne si ea o rigidizare suplimentara, nu stiu dimensiunile anvelopelor, dar va arata mai bine.
    0 points
  10. Eu aș merge pe direcție progresivă, jante mai mari se poate lua și în viitor
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!