Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.03.2024 în toate secţiunile
-
Stim cu totii site-ul ala, si momentam Michelin CC2, sunt cam cele mai bune anvelope allseason, conform testelor2 points
-
Peste 32400km si urmeaza schimb de ulei, la 7k de la ultimul schimb pt ca a fost mult mers urban si urmeaza un drum de Germania. Plus am de rezolvat pe garantie o eroare la schimbatorul de viteze. Intre timp, am pus jante de 19 pt care de fapt e facuta masina asta. Specificatii oem cu 8x19 et49..nu cele mai estetice ca ET, dar directia a ramas la fel de usoara si doar un discomfort usor mai crescut fata de jantele 18. Am pastrat P zero si pe 19 gasind o oferta buna si cu AO1.2 points
-
Exista module ok, te rog sa îmi aduci aminte mâine dimineață și îți trimit1 point
-
@dercos ce spui tu e fezabil cand ai doua masini. Cu o singura masina care pleaca la drum zilnic - e mai complicat - anul asta, in B, la 0700 cam... o luna au fost temperaturi cu minus. Plus ca mai da si omu' o fuga la munte...1 point
-
Salutare salutare, mersi frumos @CristiALF , poate reusim sa ne mai strangem la o sueta ca pe vremuri in parcare, ca vine vremea frumoasa!1 point
-
Am auzit, de bine (fata de altele), despre Kremer Sino Box. Gasesti reviewuri pe clubtouareg.com Eu mai astept pana apare ceva 100% plug&play.1 point
-
Pentru vara cauta Hankook si iarna Nokian sau Bridgestone. CrossClimate-urile alea de la Michellin sunt panarama mai ales vara ... Muzica de pe stick-uri, carduri nu o vede din doua motive, primul nu e formata in fat32 sau exFat si doi, nu are aparatul codecuri sa decodeze mp3-urile desi asta e mai rar ... Sau pot fi stick-urile incompatibile ... Ca si consum e chiar ok, la media aia de viteza mai ales ca e benzina Great choice!1 point
-
1 point
-
Pentru zona ta sunt perfecte, au destula aderenta pe zapada ca sa te descurci ocazional pe la munte, iarna. Un set de lanturi ar fi o solutie alternativa daca situatia se complica, dar ai ambele seturi de jante originale, deci ET46, iar lanturile merg numai pe jante cu ET48/E50, din cate imi aduc aminte.1 point
-
Până la urmă, cu ajutorul lui OviVal, care mi-a trimis schema electrică, am putut să identific firele și să leg modulul la instalația electrică. Totul funcționează cum ar trebui( mă refer la luminile remorcii) și sunt foarte mulțumit că am reușit să montez un kit de cârlig intr-un buget atât de restrâns. Clar, un kit original la care se dezactivează automat senzorii, Side Assist și ce mai știe să facă era alegerea ideală, dar pentru mine in situația actuala e exact ceea ce imi trebuie. Cu această ocazie am mai învățat și un pic de electrică auto și cum se lucrează la diagnosticarea unei probleme de genul ăsta, ceea ce nu e rău deloc:) Baftă tuturor!1 point
-
Fiind cu serie de 2006, posibil sa fie tras firul. Se verfica când se monteaza maneta, dacă exista pin în mufa calc coloana, respectiv firul negru/alb1 point
-
1 point
-
@mishu achihaitei la 200 de lei... risti viata ta si a celor din jur. La 250 de lei... esti tot pe acolo. Daca un Nexen (groaznic, l-am avut echipare OE) costa aproape 300 de lei... ori ridici bugetul... ori risti.1 point
-
In primul rand, senzorii de care vb sunt de slaba calitate. Recomand OE sau Bosch, dupa care trebuie facuta o verificare corecta a sistemului, pt a constata daca mai ai si alte probleme pe linia DPF, evacuare gaze, etc1 point
-
Cifra de oxidare de 20 semnifica un procent de compusi oxigenati de 1-3% Aceasta este prezenta in uleiurile Liqui Moly Top Tec 4200 5w30 cu continut de baza PAO de 20-30%, grupa V 1-3% si restul grupa III posibil cu putin ulei mineral, aceeasi reteta fiind prezenta si in cazul celor de la Motul pentru uleiurile 8100 xlcean+ 5w30 si specific 504 507. Singura diferenta clara este data de faptul ca motul pentru cele doua produse comercializate, ofera in fisa de securitate componenta minerala in procent de 2.5-10%. Mergand mai departe Castrol Edge Titaninum FST 5w30, se prezinta cu baze de grupa III, posibil grupa IV in cantitate mica in cazul ultimei lor retete care din pacate pentru noi inca nu a fost analizata. Fuchs Titan GT1 Pro-C3 5w30 XTL vine cu o reteta noua, ce contine baze de grupa IV in procent destul de bun, peste medie dar in care bazele esterice lipsesc. Cel mai probabil au folosit AN ( grupa V ) care nu poate fi observata decat in spectrul IR. In orice caz acest Fuchs se prezinta cu pachetul de aditivare utilizat de acel Shell de prima umplere. Valvoline Synpower XL-III 5w30 un produs deja destul de vechi in piata ce a suferit modificari din punct de vedere al retetei, care se prezinta cu baze de grupa IV peste medie, procent de esteri micut si baze de grupa III. Ce stim cu siguranta este ca Valvoline ramane un partener al pachetelor de aditivare Lubrizol in special in Europa. Mobil 1 ESP 5w30 ofera baze de grupa III+, IV si V alaturi de un pachet de aditivare deja consacract pentru acest ulei dar care a sufiert ceva modificari de-a lungul timpului. Total Quartz Ineo Long Life 5w30 ART este un lubrifiant care dovedeste destul de multe celor de la Motul sau Liqui Moly sau chiar Castrol pentru ca vine cu baze de mult mai mare calitate si pachet de aditivare la fel cu Fuchs si Shell de prima umplere 0w30. Rowe un producator de uleiuri relativ nou, aduce uleiuri de calitate cu retete destul de moderne, modelul dedicat normei VW 504 507 oferind protectie foarte buna cu amestec de baze de grupa III,IV si V in cantitati mici. Shell Helix Ultra ECT C3 5w30 ofera protectie buna si pret decent fiind fabricat din bine cunustul GTL ( grupa III+ ) Cifra de oxidare de 50-60 cum este in cazul acelui produs adus in discutie de tine, este caracteristic unui produs cu 20-30% procent de baza de grupa V. Nu stiu ce fac unii domni pe youtube, nu ma informez din acele surse si nici de pe forumurile de la noi din tara asa ca daca imi oferi exemple de la noi, chiar nu cunosc. Grupa III - baza produsa prin hidrocracare Grupa IV - baza produsa prin cracarea petrolului Grupa V - tot ceea ce nu este inclus in primele 4 perechi de baze. Cu cat bazele sunt mai inferioare calitativ, cu atat acestea necesita pachete de aditivare mai agresive pentru a se obtine un lubrifiant corespunzator tehnic standardelor si cerintelor de industrie. Din pacate cand pachetele de aditivare incep sa fie deteriorate ( oxidare, contaminare cu carburant, temperaturi extreme la care sunt supuse ) proprietatile uleiului incep sa se modifice foarte mult. Un indicator de finete in evaluarea pachetului de aditivare strict legat de protectie este regula de trei simpla folosind Boronul sau Molybdenul acolo unde exista, deoarece acestea se consuma pe parcursul utilizarii uleiuluil. Nu are o precizie exceptionala dar are specificitate. Un ulei care dupa 10.000 km ajunge la un index de vascozitate extrem de scazut este fabricat din baze de slaba calitate alaturi de pachete de aditivare slabe care au cedat prematur. Cu cat bazele sunt de grup mai superior sau chiar de grup inferior dar de calitate foarte buna, putem discuta despre un lubrifiant care deja pleaca de la parametri tehnici buni si care nu necesita atac cu pachete de aditivare excesive pentru a se obtine un produs de calitate. Bazele pot fi comparate cu elementele de caroserie de exemplu. Cele scumpe si usoare rezistente la coroziune nu sunt prezente pe orice masina, in schimb clasica tabla cu multe tratamente tot nu are proprietatile celor mentionate anterior si necesita multe tratamente de protectie. Uleiurile clasice si fabricate din baze standard cu pachete de aditivare standard gandiste sa lucreze in parametrii safe ai motorului unde exista in softul masinii limitari atat pentru gazele de evacuare, temperatura apei, limitari de cuplu si asa mai departe. In plus masinile stock au softurile gandite sa protejeze motorul de tentativa utilizatorului de distruge motorul prin exploatare extrem de agresiva. Uleiurile cu retete de competitii baze de grupa IV si V sunt gandite sa reziste la temperaturi mari de lucru si se prezinta o mai mare fidelitate motorizarilor cu softuri agresive de tipul stage2/3 unde limitarile atat pentru temperaturile gazelor de evacuare sunt scoase si nu numai. Din acest considerent, exista cantitati mari de aditivi in aceste uleiuri ce rezista la temperaturi de peste 1000 grade, pentru a forma un strat de protectie in conditii de solicitare extrema. Exista si o categorie de mijloc, despre care putem discuta mai departe, si care prezinta cel mai mare interes din punctul nostru de vedere. Dragos, pasionat auto care lucreaza in domeniul resoftarilor si softurilor custom va poate confirma ca tuningul exista in doua forme, prima forma fiind un motor cu performante mai ridicate dar care pastreaza limitarile impuse de producator din punct de vedere al parametrilor de lucru ai motorului si softuri care depasesc anumite limitari impuse de producatorul masinii, zona in care este recomandata modificarea strategiei de mentenanta ( de la revizii mai dese la produse mai potente din punct de vedere al protectiei ) Tema lubrifiantilor este vasta, si imi cer scuze daca s-a inteles ca laud ravenol strict comercial. Nu sunt de acord cu politica ravenol de reclama in Romania si felul in care se face reclama in mediul online, motiv pentru care am echipa noastra o sa ofere treptat in mai multe locuri informatiile tehnice. Unde aceste informatii sunt bine venite, noi le oferim, unde nu sunt bine venite, noi ne retragem pentru ca respectam decizia unei comunitati si mai ales a publicului.1 point
-
Mă bucur ca ți-a fost de ajutor. E bun și un cârlig de buget. Cel original, pe lângă faptul ca dezactivează senzorii de parcare, radarele de side assist, dacă ai, deschiderea hayonului, mai activează și alarma pe mufa de la remorcă, adică dacă e închisă mașina cu alarma activată, dacă scoți mufa la remorcă sună alarma. Iar cel mai important e ca modulul original gestionează curentul necesar luminilor remorcii. Cred și sper ca modulul ăla ce ți-a venit cu kitul, să știe să gestioneze corect. Bafta!0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00